Autor: airam » dc. gen. 25, 2006 1:57 pm
Hola Aima!!!
Si et serveix de consol, ja se que no consola gens però, ...
Nosaltres ja comencem a fer els pagos de la boda, evidentment si ho sabesin els nostres peres suposo queens ajudariem, però es que no ho vull, no vull pas que em donin ni un ral!
Bé, doncs el meu xicot te una empresa (ara no se qui ha dit algo del jefe, jejeje és ell mateix el seu jefe, per això com que no pot renyar a ningú es fica amb mi, jejeje aixó es broma pobre, la veritat es que no s'enfada mai, no se però bueno ...)
Doncs ell te força despeses amb la empresa, paguem una espécie d'hipoteca, dic espécie perque encara no tenim el pis, bé, ja l'haguessim tingut que tenir, però ja sabeu com va aixó, des del'octubre que fan tard, i clar, no tindrem l'hipoteca fins que no tinguem el pis, però clar, per no quedar-nos amb el cul a l'aire, jejeje, vam decidir ficar al nostre compte (ja fa temps que en tenim un a mitges) la quantitat de la hipoteca, així si algún més anem més justos ja sabem que la pasta hi es (ara amb el rotllo de la boda, seran uns quants mesos), ell viu amb els seus pares, i jo pago un lloguer a zaragoza, a més de les despeses del cotxe, sóc super maniática, jejeje el tic a un parking
Per tant si ho sumem tot deu ni do del gasto, més o menys com tu ...
Que es una merda tot val massa pasta, però es lo que hay!!!
Quan tot hagi passat, ja veuras que be!!!
Jo ja us ho vaig comentar, segurament no farem viatge, penseu que potser tindré una ronda d'oposicions i la veritat em fa gràcia fer el viatge però no es el que més m'entusiasma, ja que quan tingui feina segura ja tindré temps per viatjar.
Ademés pensa que estic rotllo becaria, jejeje, però el seu es bo, hi ha gent que amb sou fixe no guanya tant, en sóc conscient.
Així Aima que animat!!!!!!!!!!! l'amor pot amb tot!!!!!!!!!!!!!!!!!