Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 04, 2006 8:06 pm

ei edae tu tambe estaves entre dos no?? ja thas decidit?? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: EDAE » ds. feb. 04, 2006 8:09 pm

Quan ja m'havia decidit, va i ma mare em diu que la setmana que vé inauguren una apartat de núvies en una botiga de Banyoles ( que és on visc jo) i a més, que són vestits especials, que no són de núvia nuvia, que és lo que jo buscava. O sigui que m'esperaré una setmana més a veure què. Però de dissabte que vé no passo!!!!!!
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: september » ds. feb. 04, 2006 11:30 pm

hola noies!!!!!! Estic tan emocionada!!!! Crec que ja he trobat vestit!!!

a28: ho hem decidit el mateix dia!!!!!!!!! jajaajajajajajjaa!!!!!!! Bé, la vritat es que no he donat la paga i senyal xq m'ho volia pensar i repensar, però es que ara m'enrecordo de la sensació que he tingut al veure'm i no te re a vere amb la sensació del perlotti!!!!!!!!

Us expico: He nat al pronovias, m´han tractat suuuper bé, molt wai, m´he provat uns quants models, i la vritat es que tots molt clàssics, bé, que no feien x mi... (ah! inclús m´he provat un que es deia com em dic jo!!! que fort!!! però no m'agradava...)
Llavors m´he emprovat un que es diu ALTEA, que és un vestit super sencill que no te quasi re, però que anava amb una mena de jaqueta flamenca, i la vritat és que m´ha encantat!!!! No us puc penjar la foto xq no en sé, a més, a la foto tampoc no es veu tot el vestit, però weno, si alguna te el cataleg... i lo milor de tot val 1000euros menys que el del ruben perlotti!!!!!!!!!
L'unica jugarreta, és que aquest model és el vestit escollit nº1 pel pronovias, i segurament això vol dir que és el més venut... Però weno, m'es iwal!!!! M´he trobat super novia i super wapa!!!!!!
suposo que donaré la paga i senyal aquest mes...

Weno noies!!! Petonets!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: september » ds. feb. 04, 2006 11:32 pm

Aix!!!! Que ja sé penjar la foto!!!! Aqui va... Us agrada?!! Sigueu sinceres...
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: september » ds. feb. 04, 2006 11:38 pm

MECACHIS, que no em dixa... és iwal noies... no puc penjarlo!!!!
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: Visitant » dg. feb. 05, 2006 12:14 am

September amb el teu permis he trobat una imatge un surt el teu vestit. Te'l penjo, ok?

petonets. Per cert, es molt maco!
Visitant

EntradaAutor: airam » dg. feb. 05, 2006 2:15 pm

ENHORABONA NOIES!!!!! :-()-)

Que be!!!! Quanta emoció!!!!

El de la september es molt mono!!!!

A28 com que tu vols estar al anonimat ja opinarem després pero segur que serà genial també!!!!

Jo porto tot el cap de setmana estudiant!!!! Fa un dia que enamora!!!

Veig el sol!!!!!

Tota la setmana sense veure'l i aquí hi ha sol!!! I molta neu!!!!!!

Ojo no us ho perdeu, aquest cap de setmana hem vingut a visitar als meus pares, i el meu xicot encara no s'ha despertat!!!!! Que fort!!!!

M'ha mare es pixa de riure, i ahir no vam sortir pas, va anar a dormir super aviat!!! Jo em vaig quedar estudiant fins la 1.30 però ell no!!!

Jejejejejeje

Bueno guapes, us deixo que el vaig a despertar, es com que l'hagues picat la mosca ZETZE!!!!!

Jejejeje
airam
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Montsseta » dg. feb. 05, 2006 5:40 pm

Felicitats A28 i September!!! Ja teniu vestit!!!!
September lo poc que es veu a la foto ES MOLT XULO!!!
A28, no ens ensenyaràs el teu vestit?? Ni que sigui amb un privat?? No ho direm a ningú!!!!! JO EL VUI VEURE!!!!! >.-<:

El tema del ram... doncs totes les meves cunyades estan casadissimes i amb fills... Esperaré aquest dos mesos a veure que passa i ho decidiré...

El dissabte al matí vam anar a Marsans i ens vam informar de Tailandia (la veritat és que pel que veig a les agencies molt no saben, tot ho han de preguntar...). Aquesta setmana ens enviaran el pressupost per mail.

Un altre lio que tinc és la musica... Algunes les tinc clares, però no hi ha cap cançó al món que em convenci per entrar al resturant, vui que sigui tant especial que estic feta un embolic...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 05, 2006 8:18 pm

si que us el ensenyare! us enviare un privat! pero necesito que algum em torni a explicar com es posen les fotos!!!! m'ho imprimire i ho fare pas a pas!!

september reina!!! ebnhorabona wapa!! ja tenim vestit eh???
que wai!!!!!!!!
oe oe oe oe!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 05, 2006 8:19 pm

la canço?? una que es molt xula que sona ara es aixi mogudeta i sembla que xiulin... saps quina es montsesita??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dg. feb. 05, 2006 8:26 pm

Em sembla que si que se quina vols dir... pero no se... avui, de totes maneres no puc decidir res, estic una mica creuada i no m'agrada cap.

Tema foto, jo el que faig: copio la foto de la web, la pego al word o al paint i d'allí la inserto al missatge (buscant-la pel botó examinar que et surt al peu del missatge quan l'escrius) No sé si me explicat molt bé...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 05, 2006 8:55 pm

ah vale dema ho fare que desde el ordenador dels sogres no ho vull fer, no sigui que el meu novio trobi una pista de webs consultades o de imatges copiades o jo que se... :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 05, 2006 9:03 pm

montsestia perque no obres un tema amb la pregunat de quina es la canço que la gent utilitzara per entrar al restaurant?? iwal et donen alguna idea.... :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dg. feb. 05, 2006 9:17 pm

A28, el tema ja el vaig obrir i ja em van donar algunes idees... l'altre dia el vaig estar buscant i s'ha perdut a les pagines del foro. jeje

Una de la feina m'està bucant una cançó que diu que es molt xula de la BSO Roky que diu que es semblant a la I will survive. A veure que tal. Saps quina és?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 05, 2006 9:22 pm

siii ja se quina es, es tope moguda,e sta molt be, t'agafa un subidon que es massa, (si es la que em penso, ara la buscare a lemule)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dg. feb. 05, 2006 11:31 pm

Si la trobes me l'ha podràs enviar plis??
Jo no tinc emule i tinc el meu cunyat cansat i fins a un lloc de que em busqui cançons. I per si la noia de la meva feina no la troba...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Rosana » dl. feb. 06, 2006 12:04 am

Enhorabona a28!!!! >.-<: >.-<: >.-<: al final ja el tens, deus estar supercontenta ^_^

Per cert, ja heu arribat a les 175 pagines, sol falten 25 per les 200, podriem intentar arribar el dia dels enamorats a les 200, no? seria chulo
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: erica79 » dl. feb. 06, 2006 9:02 am

Hola noies !!

Fa uns dies vaig entrar al forum perquè amb el meu xicot vam començar a mirar per casar-nos al 2007. Fa uns dies que estem mirant restaurants. Ahir vam anar al Palau de M. per casar-nos le 2007 però, tenien lliure un divendres de setembre i ... vam decidir que ENS CASEM AQUEST SETEMBRE DEL 2006 !!!!!!!!!!!!!.sOU LES PRIMERES A SABER-HO !!!! Farem boda civil allà mateix.
Bé aquest cap de setmana no perque no puc, però el pròxim he de començar a buscar vestit !!. I el fotògraf el tenim bastant clar.
Bé, vosaltres segurament ja teniu vestit, em recomaneru alguna casa en especial a part de PRONOVIAS i ROSA CLARA?
Una pregunta: cal anar a Barna o a Lleida n'hi ha suficients?

Bé, que us sembla?
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. feb. 06, 2006 9:33 am

Bon dia a tothom!!!

Avui es el dia de les felicitacions!!!

A28 i September, enhorabona pels vostres vestits!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
September, pel que hem pogut veure el teu es molt xulo. Et quedaras la xaqueteta al final?
A28 quan puguis fiques la foto o a vuere si alguna te la pot ficar i si no doncs ja saps privats per tots!!!

Erica, felicitatas a tu tambe per la data de la boda!!!! Aixo si que es tenir-ho molt clar!!!! jo vaig anar a preguntar alla tambe, el lloc es super xulo!!!!

Aima, com a anat lo del piset????

Noi i noies, expliqueu expliqueu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. feb. 06, 2006 9:48 am

Us explico com va anar la meva aventura amb el fotograf.
Bueno, el lloc no ere gran cosa, pero l'home (sogre de la companya) ens ho va ensenyar tot, primer els albums que tenia montats i despres els que tenia a l'ordinador, dos hores alli mirant la pantalla, i la veritat, tenia coses molt xules i ere bastant simpatic.
El pal a vingut despres, quan ens va dir els preus.... :-(
L'album digital, de 60 fulles, uns 2000euros, i el video 1000 mes. Total 3000 euros!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Vaig sortir planxada!!!! de cap a terra, vamos que no em vaig recuperar en tot lo dia...
Aixi que torno a estar com al començament, sense fotografo i a menys de quatre mesos de la boda!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants