Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 25, 2006 8:59 am

Hola noies i noi!

Uff!!!!!!!!!!!!!!!! M'he fet un fart de llegir ahir vaig estar quasi 2 hores i al final no vaig poder contestar perquè s'em va fer tard!!!!!!!!!!!!!
Me hagut de fer un index per saber que haig de contestar i la veritat segur que m'he deixat alguna cosa. Bé ja faré memòria :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
A veure comencem:
Alzines: els anell i el vestit són xulíssims, m'han agradat molt les aliances i quan heu dit que les heu comprat a Andorra m'he quedat! es que jo el cap de setmana hi vaig anar i si ho hagués sapigut hagués mirat alguna cosa però bé com que el meu xicot encara no vol comprar res per si de cas. Ara que hi penso uns amics meus que es van casar l'any passat també se les van comprar allà i també eren molt originals. Bé que son molt maques.

Referent a lo dels anells també vull dir que jo segurament també aniré a Artesa de Segre, estan molt bé de preu. La meva de promesa la va comprar allà i es molt xula, això si és d'or blanc i també és veritat que s'engrogueix, però és que a mi m'agrada molt l'or blanc.

Que més :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

A sí! Erica29 l'Hotel Balneari de Vallfogona està molt bé la seva adreça web és aquesta: www.hotelbalneari.com , jo si tot va bé ho farem allà. Hi he estat una vegada però sé de molta gent que s'hi ha casat i sempre han quedat bé. A més l'entorn és molt maco ja ho veuras!

a28, el vestit de Pepe Botella em pots dir com és més o menys, més que res és que jo també en tinc mirat un i a veure si serà el mateix!!!!!!!

Desprès les que estan depres per lo de primes i el viatge no us agobieu tant, ja ho sé que la que s'aprima ha de ser angoixant però l'únic que has de fer és pensar que aquell dia és el teu i que lo que vols es passart'ho bé i ha està, sé que és molt fàcil dir-ho però pensa-hi, que vols que la gent digui això o allò, tranquila que estiguis com estiguis sempre diran algo a més si vols jo també ten puc deixar uns quants de kilets, ehhhhhhhhh! :-)ok:
I lo dels viatges que ja no m'enrecordava, jo encara no sé si el faré la veritat no és el que més em preocupa, ja que segurament el deixarem per les vacances al setembre perquè no podem deixar el negoci dues setmanes senceres tancades i els seus pares no estan com per fer-se'n càrrec però la veritat és que no em fa patir, lo important per a mí és la boda i que tots poguem disfrutat del moment, això sí per poc que puga si que m'agradaria anar almenys uns dies despres de la boda a fer un tomb per Espanya, no sé, per Galícia o Andalusia, però lo que he dit si es pot perfecte, si no ja tindrem temps al setembre! Ah! per cert no es que vulgui fer propaganda però a Tàrrega hi ha una agència de viatges que esta molt bé, fan preus molt bé, sobretot pels nuvis és allà al Caprabo i es diu GrisExpress, també hi ha oficines a Agramunt i Guissona però no sé l'adreça. Quan vull dir que està al Caprabo, vull dir que està al Caprabo de la sortida cap a Barcelona, és que n'hi ha tres a Tàrrega, però el més gran és que està a la Ctra. N-II, sortida direcció Cervera.

Uff! quin fart d'escriure i segur que m'he deixat algo!!!!!!!!!!!!

Bé, avui estic enfeinada però més tard intentaré passar-me per aquí a veure com està l'ambient. Fins ara :-) :-) :-) :-)
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 25, 2006 9:10 am

Ahh! ja savia jo que m'havia deixat alguna cosa!!!!!!

Lo dels hotels a Mollerussa, jo sé que n'hi ha 2 el hotel jardí i desprès un que es diu Hotel Duch. Tots dos estan a prop de l'estació de tren, el primer al mateix de l'estació que fa cantonada i l'altre seguint la via en direcció Lleida molt a prop de l'altre al costat del parquing dels cines.

Referent al Pintor Marsà, aquest està a Tàrrega, però si no et fa res agafar el cotxe abans d'arribar a Tàrrega hi ha l'Hostal del Carme a Vilagrassa que també està bé, això sí, no tinc n'hi idea dels preus, però la seva web és www.hostaldelcarme.com, i son de la mateica cadena que el Pintor Marsà, allà trobareu informació.

Bé, ara sí, fins despres. :-) :-) :-)
tuttifrutti

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 25, 2006 9:29 am

petita acaben de dir al anda ya que el millor dia de l'any sera el 23 de juny!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: alzina » dc. gen. 25, 2006 9:37 am

Bon dia matineres,

montsesita, ens case a les 13:00.

tutifrutti, esta molt be el balneari, no ens aniria malament pasar-hi un cap de setmana de relax.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 25, 2006 9:41 am

:hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: com????? el millor dia de l´any??? de què de temps??? ainss...quina intriga DE QUÈ, DE QUÈ, DE QUÈ??????
Bueno...jo em caso el 24...
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 25, 2006 9:53 am

a28, NO EM DEIXIS AIXÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
Petita

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 25, 2006 9:56 am

Bones alzines!

Si que està bé el balneari, a més desprès del banquet et regalen la estancia de la nit a una de les habitacions, suposo que alguna de les suites i també un tractament del que vulguis. Tinc unes ganes que arribi per triar-ne algún... ::-)

La pega per l'Erica29 es que està a gairebé uns 60 km de Lleida i si es vol casar a la Seu, despres anar al restaurant per a mi és una mica lluny, però crec que pitjor seria la tornada. Bé jo he anat un parell de vegades a Lleida i la gent es casava 1r per aquí prop de Tàrrega, i si ho has de fer o fas però un dia com aquest que normalment la gent acaba, per dir-ho d'alguna manera, contentilla, no sé contra menys agafar el cotxe millor. Però bé sempre hi ha l'opció d'agafar autocars, tot i que ja et puja massa els gastos per fer això. Bé s'ha de mirar tot!
tuttifrutti

EntradaAutor: airam » dc. gen. 25, 2006 10:10 am

Bon dia noies i noi!!!!!!!!!!

Ahir per la nit vam tenir la nostra primera crisi telefònica des de que tenim data per la boda.

Es una super tonteria, de un no res es va fer una montanya, i lo pitjor es que crec que te raó però jo R que R, i ara tinc un nus a l'estomac que no puc ni menjar.

Us ho explica a vosaltres perque la meva amiga ahir flipava, però clar, no li puc dir res, ella no sap res de boda ni gaites.

La conversa va començar amb el tema cap de setmana a esquiar, i jo que sóc així i no callo ni deball de l'aigua li dic que la veritat es que no m'apeteixia gens anar a esquiar amb els seus amics (be, amb alguns no tots, pero bueno) li dic home, estic a zaragoza a mi encara es hora de que algú em digui si hi anem o que, que faig??? Em tinc que esperar a que el divendres per la tarda quan estigui montada al cotxe em diguin ei que al final marxem a esquiar o que??

Total que ell em dona la raó, em diu que tenia tota la raó del mon, i em pregunta que volia fer al cap de setmana, i em diu si vols, anem a veure als teus pares al poble (ja us he comentat que estan a Aisa aprop de Jaca) i així fem relax (la veritat es que també es pot esquiar, jejeje) i jo li dic, no, aquest cap de setmana ja vinc a Lleida, tu tranquil, i ell, a lleida?? Pues si vas venir el cap de setmana passat, i fa dies que no veus als teus pares (te tota la raó del mon, fará com tres setmanes que no els veig, si que es cert que parlo cada dia amb ells per telèfon però clar, no els veig) a més aquest cap de setmana també hi va la teva germana, i jo li dic que havia quedat a lleida, i em va preguntar amb qui, i li vaig dir que amb vosaltres, total que el tio va flipar.

Va començar a alucinar, dient-me que no s'ho podia creure (no li agrada el foro) em deia que com havia de quedar amb les del foro, i si hi ha alguna que coneix als meus pares, no voldras tu que s'enterin els meus pares que ens casem per uns altres, total que ell diu que si vull quedar amb vosaltres que lo normal es que ho fassi un cop haguem dit a casa que ens casem, i jo r que r, que faria el que em donaria la gana, i que us volia coneixer.

Total que ara estic super preocupada, perque crec que te raó però em fa rabia, que puc fer???

Jo ja li he dit que ser que no direu res, però ell diu que les coses es tenen que fer seguint un ordre.

I clar quan hem diu lo dels meus pares, pues també te raó, aix no se que porto un embolic al cap de por!!!

Alzina, necessito la teva opinió masculina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I per la resta demano la vostra opinió, creieu que te raó??

O que es un exagerat!!! Es que jo li dic que pixa fora de test però clar, ara dubto amb el tema

Perdoneu el rotllo, però es que des d'ahir que no ho he pogut explicar aningú :-(

Gràcies!
airam

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 25, 2006 10:26 am

Bones airam!

Uf! Deu ni do! Primer de tot tranquilitzat que per molt fort que sigui segur que el teu xicot també ho diu pel teu bé. Jo que vols que et digui, referent a lo dels teus pares, home té raó, tres setmanes sense veure'ls, jo no podria, si més no a ma mare, ja que sempre li haig d'explicar alguna cosa o altra i a vegades per telèfon no sé, és com una mica fred. Per lo de que s'assabentin per algú altre ho dubto, jo sé que aquí la gent no anirà dient que coneix a una o altra d'aquell poble i sap que es casa. Vaja per la meva part pots estar tranquila a més vulguis que no, si més no a mí em costa de recordar-me de totes, també es que no fa gaire que volto per aquí. Precisament jo lo del foro no li he dit al meu xicot, perquè ho faig una mica d'amagatotis, ja que ell no creu que hagi d'expliar res de la meva vida personal a desconeguts (que per a mi no ho sou, eh!) però ell és una mica reaci a parlar de segons quines coses, o sigui que tú tranquila perquè t'entenc perfectament, l'únic que has d'intentar és fer les paus amb ell i explicar-li més bé això del foro i no pateixi que si tu no vols que ningú digui res ningú ho farà. Ja sé que no et dec haver ajudat gaire però almenys animat i espero que vagi tot molt bé.

Ah! per cert Alzina, lo del teu traje espero que tinguis sort, la veritat es que estic amb tu, si veus que el traje no és per tu buscat alguna cosa modernilla. Jo no et puc ajudar gaire perquè el meu xicot només s'ha comprat un traje l'any passat i és modernet però tirant a clàssic. A més ell segur que es compra, o més aviat el fan comprar (s'ha mare) el tipic traje de nuvi, molt tocat i posat, la sort és que té bona perxa i els trajes li queden que n'hi pintats! No és perquè sigui el meu xicot, sinó que es veritat, el de l'any passat ni tan sols se li va haver de tocar ni un fil.
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 25, 2006 10:27 am

ufff......Airam......quina papeleta!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-(
Doncs mira, si vols que et digui la veritat....millor que no quedis amb nosaltres si veus que has de tindre problemes amb ell. Es lo últim que voldriem!!!! Dona....és molt difícil que algun@ de nosaltres coneguéssim als teus pares i més si dius que són de Ainsa.......
Es que clar...no sé què dir-te, a mi m´agradaria que vinguessis però si has de tindre problemes....millor que no. :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Quina discussió més tonta no? :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 25, 2006 10:33 am

Jo també he de dir que al meu xurri tampoc li fa gaire gràcia això del foro, però mai em diu res.....La setmana passada li vaig dir que havia quedat aquest dissabte amb vosaltres i no m´ha dit res de res.
Airam, explica-li que no cal patir tant..que és casi impossible que algun conegut vostre s´en assabenti de la boda...però claro, també crec que ell ho diu perquè fa dies que no veus als teus pares....
No sé reina...fes el que et surti del cor però sempre intentant evitar qualsevol baralla. :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: airam » dc. gen. 25, 2006 10:35 am

Hola Petita!!

Moltes gràcies!!

Els meus pares no son de Ansa, están a Aisa (es temporada d'hivern), jejeje

Ell ho diu pels seus, que si que son de lleida, de Lleida de tota la vida!!!

I segons ell Lleida es un mocador, i em diu que totes les coses tenen un procés.

La veritat es que sóc jo la que no vull dir que ens casem a la familia, perquè conec als seus pares, i ho voldran fer tot a la seva forma, doncs clar diu que sóc contradictoria.

Però es que amb vosaltres es diferent, no se com dir-ho, puc dir el que vulgui, puc explicar-vos que hem triar, on ho farem, no se, com em sento, no se, coses que no li he dit ni a la meva amiga.

Es una sensació estranya, sou com les meves confidents, i m'hi sento còmoda explican-vos ho a més, esteu a la mateixa situació, es la il·lusió, jo que se com dir-ho

I ell es queixa d'això, de que primer vol dir-ho a la familia abans que ho sapiguin els de fora de casa, jo que se, que porto un embolic al cap.

Estic d'un raro, jejeje, que inclús m'han preguntat si no he pasado buena noche, parece que hoy estas muy blanca!!!

jejejeje majos els mañicos!
airam

EntradaAutor: alzina » dc. gen. 25, 2006 10:47 am

Uy Airam, xungo aixo de donar opinions, vaig llegir un cop que les opinions som com els culs, tothom en te un. Pero bueno, per mi personalment la familia es lo mes important, encara jo la redueixo a la dona i el fill, si fos per la meva mare encara em tindrie amb el pit a la boca. Sempre esta amb que no sap res de mi, que no la truco... i aixo que ens veien tots els diumenges.
Jo crec que el teu noi vol anar a esquiar i fer relax a casa dels teus pares, et fa veure que fa dies no veus als teus (pero tampoc no se lo apegada que ets amb la familia) i podrie ser l'escusa perque ell en el fons vol esquiar i estar amb el amics. Aixo es malpensar pero...
Fes un soteig, quedada o esqui, hoy por ti mañana por mi.
El que diu si vas a la quedada no crec que passi.
Bueno no se si t'ha servit de res, pero tampoc no facis massa cas.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 25, 2006 10:51 am

No ho podies haver dit millor....... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Petita

EntradaAutor: airam » dc. gen. 25, 2006 11:11 am

Alzina ets un sol!!!!

La veritat es que ja ho se que ell vol anar a esquiar!

Però si anem a veure als meus pares, anirém a esquiar amb la meva germana i la seva parella (ell son més moderns, viuen junt, jo, per desgràcia tinc uns sogres algo més carrinclons), no pas amb els seus amics, els seus amics volen anar a vielha, no se.

Fa dies que hi vol anar, a més ahir li vaig comentar que la meva cosina te ganes d'anar un dia a esquiar tots 8, es que son dos germanes, amb les respectives parelles i nosaltres som dos germanes amb les nostres parelles.

Si que vol anar a esquiar ja ho se, se li nota.

La veritat es que a mi em va a temporades, hi ha temporades que tinc moltes ganes de veure als meus pares (casi sempre es a l'estiu) i d'altres no tant, sempre he estat molt independent amb aixó, no se, es que a mi casa em cau a sobre, però em passa sempre i a tot arreu, no hi estic massa jo per casa.

Però amb els meus pares parlem diariament, almenys mitja hora, telefónica vol gent com jo, jejeje, sóc de les que no m'importa pagar per parlar, ves que voleu que hos i digui, sóc una cotorra!!!

A veure si el puc fer reaccionar, jejeje!!

Però Gracies a totes!
airam

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 25, 2006 11:52 am

Airam. en quin compromis t'ha ficat el teu xicot, no?

El meu xicot también era reaci a això de quedar amb gent del foro, però com que un dia vaig quedar amb dues noies del foro i els seus xicots (si era divendres, vam quedar dissabte...) i tant ells com nosaltres ens ho va passar molt be, doncs ara ja no li importa.

Weno, la Petita que a vegades entra al foro de setembre ja ha vist un dels candidats a millor vestit jajjajjaja. Encara que me queda anar com a minim a una botiga aquesta tarda..

Vull opinions sinceres, eh? Si no us agrada no passa res..
Visitant

EntradaAutor: airam » dc. gen. 25, 2006 11:57 am

Hola Ester

Tinc que dir que a mi m'encanten els vestit de color grana!!!!!!!!!!!

Potser no es del meu estil, ja que jo sóc super rancia.

I la faldilla la vull més poca cosa, no se si m'entenu, algo més llis i llas, brodada de vermell si, m'encanta, però no tant pomposa!!!

Estaràs guapíssima, segur!!!

Molt original!
airam

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 25, 2006 12:00 pm

Airam, la cua es pot treure despres de la ceremonia i les fotos i queda una faldilla blanca normal jejejej.
Gràcies per la teva opinió, però es que jo soc com el vestit ajjajaj atrevida!
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 25, 2006 12:01 pm

he de reconeixer que a mi no em van amb colors pero aquest m'agrada!!!

petita deien que el `pitjor dia va ser el dilluns 23 pel fred, per la cuesta de enero, pq ja han passat els nadals del tot... i que el millor seria aquell!! no se jo en que es basaven pero men recordat de tu!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 25, 2006 12:11 pm

Hola Ester75!

A mi si que m'agrada, jo també el vaig mirar per cataleg, m'agradaria emprovar-me un estil així perquè a mi m'agrada molt el vermell/granate però quan li vaig dir a ma mare em va fer una cara. Tot i que per poc que pugui si el trobo me l'emprovaré. A vegades ficats canvien molt i desprès penso que no és el meu estil, però per provar-ho no passa res.

Et felicito perquè és sencill però a l'hora original.

Crec que anar amb colors, sigui quin sigui, pot quedar molt bé, una tieta meva s'hi va casar de gris i el vestit era xulíssim. Era d'un gris perla preciós i una mica de princessa, però molt original.
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants