Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 24, 2007 4:03 pm

Hola Tutti!!!! com va reina? :-)) :-))
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dt. abr. 24, 2007 4:09 pm

Aquest de Que esperar quan s'esà esperant que tal és? Es que el vai veure molt totxo.
I el de condició de pare de que parla?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. abr. 24, 2007 4:09 pm

Bé, ara us anava a contar que ahir vaig anar a la ginecòloga i em va fer la ecografia del 3r trimestre, el pitufo està la mar de bé, ja està col·locat de cap per avall i pesa 2,200 aproximadament. Està fet un machote!!!

El 16 de maig em toca llevadora, que m'ha de fer els ultims anàlisis i un cultiu i el 23 ginecòloga per comentar-me els resultats dels anàlisis i el cultiu i ja està, desprès comencen els monitors l'1 de juny, que ja tinc hora i en un tres i no res ja estarà aquí!!!

Uf! i encara m'han de venir els pintors, m'han de portar l'habitació haig de rentar la roba del nen que m'han deixat i i m'han anant regalant, ja que diuen que millor rentar-los perquè no hi hagi microbis! Uf, quantes coses!!! Ai, ai, ai, que no tindré temps!!!
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 24, 2007 4:10 pm

TULUM/ XEL-HA

Era una ciutat amurallada i està a sobre d´un acantilat!!!! està molt ben conservada per estar tan pegada al mar....Està ple d´iguanes per tot arreu, pero no fan res. Encara conserven les pintures que feien a les parets i es molt bonic de veure. I quan acabes de l´excursió, pots baixar a baix i banyar-te en una aigua supppperrrrr blavaa....una passada.
Llavors, molt a prop està el parc Xel-Ha, que es un parc aquàtic i aqui es on ens vam banyar amb els dofins!!!! una passada!!!! i tota l´aigua que tenen en aquest parc ve directa del mar. I pots fer snorkel i veure molts peixets.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dt. abr. 24, 2007 4:10 pm

I tant que tindràs temps Tutti!!! per cert, tu et cas fer l'amnio i la eco 3D/4D?

petita continua!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 24, 2007 4:11 pm

Tranquila Tutti!!!!!!! que tindràs temps de sobres!!! i estic segura de que seràs una mami meravellosa!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dt. abr. 24, 2007 4:12 pm

Us vau banyar amb dofins?? aixo no ho sabia!!! I que tal l'experiencia???? :-))
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. abr. 24, 2007 4:15 pm

El llibre, doncs a mi me l'han deixat i per això el llegeixo, al meu home no li agrada perquè nomès diu que parla de les malalties que pots agafar tu o el crio i ell com és molt aprenssiu nomès fa que pensar que em pot agafar de tot i s'atavala, per això diu que no el vol llegir. La veritat es que té raó hi ha cada cosa! Però jo això si vec que no m'interessa passo de llegir-ho.

El que faig es com va per mesos doncs espero arribar al mes que toca i llavors llegeixo aquell capítol però més que res el principi on et comenta els simptomes que pots tenir, com va creixent el nen i desprès quan comencen les preguntes llegeixo els titols i s'hi vec que m'interessa la llegeixo i si no doncs no i passo a la següent. Hi ha coses que valen la pena però d'altres son una mica xorres, a més la llevadora també ens va dir que no ens ho prenguessam tot al peu de la lletra, que està bé que llegim llibres d'aquest però que tampoc cal fer tot el que s'hi diu! Així que lo que m'interessa ho faig i el que no doncs alà, passo pàgina!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dt. abr. 24, 2007 4:17 pm

ME IMPRIMIT TOT AIXO PETITA!!! I SURTEN MOLT CARES AQUESTES EXCURSIONS???QUE ES PAGUEN A L'HOTEL???
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Montsseta » dt. abr. 24, 2007 4:18 pm

Ai deu meu, aixi si parla de malaties jo em pansaria que les he d'agafar totes també....
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 24, 2007 4:21 pm

Si, nosaltres les vam pagar a lhotel....ja et miraré el preu. :-))
Montsseta, tinc un video que et pixaries de riure!!!!!! ens haviem de ficar a l´aigua panxa avall...amb les cames obertes....i et venien dos dofins i un es ficava a una cama i l´altre a l´altra cama i amb el morro et pujaven super alt i després caies a l´aigua!!! una passada!!!!
Doncs m´ho van fer amb tanta força que em va caure la part de baix del bikini!!!! i els amics que vam fer al viatge es pixaven de riure!!!
Al video se sent: - vamos sarita!!! que ya viene el delfin!!!!! ....cuidado!!! el bikiniiiii!!!!!!!!!!! (i un munt de riures de fons..) quina vergonya!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. abr. 24, 2007 4:22 pm

No, jo l'amnio no me la vaig fer perquè els resultats de la prova que et fan que si no recordo malament és la Triple Screning em van donar uns resultats molt alts, o sigui, que hi havia poques probabilitats, tot i que no se sap mai al 100% amb aquesta prova. Saps que passa que jo vaig decidir no fer-me-la 1r pels resultats, 2n perquè no tenim cap familiar amb antecedents i últim perquè vulguis que no també és un risc fer-se-la. Així que vam parlar amb el meu home i la llevadora i vam decidir no fer-la. Les ecos 3D m'agradaria fer-me'n alguna però sé que nomès pots fins certa setmana i jo ja començo a estar al límit, el que passa és que te l'has de fer en una privada ja que per la SS no hi entra. Clar que si tu estàs per alguna mútua, que no ho sé, pot ser si que t'hi entri. Una del poble que també està embarassada d'un mes menys que jo ho fa per una mútua ja que paga un seguro i diu que totes li fan amb 3D.

Jo li vull prenguntar amb ella a veure si poguès anar jo, ja sé que serà pagant, però així tenir-ne alguna de més real, ja que la última d'ahir a part de que no me la van donar, tampoc es que es vegués gaire bé, perquè la ginecòloga anava a tot drap i vam veure poca cosa, ni tant sols vam estar 5 min. però que hi farem, és el que hi ha per la SS!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 24, 2007 4:23 pm

Foto de la piràmide de Chichen Itzá. Veieu la gent a dalt?? semblen formiguetes....es que es enorrrrmeee!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 24, 2007 4:25 pm

Foto de Tulum....mireu quin aigua mes blava.... =0-0-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dt. abr. 24, 2007 4:27 pm

Fotos del parc aquàtic de XEl-Ha.....veieu com l´aigua que entra es del mar??? per tant...també entren peixos i es una passada fer snorkel....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dt. abr. 24, 2007 4:28 pm

Si vai per mutua pero em sembla que la eco 4D amb DVD no hi entra, que es pagant 8aixo ho he pogut llegir al Soc petit). L'amnio jo sempre havia dit que no me la faria pero ara pateixo que surti un nen sa... com he tingut perdues sempre penso que pot afectar al feto...

petita, que fortissim lo del bikini!!!!! I SE'T VAN VEURE TOTES LES VERGONYES???????????????????????????????????????
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dt. abr. 24, 2007 4:30 pm

PETI ES QUE T'ESTIC IMAGINANT I EM PIXO DE RIURE!!!!

QUINA VERGONYA!!!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: EDAE » dt. abr. 24, 2007 4:30 pm

Bona tarda!!!!!

Montseta, nosaltres podem tots els caps de setmana menys el del 16-17 de juny que tenim bateig i el de St joan!!

Tutti, ja estàs molt endavant no??? Pq no ens poses una foto de la panxa????
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: JEIAN » dt. abr. 24, 2007 4:31 pm

PETITA I LES ALTRES DOS:
COBA/ALDEAS MAYAS
ISLA DE MUJERES???

TIA JO LO DELS DOFINS NO HO PODRIA FER...EM FAN POR TOTS ELS ANIMALS...AIX...QUE CAGADA QUE SOC!!!!!!!!!

M'HO ESTIC COPIANT TOT PER ENSENYARLI AL MEU XICOT!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Montsseta » dt. abr. 24, 2007 4:32 pm

5 maig - Montssetos, Petitos, Edaos
12/13 maig - Montssetos, Petitos, Edaos
26/27 maig - Montssetos, Petitos, Edaos