alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ana Garvín » dc. gen. 17, 2007 8:03 pm

PERO BUENO....!!!!

Estoy dos días sin meterme en el foro y no veas lo que escribís!!! He tardado un rato en ponerme al día!! jeje

QUÉ TAL ESTÁIS TODAS??? Bienvenida, Rosa!!

EUGE, siento mucho destronarte pero de momento, la primera que me caso soy YO!! JEJE El 21 de Abril!!! Una semana antes que tú. Cuando tú te estés casando, yo estaré rumbo a Tailandia!!! Ké nervios!!!

MIREIA, dimecres dia 10 vaig estar jo a la rectoria de La Garriga, per entregar la documentació del meu futur maridet!!! Farem el curset pre-matrimonial allà, els dies 2 i 3 de març. I vosaltres??? Seria molt guay que el fessim juntes!!! O almenys que ens coneguéssim d'una vegada!!!

El ram me l'he encarregat a l'AMARAN!! M'encanta!!! Portarà orquídees liles!!!!

La prova del menú la farem cap al març, i el tema cançons el tenim una mica abandonat...

PER FI TENIM LES INVITACIONS!!! Ara hem de fer "la ruta del bacalao"!!! Uff!!!

Ja vaig fer la primera prova, vaig triar sabates... i què més em queda??? FER-ME EL PASSAPORT!!!! Però és que sempre hi ha tanta cua...

GUAPES, us deixo que he de posar notes als meus peques.

FINS AVIAT!!!

:-()-)
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: Euge » dj. gen. 18, 2007 9:21 am

Hola a totes!!!!

Anna no me importa que amb destronis....ja amb va bé... amb dona una mica de por que estigui tan a prop el dia. Veig que portem les coses molt diferent.... jo ja tinc les invitacions pràcticament donades... amb queden unes 10 persones i el menú ja esta solucionat... ara si del ram, res de res, de la música, res de res...i tu això ja ho tens per la mà.
Nosaltres estem mirant lo del viatge... la música també amb preocupa i tenim que mirar una cançó per fer el videoclip que donarem de detall... si es que no canviem d’idea perquè cada vegada amb fa menys gràcia.
Mercè... a nosaltres ens donaven la opció de les postres abans del pastis però es que et quedes tip amb tant menjar i últimament a les bodes que hem anat no havien postres i ningú les ha trobat a faltar... quan vagis a fer la prova de menú ja veuràs si hi ha poc menjar i fa falta postres o si es suficient amb 1er plat,2on plat, pastis, begudes... pensa que a les bodes es beu molta cosa i això atipa ¿o no?... no se per tot això nosaltres hem decidit no posar postres a part el restaurant ens a dit que es pot repetir del 2on plat i de pastis... ¿per a què mes????
Bé us deixo, un petó
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: mireia07 » dj. gen. 18, 2007 9:32 am

AAANNNNNNNAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! NENA.... ANIREM JUNTES!!!! QUE GUAI!!! NO T'HO PERDIS....ENCARA ENS CONEIXEREM A LA RECTORIA!!! AHIR ENS VAM APUNTAR PEL CURSET DEL 2 I 3 DE MARÇ.

JO EL RAM ME'L MIRARÉ AL TERRACOTA. LA PROVA DEL MENU TAMBÉ LA TENIM AL MARÇ I LES INVITACIONS M'ARRIBEN A FINALS D'AQUEST MES... TINC UNES GANES HORROROSES DE COMENÇAR AMB LA RUTA!!!!

EUGE, ENCARA NO TINC LES SABATES PERÒ NO PASSA RES,NO??? QUE TE ALGUNA COSA A VEURE LES SABATES AMB EL RAM??? ES QUE TAMBÉ EM VAN DIR QUE ELS HO ARRIBARIA COSES A FINALS DE FEBRER, TOT I QUE AHIR VAIG VEURE UNES A CAN CANALS DE GRANOLLERS QUE M'AGRADEN BASTANT I TRENQUEN AMB TOTES LES QUE ESTIC VEIENT!!!! OLE,OLE!!! DEMÀ ANIRÉ A MIRAR-ME-LES!!!!

PETONETS!!!!
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: Glo » dj. gen. 18, 2007 9:55 am

Hola noies.

Segur que la mitat ni us recordeu de mi... es que vaig de cul i de tant en tant si que vaig llegint, però mai trobo el moment per escriure.

Jo us guanyo a totes... em caso el 31 de març i estic atacada dels nervis!!!!!!

Tinc força feina feta, però també en tinc molta per fer. Per on començo...

Aquesta setmana em donen les invitacions, és a dir, que comença la festa. Ma mare ja esta quedant amb gent per dinar, sopar i berenar per donar-les.
Tenim triats els anells, i ja els estan fent.
Tenim el viatge triat, hem d'acabar de mirar que tot ens vagi bé i donar l'ok a l'agencia. Al final anem a la Patagonia, que guai!! L'únic que em fa pena es que cuasi no veurem animals pq no és època, però de totes maneres diuen que val la pena. He de dir que només hem mirat a un lloc. Tenim uns amics que han fet dos viatges amb una agencia que es diu Temps d'Oci i els hi ha anat de conya. Son viatges una mica a mida i tot i que no son baratos, crec que no estan malamant.
Ja m'han pres mides pel vestit, i jo en aquesta primera proba i vaig anar amb les sabates i els sostens, així t'agafen les mides pq no es vegi res. No estic massa convençuda de les sabates, però ja em direu con trobo sabates mones de casament al mes de decembre. Al final les he comprat a una botiga de Boulevard Rosa.
Aquest cap de setmana hem quedat amb el DJ que és un amic per pujar al restaurant i per començar a parlat del tema.. a veure que ens diu.
El tema del regal ja sabem que farem i ja estem en ello. Però no us ho dic pq la Mireia ve al casament i no ho pot saber tot!!!!!!
I no se que mes hem fet i que més ens queda per fer.. vaig tot el dia amb llistes amunt i avall.
Si veieu que em falta algo molt important feu-me memoria, que arribarà el dia del casament i segur que em deixo algo.

He de dir que aquest foro es una canya!!! N'he tret algunes idees molt bones.

Molts petons a totes i a veure si puc escriure una mica més sovint!!!
Glo

Entrades: 9
Membre des de: dc. jul. 26, 2006 8:59 pm

EntradaAutor: Euge » dj. gen. 18, 2007 10:26 am

FELICITATS GLO... mai havia coincidit amb tu.... I tant que deus estar dels nervis... però bé tu tranqui que encara et queden dies per posar-te nerviosa.

A veure.... tema vestit el tens controlat, la música... quasi que també ja que aniràs a parlar amb el DJ... els anells també.. tema invitacions (molt important) el tens controlat... ara ¿i el ram? ¿les xuxes dels nens, si es que dones? ¿nuvis que regalar? ¿tema liga i coixí d’anells? ¿cotxe que et portarà i flors que li pondràs?... ¿passaport?...diuen la que la Patagònia es impressionant... nosaltres aquest estiu hem estat a Iguazú... justament a l’altre punta... es increible... bé pero que et diré jo si soc d’Argentina... porto 26 anys aquí però la terra tira... je,je,je

Mireia... no te res a veure les sabates amb el ram (això crec) lo que passa es que amb sorpren que ja tinguis el ram escollit i no tinguis les sabates.... com jo pensava en buscar el ram un mes abans pues amb sorpren, res mes, reina.... no et preocupis.

Apa noietes, un petó
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: mireia07 » dj. gen. 18, 2007 12:11 pm

OLE.OLE!!!!! LA MEVA NENI GLO... ES CASA!!! *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*

Jo ja estic pensant que em poso!!!! Ui.. i haig d'anar a fer uva... que estic més blanca!!!Je,je!!! Tia... no et queda res... quina il.lu... tinc unes ganes bojes de veure't vestida de nuvia... estaràs preciosa!!!!! =0-0-) I si vas còmode amb les sabates.... ja està!!! A mi m'està costant trobar-ne! Ademés segur que estàs estupendíssima!!!

Jo ja veus....també de cul, i com no trobo sabates em dedico a mirar els rams... es per anar adelantant feina... ja em coneixes.... sóc un cul inquiet! No vegis la de llistes que tinc per casa amb tot el que queda per fer... entre la casa i la boda!!
Ja tenim tota la paparassa i dissabte anem a l'ermita a on ens casem per entregar-li tota la documentació al capellà!!

Euge.... jo també ho volia mirar un mes abans però com passo per la floristeria no sé quants cops el dia i no tinc ni idea de les flors que més m'agraden aniré a començar a inspirar-me que em pica la curiositat, tot i que fins poc abans de la boda no el reservaré. Tu ja tens alguna idea???

Glo, ja tens els petals o l'arròs que t'haurem de tirar???? Però si ja no et queda res, ara fins que la gent no et vagi confirmant no pots acabar de fer les taules! I el reste... la Euge t'ha fet una bona llista. Si ja tens tot el que t'ha dit ella... tranqui que ja està això!!!

GLO....NO T'IMAGINES LA IL.LUSIO QUE EM FA LA TEVA BODA!!!!

Em sembla que començem a estar totes un pel nervis,eh???? I no és macu això!!!

Petonets per totes!!
mireia07

EntradaAutor: mireia07 » dj. gen. 18, 2007 12:16 pm

NENES.... ACTUALITZO LA LLISTA:

GLO: 31 MARÇ
ANA GARVIN: 21 ABRIL
EUGE: 28 ABRIL
MERCE / SANSA: 26 MAIG
MIREIA: 2 JUNY
ROSA 23: 23 JUNY

A partir de març... non stop!!!
mireia07

EntradaAutor: Glo » dj. gen. 18, 2007 1:13 pm

Ostes Euge, moltes gràcies!!

Ja m'he apuntat un parell de coses més a la llista que no tenia controlades.

Volem que al casament no vinguin nens.. intentarem que els deixin amb els avis així no has d'estar pendent. Bé, que si venen de conya, que ara he quedat fatal!!! La sort que tenim és que de familia només hi ha la filla d'una cosina que te dos anys i tot lo altre son fills d'amics, i la majoria ja ens han dit intentaren venir sense nens així ells s'ho passen millor. El que si que pensaba era fer bosses de xuxes per els nens encara que no vinguin i donar-es als pares, es un detall, no?
Lo de la lliga doncs no hi havia ni penat i la veritat no se si en portare o no...ja ho decidire!!
Pel que fa al ram, tinc super clar com el vull. De fet, no volia que fos un ram ram, pq no m'agraden. Ma mare cuan es va casar portaba una rosa i prou i quedaba super xulo, i crec que fare algo semblant. Buscaré una flor que m'agradi i com a molt li posare una cinta o algo per l'estil.
El tema del cotxe ja el tinc solucionat. El meu pare te un escarbat descapotable de l'any de la maria castanya super xulo!!!! Aquest serà el meu cotxe. L'única tasca que li he donat al meu pare és que el cotxe em porti i no em deixi tirada, pero és una passada.
I els nuvis ja els tenim, son una mica cars, pero son xulissims!!! I a més ens els podem modificar com volguem, amb el nostre color de cabell i demés.

Semblaba que tenia moltes coses per lligar, per un cop les escrius tela la feina que ja tenim feta.

Mireia, pos el mateix et dic!! Tu si que estaràs guapa BANDARRA!!! i no facis molt UVA, que estaràs mes morena que la nuvia.. que no es dificil!!
He d'anar a mirar per fer-ne. Tinc un lloc al costat de la feina, i hi vaig l'atre dia i resulta que han canviat l'horari i només obren fina a les 3 del migdia i no tinc temps d'anar-hi!!! Ara n'he de buscar un altre al centre de Barcelona i no se on anar!!!!

Uff quin rotllo us estic fotent, per no esciure cuasi mai, quan ho faig em quedo a gust.

Petons a totes
Glo

Entrades: 9
Membre des de: dc. jul. 26, 2006 8:59 pm

EntradaAutor: sansa » dj. gen. 18, 2007 1:32 pm

mireia, no m'espantis que jo em caso el 16 de juny i no el 26 de maig!!!!!!!!!
sansa

Entrades: 39
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:31 pm

EntradaAutor: mireia07 » dj. gen. 18, 2007 1:33 pm

Glo... m'imaginava que aniries amb l'escarbat.... coneixen-te i sabent el que t'agraden!!!! Uiiiii... això de quedar-nos tirades amb el teu cotxe, tu i jo som expertes,eh??? Je,je!!! Quina farts de reiure ens hem fet perquè mira que el cotxe ens havia deixat tirades pels puestos.

No tens cap solmania a prop. Posa't a la pagina de solmania a veure si posen els centres. Estas al meollo de bcn, algun trobaràs. I pel Boulevard rosa no hi ha res???
mireia07

EntradaAutor: Euge » dj. gen. 18, 2007 2:52 pm

Deu ni do Glo... ja ho tens tot pensat... pues res noia ara a tancar temes i prou que ja no et queda res...
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: ROSA25 » dj. gen. 18, 2007 3:16 pm

Hola holita!!!! : btbe ::
Os voy a contar todo un poco.
Me caso el 23 de Junio el día de mi cumple, en la Iglesia de Fatima de Granollers. El restaurante es Can Biel en Llinars del Valles. El fotografo es Doble Imatge.
Tengo vestiddooooo!!!!! desde el 23 de septiembre 2006, es el modelo refugio de sant patrick y ya mismo voy a hacer la primera prueba tengo una ganas increibles. En Febrero iremos a hacer la prueba del menú.
Tengo el detalle de los invitados más concretamente el de los hombres me faltan las mujeres. Las invitaciones también las tengo que algunas de ellas las he repartido en Navidad.
Las alianzas las tengo entre manos ya. Os explico como voy a hacer yo las alianzas. Mi novio tiene una cadena de oro que no se pone entonces vamos a fundirlo y de ahi sacaremos las dos alianzas y las haremos como queramos y además es muchisimo más barato. Os lo digo también por si teneis algo que no os pongais pues así podeis aprovechar, y con esto os he servido un pokito de ayuda jejeje.
Todavia me faltan cosas pero no me puedo dormir en los laureles porque luego no quiero correr.
Madre mia!!!! que rallada os he metido en poco tiempo :o-o:
Bueno un besito :-)
ROSA25
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4058
Membre des de: dj. març 30, 2006 10:45 pm
Ubicació: en mi casa....

EntradaAutor: mireia07 » dj. gen. 18, 2007 5:13 pm

ROSA.... DE ROLLOS NADA!!! PARA ESO ESTAMOS... TODAS NOS DESAHOGAMOS!!! SINO... A QUIEN VAMOS A EXPLICAR TODAS LAS NOVEDADES DE NUESTROS BODORRIOS????
mireia07

EntradaAutor: chikita » dj. gen. 18, 2007 6:13 pm

mireia yo me caso el 14 de julio!!q te olvidas de mi!! :o-o:
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita
:: núvia de bronze

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: Ana Garvín » dj. gen. 18, 2007 6:34 pm

Hola wapes!!!

Qué tal van aquests nervis??? La veritat és que ja es comencen a sentir...

Una pregunteta... posareu autobús pels familiars i amics?? Heu mirat alguna companyia?? Nosaltres hem mirat Samblas i Gibert ( Granollers ), i si fa no fa tots ronden els 450 euros ( 55 places ) i els 390 euros ( 25 places ). Sabeu alguna companyia més i si és una mica més econòmica??

MIREIA!!! Quina il·lusió em fa anar al curset amb tu!!! Què guay!!!

MERCÈ!!! Com va tot??? Al final no vau quedar el 12 de gener, no?? joooo... amb l'ho divertit que és!!

A propòsit, la YETA es casa el 28 D'ABRIL, igual que l'EUGE.

Molts petonets per a totes!!!

:: orrr:: :: orrr:: :-);-):-) :-);-):-) :mu:: :mu:: :: orrr:: :: orrr::
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: Flikina » dj. gen. 18, 2007 6:52 pm

Hola a totes

A veure si em podeu ajudar una miqueta.

El mes que ve començo a mirar-me el vestit, quina ilu!!! A la primera botiga que vull anar és l'Elena Torrado Novias de Granollers, perquè té la col·lecció que m'agrada (nuvies de baraïsa). Us vull preguntar que tal aquesta botiga???
I una altre coseta, sabeu alguna altre botiga de nuvies de granollers??? És per aprofitar el viatge ja que sóc de fora.

MERCI PER TOT
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Flikina
:: núvia experta

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. gen. 18, 2007 7:45 pm

Bones!!!

ANA com ho portes? a tu et queda poquet, ets la primera en casar-se oi?? Quins nervis. Per cert ja tinc el presupost del viatge. Tenim dues propostes de tailandia, a totes dues fem bongkok, chiang rai-mai i 5 dies a puket, la diferencia es que en la primera fem bangkok (amb el mercat flotant i rodalies), en canvi a l'altre fem bangkok (sense el mercat flotant, pero tenim una tarda lliure per poder-hi anar) hi fem el riu kwai i les dones girafa. Suposo que agafarem la segona opcio. El circuit es tot inclos, i tant a baongkok com a puket es AD (em sembla).

I Tens rao, el final no vam fer trobada el dia 12, a veure si en fem alguna aviat i podem coincidir varies, seria divertit.

FLIKINA, jo no coneixo aquesta botiga que dius, pero jo me comprat el vestit a Nuvies d'Or, esta el carrer Roger de Flor 33, davant d'un institut, pero no se quin es. Hi ha un foro.
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Flikina » dj. gen. 18, 2007 7:56 pm

MERCI MERCE saps quines cases tenen???? Així començaré a mirar per internet i tindré una idea.
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: Flikina » dj. gen. 18, 2007 8:00 pm

Ja he trobat la seva web. Tenen Sant Patrick i la sposa que m'agraden.

PETONS
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: Euge » dv. gen. 19, 2007 9:31 am

Bon dia guapes!!!!

A veure per on començo.... Rosa, jo també amb caso a Can Biel... nosaltres fem la cerimònia civil allà y també tenim el fotògraf Doble imatge.... es una canya... amb va agradar un munt.... per cert ¿vosaltres feu el vídeo clip? Nosaltres al principi, be jo, al principi estava molt segura però ara estic passant una crisis i ja no amb sembla tan bona idea fer de detall el vídeo clip... suposo que es una rallada tonta de inseguretat.... el mateix amb passa amb el vestit.
Lo de les aliances.... amb sembla bona idea... nosaltres no tenim or per aprofitar-ho... así que no ens queda un altre que pagar.
Rosa, reina... encara et queda temps... que fins juny.... per cert ¿on vas de viatge de nuvis????
Anna: jo passo de posar autobús... mira que cada un s’apanyi com pugi.... si es que vas sumant y sumant i se’n van un munt de cales... nosaltres passem.
Flikina: jo no et puc ajudar massa perquè no amb vaig mirar res a Granollers... per desgracia vaig anar a dues tendes i ja vaig trobar el meu vestit i van ser Casa Juana a Barberà i Pronovias a Barna.
Mercè: guay que ja tinguis definit (pràcticament el viatge) me’n alegro molt.
Y ara un dubte meu... bé... ahir vaig estar parlant amb David... i es que el dia que ens casem es el cumple de un amic... al principi havíem pesar donar-li una parella de nuvis (porta 6 anys amb el seu xicot, si, son geys) Bé pues al David amb comentava que pot ser no li faria molta gràcia que tothom s’assabenti i menys en una boda... llavors he estat pensant que podia posar la música de cumpleanys i regalar-li una ampolla de vi amb la etiqueta dels 2 i alguna frase xula, dintre de una bossa maca y una targeteta amb una foto nostra.... ¿què us sembla?
Deu ni do.... per rotllo el meu... que no se’m acaba mai.... ja,ja,ja
ImatgeImatge

Imatge
Euge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants