Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 04, 2006 1:08 pm

Jo no em puc queixar dels sogres, no es fiquen en res a no ser que jo els hi demani. Els hi vaig demanar que vinguesin amb nosaltres a mirar restaurants, i despres ens van donar la seva opinio, pero sempre deixant-nos a nosaltres la decisio, pero a mi sentir altres opinions m'ajuda perque soc molt indecisa i ells son bastant objectius.
Despres els hi hem demanat consell a l'hora de triar el texte de l'invitació, per veure quin dels que jo havia triat els agradaba, i per sort ere el mateix que ens agradaba a nosaltres.
I ja us vaig comentar que em vaig emporta la sogra a mirar els vestits. :-)ok:
Em porto molt be amb la meva sogra!!! Deu ser perque soc la unica noia a la seva familia, i fem pinya!! Es fica del meu canto sempre jejejeje
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 04, 2006 1:14 pm

Ilerda, la veritat es que la meva sogra también es un sol, i también me l'emportare a mirar vestits... ja m'he l'he emportat a les fires de nuvis i veig que te els mateixos gustos que jo :p

Petonets
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 04, 2006 1:14 pm

Petita, si, al final m'he quedat el corse, es d'aquestos que porten cuetes per agafar les mitjes, i tambe m'he quedat les calçes a joc. Les mitjes encara no perque han d'arribar les de l'estiu que son mes finetes.

Es força comodo, s'adapta molt be al cos, i segur que trobes de la teva talla, de la meva no hi quedaven gaires models ja, deu ser de les mes petites. No molesta gens ficat, jo em sentia ben agafada, a mes te varies distancies per abotonar-lo.

El preu, doncs el corse i les calçes li han costat a la meva mare 124 euros.
El camison que no m'he quedat, uns 50 mes.
Espero haverte ajudat!!
Fins a la tarde!!
Ilerda

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 04, 2006 1:17 pm

Jo crec que la meva sogra ho fa amb bona intenció i ho fa per ajudar, però els seus gustos i els meus són incompatibles. No m'ha agradat mai cap regal que m'ha fet!! Amb altres coses si que m'ajuda, per exemple m'està fent lo dels missatges a les galetes de té que donarem a l'hora del cafè.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 04, 2006 1:19 pm

Jo no em compraré res amb corsé, sobretot perquè el meu vestit ja en porta perquè és molt senyit. I si a sobre li fico sustens amb cors´´e, no se que semblaria!!! Em compraré una calces (no tanga) i s sutens xulos i ja està.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 1:53 pm

Hola noies,

No em malinterpreteu, si jo amb la mare del meu noi no m'hi porto malament, al contrari, la veritat es que sóc excesivament clara, i no em callo un pet, per tant li dic les coses tal i com les penso.

Segons el meu xicot ella està encantada amb mi, perque diu que li he caigut amb gràcia, i no es la mare del meu xicot tingui mal gust, sino que ella te la seva manera de fer les coses, ja veureu perque jo em pixo de riure, mira ja us he comentat que la seva germana es casa, no? doncs clar no te res mira, però res de res, i la mare del meu xicot diu que tota la familia s'ha casat a san llorenç, total que vol que tothom es casi a san llorenç, i clar, ves avui a sant llorenç a buscar data que te la donen per l'any que ve, a més no saben ni quin dia van a buscar, ni res, només sap que vol sant llorenç, total que li van dir que no podia ser, aix pues ella està tota ofesa perque diu que tothom de la familia s'ha casat allà.

I jo li vaig dir, ahh no tota la familia no, nosaltres no, i em diu bueno tranquila quan us tingueu que casar ja hi anirem, i li dic, ni hablar, jo em casaré on vulgui jo, total que es va enfadar com una mona (nosaltres ja tanim la seu demanada desde novembre, imagineu més d'un any i mig abans), i li vaig dir, pues tu que ets tant de tradicions religioses (penseu que te entre 60 i 65 anys i el pare del meu xicot 68) sabras que la tradició diu que es te que casar la parella al poble de la noia, no?

Total que la germana del meu xicot i sa mare van anar a veure l'esglèsia de sant llorenç, ja us he dit que li van dir que no, i va i li pregunta al mossen si era veritat aquesta tradició, i el mossen li diu que si (aixó ho se d'estrangis que m'ho ha dit la germana del meu xicot), i diu que li va dir, ahh doncs si ho podem evitar, evitem-ho encara la podrem convence que es casi a sant llorenç si no s'entera, diu que el meu poble està massa llunys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! es super bo, la meva familia si que pot fer els kilómetres però ells no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejeje

I lo mes bo, si els meus pares em venen a veure no passa res (es coneixen i tot genial), si jo vaig a veure als meus pares al poble, doncs no passa res, aixó si, si el seu fill te que desplaçar-se al poble, ja li venen tots els mals, que està massa llunys, que no te cap necessitat de fer tants kilómetres, que vigili, etc, aix tot aixó, jo ho se de sobra, ho fa la edat, i que ens portem massa anys de diferiència!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes, perdoneu pel rotllo.

Ara aniré a dinar i deixaré la revista allà on la he trobat com que no anés res amb mi, jejejeje
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 04, 2006 3:17 pm

Ilerda, moltíissssiimmmmeeeess gràcies!!!!!! Estaràs espectacular!!! Jo també voldria trobar alguna cosa així!!! i de preu....bueno, era el que m´esperava.. :-)ok: A veure si un dia d´aquestos m´hi planto allí i tenen algo de la meva talla...espero que no em donin cap disgust... :-(
Ostres Montsesita...lo dels porrons ho trobo HORRIBLE!! (no t´ofenguis), es que aquestes dones ens volen ajudar i de vegades....
Ester, ja t´ho vaig dir en un altre post: QUIN PEASO DE COLGANT MÉS XULO!!!!! Es preciós i super fi. Ara només et caldrà buscar unes arrecades i ja està, et quedarà preciós!!!
Per cert, què tal les cervicals? Millora´t!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Petita l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 27, 2006 2:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 04, 2006 3:32 pm

Ostres Petita!! Quins sogres... Ho trobo una mica raro tot això, no? Aquest pasotisme i desprèsvoler venir al comiat. Es que de veritat, la gent a vegades és més rara... Però tu tranqui Petita, amb qui et cases és amb el teu nen i no amb ells i tu ja ens tens a nosaltres i segur a la teva familia per parlar i ilusionar-te pel teu bodorrion.
A més, mira si no els interessa millor, així no has de donar cap explicació i pots fer les coses totalment al teu gust!!!

I los dels porrons no m'ofenc pas!!! Us he dit que al tap hi volia possar una barretina catalana??? Cag..-t'hi!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 04, 2006 3:46 pm

Ufff.....i amb una barretina catalana de tapp!!!!!!!!!!!!!!! però això existeix??? una cosa tan horrible existeix?? je, je, je!!!!!
menos mal que m´has fet riure Montsesita....es que m´havia ficat molt tristona..... :--(
Jo crec que vol vindre al comiat només per xafardejar!!!!! La veritat és que son bastant rarets....menos mal que els vec poquet...perquè sempre em diuen algo i em fan sentir supermalament...
I el més bó es que no els interessa la boda per a res però tot el que hem fet ho han criticat.....almenys si no els interessa que callin no?.....
Mira, des de l´octubre que el meu xurri li va dir que jo m´havia comprat el vestit......no m´ha preguntat MAI ni com és, ni si me l´he comprat ni res de res...
El meu noi diu que passi d´ells completament, que ja ens falte poquet per marxar.....i jo vaig aguantant i vaig tragant tot.....però ara mateix tinc una bola enorme que no em deixa engullir.....perquè hi ha coses que em dolen....però sabeu què us dic:
A LA MERDA!!!!!!!!!!!! ÉS LA MEVA BODA I NO ME LA XAFARÀ NINGÚ!!!!!!!!!!!!!!! HOMBREEEEEE..... ::-) ::-)
Menos mal que us tinc a vosaltres i a la meva familia per desfogar-me i per pujar-me l´ànim!!!!!!!!!!
GRACIES GUAPES!!!!! :-)) :-)) :-))
Petita

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 4:30 pm

I tant que si PETITA!!! Aupa ese ànimo!!!!!!!!!!!

Els teus sogres no seran grans també??? Ho dic perque jo hi ha coses que em costa d'assimilar, no se estic acostumada als meus pares que son d'ul altre taranà i es evident, els meus sogres es porten amb els meus pares més de 15 anys, i no te digo amb nosaltres, jejejeje

Però jo m'agafo les coses rient!!!!

Ahh una altra cosa, la revista continua a la meva taula, per tant, me la vaig a mirar.

Es veu que es un suplement que surt amb la TELVA d'aquest mes.

He vist que la ines sastre fa la publicitat d'una marca de perles, segur que seran caríssimes pero son mones.

Ja se que no us agraden, però jo us les penjo igual, després potse no les troveu tant lletjes, jejeje.

Bueno ara només faltaria que l'escaner no em funcioni. jejeje

Vaig a provar
airam

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 04, 2006 4:33 pm

Què va Airam!!!!! Si són joves!!! Tenen 50 anys!!!!! I el meu sogre 50 i poc, els meus pares tenen 55 i són totalment diferents!!!!!

Bueno, bueno.....a veure aquestes perles!!! que a mi sí que m´agraden!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Petita

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 4:35 pm

Estic escanejant primer que res un collar pero no se perquè s'ha fet tant gran aquesta foto!!!

No se ni si la podré adjuntar.

Un moment que encara no ha acabat!
airam

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 04, 2006 4:37 pm

Ai Petita!!! Quina meeeee...!!! Em sap molt greu et passi això amb els sogres... Però tu ànims que segur em sembla que ets una noia molt positiva!!! Si a mi em passes me moriria, perquè visc a Barcelona i aquí només hi tinc les meves amigues de la Universitat i la familia del meu novio. I sort que m'hi porto molt bé tant amb els seus germans com amb els sogres (encara que la sogra a vegades tingui aquests punts) que si no em sentiria molt sola...

A veure aquestes perles si m'agraden.... jejeje
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 4:40 pm

Aquí us passo una foto del collar.

Jo d'aquest estil en tinc dos (evidentment de bisuteria), m'encanta el rotllo anys 50!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
airam

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 4:41 pm

jolin es veu lleig perquè no em deixa possar-la gran.

I li he dit contraer i m'ha dit habrá perdida de color!

Ho sento, sóc una patata, ja ho vaig dir!
airam

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 04, 2006 4:43 pm

Doncs mira, és xulo el collaret, però jo els collars de perles, la veritat és que tots els veig iguals. Més llarg o més curts, tots son iguals no? Una perla és una perla.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 4:45 pm

Aquí us adjunto un conjut d'anell, arrecades i pulsera.

Jo el trobo mono, però aixó va agustos!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
airam

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 04, 2006 4:47 pm

Ohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! què bonic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M´agrada, m´agrada!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 04, 2006 4:49 pm

Bones noies!!! Com va la tarde?

Petita, ostres es sap molt greu lo dels teus sogres, no et fiquis trista dona, pensa que cada dia que pasa estas mes aprop de la vostra llibertat, i aixo t'ha d'alegrar!!!
A mes, ens tens a nosaltres!!! si vols una injeccio de optimisme nomes ho has de demanar >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Lo de la roba, no et preocupis tant, que segur que entroves facilment de la teva talla!!!
No se que havia dit que amb el corpinyo del vestit no pensaba en ficar-se a sota un altre... El meu vestit si que porta corpinyo... pero el vaig trobar molt suau, vamos que no ere doble, i per aixo m'he atrevit a ficar-me aixo a sota... ara al juny potser paso una mica de calor, pero no m'espanta :-)ok:

A veure si aquest cap de setmana us puc fer fotos del conjunt i us les fico!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 04, 2006 4:54 pm

MOLTES GRÀCIES ILERDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOLTES GRÀCIES A TOTES, SOU UNS SOLETES!!!!!!!!! JA ESTIC MÉS ANIMADA!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Es que quan hi penso....per això no vull pensar!!!!!!!!!
Jo ara no sé si porto corpinyo al vestit.......ufff.....baja :-( :-( :-( potser sí, però jo necessito DOBLE CORPINYO I DOBLE SUBJECCIÓ!!!! je, je, je!!! :-) :-) :-) :-)
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant