JUNIO 2007!!!!!!!

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

Anillos

EntradaAutor: Tatiana Rodriguez » dg. oct. 22, 2006 8:49 pm

Hola chicas poderis darme alguna pista dejoyerias que tengan anillos chulos y originales, los que hemos hidomirandono nos gustannada
Tatiana Rodriguez

Entrades: 7
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 5:05 pm

EntradaAutor: madonna » dg. oct. 22, 2006 9:10 pm

:hmm:: :hmm:: yo todavía no he mirado nada, pero cuando sepa algo , te comento guapa!!! :-)ok:
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: Tatiana Rodriguez » dg. oct. 22, 2006 9:16 pm

la verdad es que estoy bastante agobiada, no nos llega para pagarlo todo, y eso me tiene grita, no si si el resto denoviod estra igual que nosotros
Has mirado detallitos ??
Tatiana Rodriguez

EntradaAutor: Veroo » dl. oct. 23, 2006 12:12 am

Hola!!!!
Bienvenida Tatiana, por lo que veo o eres de Terrassa o de Sabadell.
Yo vivo en Sabadell y me ire a vivir a Terrassa. Bueno cuentanos, donde te casas?
En Sabadell, en la Avda. Matadepera hay una joyeria que se llama Hidalgo que tiene cosas super chulas y de muy buena calidad, claro que el precio,.... Justo enfrente de esta hay otra que se llama Helio y esta mejor de precio, pero claro en lo que son innovaciones las encontraras en Hidalgo.
Imatge
Veroo
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 485
Membre des de: ds. oct. 29, 2005 2:12 am

EntradaAutor: madonna » dl. oct. 23, 2006 7:15 am

pues no todavía no hemos mirado detalles, bueno aunke aki ya verás k encontrará muuuuchas ideas y geniales, no te agobies guapa!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tatiana Rodriguez » dl. oct. 23, 2006 8:52 am

Buenos dias a tod@s!!
Como bien has dicho antes somos de Terrassa, tenemos el pisito en la Gipia, y noscasamos en la Catedral de Terrassa (Santo Espiritu), el Restaurante esta en castellar del Valles se llama Can Font, hemos ido un par de veces a comer con la familia y esta todo para chuparte los dedos ademas de tener muy buen servivio.

por cierto he vistoun vestido de novia preciosos en Rubi, pero bastanate caro, sabeis de tiendas un pokito economicas y chulas?? =0-0-)
Tatiana Rodriguez

EntradaAutor: Tatiana Rodriguez » dl. oct. 23, 2006 8:52 am

Buenos dias a tod@s!!
Como bien has dicho antes somos de Terrassa, tenemos el pisito en la Gipia, y noscasamos en la Catedral de Terrassa (Santo Espiritu), el Restaurante esta en castellar del Valles se llama Can Font, hemos ido un par de veces a comer con la familia y esta todo para chuparte los dedos ademas de tener muy buen servivio.

por cierto he vistoun vestido de novia preciosos en Rubi, pero bastanate caro, sabeis de tiendas un pokito economicas y chulas?? =0-0-)
Tatiana Rodriguez

EntradaAutor: MARICRIS » dl. oct. 23, 2006 9:14 am

hola wapis!!!

este finde si que habeis escito!!!!??¿¿!!! jajajaja!!

me dado cuenta que hay foreras-junieras nuevas: BIENVENIDAS!! a vereis es el foro mas cañero y mas loco ( con cariñitos :-)) )!! por lo que querais,cualquier duda en este post seguro q se resuelve!! jeje :-) !

a ver, a ver....cuantas cosillas!
veroo, a los zapatos no les pasa nada, a mi no me paso nada con unos que puse.. :-/ .y yo fui mas heavy y para q se dieran mas les puse unas mandarinas dentro!! pero fue con unos zapatos de calle....con los de novia...no se... por cierto me ha encantado lo del JoodeR ( no se si me habra salido....)eres la monda!

nikka, ¿ya has hecho la prueba del menu? yo entendi que fuiste al castillo de comida de findesemana...no? lo de la entrevista, muchos animos, no pares de buscar y ya veras que prontito encuentras algo! y lo de que jordi te comentara lo de la musica: que puntazoo!! oe oe oe >.-<: aver cuando mi paco se despierta y me da una sorpresilla asi ! jajaja pobret...

ah!!! ayer unos muy amigos nuestros nos dijeron que tambien se casaban el año que viene!!! y ya tenemos 6 bodas!!! bufff vaya gasto de año, neng!!!! lo que me da un poco de miedo, es que la chica de la pareja entra mucho por internet i, sabe de mi pagina de nuvis y, no me gustaria que viera las fotos que he colgado del vestido y las ideas que tengo....no por nada pero me gsutaria que fuera sorpresa pa todos... que harias vosotras, borrar las fotos mias...? o que hago?
ah! voy a por MI vestido (dalamata de st.patrick's ) este finde!! quins nervis!!! :-)) :-))

veruca[/b]...mi paco tambien juega a futbito i cada semanita nos toca ir a las novias/mujeres a animar, o me lo paso pipa la verdad pero, vaya equipo: 8 treintañeros vestidos de rojo y con calcetines hasta la rodilla jajajajaja :-) :-)

[b]txell, evi,
com us va anar? ...la veritat es que els homes amb una play a la mà s'obliden de tot!!! jajaja.

madonna, tatiana, nosaltres vem anar a mirar lo dels anells pq jo tenia la idea de anells d'or blanc i, el joier que es amic del paco (vull dir que hi ha confiança per dir-nos-ho ) ens va dir que l'or blanc es mes delicat q el daurat i cada any haurem d'anar a"netejar-lo" i abrillantar-lo, que ens recomanava l'or daurat per anells de casament. Ah! i ens va dir que fins el mes abans no el miressim pq si ens aprimem o engreixem la ma canvia molt facilment i que ell moltes vegades s'ha hagut de tragar els anells que li havien encarregat!!

bueno maques....m'he posat al dia o que? jajajajaja :-) :-)
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: madonna » dl. oct. 23, 2006 9:18 am

Maricris maca!!!! bon diaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

com va la conducció??? :-)) :-)) .(*.*).:..
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tatiana Rodriguez » dl. oct. 23, 2006 9:41 am

Parece que os conoceis bastante entre vosotras, yo nunca habia entrado en un forum, y me parece muy divertido!!111
Tatiana Rodriguez

EntradaAutor: MARICRIS » dl. oct. 23, 2006 9:41 am

ja ja ja ....va! jajajaja...ahir em vaig enterar que quan poses la marcha enrera el volant las de colocar al costat contrari a on vols anar.....soc un desastre al volant! sort que m'ho prenc tot amb filosofia i bon humor sino estaria pels terres!!!

per cert et volia preguntar una coseta: tu et cases abans oficialment i depres al restaurant,no? quan facis el casament oficial "real", despres ho celebraras? ho diras a la gent? i els anys que venen quin dia celebraras?
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dl. oct. 23, 2006 9:43 am

ei maricris va anr molt be la veritat ells dos jugant a la gran play fent campionats de futbols i l'eva i jo parlant fins a les 3. perque no sabem que fer amb el viatge de nuvis i potser mirem els estats units i l'eva em va estar explicant una mica que volien fer ells
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: txellgodayol » dl. oct. 23, 2006 9:45 am

maricris quin crack amb el cotxe no ho sabies lo de la marxa enrera??? jejejeje si que el teu profe tenia tela.
I a qui li preguntes lo del casament?
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dl. oct. 23, 2006 9:45 am

que guai!!! a mi els estats units m'atrauen molt pero l'africa em tira mes!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dl. oct. 23, 2006 9:48 am

nena doncs jo com miro lo dels estats units mes m'atreu pero volem uns dies de platja i hem dit que quan tornem al dap d'un mes o aixi marxarem una setmana de playuqui els dos sols, sera una segona lluna de mel
jejejejeje
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dl. oct. 23, 2006 9:50 am

lo del casament li preguntava a la madonna pero tambe va per les altres!! jajaja.
Si si soc el despiste personificat! ja ho veureu quan ens anem coneixent millor...lio un munt les coses i em confonc en moltissimes coses jejeje....per sort en temes medics,a la consulta no m'ha passat mai sino quin apuro! jajaja. :-) :-) l'altre dia en el post de la proba del menu, jo tota empanada vaig llegir q l'ariadna ja tenia el dia de la proba i, jo amb la moto dels vestits, i dic :- ja tens vestit i no ens havies dit res!?- i era sobre el menu......quin desastre per deu!!! jajaja :-) :-)

espero que no em tingueu en compte aixos! soc com els peixos: tenim 2 segons de memoria!!! :--(
MARICRIS

EntradaAutor: madonna » dl. oct. 23, 2006 9:53 am

Eiii guapa, m´ho preguntas a mi lo del casament, bueno jo si em caso "legalment" abans, encara no sé el dia, tinc k demanar hora i data, encara están tramitant l´expedient fins llavors no puc agafar data, home li diré a la gent, i k vingui ki vulgui,suposo k els k vindrán segur serán els meus pares, sogres i germans, els germans segur pk farán de testimonis, i el dia k ho celebraré per aniversaris pues el 30 de juny és a dir, quant faig tot el bodorrio!!!!!!!!!! :-)) :-))
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dl. oct. 23, 2006 9:55 am

ok :-)ok:
MARICRIS

EntradaAutor: madonna » dl. oct. 23, 2006 9:56 am

:-) :-()-) :-()-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dl. oct. 23, 2006 9:58 am

m'estic sobant.....aquest dilluns es terrible! no tinc cap pacient meu...tots son del paco.....bufff...que aclaparador! jejeje es broma!

podre estar tot lo mati aqui dale que te pego a la tecla!!
MARICRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants