Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 28, 2007 12:09 pm

Jjjaaa, ja, ja,jaaaaa!!!!!! pobreta Montse..... .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-))
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. feb. 28, 2007 12:12 pm

jajzaajjajajajjajaaj alzina!!!
que dieu noies?? com va el mati?? ji tinc una mica de feina... de tant en tan ja toca.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 12:13 pm

Bones noies!!! Ja torno a ser aquí i no de gaire bon humor!!!
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 12:14 pm

Us erecordeu que m'havien de venir els paletes abans de que tinguès el pitufo, doncs d'això ja fa tres setmanes que m'havien de dir alguna cosa i encara no m'han dit res!!!

Estic que mossego!!! : sgra :
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 28, 2007 12:19 pm

Pues quina poca paraula Tutti!!!!!!!!!!! sempre et fan el mateix!!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dc. feb. 28, 2007 12:19 pm

SI TINC MOLTA FEINA :-( :-( :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: !!!!!!
PERQUE ABANS EREM 3, UNA NOIA QUE FEIA 13 ANYS QUE TREBALLAVA VA PLEGAR..I ARA EM TOCA ENSENYAR A L'ALTRA NOIA..QUE LI COSTA BASTANT PER QUAN MARXA DE VIATGE DE NUVIS..I ARA N'ENTRARA UNA ALTRA I .......
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: a28 » dc. feb. 28, 2007 12:21 pm

QUE FORT REINA.... NOSALTRES AMB UNA MICA DE SORT DEMA COMENCEN A PINTAR!!!!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 12:22 pm

Es veu que m'han d'arreglar unes humitats que m'han sortit al lavabo de l'habitació i a una paret de l'habitació i clar es probable que m'hagin d'arrancar rajoles i tot i ja els hi vaig dir que sobretot vinguessin abans de jo estar més impossibilitada i sobretot abans de parir!!! Doncs ni punyetero caso!!!

Ara estic trucant al promotor i ni tan sols m'agafa el telf., el trucat a l'oficina i la secre m'ha dit que em trucaria ell. ELL??? Si creu-t'ho!!! Ja em vec avui ni que sigui les 12 de la nit trucant-lo a casa seva si fa falta. Es que es columpien, i desprès quan per fi contactes amb ells et diuen que cap problema que ho solucionarà, si al cap de dos anys al pas que va!!!

El pitjor es que m'han sortit fongs, allò negret a tot el sostre del lavabo i també a una paret de l'habitació, ja em direu de que, però bueno i ja fa més d'un any que li vaig comentar, i que cap problema que allò s'havia d'arreglar i no patís que ja faria venir als paletes. Quan van venir els paletes, per una altra cosa, d'allò no en tenien ni punyetera idea i clar com no ho sabien no m'hi van fer res!!! Li vaig tornar a dir al promotor i lo de sempre que cap problema que ha ho miraria, evidentment ni punyetero caso fins fa tres setmanes que li vaig tornar a demanar i que sobretot, si us plau, que m'ho arreglès d'una vegada i aviat que jo no puc estar amb aquella brutícia per allà estant embarassada, i si m'agafa alguna infecció??? Poca broma, que em pot passar perfectament, estic respirant fongs i això no pot ser bo de cap manera ni per mi ni pel meu pitufo. Avui li cantaré la canya, el que més em fot es que com només em passa a casa meva, a les altres no, doncs clar ni punyetero caso. Si fos casa de la seva filla, que también està prenyada ja veurieu com haguès corregut.

Com podeu comprovar estic que mossego, però es que tinc raó, no????
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 28, 2007 12:24 pm

I tant que tens raó Tuttifrutti!!!!!!!!! i es que n´hi ha per matar-los!!!!!!!!!!!!! quina poca vergonya!!!!!!!! ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dc. feb. 28, 2007 12:26 pm

Es un drama aixo dels "artistes del remiendo", nosaltres fa mes de dos mesos que esperem que vinguin a canviar el pany de la porta de l'escala. I la feina ha estat a trobar a un artiste disposat a fer-ho i be de preu perque un ens va demanar 500 i pico euros per canviar un pany que val 60 i altres artistes ja no ho van voler ni fer. Sobrats de feina que van.

No ho habie dit ella de posar-se monjetes? Pero les fotos s'han de fer mes petites que si no es desquadre el foro.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 12:30 pm

Sabeu que passa, que amb els fills del promotor som amics i el meu home clar per no quedar malament em diu que tranquila que ja hi parlarà ell! ELL, però si hi parla ell encara se li pixaria a sobre!!! Es que el meu home és massa tou i no fot prou canya sempre haig de ser jo la que ha d'anar darrere : sgra : ! Ell tot ho troba bé, i avui li he comentat que trucaria i que si veia que no feia res en tres dies que aniria a informarme via legalment i el meu home ràpid a saltat, no dona, no, no hem d'anar així. AIXI!!! PERÒ SI ÉS ELL EL QUE AL FINAL VOL ANAR AIXÍ!!! No si ja us dic jo que el meu home de massa bo, dos vegados bobo!!! Així hi podriem estar fins que el nen fes la comunió!!!

I poca broma que fot una mania perquè ja hi ha parts que està tot negre!!! Vatres us penseu que haig de deixar el meu nen dormint en aquella habitació??? Per que l'hi agafi algo!!! I desprès que, de qui es culpa???

Bé, a veure si avui ho puc solucionar i si no senti-n'ho molt hauré d'anar a que m'informin bé sobre les accions que puc prendre!!! A més ara m'he fet socia del RACC i em penso que em cobreix assitència jurídica sobre aquests temes així que per preguntar no hi perdo res!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Noemí_07 » dc. feb. 28, 2007 12:34 pm

nosaltres també patim d'aquest mal,..., n'estem avorrits :-( ::brr:: vam estar 2 mesos darrera l'electricista per a que vingués,..., i ara que hem de contactar amb els pintors ja tremolem,..., a veure quan temps estaran a aparèixer,.... Sí com que tenen tanta feina doncs mira,.... >-((
07/07/07
Noemí_07

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am

EntradaAutor: Noemí_07 » dc. feb. 28, 2007 12:37 pm

Doncs sí tutti, quadra-t'hi i soluciona-ho,..., no hi ha dret que et facin esperar d'aquesta manera,..., i més si us coneixen,...., quina barra!!!
07/07/07
Noemí_07

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am

EntradaAutor: alzina » dc. feb. 28, 2007 12:38 pm

Si jo ja li dic al nen, que si no vol estudiar que es faci fontaner o electriciste que es fara d'or.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: apollonia » dc. feb. 28, 2007 12:38 pm

és una llàstima que amb lo cara que és la construcció hi hagi aquest problemes. Quan vam fer la casa tots els problemes que vam tenir van ser amb els "coneguts". Ara ho tinc clar que mai més amics ni coneguts ni família

Montseta, que et va bé aquest tamany?? És molt xulo aquest avatar
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 12:39 pm

Si lo meu no es per la feina que tenen si no que el promotor no fa lo que ha de fer!!!

Si fos per mi, jo ja m'ho haguès fet arreglar per uns altres però com que representa que m'ho han d'arreglar ells perquè és un problema de la casa i en teoria a d'entrar en garantia, docns au, a esperar!!! Al pas que vaig em caura la casa a sobre abans que m'ho vinguin a arreglar i sense comptar el que em falta acabar, perquè d'una gotera m'havien de pintar i encara espero que em digui que em vindràn i això ja fa més d'un any que està arreglat. Lo d'una aixeta del lavabo igual, me l'han de canviar i desde que hi he entrat a viure ara fa dos anys i mig, quasi bé, doncs encara espero!!! Si ja us dic jo que això sembla com la peli aquella de "Esta casa es una ruina" però el que més fot és que és nova, tu!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: a28 » dc. feb. 28, 2007 12:39 pm

no us penseu que a mi también em passas... ja es diu allo de en casa del herrero cuchillo de palo no?? poz eso!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 28, 2007 12:43 pm

Pues vaja......amb els "pofessionals".....i damunt, si son amics pitjor..... :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
Petita

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 12:43 pm

Ja tens raó apollonia, contra més amistat pitjor!!! Però això a la llarga dol!!! No t'arribes a pensar que la gent et pugui fer això i menys gent del teu voltant!!! Mireu, ja que m'he desofegat una mica, deixo de parlar del tema que si no em possaria pitjor. Ja fa tres quarts d'hora que m'ha dit la secretaria que em trucaria ell i com podeu veure ni punyetero cas!!!

Com l'hi hagi d'anar a darrera, ja em coneixerà, que jo a bones soc molt bona, però a males no em coneix ningú, ni el meu home!!! Així que més val que s'afanyi que si no em coneixerà!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 28, 2007 12:50 pm

Assossega´t Tutti reina......que de l´emprenyament encara et sortirà el nen amb una taca de naixement amb forma d´aixeta......pobret......
Planteu-li la canya.... :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants