Autor: lauradavid » dc. març 21, 2007 10:24 am

Autor: Can Jonc » dc. març 21, 2007 10:51 am
Autor: Mon y May » dc. març 21, 2007 10:52 am

Autor: miriam11/10/2007 » dc. març 21, 2007 10:56 am

Autor: lauradavid » dc. març 21, 2007 10:56 am

Autor: Flikina » dc. març 21, 2007 11:27 am
de CAN JONC

Autor: LIV » dc. març 21, 2007 11:28 am
PERO BUENO VOY ENTRANDO AUNQUE SEA CON PROBLEMAS

Autor: Blanqueta » dc. març 21, 2007 11:31 am
ine ha escrit:AQUÍ ESTÁ DON TERREMOTO !!

Autor: lauradavid » dc. març 21, 2007 11:33 am
Flikina ha escrit:Hola wapissimes
ESTIC SUPER CONTENTAAVUI LA PROVA DE MENÚ, quines ganes de provar-ho tot i d'anar a Can Jonc.
AVUI FEM 3 ANYS AMB EL MEU FLIKI!!!! I ja tinc el regal. HE obert el correu i taxin taxin: E-MAIL DE REGALITO!!!! Quina ilu quan l'he obert.
Un viatge amb 3 possibilitats (a la carta je je):
PRIMERA DESTINACIÓ: Dublin perquè he estat a Irlanda i sempre li dic que li portaré, és presiós, increïble... Els millors penya-segats que he vist. Em va encantar. Però no hi ha temps amb el pont de Maig, necessito minim 1 o 2 set. per ensenyar-li tot.
SEGONA DESTINACIÓ: Paris la ciutat de l'amor. Però vull anar a visitar unes quantes coses de les afores i no tinc temps.
TECERA DESTINACIÓ: Menorca també necessito més temps perquè tinc un super itinerari marcat des de fa temps. I dins d'aquesta tamné hi havia Mallorca és la que he triat, crec que amb un pont tenim bastant temps de visitar-ho quasi tot.
Jo fins al vespre-nit no li donaré ja que he escollit el millor lloc del món per donar-li, és just a on penseu. El meu regal també és super xulo EL RELLOTGE PEL DIA DE LA BODA!!!
Estic![]()
de CAN JONC
EN petó per totes!!!!

Autor: Blanqueta » dc. març 21, 2007 11:36 am
Can Jonc ha escrit:buenas noches chicas.....
estoy un poco choff..acabo de preparar la maleta para los tres dias que estara mi hijo fuera...y no se ha ido y ya lo hecho de menos.....vaya tela....mañana sera raro no tenerlo cerca....aunque tendria que estar acostumbrada...porque en este colegio se van desde que tienen 5 años...de colonias....y este verano se van a Londres de intercambio...eso va a ser peor......jodeeer solo pensarlo se me caen las lagrimassssss.
bueno le voy a preparar la cenita...para que se acueste tempranito...
luego intento conectarme
adeu

Autor: lauradavid » dc. març 21, 2007 11:38 am
LIV ha escrit:HOLA GUAPAS!!!
Q TAL TODO? NO SE QUE PASA QUE ULTIMAMENTE NO PUEDO CONECTARME, SI NO ES POR UNA COSA ES POR OTRA....PERO BUENO VOY ENTRANDO AUNQUE SEA CON PROBLEMAS
![]()
![]()
AYSSS NO ME ENTREGAN LAS INVITACIONES NI QUE LOS MATE, TODO SON PROBLEMAS, NO ENCUENTRO ZAPATOS QUE ME GUSTEN(ESTE FINDE VOY OTRA VEZ DE TIENDAS...), AUNQUE NO TENGO NERVIOS EMPIEZO A ESTAR AGOBIADILLA![]()
![]()
PERO TAMBIEN ESTOY MU ILUSIONADA EH?

Autor: Blanqueta » dc. març 21, 2007 11:38 am
Can Jonc ha escrit:fotos de nil de esta mañana

Autor: Flikina » dc. març 21, 2007 11:41 am

Autor: lauradavid » dc. març 21, 2007 11:46 am
Flikina ha escrit:I una altre notícia que no he tingut temps d'explicar-vos.
El diumenge passat vam celebrar el meu aniversari és el 30 de març. Ja sé que és una miqueta abans però com que operen el meu sogre i no sabem com anirà tot, així ja estarà fet.
I em va regalar taxin taxin: UN VIATGE A GRANADA!!!!![color=blue][size=18](passant per Baeza)[/size][/color]. Aquest viatge em fa una il·lució especial, ja que el meu iaio era de Baeza (Jaén) i em va dir que als 18 anys mi portaria però és va morir 5 mesos abans d'anar-hi. I el meu xicot em va dir que abans de casar-nos mi portaria ell, però com la boda s'ha abansat, doncs és la ultima oportunitat que té je je.
Està molt bé que amb 3 dies de diferència em regali 2 viatges. Ens encanta viatja!!!

Autor: Can Jonc » dc. març 21, 2007 11:55 am
Autor: Blanqueta » dc. març 21, 2007 11:57 am
Flikina ha escrit:I una altre notícia que no he tingut temps d'explicar-vos.
El diumenge passat vam celebrar el meu aniversari és el 30 de març. Ja sé que és una miqueta abans però com que operen el meu sogre i no sabem com anirà tot, així ja estarà fet.
I em va regalar taxin taxin: UN VIATGE A GRANADA!!!!![color=blue][size=18](passant per Baeza)[/size][/color]. Aquest viatge em fa una il·lució especial, ja que el meu iaio era de Baeza (Jaén) i em va dir que als 18 anys mi portaria però és va morir 5 mesos abans d'anar-hi. I el meu xicot em va dir que abans de casar-nos mi portaria ell, però com la boda s'ha abansat, doncs és la ultima oportunitat que té je je.
Està molt bé que amb 3 dies de diferència em regali 2 viatges. Ens encanta viatja!!!

Autor: Flikina » dc. març 21, 2007 11:58 am

Autor: LIV » dc. març 21, 2007 11:59 am

Autor: Blanqueta » dc. març 21, 2007 11:59 am
Can Jonc ha escrit:masssss

Autor: Flikina » dc. març 21, 2007 12:00 pm