Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dv. feb. 03, 2006 6:18 pm

Si, Airam....queda una altra habitació....però de moment és l´habitació dels trastos i tampoc és qüestió de ficar la foto...je, je!!!
No és gens gran...té 88 m2!!!!!!
Els lavabos encara els hem d´acabar i després tenim dos balconets, un més gran al menjador i un de petitet a la cuina amb safareig i tota la pesca..
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: airam » dv. feb. 03, 2006 6:20 pm

NOIESSSSSSSSSSSSS, TU TAMBÉ ALZINA!!!!

ARA QUE HI PENSO

FELICITEUME!!!!!!!!!!!!!!!!!

AVUI ES EL MEU ANIVERSARI SETMANA AMB EL MEU XICOT!!!!

JEJEJEJEJEJE

JA PORTEM UNA SETMANA!!!!!!!!!!!!!!!

QUE BONIC, QUANT AMOR!!!!!!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 6:21 pm

una cosa, petita, et podries dedicar a la decoracio, les meves amigues que han contractat a algu per decorar-lis el pis, l'han posat que fa cagar (perdo per l'expressio, pero es la mes acertada), aixo si, estil nuevo estilo o casa al dia o qualsevol resvista d'aquestes que les mires i si tens sort en les 100 i pico pagines t'agrada un parell de mobles que casualment son d'algun anunci
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 6:22 pm

Enhorabona Airam :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: , ja saps , un suis de ilcappuccino, com el que acabem de pendre
Imatge
Rosana

EntradaAutor: alzina » dv. feb. 03, 2006 6:25 pm

JA JA - felicitats doncs. >.-<:
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: Petita » dv. feb. 03, 2006 6:26 pm

Gràcies Rosana!!!!!!! la veritat és que no tinc ni idea de decoració....però mira....ho volia tot una mica modernillo però sense passar-se i entre el meu xurri i jo i poc a poc vam anar emplenant el piset. Vaig preferir no gastar-me molts cuartos en mobles i ficar més pijadetes.
Vull dir que si els mobles els compres massissos et valen un colló..però si els compres de melamina (imitació)...no es nota i et valen la meitat. Tant el menjador com l´habitació ho son....a que no ho dirieu? potser no em duraran tant com uns de massissos però bueno...així m´els canviaré.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dv. feb. 03, 2006 6:27 pm

Felicitats Airam pel teu setmana-aniversari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hmm:: :hmm:: :-( :-( :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dv. feb. 03, 2006 6:31 pm

Molt xulo tot, pero dura tan poc tot nou i endressat.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 6:31 pm

A mi m'agrada aquest estil, el trobo molt acollidor , no se, trobo que un pis quan entris en ell t'ha de donar sensacio de confort i calor... la saleta-menjador d'una de les que li han decorat te dos pareds negres i les altres dos blanques, en les negres hi ha un parell de cuadros casi blancs i les cadires i el sofa blanc amb coixins negres i el moble tot negre apoyat a la pared blanca i el terra negre i el sostre blanc i una alfombra a cuadros blancs i grisos... dona usa sensacio molt rara entrar-hi
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dv. feb. 03, 2006 6:33 pm

Ja.......algun cap de setmana que hem anat a sopar amb amics....ha quedat tot com si hagués passat un ramat de tosinos...... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dv. feb. 03, 2006 6:35 pm

Et pot agafar complexe de peo d'escacs. :-(
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 6:35 pm

Un pis es per viure-hi, si por ello s'embruta... millor pensar quan el netejes amb lo be que t'ho has passat embrutant-lo, es fa mes portadora aquesta tarea
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Petita » dv. feb. 03, 2006 6:37 pm

Rosana...què li ha passat al teu dibuixet???? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
S´en ha anat de cap de setmana ja???
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 6:37 pm

Alzina, aixo es lo que vaig pensar jo.... i quan em va ensenyar l'habitacio semblaba un quirofan... jo trobo que es millor, si no t'ho impedeix la feina, decorar-lo tu, t'ho passes millor, es una sensacio d'euforia que no me la perdria per a res del mon
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 6:38 pm

Petita, ara mateix no se de quin dibuixet em parles... em podries fer una mica de memoria, "plis"
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Ilerda » dv. feb. 03, 2006 6:39 pm

Petita, de veritat de les bones M'ENCANTA EL TEU PIS!!!!!

M'encanta!!!! els colors, els mobles, la decoracio, les lampares!!!! tot tot tot!!! i mira que a mi m'encanta decorar (si veguesio ara mateix el meu pis no ho dirieu...) per aixo et dic que em sembla maquisim i molt acollidor!!!
L'habitacio t'ha quedat molt acollidora, no se de quin color tens el capçal, sembla un gris, pero tapisat o algo semblant. Xulisim!!

I el menjador super encertat. Ja m'enrecordo que em vas dir on havies comprat les cortines i que t'ho van fer molt be. M'agraden molt!!
Tot vamos m'agrada!!!

Per cert, la lampara de la taula, d'on es, perque volia algo aixi i no se on mirar...
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 6:39 pm

Ja ho veig, l'avatar, pera que me'l canvio
Imatge
Rosana

EntradaAutor: september » dv. feb. 03, 2006 6:40 pm

Hola noies!!!!! Buf, quants dies sense entrar al foro quin mono que teniaaaa!!!!! Que tal esteu?! Suposo que molt rebé!!! Jo he estat a barcelona aquesta setmana, i deunidó lo que parleu!!! Sempre que estic sense entrar heu escric lo menos 10 pagines!!!! Però weno...

Ei Petita: Vaya peazo de casa!!!!!!! Jolines que wai!!! Jo también tinc unes ganes de poder decorar la casa i tot això... a mi también m'agrada molt tot lo de decorar, pero encara em falta, la casa no la comencen a fer fins a finals de mes... es a dir, que... A esperar!!!!!

Aima: Que wai lo dels complements!!!! X fin!!!!! Ja ens contaras, feste fotos, i envia privi, eh?!!

Rosana: jo también tinc un amic que toca el theremin, quina casualitat! que no sigui el mateix... jejejeje, no és un instrument massa corrent, no?!!

Montsesita: la vritat es que jo quan et vai vere también em vas sonar molt... No se de que pot ser... Xq intentava relacionarte amb algo... i no em venia re!!! a més, si ets de Bellpuig... No crec que ens haguem vist massa... Nu sé!

A28: On pares?! Estàs com jo que casi no entres!!!!! Jejeejejejej Que tal els vestits? Jo demà vai al pronovias!!

X cert, laltre dia al pronovias de sants tenien un vestit (que m'agradava del cataleg) i valia 5500 euros!!!!! MECACHIS, tinc massa bon ull, no?!! Perque m'agrada sempre lo més car?!!?! No ho entenc!

Weno, molts petonets xatines!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Petita » dv. feb. 03, 2006 6:41 pm

Uixx...gràcies Ilerda!!!!!!!
Ahhh!!!! ja sé perquè t´ha agradat!!! perquè tinc vermell a tot arrreu!!! je, je!!!!
La làmpara la vam comprar a Mollerussa davant del Big Beng (quin encert no?) es diu Bix2...o algo així...
El capçal de llit és imitació a pissarra grisa.... =0-0-) =0-0-)
Imatge
Petita

EntradaAutor: airam » dv. feb. 03, 2006 6:42 pm

que bo!!!!!!!!!!

m'encata l'expressió ramat de tosinos!!!!!!!!!

jajajaa

que bo, el meu pare els hi diu gorrinos, puercos, marranos!!!

jejejeje el meu tiet te una granja de gorrino, segons el meu pare!!!!

que bo, ramat de tosino!!!

Quan de temps sense sentir l'estil autócton lleidatà, que per cert m'encanta!!!!!!!!!

Tinc el mono de la terra ferma!
airam

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants