Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 17, 2007 10:24 am

I et tocarem la panxeta, que diuen que porta bona sort!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 17, 2007 10:39 am

Ja podeu comprar tots números de Loteria!!!

Tot i que a mi no m'ha funcionat gaire aquest Nadal, però bé, la meva sort es que estigui tot correcte i ja està!!!

Tampoc us penseu, no tinc gaire panxeta, tot i que ara ja va agafant forma i jo si que me la sento més pesada, però com que porto roba ampla, perquè vaig més còmoda, la gent em diu que ni se'm nota, però fe de deu que jo si que ho noto!

Aquests dos últims dies no he dormit gaire, perquè no trobava cap postura que estiguès relaxada i cada dos per tres m'he despertava. Avui en canvi he dormit tot d'una tirada. Lo bo va ser abans d'ahir que em vaig despertar amb un buit a l'estomac que vaig haver d'anar a fer-me un got de llet amb Nesquik perquè sinó no podia tornar a dormir del buit que tenia. Imagineu-vos!!! I el meu home allà roncant, tot i que es va despertar també i em va dir si tot estava OK i desprès del vas de llet li vaig dir que si. Penseu que si em desperto a fer un riu per la nit ja fa que dir-me, que et trobes bé, que passe algo, tot i que ho fa mig adormit i a l'endemà a vegades ni s'enrecorda!!! Però pobret almenys hi possa interès!!!
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 17, 2007 10:44 am

Tutti quin dia vas dir que us dirien que portaveu?
Ara estas de 4 mesos mes o menys no?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 17, 2007 10:49 am

Jeee, jeee!!! què patidor el teu home Tutti!!!!! a veure si ben aviadet us dieuen què porteu!!!! :-)) :-)) ;.:love_: ;.:love_:
Imatge
Petita

EntradaAutor: apollonia » dc. gen. 17, 2007 10:53 am

bon dia noies!!!

El 3 estic a egipte .... :-( :-( :-( Però si us anés bé a totes aquell dia no deixeu de quedar per mi, un altre dia serà
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 17, 2007 10:55 am

Ostressss!!!!!! és veritat Apollonia!!!!!!!!! :-( :-( :-( a veure si ho podem arreglar de tal manera que puguem vindre totes...... :o-o: :o-o: :o-o: em sembla que serà difícil....je, je,jeee!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 17, 2007 10:58 am

Bon dia a tothom!!!

Quin rotllo de setmana, m'han canviat de puesto durant aquestos dies, fins divendres estare a facturació... com als vells temps... bueno, mentres nomes siguin uns dies encara, pero aqui no em vull quedar!!! aixo sí, esta mes tranquil.

He vist les fotos de disabte!! que divertides!! jo també m'ho vaig passar molt be!!

Aixi voleu que fem una quedada de noies + alzina al febrer?? Jo m'apunto!! i si venen les noies del 2007 ens explicaran com porten els preparatius i recordarem vells temps... quins records!!!
Jo el dilluns vaig anar a la primera proba de la meva cosina, estavem al mateix vestidor que vaig estar jo... oooohhhh quina enveja, jo tambe vull repetir!!!!
Per cert, hi havia exposat un vestit tot vermell amb brodats dorats, ESPECTACULAR!!!! jajajajajaja ja sabeu que jo i el vermell, vamos!!! bonic bonic, no per anar de nuvia, perque fins i tot per mi seria massa, pero per una festa d'aquelles de luxe, no ho dubtaría!!! quina pasada de vestit!!! ::-)
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 17, 2007 11:01 am

Aixxx.....la Ilerda i el seu vermell!!!!! je, je,jeee!!!!! recordaries vells temps oi??? al mateix vestidor.....què guaayy!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 17, 2007 11:10 am

Creus que si els hi demano m'el deixarien probar????

::love:: faria servir el meu encant!!
:-)0(-: :-)0(-::-)0(-::-)0(-::-)0(-::-)0(-::-)0(-::-)0(-::-)0(-::-)0(-::-)0(-::-)0(-:
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 17, 2007 11:48 am

Clar que siiii!!!!! je, je, jeeeee!!!!!!!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dc. gen. 17, 2007 11:53 am

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
EL DIA 9 DE FEBRER AMB DIVENDRES TENIM EL TASTET!!!!!!!!!!!!
ENS HAN DIT QUE ANEM UN DIA DE LA SETMANA QUE BE A DIR ELS PLATS QUE ENS AGRADEN MÉS!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 17, 2007 11:54 am

El dia que ens confirmen el sexe és le 29 de gener o sigui que per la quedada ja ho sabre!!!

Això sí, estic més impacient!!! Ja voldria que hi fòssim!!! Però bé, encara em queda una setmaneta i mitja.

I si ja estic de 4 mesets, clar que sempre hi ha la petita diferència de les dos setmanes des de la última regla fins la ovulació, però es veu que els ginecòlegs ho conten així, des de la última regla. Vaja que en principi surto de comptes cap al 15 de juny!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 17, 2007 11:55 am

QUE BÉ JEIAN!!! :-);-):-) AIXÒ S'ACOSTA!!! :-):-):-):
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 17, 2007 12:16 pm

Què bé Jeian!!!!!!! ja ens contaràs què tal!!!!! ja veuràs que bé ho passareu!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) això ja està aqui mateix....d´aqui quatre dies ja seràs una dona casada!!!!quina iluuuu!!!!!!!
I per quan la Jeian torni de viatge de noces......BEBITO DE LA TUTTIFRUTTIIII!!!!!!!!!!!!!!! BIIIEEENNNN!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dc. gen. 17, 2007 12:35 pm

AIXXXX SI QUE BÉ!!!!!!! QUINA IL.LU M'HA FET!!!!!!!!
Tutti quan vingui de viatge et faltara poquet....aix quins nervis també...que guai...quina il.lusio un bebito....i..aviadet ja sabrem el que portes????? triarem noms!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 17, 2007 12:40 pm

Ara que ho dius, amb els noms estic super liada! Vaja més que liada, no en tinc ni idea, sempre dic que quan sàpigui el que és m'hi ficaré però realment ho dic perquè no en tinc ni idea!!! Que fort!!!

Bé, haig de deixar-vos una estoneta que m'han de venir uns paletes a arreglar una cosa de la banyera, ja us contaré! És una llaaaaarrrggaaaaaaaa història!!!

Fins desprès!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 17, 2007 1:26 pm

Bé, al final venen demà a arreglar-me la famosa aixeta de la banyera!!! FA 2 ANYS QUE ESPERO QUE ME LA VINGUIN A COTLLAR BÉ!!! Sí noies, sí, 2 anys.
:-).|.(-:
Des de que vam comprar la casa el promotor em va dir que cap problema que m'ho arreglarien abans de que hi anessim a viure i mira ja fa dos anys i encara la tinc igual. El pitjor de tot es que se 'm cola l'aiga per una forats i esclar tinc el menjador a topos!!! Però bé creueu totes i tots els dits que demà en principi ja estarà!!! Això si no troben res més greu. Bé no m'ho vull ni imaginar!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 17, 2007 4:40 pm

QUE BÉ Jeian!!! d'aquí res el Tastet!!!! Quina ilusió!!!!

Quin pal això del pis no Tutti? Es que tenen un morro que se'l trepitgen!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: EDAE » dc. gen. 17, 2007 6:06 pm

Hola guapes!!!!!

a28, eres tu la del sms???? És que quan se'm va morir el mobil vell vaig perdre tota l'agenda de telefons!!!!

Què tal????? Durant els dies de Nadal no em vaig poder conectar pq en David también feia vacances i anavem tots dos de bolit!!! A més a més, des del 28 de desembre fins al 5 de gener, vam tenir la nevodeta de 3 mesos ingressada a la Vall d'hebron!!!! :-( Sort que al final no ha sigut res!!!! :-) :-) :-) :-)

No m'he pogut conectar, pq des de després de reis, la noia que la meva mare té contractada a casa, que es cuida de la meva àvia (té principi d'alzaimer i no pot quedar-se sola) està de vacances. I jo em faig càrrec d'ella els matins, i algunes tardes. Dilluns ja torna aquesta noia, o sigui que ja tornaré a entrar més per aquí!!!!

He llegit algo d'una quedada, Jo vull venir!!!!!!!

Per cert, ja tenim l'àlbum (des de Nadal) i és preciós!!!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: JEIAN » dc. gen. 17, 2007 6:33 pm

Hola Edae....quant de temps!!!!! Bueno..per lo que vec has tingut feina..me n'alegro que la teva nevodeta ja estigui bé...pero un bon susto, oi??? ademés quan son tant petits.
Com va tot?? aixi l'album molt xulo?? a veure si ens fiques alguna foto..quan puguis!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant