Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: EDAE » dv. març 03, 2006 10:49 am

Tela Cuqueta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Seràs la núvia més prolífica de l'agost!!!!!

Nosaltres no arribem a 100, amb una mica de sort ni a 90!!!! Però és que des del primer moment vam deixar molt clar que només vindria qui tenim ganes que vingui, ningú pq toca.
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Ilerda » dv. març 03, 2006 11:25 am

Bon dia!!

Aixo dels convidats, si conto tots los que convido seriem uns 120 cosa aixi, pero nomes conto amb los que hi serem, perque molta familia viu a fora o tenen negocis i clar no podran venir. Em sap bastant greu perque es familia directa i m'agradaria tenir-los a tots, pero ho entenc.
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Saisha » dv. març 03, 2006 3:21 pm

BON DIA A TOTHOM!!!!!!

Cuqueta la teva llista d'invitats em consola una mica, nosaltres sóm 340 (llista provisional) ara falta repassar que no ens haguem deixat a ningú. Tinc l'esperança que molta gent digui que no pot venir perquè estarà de vacances, o coses d'aquestes.....
La veritat es que preferiem una boda més íntima: la familia més próxima i amics, però clar com deia la Rosana si invites a una tieta que ben just coneixes tens d'invitar a l'altra i etc....

Tuttifrutti me n'alegro molt que ho haguis trobat tot tant ràpid. Casi ja ho tens tot rematat!!!!! Et desitjo sort amb el del restaurant.

Per cert, algú de vosaltres sap què és snokeling? (crec que s'escriu així) em sembla que és algo relacionat amb una activitat aquàtica però no sé que és. Ens ho posen a les activitats del viatge però ni flowers.
Saisha

Entrades: 43
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 10:46 am

EntradaAutor: Rosana » dv. març 03, 2006 3:47 pm

Nosaltres vam decidir parar de fer la llista quan arribavem als 275 i encara no hi estaven tots, vaig decidir postposar-ho per que semblava la "historia interminable" n'apuntavem uns que recordavem que ens faltaven i deiem ja esta i alehores ens recordavem de no se qui i aquest ens portava a recordar-nos de d'un altre i vam passar de contar-ho, ben mirat ens falta un any i 3 mesos i es pot aplaçar molt el fer la llista
Rosana l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 03, 2006 3:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: alzina » dv. març 03, 2006 3:48 pm

Hola

Nosaltres fem boda intima i tot aixo serem uns 90, pero a un punt s'ha de fer una linia, sino pasa aixo que dieu que ve la tia del pare que no l'has vist amb la vida i si convides a un a l'altre tambe i l'altre... i no acabes mai.

Saisha, suposso que preguntes per l'esnorquel, ho vam fer l'estiu pasat a Mexic, et coloques unes ulleres de submarinisme, un tub respirador, unes aletes de granota i una armilla salvavides, llavors vas per damunt de l'aigua flotant amb el cap enfonsat veient tots els peixos, es una pasada, se'ns posaven tots el peixos al voltant i els podies toca i tot de la quantitat que n'havie, vam veure fins i tot una manta raya enorme camuflada al fons. Si ho pots fer val la pena.

Tutifruti, l'Alzina2 tambe es va comprar les intimitats al Daniel, molt xulo :-))

Be, aquesta tarda al plegar anirem a l'agencia a mirar el viatge, a veure si tenim sort.

Saludets
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: alzina » dv. març 03, 2006 4:13 pm

Esnorquel
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Rosana » dv. març 03, 2006 4:16 pm

Alzina, on teniu pensat anar de viatge de noces?
Imatge
Rosana

EntradaAutor: alzina » dv. març 03, 2006 4:44 pm

Rosana, l'unic que tenim clar es que hem d'estar aqui el 12 de maig, llavors amb el dies que queda no sabem que fer. A thailandia o kenya ens agradarie, pero tantes hores d'avio per tans poc dies com que no val la pena. I mes apropet hem pensat fer un creuer o anar a laponia o fer la ruta asturies-cantabria-galicia amb cotxe i anar parant on ens vagi be i tornar quan en tinguem prou.

A veure que ens diuen avui.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Rosana » dv. març 03, 2006 4:47 pm

A mi em faria gracia anar a Rusia i al Santi a nova zelanda, Canada, Japo o Australia
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dv. març 03, 2006 4:49 pm

Per cert Asturies es preciossa, nosaltres l'any passat vam anar una setmana a un poblet al costat de Llanes (Hontoria) de turisme rural i com portavem el cotxe vam poder veure bastant :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Rosana

EntradaAutor: alzina » dv. març 03, 2006 5:00 pm

La ruta aquesta d'asturies i galicia ja la voliam fer a l'estiu, pero al final vam fer cap a mexic i ens hem quedat amb les ganes, per aixo que si no hi anem ara al estiu segur. Tambe hem pensat no fer gran cosa i reservar-nos les peles per l'estiu, que tenim tres setmanes de vacances.

A mi russia no em fa molta gracia pero japo y autralia si, pero es massa lluny, no em fa por l'avio pero m'agobia molt estar alli tancat em foto de fastic.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Rosana » dv. març 03, 2006 5:10 pm

a mi lo que em passa es que sempre he trobat preciosa la plaza roja i els castells d'alli, encara que la situacio politica no promociona el turisme que diguem
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Montsseta » dv. març 03, 2006 5:11 pm

Hola a tots!!!

Alzina així encara no sabeu on anireu de viatge de nuvis? Doncs veig que no soc la unica que anem atrassats!!! Nosaltres aquest cap de setmana ho decidirem!!!!

Això de les aletes ho has dit en broma o en serio? Perquè per ser una activitat organitzada no se.. o trobo una mica... Jo aquest estiu vaig anar a Mallorca i em vaig comprar unes ulleres de buzo i de tant en tant ho feia, no sabia que tenia un nom especialitzat això.

Saisha, on aneu de viatge de nuvis vosaltres?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: alzina » dv. març 03, 2006 5:56 pm

Buaaaaaaaa :--( ara he trucat a l'agencia i la noia que hi treballave ja no hi es, me.. Bueno, hi pasarem igual.

Montse tampoc teniu viatge? no habies mirat bali?

Nosaltres vam fer esnorquel als dos parcs de riviera maya, xcaret i xelha, alli hi ha uns rius mig-subterranis que van a parar a un llac enorme que toca al mar, es molt diferent fer-ho a la platja perque no veus res, algun peixet despistat, pero al mar carib hi ha quantitat de peixets, coralls y plantes, es tot un espectacle. Val molt la pena, en serio.

Rosana, russi es molt bonica, els meus pares hi hen estat i es un viatge interessant, pero a mi els russos..., no se, no.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Saisha » dv. març 03, 2006 6:22 pm

Gràcies Alzina per la informació. Doncs això a mi m'agrada molt JA M'HI TROBO!!!!!

Montsesita, nosaltres estem mirant per anar a la Polinesia Francesa. En principi són uns 16 dies, però 5 els passarem a NY perquè sinó son moltes hores de vol d'avió seguides. El meu nóvio és un sac de nervis i sense poder fumar es capaç de tirar-se per la finestra.
Saisha

EntradaAutor: Montsseta » dv. març 03, 2006 6:23 pm

Alzina!!! El més segur es que anem a Bali, pero encara no ho hem confirmat a l'agencia. Es que primer volem passar per una altra per si ens ho fan mes barato. Es que el meu novio quan te una cosa, llavors vol aconseguir més, que hi farem. Però demà ho anirem a confirmar sigui on sigui.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dv. març 03, 2006 6:24 pm

Saisha, perdona la ignorancia. Però on és la Polinesa Francesa?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: alzina » dv. març 03, 2006 7:18 pm

La polinesia francesa esta mes cap al est d'australia, es on hi ha Thaiti, Bora Bora, Papeete...

El meu jefecillo va fer per la lluna de mel la costa est de EEUU, san francisco, las vegas... i despres va anar a la polinesia, he vist fotos i es mol bonic, es un lloc ideal per fer snorkel.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Saisha » dv. març 03, 2006 8:27 pm

Molt ben explicat Alzina!!!!

Bé, bon cap de setmana a tothom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saisha

EntradaAutor: Rosana » dv. març 03, 2006 8:55 pm

Jo también em despedeixo fins al dilluns
bon cap de setmana!!!
Imatge
Rosana