Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 30, 2006 11:50 am

Ahhh!!! Ilerda!!! sí, si...al final també em vaig trobar la "recepta" al parabrises!!!! :-( :-( :-(
No crec que ens arribi....haurem d´esperar..... :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 11:50 am

Pues a casa els tiets les vam repartir entre dissabte tarda i diumenge matí (ja que estavem un hora per casa) Tothom deia que era molt xula i original.
Amb els meus amics, els hi vai donar als postres i quan les vai treure tothom cridant i fen competicions a veure qui l'obria més ràpid per veure com era. Es van fer un fart de riure, encara que deien que no ens assemblavem massa.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: airam » dl. gen. 30, 2006 12:01 pm

Alzina, no vull pedida!

Si em vol regalar l'anell que ho fassi quan vulgui, però a mi, i perque ell vol!!!

No se es algo de'ls dos, no se si m'entens!!!

He decidit casar-nos nosaltres, els nostres pares no en tenen ni idea, seria graciós que un cop ho tinguem organitzat li demanés al meu pare "la meva ma", com si jo fos un troç de carn que s'estàn rifant, m'entens??? jejejejeje

Jo la veritat es que li he comprat uns bessons, una agulla i una corbata, que me m'ho tindràn preparat per abans de setmana santa!!!!!!!

Representa que ho direm a casa per setmana santa!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: alzina » dl. gen. 30, 2006 12:03 pm

Airan, ho dic de conya - No t'enfadis :-()-)
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 30, 2006 12:07 pm

43556465476547 6 b
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 11:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: airam » dl. gen. 30, 2006 12:08 pm

Que no ho he especificat, ho tinc per regalar-li però no serà debant dels seus pares ni res, jejejeje

Algo més personal!!!!!!!!! Nosaltres dos sols!!!!!!!!!!!!!

A més també es el seu aniversari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo no havia pensat de regalar-li re més, es a dir, un pedazo de sopar que encara m'he de pensar on i aixó!!!!!!!!!!!

Que us sembla?
airam

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 30, 2006 12:09 pm

AIRAM, lo del teu novio, molt bo!!!!M'ho imagino i em fa molt gràcia!!!!
Visitant

EntradaAutor: airam » dl. gen. 30, 2006 12:11 pm

Hola Aima!!!

Ja estàs més tranquila!!!!!!!!!!!!!!!

Que be que tens tots els complements!!!!!!!!

I si es pot saber quins son aquests complements?????????

Petons!!!!!!!!!!!11
airam

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 12:12 pm

Aima!!! Aquesta nit t'ho envio que tinc totes les direccions a casa!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dl. gen. 30, 2006 12:26 pm

No vegis Aima.

Se'm va quedar una cara de xut que encara la conservo ara!!!

Crec que vaig tenir casi un paro cardiaco.

Jejeje

A més imaginat, jo tota rotllo emprenyada al borde de un ataque de nervios, saps com vull dir, i la meva amiga, calmate, i jo pero este tio tiene un morro lo tengo que ir a buscar a la estación y ni un mensage, no sabe que la gente padece o que , jejeejej (la meva amiga es de barcelona, però amb els seus pares parla en castellà, bé, amb tothom)

I mira per on ell ja estava a casa!!!

I com que diu que estic carregada de tonteries, pues mira per on, ara ja tinc novio!
airam

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 12:29 pm

per cert, Aima!!! Que no t'e dit res!!! Me n'alegro molt que puguis tenir els complements!!! així ja tindràs els vestit tal i com el volies!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 30, 2006 12:29 pm

Aima, me n'alegro molt que ja tinguis els complenets, perque mira que et portaven de cap!!! Ara si que podras estar tranquila!!

Airam, lo del teu novio es molt romantic, esperarte a l'habitacio amb les flors!!! jejejeje es molt bonic!!!
Jo al meu pobret si que li vaig insitir molt que volia l'anell de promesa, pero com sempre em donava excuses ja havia perdut l'esperança i per San Valentin de l'any passat em va sorprendre.
Jo no volia exactament que li demanes la meva ma al meu pare, pero es que fins que no li vaig presentar "formalment" no el va deixar pujar a casa!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 30, 2006 12:32 pm

Aima!!!!!!!!!! Biennnn!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ho veus? al final tot sortirà com tú vols!!!!!! Ara només et queda que relaxar-te i d´aqui una semana o dues ja ho tindràs!!!!! Ja ens contaràs!!!!

Airam!!!! je, je!!!! pobre noi....mira que el fas patir!!!!! ets molt dura!!!!! a sobre de que et volia donar una sorpresa....i el vas ficar bonico.....
Lo del sopar..PERFECTE!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 12:35 pm

Pues jo fa temps que li dic que vui que me faci algo per demostrar-me que es vol casar amb mi (però no algo material com un anell, sino algun fet simbolic, alguna sorpresa...), però no hi ha manera... és que es més poc romàntic...
A mi mai m'ha fet cap sorpresa com aquesta del novio de l'Airam (me moriria de l'emoció). Jo li dic, "un dia venint de treballar, cull una rosa o una flor d'un arbre i porta-me-la, no cal ni que la compris", Però res nenes...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 12:37 pm

Petita!! Quin sopar? No m'he enterat...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dl. gen. 30, 2006 12:39 pm

Bufff

es que jo ja us vaig avisar que el meu xicot es molt pastelòn, i jo super despegada, no se com dir-vos, sembla com que ens haguessim intercanviat els papers.

La meva cosina es va casar per sant jordi, i no se quanta gent erem a casa, perque estavam a casa de la meva tieta, a Lleida els meus pares no tenen pis, ni res.

Total que apareix amb una rosa de la floristeria arroyo per cada dona, i penseu que erem lo menos 8.
airam

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 30, 2006 12:39 pm

Montsesita, sembla que em parles del meu jejejeje Sembla que trobar un noi romantic es como que et toqui la loteria!!!
Be, pero jo no em queixo gaire, que amb lo de l'anell de promesa em va sorprendre molt, i despres, en cinc anys, tambe a tingut algun que altre detallet... No es mata, pero bueno, tampoc serem massa exigents, no? Ja els anirem ensenyant amb el temps, que tindrem molt despres de casades!!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 30, 2006 12:45 pm

Ah, MOntsesita,

Et dono l'adreça de Ko-samui:

Comte Borrell 175

tel: 667 44 64 38

Abans d'anara-hi truca, pq has de demanar hora.

Si t'aten un senyor amb barba blanca-grisa, t'ho explicara tot superbé!!! Nosaltres vam estar-hi una hora i vam marxar pq haviem de tornar a Lleida que si no l¡home encara ens té alli una hora més.

Heu pensat en anar a Bali?? mm...sona molt bé...

Ah, que bo lo que has explicat d eles teves jefes que surten al diari...

Jo es que estic sueprdescontenta del mon dels RRHH, la gent es tant prepotent i mentidera... eccss....
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 30, 2006 12:46 pm

Montsesita em refereixo al sopar sorpresa que li vol fer l´Airam al seu xurri, que ens ha preguntat què ens assemblava.... :-)ok: :-)ok:

La veritat és que el meu xurri no és gaire romanticón....però de tant en quant té algún "arranque" i per exemple dissabte com que sabia que estava enfadada...em va portar un ram de rosetes!!!!! També li agrada molt deixar-me notetes pel piset i jo vaig fent d´inspector gadget i m´ho passo superbé!!!!! Ara....també he de dir que davant de la gent és molt sec!!!! però amb mi no.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 12:51 pm

Pues ja et dic jo que despres de casades és pitjor. Nosaltres portem dos anys vivin junts que és com estar casats i res... com que ens veiem cada dia, ja ho veuen tot molt segur, que no han de fer res perque ja ens tenen guanyades. Però jo soc de les que opino que l'amor s'ha de mantenir, que la rutina fa molt mal i l'amor es pot apagar...
A mi quan m'ha fet algun regal sopresa sempre m'ha comprat arrecades (tres me n'ha regalat) i mira que jo no soc de joies. Per això li dic que sigui més original, jejeje
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants