Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: september » dv. feb. 17, 2006 8:27 pm

Hola noies!!!!

Que tal com va?!!! Espero que molt bé!!!

Que xulis els ossitos!!! Fan molt bona parella... jajajajaa

Petita: les fotos espectaculars!!! Que bé!!! Sembla tot bonissim!!! Quina envejeta...

Aima: que tal les mudances?! buf, quina merda lo de que ningu us ajudi... Jo la setmana que ve estic a andalusia si no us hagues vingut a ajudar, oi tant!!! Lo dels detalls en part tens raó, evidentment tot el que fem ho fem xq ens agrada a nosaltres però también m'agradaria tenir als meus convidats contents... (Està clar que sempre hi ha algu que tot ho troba malament, però es que aquestos ja no m'importen...jejeje) No sé, com a bona anfitriona m'agradaria que la gent surtigués mooolt contenta de la nostra festa!! I sense oblidar que molta gent es pagarà el plat i donarà regal i com a tal vull quedar bé!!!! A fi de contes soc jo la que invitoooo....

Però el que està clar es que tampoc penso menjarme massa l'olla, ni tenir discussions amb lo xiquet (que de momet ho portem tot molt bé...) A medida que passi el temps ja ens anirem possant nerviosos, jejejeje

Granadella, anims noia!!! Ja veuràs com al final s'en dona conte i es mostra molt feliç!!! De vegades a les mares els hi fa molta pena que els fills marxin... Es pot entendre... (Durant un temps, eh?! Si dura molt... NO!)

Rosana: que ets de Reus?!

Montsesita: Quin cap de setmana més liat, nena!!! Dilluns contans tot, eh?! Lo dels cursos prematrimonials también!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: a28 » dv. feb. 17, 2006 8:30 pm

es veritat montsesita que vagui mb el tastet i a veure si tambe pots fer fotos!! =0-0-) =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: september » dv. feb. 17, 2006 8:30 pm

x cert, que bo lo de la ilerda amb el meu xurri!!! Navem junts a classe, i van anar de final de curs a París!!! La ilerda te fotos on surt ell... M´ha dit que a la quedada me les portarà!! Jajaja Lleida es un mocador!!!

Alzina: penjaras fotos de la prova?!! X fi!!!!!

Weno reines i rei, bon cap de setmana!!!!
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: a28 » dv. feb. 17, 2006 8:31 pm

ei september i tu ja thas decidit finalment del vestit??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: september » dv. feb. 17, 2006 8:38 pm

Doncs tinc bastant clar que aquell és el que vull però com que encara no tinc pasta x fer la reserva doncs... Avere si a finals de mes ja puc fer alguna coseta... Nu sé... Esperem que si, que ja tinc ganes!!!

Tu tens ja roba interior, sabates i tot el tema?! I ell?! Te el traje ja?! El meu xicot va a l'abril a Bcn...
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: a28 » dv. feb. 17, 2006 8:39 pm

el meu suposo que començara a mirar a finals de març

sabates? no encara
i la roba interior esperare una mica
a28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 22, 2006 10:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dv. feb. 17, 2006 8:47 pm

bon cap de setmana reines i rei!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 17, 2006 9:33 pm

September, jo no soc de Reus, el meu xicot ho es, per cert, a la sabateria de l'esquina del carrer on viuen els sogres hi ha sabates de nuvia chulisimes de color cava i dorats i, obviament, blacs i marfil a 39€ les acabo de veure ara quan hem arribat (es una tenda d'aquestes megapijes que les sabates costen a partir de 200€ i per aixo fins avui mai ho havia mirat)
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alzina » ds. feb. 18, 2006 9:03 pm

Hola noies, esteu molt parades.
Be, divendres vaig anar a fer la prova i ......

Fins aviat.
alzina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 20, 2006 4:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 18, 2006 9:58 pm

waw alzina!!! que be et queda reina!! wapissima!
:-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<:
ja has pensat amb el pentinat??
i de complements portaras alguna coseta? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: september » dg. feb. 19, 2006 12:04 am

Alzinaaaaa!!!!!

OEOEOEOEOEEOEOEOEOEOEOE!!!!!!! Que wapa!!!!!!! Que wai!!!! És super xulo!!!!! Estas wapissima!!!! Quin pentinat portaras, ja ho saps??? El vestit d'on es?! De quina botiga?!!

Weno, jo dema cap a andalusia, no crec q em pugui conectar massa, però només dirvos que vam nar a mirar viatge de nuvis amb el meu xicot... i ens encanta als dos Tahití!!!!!! Aix, lo que passa que és carisim!!! Els dos sortiriem x 6000 euros sense contar excusions i el que portem de regals... Però és taaaaan waiiiiiiii!!!!! Ja em vec allí a Bora bora, amb la meva corona de flors casant-nos per 2on cop a la vora del mar... AAAixx, que wai!!! Avere si al final podem fer-lo!!!!

Besitos i bona setmana!!!
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 19, 2006 12:15 am

ostres que be pinta aixo september..... pero 6000 euros deu ni do no??
bueno que tinguis una bona setmaneta per andalusia! :-)ok:
em sembla que es de casajuana no el vestit??? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dg. feb. 19, 2006 2:56 pm

Alzina (encara que seria millor dir Alzina2), un 10!!!! chulissim
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dg. feb. 19, 2006 3:08 pm

A la web de St Patrick surt un avanç de la col·lecció 2007 ^_^
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Si els voleu veure podeu anar a www.sanpatrick.com i clicar on posa book advance 2007
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dg. feb. 19, 2006 3:34 pm

la sposa también te un avanç del 2007
http://www.splasposa.com
Imatge
Rosana

EntradaAutor: tuttifrutti » dg. feb. 19, 2006 4:45 pm

Hei gent!
Entro per dir-vos que potser tinc una petita esperança i podem adelantar la boda per l'1 d'abril! :-)
L'únic és que tindré molta, molta, molta, pero que molta feina a fer nomès en un mes! :-/
Vestit, sabates, flors, música, tastet, invitacions... Uf! només de pensar-hi em torno boja, però lo important és que ho puguem fer. Aixó sí segurament hauré d'anar a BCN a veure si allà trobo algun vestit, ni que sigui de la temporada passada.

Desitgeu-me sort! Ja us aniré contant!
Us he dit que tindré molta feina!!!!!! Bé tot sigui per la causa.

Ah! Alzina2, molt xulo el vestit! I a les demés gràcies pels ànims!

El que em sap greu és que segurament no podré venir a la quedada :--(, evidentment tindré molta feina :-)ok:
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Rosana » dl. feb. 20, 2006 12:43 am

Molta sort tuttifrutti!!! i no et preocupis pel treball que tindras, ja veuras com no es tant com sembla, a mes et podem ajudar una miqueta nosaltres des del foro per a que no se't faci tan costa amunt
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Montsseta » dl. feb. 20, 2006 12:48 am

Hola noies!!!

Ostres Tuttifruiti quina bona noticia!!! Això és fantastic si ho podeu adelantar!!!! Però a "treballar" que només us queda un meset!!!! Segur que tindreu una boda igual d'estupenda com si l'haguessiu preparat en un any!!

Alzina2!! Et queda xulissim el vestit!!! Es preciós!!!! Estaràs guapissima!!!!

Bueno, us conto el cap de setmana:

- Dissabte matí: vaig anar a fer-me lo de l'azucar de canya i la veritat si que es nota que estic més morena però m'agradaria més, potser faré algunes sessions d'uva (1 o 2) i despres això. Però no se encara.
Despres vam anar a Iltrida i ens enviaran pressupost per Tailandia i Rivera Maya (no se on acabarem al final pero el meu novio Tailandia ho troba car...)

- Dissabte migdia: TASTET. Va ser genial!!!! Com sempre molts plats i molt menjar. Vam triar:

- Suquet de Rap i marisc.
- Sorbet de mandarina
- Filet de vedella al Foie d'Anec
- Broqueta de Fuites tropicals

Ens van dir que si que es podria fumar que el que es fa es avisar als pares que porten menors de que allí es fumarà.
Ilerda: si tens alguna pregunta ja saps!!!

Dissabte tarda: em vai comprar les arrecades i no vai poder canviar les sabates perque encara no els hi havia arribat les de la nova temporada!!!

Diumenge matí: no vam poder entregar els papers al capellà perque el meu novio es va deixar el llibre de familia a BCN, em quedat pel proxim dissabte.

Diumenge tarda: CURSET. La veritat es que ha estat molt bé, erem 5 parelles i 2 parelles casades de fa temps i el capellà. Ha sigut només 4 hores de tertulia sobre diferents temes. Hem parlat sobre la convivencia i sobre els factors que poden interferir en ella: pares, fills, economia, treball, estres, etc. Ha estat com un debat. Llavors hem parlat de la sexualitat des del punt de vista de l'esglesia (però molt bé perque aquell capellà era bastant conscient de la realitat d'avui en dia). Desprès ens han parlat del matrimoni catolic i tot el que hem de fer per casar-nos i els papers que hem de portar i com ho hem de fer.
Hem sortit molt contents ja que crec que hem apres coses i sobretot perque ens han explicat tots els tramits que haviem de fer. Us explico:
- Temps abans s'ha de portar al capellà: llibre de familia, partida de baptisme i dni. Allí firmarem un paper. No cal que vinguin testimonis (abans si, ara no cal). El dia del casament firmarem un altre paper amb una copia, on també firmaran els testimonis. Una part d'aquest paper tenim 48 hores per portar-lo al registre civil per fer-nos el llibre de familia, i 15 dies despres portar la copia.

Espero que us així aclarit una mica les coses per si no ho sabieu.

El curset també ha estat bé perque hem conegut altres parelles que es casen, i una també es casa al Big Ben 15 dies despres de nosaltres!!!

Jo us recomano que hi aneu aquí Bellpuig o Mollerussa (que fan el mateix), la veritat és que hi havia parelles que venien de Tarragona i que no pertanyien a aquell bisbat, perque val la pena, sobretot perque només es un diumenge a la tarda. Si truqueu a la porroquia de Mollerussa us informaran.

Bueno un petó noietes!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: erica79 » dl. feb. 20, 2006 9:05 am

Hola noies !!
Alzina2: el vestit es molt xulo !!
Montsesita: vaya cap de setmana, noia !!

Doncs jo com que vaig més atrassada que vosaltres, ara estic amb EL VESTIT i dissabte vaig anar de volit. Al matí a Pronovias i Tiara i a la tarda a Ribé i Rosa Clarà.
I estic entre un vestit de Tiara del Ruben Perlotti, un del Ribé del José Luis i un de Rosa Clarà. El del Perlotti és molt car, per tant, tot i que a ma mare li agrada molt el descartaré. Llavors em quedarà el de Rosa Clarà que està més bé de preu i el del Ribé que és una mica més car. Valtres vau nar al Ribé? Si vau nar-hi, trobeu els vestits masas serios?

I ahir vam nar a PALAU DE MARGALEG a ensenyar-ho al meus pares i .. sort que els va agradar, ja que vam decidir sense que els meus pares ni sogres coneguin el lloc.

Noies, ja em direu.
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. feb. 20, 2006 9:52 am

Bon dia a tothom!!

Vec que a estat un cap de setmana productiu!!
Alzina2, com ja t'han dit, enhorabona, estaves molt be!!!
September, que vagui molt be per andalucia!!! la meva terra jejejeje
Montsesita, que ve lo del curset, i que rebe lo del tastet!!! jo tinc moltes ganes de anar ja!! Nosaltres no se que triarem, ho vam parlar, pero esperarem a decidir-nos qual els haguem tastat.
Nosaltres no fumem, pero que be que et deixin fumar, aixi no tindrem problemes amb els convidats.
Mes preguntes? mmm... ara mateix no m'enrecordo.
Els hi vas preguntar algo del tema musica? si s'els hi ha de donar les cançons o fiquen ells les que volen, si s'ha de seguir un guio amb els regals o ho pots fer quan vulguis... aquestes cosetes.

Jo no he fet gaire cosa aquest cap de setmana, vaig anar disabte amb ma mare a mirar-se roba per la boda, pero no es va decidir per res... aixi que hi tornarem. I diumenge tot el dia a casa.
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants