Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 15, 2006 12:54 pm

MECACHIS!!!!!! Què fort!!!!!!!!!!!!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 15, 2006 12:55 pm

Ja havia de sortir el "mecachis" aquest.......
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: alzina » dc. feb. 15, 2006 12:59 pm

Aixo del capella aquest es com el jutge que habia a lleida que va dir que auna noia que li habien fet acossament a la feina era culpa seva per anar amb minifaldilla. Rosana, estic totalment d'acord amb tu, el capellans a fer missa per qui els vulgin escoltar.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosana » dc. feb. 15, 2006 1:02 pm

Me la va llegir i no va dir res machista el troç que ens va llegir, jo li deixo llegir-la, lo que el santi s'ho esta pensant.

Alzina, el santi va llegir también les cartes que vas posar tu i li va dir a sa mare que ell no volia ni sentir a san pau que algu que penses aixi no mereixia ser nombrat a la nostra boda ^_^ oida als maltractadors i quan es va enterar que al pis de tarragona en tenia un i que casi em pega va anar i li va soltar que a la minima mirada rara que veies que em feia se les hauria de veure amb ell
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: airam » dc. feb. 15, 2006 1:02 pm

Ostres alzina, quan ha set aixó????

Fa cop o fa massa, creu-me que em deixes a cuadres, no ho havia sentit mai aixó!!!!!!!!!!!!!!

Es sap el jutge???

Que cotilla sóc, jejejeje
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Ilerda » dc. feb. 15, 2006 1:03 pm

a28, Si, vaig aquesta tarde a lo del video amb la Ingrid. Tinc unes ganes!!!!

Aixo de fumar o no al restaurant esta xungo!! a mi la veritat m'es igual perque no fumo i ell tampoc, pero hi ha gent que si, i es lo que diue, que estaran la meitat a dins i los altres fora i no es plan.
Montsesita, si pots quan vaguis a fer el tastet ho podries preguntar com esta el tema, oi?

Em sembla que m'havieu dit algo mes i no m'enrecordo...
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: alzina » dc. feb. 15, 2006 1:05 pm

Si se qui es, ara ja esta jubilat, per cert es el que va presentar la demanda de divorci contra mi, per pixar-te de riure, no em va voler fotre a la foguera o a llatigassos a la plaza perque ja no es podia fer hi hi
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: erica79 » dc. feb. 15, 2006 1:07 pm

Airam no en tinc ni idea, però vaja, jo trucaria abans. El telf. és 973 50 11 32 i està al C/ Sant Pelegrí.
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: Rosana » dc. feb. 15, 2006 1:11 pm

Airam, el santi em va proposar que ja que fem la misa per sons pares que si llegeix algo que no ens agradi ens aixecarem i marxarem cap a fora i com que sa mare sap que ho farem i que no anem de farol crec que no s'atrevira, t'imagines com criticarien els convidats aixo :-) no crec que volgues passar vegonya per que a nosaltres nos la repanpimfle el que diguin de la nostra boda, sera com volguem nosaltres i a qui no li agradi... dos pedres
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 15, 2006 1:14 pm

.............
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 8:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: airam » dc. feb. 15, 2006 1:17 pm

Ostres aima es veritat que a tu t'afecta la llei??

Escolta que també les tens que saber??'

Es que anirás de cul, jejeje, ja saps cada 4 anys unes de noves!!!!!!!!

Espanya fa cagar!!!!!!!!!!!!
airam

EntradaAutor: airam » dc. feb. 15, 2006 1:20 pm

Ostres no t'ho perdis, vaig anar a Barcelona a un meeting de les noves legislacions, entre els ponents s'hi trobaven polítics, i encara no se com va ser que van començar a parlar de la llei d'educació.

Total que ara no recordo qui va ser el que va dir que volien fer, que els professors quan acabessin la carrera tinguessin que tenir dos anys de pràctiques en centres per poder tenir el títol de professor i que tenien que ser bilingües al anglès, jo vaig flipar!!!!!!!!!!!!!!!!

No se si algú n'ha sentit algo, i si pot donar més informació, jo només vaig poder entendre aixó perque em vaig quedar flipant!
airam

EntradaAutor: Rosana » dc. feb. 15, 2006 1:24 pm

Pues aixo esta contra l'estatut, el santi tenia un rato lliure i es va llegir un troç d'estatut (poca feina) i es veu que es contradictori, un alumne te dret a exigir les classes en catala, pero els professors tenen dret a fer la classe en castella o catala, com mes els hi agradi, i el santi que les fa en castella em salta "¿que debo hacer si algun alumno me pide que se haga en catalan? ¿me acojo a l'estatut jo o se acoge el?"
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dc. feb. 15, 2006 1:24 pm

i les dos llengues exigides son el catala i el castella en l'estatut
Imatge
Rosana

EntradaAutor: airam » dc. feb. 15, 2006 1:26 pm

No no si no et dic que no.

Però no volen bilingüisme català-castellà, sino català-anglès!!!!

Es molt fort!!!!!!

Vam anar tres de lleida, ja li demanaré a algú si se'n va enterar millor, es molt fort!
airam

EntradaAutor: a28 » dc. feb. 15, 2006 1:27 pm

aima si jo también estic en contra pero es que ja saps com es la gent i la veritat que el dia de la boda tinguis a la meitat dels convidats a fora no esd gaire agradable no creieu??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: airam » dc. feb. 15, 2006 1:30 pm

Si la meeting aquest que vaig anat, bé era un simposium no se com s'escriu, jejeje, els mateixos polítics catalans i les jutges deien que l'estatut no sortiria, es a dir, que els polítics catalans no hi creuen, ja el van sentenciar fa molt de temps, aixó de que et parlo jo, es de abans de marxar de lleida, devia ser al desembre o així.

Lo del bilingüisme anglès no surt reflexat a l'estatut, crec que s'ho va treure de la màniga, perque sino a tots els professors d'ara o casi tots els fotran al carrer!
airam

EntradaAutor: Rosana » dc. feb. 15, 2006 1:30 pm

A l'intitut ronda (em sembla que es aquest) hi ha dos grups de les assignatures de ciencies, uns que ho fan en catala/castella i uns altres que ho fan en angles (a mi personalment h vaig trobar un encert, la majoria de coses interesant de ciencies estan en angles i ja es diu que l'angles es el lleguatge de la ciencia) i a mi m'agradaria que els meus fills tinguessin aixo pero es veu que excepte llengua extrangera l'estatut no ho deixa fer
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 15, 2006 1:34 pm

..............
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 8:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: airam » dc. feb. 15, 2006 1:34 pm

Bueno noies i noi, vaig a dinar que només tinc una horeta!!!!!!!!

fins desprès!
airam

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants