Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 24, 2006 10:32 am

Ostras Airam.....quin tio més majo no? jo crec que aquest va a putejar-te tot el que pugui, pero tú has de ser forta!!!!!! joderr....quin asco de tio....
Ja ens contaràs et va anar l´examen!!!! segur que de retxupete!!! :-)ok:
Bueno noies.....que vau veure ahir a la nit Efecte Mirall a TV3???? menos mal que em va enviar un SMS l´Aima que sino....m´ho perdo!!! Va estar superbé!!! era la la història d´una familia on la seva filla es casava i els de Tv3 van anar a les despedides, als preparatius, a la boda.....tot.
Lo de les despedides va ser UNA GUARRADA!!!!! Ell llepant-li les popes a una tía i ella montant a cavall amb un tío.....quin fàstig més fastigós!!!!! Si jo vegués ara el video del meu xurri llepant-li les popes a una tia....bueno...no sé què li faig!!!! li unflo els morros!!!!
Ara...els preparatius i la boda va ser superemocionant!!! què bonic!!!! però tants preparatius durant més d´un any i després es passa el dia volant!!! Va estar molt bé.
Granadella!! vec que ho tens tot molt adelantat ja!!! Si tens més coses que jo!!!
Alzina2 ( :-) ) si ens vols penjar el teu vestit envians un privat ...perquè sino Alzina1 ho veurà!!!!!!!!!!!! i no veguis quin desastre....je, je!!!
a28, com va el tema vestits???
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: EDAE » dt. gen. 24, 2006 10:46 am

también vas veure l'efecte mirall Petita?? La veritat és que quan vaig veure la part de la despedida vaig pensar en tu!!! Ho vaig trobar fastigós, tant ell com ella, deixant-se grapejar!! La resta em va semblar divertit!! Ja havia vist el primer dia!!
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 24, 2006 10:58 am

Ja tens raó Edae!!!! aquella part va ser bastant "desagradable" pero la resta va estar superbé, perquè et fiques a la seva pell i penses....la meva també serà aixi?? i aquella mare plorant.....a mi em caien els mocs i tot...
Ara, aixo sí...el pare era una mica friki no? je, je!!!! amb aquella mena de boina!!!! :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

EntradaAutor: airam » dt. gen. 24, 2006 11:07 am

Hola

PETITA no et pensis, a mi la forma de treballar d'aquest tio, de moment, m'agrada, es molt exigent, i s'aprenen moltes coses, a lleida passaven de mi!!! : muaahhhh :

Jo no vaig veure aixó d'efecte mirall, jejejeje, no veig TV3, jejeje us deixo que us rigueu de mi, vaig mirar mira quien baila, jejeje

La meva amiga hi está enganxada!!!!!!!!!!!!!

Ja m'explicareu que es aixó de efecte mirall, petons!!!!!!!!!!!!!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 24, 2006 1:25 pm

dzfdfsfdfsdsffds
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 9:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: airam » dt. gen. 24, 2006 1:50 pm

Aima no he vist mai CSI, però si es com policias, no hi ha cap persona que fasi la meva feina, jejeje

Però la meva germana m'ha dit que hi ha una serie de tv3 que surten mossos de escuadra i traficants i coses així, no se ni com es diu ni res, que me la grabarà per si surt algú que fassi la meva feina, ja us diré.

Jejeje, no us puc dir de que treballo però us puc ensenyar algún exemple, jejeje així no dic res!

Aima si no recordo malament tu també fas oposicions, no??? es pot saber de que son???

Petons a totes!
airam

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 24, 2006 3:50 pm

Hola noies!!!
Us dic hola molt rapid que tinc molta feina.

Jo també vai veure l'efecte mirall. Va estar molt bé. El vestit d'ella em va agradar molt i a més se'l va comprar al pronovias de Sants que jo també havia anat a mirar. Quina gracia!!!
La despedida d'ella cutrisima. Jo els hi tinc prohibit a les meves amigues que em possin cap mena de membre al cap. Es cutrissim. I la d'ell... jo li deia al meu novio, això ni se t'acudeixi fer-ho!!!

Avui a la feina no ho he pogut evitar i me possat a plorar. Digueu-me fleuma, però... Avui quan he arribat a treballar, una noia que feia temps que no veia m'ha dit: "nena que prima que estas, vigila que si t'aprimes més t'has de casar i la gent ni veurà a la nuvia!!!" I la veritat es que es veritat que estic molt prima. Sempre he sigut molt prima però ultimament amb l'estres i els nervis que porto a la feina m'estic aprimant més. Amb tot els nervis que tinc i pensar que m'estic aprimant no he pogut evitar que me saltessin les llagrimes... Però es que no se que he de fer per no aprimar-me. Suposo que hi ha gent que deu pensar que tinc molta sort, pero jo ME VUI ENGREIXAR I NO PUC!!!!

Tinc unes ganes que arribi la quedada del dissabte!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: alzina » dt. gen. 24, 2006 4:15 pm

Hola foro, bones tardes.

Airam, doncs si que es misterios lo teu. :o-o:

Aima, es una ruïna aixo de casar-se. Nosaltres en ho fem tot sols, no se com sortirem.

Petita, el vestit ja l'he vist :-) , resulta ser que ve un dissabte i em diu: acompanyam al poligon, i jo dic -a que?, a comprarme el vestit, -si jo no el puc veure li vaig dir, rucades venga anem. Arribem alli em fa entrar al provador, que si aqest si, l'altre no i ja esta, vestit triat, no es gens supersticiosa.

Montse, damunt de l'avatar a tu ja et possa nuvia experimentada, tranquiliat, ja ens queda poc (ens casem el mateix dia) pero no treu de res agobiarse.

Apa saludets, us penjo el vestit segons instruccions de la jefa.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 24, 2006 4:21 pm

Montsesita dona, no estiguis trista!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Tu tranquila i no et preocupis pel pes, que es normal aprimar-se amb els nervis i si no pots fer res, doncs res. L'unic es estar tranquila
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: airam » dt. gen. 24, 2006 4:35 pm

M'encanta el vestit!!!!!!!!!!!!

I sobretot el color!!!!!!!!! i mira que a mi no m'agraden els vestits de nuvia!!!!!!!!!!

Sóc un desastre!!!!!!

Alzina, jejeje pues si et dic que encara no estic treballant, jejeje estic com de pràctiques, es que es un concurs d'oposició molt llarg, com a mínim 5 anys!!!

Encara que es evident que cobro, i no em paguen malament, jejeje, l'administració ja se sap.

De veritat m'encanta el vestit.

Ja em diras com es diu aquest color, jo el volia chanpangne, encara que a catalunya es CAVA!!!! però aquest color més pujat, m'agradat molt!
airam

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 24, 2006 4:45 pm

:-( :-( :-( :-( :-( :-( així m´he quedat!!!! je, je!!!! així que ja has vist el vestit de la teva futura Alzina????? jo no li ensenyo al meu xurri però no és per superstició sino per donar-li una mica de suspense a la cosa....
Alzina2!!! ho trobo preciós!!! què bonic aquest color dorat!!!!! estaràs guapíssima!!!!!! Molt bona elecció!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bueno....missatge per a la Montsesita i l´Aima:
PROHIBIT ESTAR TRISTONES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M´heu sentit?? és la vostra boda i ni res ni ningú us ho ha d´espatllar!!!!!!!!
Montsesita, què mal repartit que està el mon....unes tant i les altres tan poc.....tranquila, dissabte quan quedarem ja et donaré uns quants kilets meus i així estarem les dues ben repartides!!!!!!!!!!!!! És normal aprimar-se abans de la boda, pels nervis..així que no et preocupis reina!!! (jo segur que amb els nervis encara m´engreixaré més.....sóc així de xula).
Aima, xata....pensa que primer és la teva boda, i si veieu que no us arriba per anar a Thailandia doncs segur que hi podreu anar l´any que vé. Pero bueno, encara és massa aviat, ja veuràs com al final hi podreu anar!!!! Ànims!!! :-)ok: :-)ok:
Ilerda!!! Hola!!!! :-))
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 24, 2006 4:53 pm

QUIN VESTIT MÉS PRECIOS!!!!!! ME N'HE ENAMORAT!!!!! SI NO TINGUES JA EL MEU T'EL COPIARIA!!!!!!

Alzina ens casem el mateix dia??? El 30 d'abril??? No ho sabia!!!!!! On anireu de viatge?

I gracies pels anims!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Julie » dt. gen. 24, 2006 4:58 pm

Moltíssimes gràcies Airam!!! ja et contaré si me la donen.... buahh això sí que serà tota una sorpresa pel Josep :-)
Julie

Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 22, 2006 5:40 pm

EntradaAutor: alzina » dt. gen. 24, 2006 5:12 pm

Uy que be, que contenta fareu a la jefa, els detalls ja us els explicara ella.

Petita, suspense? ja fa deu anys que vivim junts i a aquestes alçades ja no cal. A mes a mes, crec que sortirem junts de casa el dia de la boda, i per vestir-nos que fem? un a cada habitacio, ens trobem al passadis, surt el nen de la cuina i li dona el ram, je je. No tenim gaire clar com ho farem.

Nosaltres pot-ser anem a fer una ruta per el nord fins a galicia amb el cotxe, ja ho voliam fer a l'estiu pero vam acabar a riviera maya. Com a voler anar ens fa gracia Kenya i Zanzibar, pero aixo depen del saldo que ens quedi, que hi farem.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: airam » dt. gen. 24, 2006 5:24 pm

Tens un nen???

Que mono!!!!!!!!!!!!!!!

M'encanta la idea que el nen li porti el ram a la mare, aix que guai!!!!

Jo la veritat es que tinc 2 nebodets que me'ls menjaria, però n'estan de sa mare que es una pasada!!!

Que mono!!!!!!!!!!!!!!

Nosaltres ara hem començat a parlar del padrí, dels testimonis i tot això i clar, tenim un problema!

Jo tinc una germana, i a casa del meu xicot son 3, (ahh per cert, crec que la meva cunyada va soltar un bulo, ara ja no diu ningú res de la boda, jejeje no se, com que no ho hagues dit mai, ja veureu qualsevol dia d'aquests os diré demà vaig a la boda, tothom está igual, van a buscar esglèsia i tot corren i a l'hora de la veritat res de res) i diuen que el padrí es el germà solter del nuvi, no??? però es que no en te de solter, però clar ell ja sap qui vol que li fassi de testimoni, els seus super amics, i ara està en un dilema, jejeje, com pot ser tot tan complicat, ja li he dit jo, tranquil home ja l'aniré a buscar jo el ram, però diu que vol seguir la tradició jejeje

Si el coneguessiu us pixarieu de riure, està super nerviós, jejeje

Bé doneu-e una solució a veure si així l'ajudo, jejeje jo es que passo, la veritat es que em dona igual, ja li dic que ho fassi el xicot de la meva germana, però diu que no, que l'ha de triar ell, que es el que portarà el llegat o jo que se!

Mira que quan es fica així n'hi ha per penjar-lo!
airam

EntradaAutor: alzina » dt. gen. 24, 2006 5:50 pm

A veure, el nen es del meu primer matrimoni, per desgracia no viu amb nosaltres pero el tenim tots els caps de setmana i les vacances.
No tinc clar el terme padri, els meus padrins son uns amics meus, els que han firmat, i jo pregunto, el encarregat de portar el ram tambe es padri? Jo fa anys li var portar a la meva tieta, crec que aixo es una de les poques coses que podem decidir els nuvis i tan se val qui ho sigui. Tinc entes que es una mena de missatger del nuvi i per aixo el tria ell.
Jo he triat al meu fill encara que ell esta com a pasota, li vaig dir que ha de dir un vers i rapidament va contestar "tu flotes" que no vol cursilades, he estat buscan alguna cosa divertida pero no en trobo i jo de poeta na de na.
Si en sabeu algun m'anirie mol be, pero en privat, que aixo si que ha de ser secret.
El que si fara molt content es tocar-nos el dia de la boda Boig per Tu al piano.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 24, 2006 5:56 pm

Ala, què bonic Alzina!!!!! llavors, ja ha de ser gran el teu fill!!!!!
M´ha fet molta gràcia això de "tú flotes", je, je!!!! es que el jovent d´ara...passen de tot, el meu germà també passa de tot, no vol ser padrí ni vol ser res de res...el tío. :-( :-(
Vaig a veure si et trobo algo....

Airam, el teu xurri està nerviós!!?? no s´assembla en res al meu...que tranquil que és!!!! em treu de polleguera!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dt. gen. 24, 2006 6:01 pm

La criatura te 13 anys, pero per la boda ja haura fet els 14. Es molt majo i estudios pero tossut.... un rato llarg.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: airam » dt. gen. 24, 2006 6:15 pm

Perdona alzina!!!

He ficat la pota!!! :-(

Per cert el meu xicot nervios???? No, super nerviós

Està emosionat, viu en un núvol i aixó que falta més d'un any!!!!!!

Es super fort, si el veguessiu no us ho podrieu creure que fos així.

Si quan vam anar a buscar el restaurant, la veritat es que ho teniem clar ja us ho vaig explicar, al sortir li queien llàgrimes!!!!!!

Jo em pixo de riure!!!!!

Sabeu la propaganda de caja roja de nestle, que hi ha una noia que diu, y si (un nom de noi que no se quin es) fuese más romantico???

Doncs jo no ho demano!!! Ja en tinc prou, jejejeje es super sentimental i romantic!!!!!!!!!!!!!!!!

No es que em queixi però jo sóc més passota pobre, me l'estimo i molt, però no ho vaig pregonant, no se si m'explico, la freda sempre sóc jo :-(

Pero bueno entre els dos fem bona parella!!!!!!!!!!!!!!!!!
airam

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 24, 2006 6:15 pm

T´he enviat "algo" no sé si et servirà.... :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita