alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sansa » dj. gen. 11, 2007 5:28 pm

Yoli, muchas gracias, si que me he aclarado bastante. Pero no se bien bien cual es. Ya me fijaré!!!!
sansa

Entrades: 39
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:31 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. gen. 11, 2007 6:52 pm

Bones!!

SANSA si no vaig molt etivocada, l'esteticien olga esta a l'avinguda de la pau, just passat la ludoteca Chiquitis, a l'altre borera. Em sembla. I si no m'etivoco hi ha varies perruqueries a St. Celoni que fan les oferetes de nuvia on hi esta inclos la depilacio, la manicura i pedicura, maquillatge... Aixo es questi que truquis i t'informis i despres tu tries.

MIREIA, quina sort. Per cert quines cançon hi ha a la llista, diguen algunes, aixi m'ajudes per si el mossen ens fa triar a nosaltres la musica. I per cert,jo em caso el 26 de maig, pero em sembla que l'Ana Garvin tambe es casa per l'Abril, com l'Euge, pero no recordo be el dia.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: chikita » dj. gen. 11, 2007 7:27 pm

si merce por ahi anda!!!de nada sansa!!
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: Euge » dv. gen. 12, 2007 9:32 am

Bon dia noies!!!!

EYYYYYY!!!!! Que ens anem a la pagina 2.... ja no ho trobava.... je,je,je

Per fi es divendres.... ja tocava.... je,je,je

Noies, una pregunta ¿vosaltres teniu mols nens????? ¿penseu contractar algú??? Ostras, es que nosaltres no ho em pensat fins ara.... i es que he fet la conte i tinc uns 26 nens (mes o menys) mes petits de 12 anys.... i no se si fer alguna cosa.... havia pensat en deixar a la taula, en el seu lloc un paquet amb un quadern i una caixa de colors però ara penso que pot ser podria contractar a algú. Carai es que son molts ¿que penseu?
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: mireia07 » dv. gen. 12, 2007 10:05 am

Hola,

La veritat es que no em se els noms de les cançons, sé com fan però els noms no!!!! Ja ho miraré que les tinc a casa.

Jo la veritat es que no tinc quasi nens... no puc ajudar-te però si que he anat a varies bodes que hi ha alguna noia distraient als pekes! Es una bona opció, potser el restaurant et pot ajudar!!! I sino això de posar distraccions a la taula es molt bona idea. Almenys estaran distrets!!!!

Ahir vam anar a mirar el viatge però fins a mitjans de febrer no tenen preus... ohhhh!!!!!!!

A veure...
EUGE- 28 ABRIL
MERÇE- 26 MAIG
MIREIA- 2 JUNY

I EL RESTE??? NENES.... QUE CADA COP QUEDA MENYS!!!! QUE GUAI!!!!!!!!
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: Euge » dv. gen. 12, 2007 10:52 am

Hola Mireia,

A veure, no se que faré amb tanta canalla.... Demà vaig a la prova de menú... li preguntaré a la noia a veure que ens diu... i si no tindrem que parlar-ho... a veure que fem.

EIIIIIIII!!!!! SOC LA PRIMERA!!!!! QUINA POR!!!!!

AIIIIIIIIII!!!!!! Jo també tinc problemes amb la música... res més tinc la del primer vall... i no es massa lenta però es la nostra cançó... Paris de la Oreja de Van Gog.... per les demés no tinc ni idea.... a veure si quan parlem amb el DJ ens dona idees...
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: mireia07 » dv. gen. 12, 2007 11:34 am

Nosaltres no posem cançons a cada plat. Li direm al DJ que posi musica de fons durant tot el sopar i el tema del bals posarem una que al Tony li encanta. Ens estalviem la tria de cançons, el que si que ens falten son les cançons per donar els regals.

Euge, en la web www.airedefiesta.com, hi ha coses per nens. Hi ha un "estuche" de tela en blanc i colors i es perquè els nens se'l pintin. Ho vaig trobar super original.

Si se m'acut alguna cosa ja t'ho diré,ok???

Demà vas a fer la prova? A on et casaves?
mireia07

EntradaAutor: Euge » dv. gen. 12, 2007 12:28 pm

Gràcies Mireia... ara miraré aquesta web que m’has posat.... a veure si trobo alguna coseta interessant per la canalla.

SIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! Demà tinc la prova de menú.... i el restaurant on amb caso es diu Can Biel... esta a Dos Rius prop del centre comercial de la roca.... es molt maco... bé a nosaltres ens va agradar molt.... mai havíem estat... i el lloc on fan la cerimònia civil es guapisssssssssim... espero que no plogui perquè sinó tindran que canviar de lloc.... i això no m’agrada tant.

EIIIII!!!!! No esta malament la idea de només buscar les cançons de les entregues ¿però ja tens que escollir cançons???? Això es un pal.... es lo que menys m’agrada.
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dv. gen. 12, 2007 1:17 pm

Bones!!

Jo de nens en tinc poc, i tots son petits. De fet n'hi haura dos nadons, un de 1 any, dos de 2 anys, un de 3, un de 5 i un altre de 6. I he parlat em els pares i el que volen es tenir els nens em ells a la taula, perque sino de totes maneres s0hauran d'aixecar i veure que fan.

EUGE, jo vaig anar a un casament on el cambrer de la taula dels nens era una noia disfresada de pallaso, i que va estar tota l'estona per ells, es un altre opcio. Pero de totes maneres parla-ho em el restaurant, perque a on es van casar el meu germa tenien una sala de jocs pels nens (on hi havia desde una palystation, a coixins i matalasos, nines, cotxes, puzzles,...)
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: chikita » dv. gen. 12, 2007 3:05 pm

euge cuantos niños!!!buf.

nosotros queremos contratar un payaso pero para un rato para la hora del aperitivo para q no esten por ahi corriendo y q se vayan para la boda de al lado q son capazes!!y luego los mas pequeños de 5 años con sus papis y los otros sentaditos en su mesa!
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: Euge » dv. gen. 12, 2007 3:48 pm

Bones,

A veure, no se que faré.... suposo que després de parlar amb el restaurant ho tindrem més clar... ja us explicaré.

Mireia... he vist la pagina... esta molt bé, li ensenyaré al David a veure que decidim.
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dc. gen. 17, 2007 1:06 pm

Eo eo!!

Noies que aquest foro esta molt parat!!! Vinga a veure si l'animem!!!

Ei! Dissabte vaig anar a l'agencia de viatges, i ens van donar dos presupost força semblants de tailandia. En un anem a veure el mercat flotant, i en canvi a l'altre veiem El riu kwai i les dones girafa. A tots dos fem Bangkok, chiang rai, chiang mai i 5 dies a puket. Suposo que farem el segon, ja que a bangkok tenim una tarda lliure i podem mirar d'anar nosaltres fins el mercat flotant.
Que us sembla??
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: sansa » dc. gen. 17, 2007 1:08 pm

Quin dia el cases Mercè, es que com et cases a la mateixa ermita que jo tinc curiositat??? jo el 16 de juny al matí i desprès anem al Mas Solà de Santa Coloma de Farners. Una mica lluny per la meva familia (ja que es de Bcn) però bé, es el que ens va agradar.
sansa

EntradaAutor: merce i albert » dc. gen. 17, 2007 1:13 pm

Hola!

Sansa, jo em caso el 26 de maig, i despres ho celebrem a Can Tarranc, que esta a l'entrada de Blanes. Tambè cau un pel lluny pals familiars del meu futur marit, ja que tots viuen a Barcelona.

Per cert, quan vas parlar em el mossen et va comentar alguna cosa de les flors o de la musica? Es que a nosaltres en va dir que quan li portessim els papers ja li diguessim quina musica voliem, pero com ha de ser la musica de missa o mes moderna? A veure si pel febrer quedem em ell i em contesta tots el dubtes.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: sansa » dc. gen. 17, 2007 1:19 pm

Hola,
nosaltres es que som molt complicats, ens casem a palau però ho fa el mossen de Sant Celoni (ja que la meva sogre pertany a l'esglèsia i així ho volia). També ens va dir que ens trucaria però no vam parlar de res de música ni flors.
Si m'entero d'algo t'ho dic.
sansa

EntradaAutor: mireia07 » dc. gen. 17, 2007 2:59 pm

Hola!!!!

El dilluns ja vam anar a portar tota la documentació a la rectoria de la garriga i avui anem a recollir-los i després cap a granollers.

També vam mirar el viatge però de moment no tenim preus!!! :-/ :-/

De moment no estem fent res més, crec que dissabte aniré a la floristeria perquè m'ensenyi fotos de rams!!!! I encara estoy en busca de zapatos!!! No m'agrada cap!!!
mireia07

EntradaAutor: ROSA25 » dc. gen. 17, 2007 3:34 pm

Hola soy nueva y también soy de Granollers!!!!!!!!!!!!
Me caso el 23 de Junio. Espero que nos podamos ayudar en muchas cosas.
Chaoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! :-)
ROSA25
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4058
Membre des de: dj. març 30, 2006 10:45 pm
Ubicació: en mi casa....

EntradaAutor: chikita » dc. gen. 17, 2007 3:46 pm

hola rosa!!bienvenida!claro q nos ayudamos!!en todo y mas!!cuentanos q te queda ya?
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: Euge » dc. gen. 17, 2007 4:24 pm

HOLA A TODAS!!!!!!!!

ANTES DE NADA BIENVENIDA ROSA!!!!! YA SOMOS UNA MÁS!!!!! a ver si así este post se anima....

Os cuento que ya tengo menú.... fui el sábado.... asique ahí va:

1º pica-pica: le hemos añadido el corte de jamón... que no había... en total son 10 cosas diferentes.
2º primer plato: Turbantes de lenguado rellenos de langostinos a la salsa de Natua con almejas.... la salsa es tipo marinera pero mucho más suave.
3º rompe gustos: granizado de pomelo y sandia
4º segundo plato: Mamet a la crema de Ceps con Doupoints y setas de la temporada.... el mamet (por si no lo sabes, yo no lo sabia) es la ternera de cria.... la carne es bastante planca y sin grasa. Doupoints (no se si se escribe así , estoy segura un 100% de que no se escribe así) es un mil hojas de patata gratinado. Y unos mini espárragos verdes de adorno.
5º pastel: es el típico... bizcocho con nata y chocolate.

¿que os parece????? por lo demás todo un poco parado... a ver si concretamos lo del viaje.... y así también te digo algo, Yoli ¿ok?

Rosa... cuenta, cuenta.... ¿ya tienes vestido??? ¿en que restaurante lo celebras?... etc...

Mireia... encara no tens les sabtes i ja vols mirar el ram?????
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dc. gen. 17, 2007 7:55 pm

Bones!!

Euge te una pinta tot d'estar bonissim. Pero he vist que nomes feu pastis de noces? no feu postres? Es que en alguns restaurants fan postres i pastis. Jo encara no se que farem, perque fins el març res de res.

Per cert BENVINGUDA ROSA, i no et preocupis aqui ens ajudem totes.

MIREIA, jo ja he desistit de buscar, perque diuen de fins a finals de febrer no tindran res, aixi que m'esperere. De totes maneres vull mirar d'anar un dia a Barcelona (sense ell, aixo es dificil) a veure la botiga de "no vagis descalça, que et vesteixo". Ja hi has anat tu? potser trobes alguna cosa alla.
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants