CAN JONC BANQUETS 2007!!!!!!

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ARAN » dl. maig 07, 2007 8:24 pm

ine ha escrit:
JUELI ha escrit:HOLA GUAPA, COMO ESTAS?

BIEN, ATABALADA DE TIEMPO, COMO SIEMPRE :-) ,Y CUANDO VEO QUE NUESTRO TICKER YA PONE 5 MESES..ME DA ALGO!!JA,JA
Y POR OTRO LADO ESPERANDO EL 12 DE JUNIO PARA LA PRUEBA, A VER SI HE PERDIDO LOS KG Y VOLUMEN QUE QUIERO...CADA VEZ ME CUESTA MAS...ME QUEDAN 5 KG PARA LLEGAR A LA META, PERO VAYA QUE CON 3 ,CREO QUE TOO ME CONFORMARÍA,JE,JE

Y TÚ, COMO LO LLEVAS??
TUS ALIANZAS, COMO SON??

5??? eso está más que conseguido!!!! campeonaaaa que eres una campeona!!!! (-O-:-)
ARAN
:: núvia d'or

Entrades: 3270
Membre des de: dc. maig 10, 2006 5:33 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: ARAN » dl. maig 07, 2007 8:30 pm

Flikina ha escrit:Hola wapissimes

Us he trobat molt a faltar, pero anem super liats i no tenim temps per res. A més m'han passat tantes coses, sort que sóc la possitivitat en persona perquè sinó hi hauria per engejar-ho tot. Fins i tot m'he plantejat d'anul·lar la boda. Ara us ho explico tot.
No se si em podré posar al dia ja que he de llegir més de 300 pàgines i buffffff

Espero que estigueu totes bé.

Nosaltres tenim moltes novetats tant bones com dolentes.

Bones:
- Ja tenim fotogràf però no us puc dir encara quin és ja que no hem tingut temps ni de trucar per confirmar. Espero trucar aquesta setmana, però quan hi penso és massa dora o massa tard.
- El negoci cada dia va millor i anem de feina fins a dalt.
- Ja fa dos caps de set que fem FESTA!!!!! Ja era hora, el cap de 5 mesos ja tocava un cap de setmana lliure.
- I el més IMPORTANT: Ja hem vist el PIS!!!!! Que xulo tot tant nou. D'aquí tres setmanes ens el donen, estem super contents. I ja tenim el menjador triat és tant mono (encara no l'hem demanat). Quan tingui el pis i el menjador ja us faré una foto. El menjador és de color vengue o algo així, el sofà i la tapisseria de les cadires és taronja.

Dolentes:
- No tenim temps per preparar la boda i estem bastant nerviosos.
- La meva mare no em parla. Diu el meu pare que ja li passarà, que la mama és així. Però no ho entenc jo no he fet res de res. ?:) ?:) No entenc perquè és comporta d'aquesta manera, a la vida ja hi ha proutes desgràcies per intentar estar malament a proposit. Sembla que no recordi que fa dos anys em va estar a punt de perdre. El meu pare diu que no sap que més li pot passar perquè valori el que té.
Però sincerament ho estic passant molt malament entre això i altres coses que no us explico per no amargar-vos el dia. L'únic possitu és que he perdut 5 kilos sense fer res.

No sé tot és molt complicat. M'estan passant coses meravelloses hi hauria d'estar super contenta i ho estic. Però ma mare no m'ho deixa disfrutar sempre hi ha algo per fotram l'il·lusió pel terra. Ma mare no para de fer-me la guitxa, diu el meu tiet que és pura enveja. No se que pensar. Però no entenc com una mare no pot estar contenta que la seva filla tirir endavant tant de salut, negocis, amor, pis, etc.
Suposo que el que vol és anul·lar la boda, ja que aquesta boda no li ha vingut mai de cara. Però hi hem estat pensat i això no ho aconseguirà.

Petons.

QUANT DE TEMPS!!!!!

me n'alegro molt pel fotògraf, el pis, la feina i el menjador!!!!!!

per la resta...les relacions de família són complicades, també t'he de dir que no sembla normal l'actitud de la teva mare. `Tu no pots controlar les reaccions de la gent, pero si les teves, i has de fer tot el possible per ser feliç i treure ferro al tema. Ja se li passarà o se n'adonarà que no està fent bé. Heu d'intentar que el tema no us afecti més de lo normal!

i ja saps...a nosaltres ens pots explicar el que vulguis que no ens amargues res!!!
ARAN

EntradaAutor: ARAN » dl. maig 07, 2007 8:32 pm

SILVIA maro ha escrit:BUENAS NOCHES...

QUE TAL EL DIA??
UNA PREGUNTILLA: ALGUNA HA COMPRADO LAS CAMARAS DE USAR Y TIRAR DE "AIREDEFIESTA.COM"??
ES QUE QUIERO COMPRAR CAMARAS DE ESTE TIPO Y NO SE SI LAS VENDEN EN ALGUN OTRO SITIO, ALGUIEN SABE DE ALGUNO?

SILVIA MARO...entra en www.solostocks.es y en el apartado de búsqueda pones cámaras desechables...salen algunas ofertas!!!
ARAN

EntradaAutor: ARAN » dl. maig 07, 2007 8:41 pm

Tere2007 ha escrit:POR CIERTO, ESTOY PENSANDO QUE ME PODRÍAS ECHAR UNA MANO!!!!!!!!!
:hmm::

SI ALGUNA DE VOSOTRAS CONOCE A ALGUIEN QUE LE PUEDA INTERESAR MI PISO, QUE ME LO DIGA; A LA QUE ME PROPORCIONE EL COMPRADOR, LE COMISIONARÉ CON 6.000€, PARA QUE SE LO LLEVE UNA INMOBILIARIA, QUE MEJOR UNA AYUDITA PARA LA BODA DE ALGUNA FORERA, NO???????? OS LO DIGO EN SERIO, EH???? ESO SI, EL INTERESADO TIENE QUE COMPRARME EL PISO, VALE???????

jajaja juer TEREEEEE parece otro de los retos de CAn Jonc!!!!!
ARAN

EntradaAutor: ARAN » dl. maig 07, 2007 8:46 pm

bueno, entre que me he puesto al días y he estado mirando otras cosillas....no ha quedado nadie en el forito....
así que os deseo buenas noches y hasta mañana!!!!! :-()-)
ARAN

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:10 pm

lauradavid ha escrit:HOLA YA ESTOY AQUÍ!

ROSSI que te queda nada!!!! Qué bien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

siii, empiezo a ponerme un poquitin nerviosa
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Rossi
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2121
Membre des de: dv. des. 22, 2006 8:11 pm

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:16 pm

Us he trobat molt a faltar, pero anem super liats i no tenim temps per res. A més m'han passat tantes coses, sort que sóc la possitivitat en persona perquè sinó hi hauria per engejar-ho tot. Fins i tot m'he plantejat d'anul·lar la boda. Ara us ho explico tot.
No se si em podré posar al dia ja que he de llegir més de 300 pàgines i buffffff

Bones:
- Ja tenim fotogràf però no us puc dir encara quin és ja que no hem tingut temps ni de trucar per confirmar. Espero trucar aquesta setmana, però quan hi penso és massa dora o massa tard.
- Ja fa dos caps de set que fem FESTA!!!!! Ja era hora, el cap de 5 mesos ja tocava un cap de setmana lliure.
- I el més IMPORTANT: Ja hem vist el PIS!!!!! Que xulo tot tant nou. D'aquí tres setmanes ens el donen, estem super contents. I ja tenim el menjador triat és tant mono (encara no l'hem demanat). Quan tingui el pis i el menjador ja us faré una foto. El menjador és de color vengue o algo així, el sofà i la tapisseria de les cadires és taronja.

Dolentes:
- La meva mare no em parla. Diu el meu pare que ja li passarà, que la mama és així. Però no ho entenc jo no he fet res de res. ?:) ?:) No entenc perquè és comporta d'aquesta manera, a la vida ja hi ha proutes desgràcies per intentar estar malament a proposit. Sembla que no recordi que fa dos anys em va estar a punt de perdre. El meu pare diu que no sap que més li pot passar perquè valori el que té.
Però sincerament ho estic passant molt malament entre això i altres coses que no us explico per no amargar-vos el dia. L'únic possitu és que he perdut 5 kilos sense fer res.

No sé tot és molt complicat. M'estan passant coses meravelloses hi hauria d'estar super contenta i ho estic. Però ma mare no m'ho deixa disfrutar sempre hi ha algo per fotram l'il·lusió pel terra. Ma mare no para de fer-me la guitxa, diu el meu tiet que és pura enveja. No se que pensar. Però no entenc com una mare no pot estar contenta que la seva filla tirir endavant tant de salut, negocis, amor, pis, etc.
Suposo que el que vol és anul·lar la boda, ja que aquesta boda no li ha vingut mai de cara. Però hi hem estat pensat i això no ho aconseguirà.

Petons.

ey, Flikina pero que dius, jopeta amb la teva mare...de totes maneres et veig bastant entera i forta perque si realment el que vol es que no et casis no ho aconsegueixi. Tu anim guapa que estas fent moltissimes coses alhora i ets molt valenta. Tot et sortira be. Que be que el negoci marxi, es molt important i felicitats pel pis, no t'oblidis de pasar les fotos. De totes maneres perque no intentas parlar amb la mare.
Un petonet molt gran guapa.
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:20 pm

CrisItalia ha escrit:Hola chicas...

qué tal???? Yo como siempre liada... hoy he tenido auditoría, por suerte ya hemos acabado y todo perfecto :-)ok: ... menos mal!!!! Pero mañana tengo Consejo de Administración :-( :--(

Bueno he visto un poquito por encima:

Rossi, enhorabuena por el expediente y por esas alianzas, son preciosas :-)) ... te lo digo de verdad no por compromiso, eh!!! Ostras y lo de tu padre... no sabía nada... vaya creo que más o menos nos encontramos en una situación parecida.... es un rollo.

Chris, he leido que tu abuelo ya ha salido del hospital... que bien!!!!! Me alegro mucho por todos vosotros.

Sonia, las fotos del Chill son preciosas... se ve super chulo.... que ganas de verlo en directo :-)) :-)) :-)) :-))

Bueno chicas sigo trabajando intento estar más por aquí

Besotes para todas

:-()-) :-()-) :-()-)

Que guay que la auditoria haya ido bien, mañana el Consejo tambien ira bien ya veras.

Pues si asi son las cosas...tampoco sabia lo de tu padre...claro es que estas cosas no se cuentan mucho, verdad? Y me alegro que te gusten mis alianzas, si es que son mas bonitas...jejej...bueno a mi me lo parecen
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:23 pm

noeliaperlasia ha escrit:
Rossi ha escrit:
SILVIA maro ha escrit:BUENAS CHICAS!!!!!!

PRIMERO DE TODO FELICITAR A TODAS LAS MAMIS DE TODOS LOS CANJONQUERS!!! (POR SUPUESTO INCLUIMOS A TODAS LAS MAMIS DEL EQUIPO DE CAN JONC!!!!!! QUE POR LO QUE VEO LES ESPERA UN MES DE MAYO DIVERTIDO ENTRE BODAS Y COMUNIONES...)

QUE MAS... NO TENGO MUCHO TIEMPO ESTOS DIAS PERO QUE SEPAIS QUE ESTOY AL DIA DE TODO LO QUE OS SUCEDE:
TERE: ME ALEGRO UN MONTON DE QUE TENGAS TODO EL TEMA DEL PAPELEO ENCARRILADO!!! CUANDO LO LEI HICE UN SUSPIRAZO!!! :-)ok:
CHRIS: ANIMOS A TODA LA FAMILY POR TU ABUELETE... ESPERO QUE MEJORE! :-()-)
CRISITALIA: HACE UN MONTON QUE NO COINCIDIMOS!!! ESPERO QUE TODO VAYA BIEN! : kissd :
ROSSI: QUE NOS QUEDA UN SUSPIRO!!!! YO ESTOY SUPERATACA''!!!!! LA GENTE ES UN RATO IMPRESENTABLE!!! TODAVIA NO TENGO LA LISTA DE INVITADOS ACABADA!!! TANTO LE CUESTA A LA GENTE CONFIRMAR???? ?:) ?:) ESPERO QUE TU NO HAYAS TENIDO LOS MISMOS PROBLEMAS... >.-<:

SONIA: EL CHILL PRECIOSO!!! NO ESPERABA MENOS DE VOSOTRAS... JEJEJEJ!! :-)) >.-<:

pues debe de estar a la orden del dia el pasar de una invitación y no confirmar porque a mi tambien me ha pasado lo mismo, con dos primas de David, una mia y una amiga...si es que...tela marinera...pero yo el martes sin falta paso la lista porque ya me la ha pedido Isabel y paso de quien no me haya confirmado mañana porque encima somos nosotros los que tenemos que estar detras de ellos. Bueno y para mas INRI el que todavia tampoco me ha llamado para confirmar es mi padre...si si como lo oyes...vive en Madrid y tampoco tengo mucha relacion con el , casi nula pero que minimo que me llame para decirme lo que sea...ya que yo hice el esfuerzo de llamarle que lo mio me costo, que lo haga tambien el,no? espero que no venga, yo no cuento con el, yo lo prefiero, me evitaria el pasar un momentin tenso a la hora de saludarle. Lo invite por compromiso y por educación, por dos hermanos que si tienen un poco mas de relacion y porque invito a toda su familia, la cual toda viene.Bueno bueno menudo rollazo, parecia que tenia ganas de desahogarme, no?jejejej

lo siento por lo de tu padre espero que te lo confirme pronto y tu tranquila guapisima muchos besitos

no pasa nada guapa, estoy casi segura que no me llamara, no se atreve a dar la cara, como siempre
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:24 pm

JUELI ha escrit:Uy, Rossi! madre mia, que poquito te queda! >.-<: >.-<: >.-<:

siii, muy poquito muy poquito. El sabado 19 me hacen la despedia. Alguien se apunta.?..ejjeje
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:27 pm

Rossi ha escrit:Noe, las tarjetas de las botellas de vino creo que son de 6 x 10 o algo asi.

gracias rossi si alguien me lo puede confirmar seguro, que sonia veo que esta muy liada la pobre es que tengo queempezar a prepararlas jajajajja besos

justamente hoy he echo las mias y me han salido de 5 x 9. Cuando me las imprima os las pongo para que las veais. Las he cogido de la pagina que nos paso Laura, las tarjetas de agradecimiento II, he modificado el color y las pondre en fondo dorado. Estan chulas.
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:28 pm

Rossi ha escrit:Chicas ya tengo el expediente matrimonial , bueno esta en el juzgado porque no se lo han querido dar a mi suegra...tenemos que ir David o yo a recogerlo. Menudo papo tienen, nos dijeron que nos llamarian cuando estuviera y ya podemos esperar sentados. Esta semanita ire a recogerlo y la semana que viene se lo llevo a Roser, ayyyyy, cuantas cositas.

que bien rossi FELICIDADES jajaja >.-<: >.-<: >.-<:

:-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:29 pm

JUELI ha escrit:
Flikina ha escrit:Perdo epl rotllo, però feia tant temps que no escrivia.

A veure si tinc més temps i puc escriure de tant en tant.

Me'n vaig que tinc feina.

Ànim Flikina!!!! Jo també he passat una època dolentíssima, pero bueno, tot es va arreglant, i el que no sabem perquè passa, ho hem de deixar, que s'arregla sol solet. Mira, jo amb ma mare estava igual; cada 2x3 la tenim... i bueno, dsd que fa uns dies que o li faig gaire cas, ara és ella la que em ve a buscar. Aquest dissabte, sense anar més lluny, em va trucar per anar fer les dues juntes la compra de la setmana. I la veritat és que ens ho vem passar molt be juntes; no recordo quant de temps fa que no em entia be amb ma mare...
Tu tranx cuca, que ja se li passarà... i si no li passa, ves a la teva i veuras com acabarà tornant a tu... un petonas xiqueta!

me alegro que disfrutaras con tu mami.
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:30 pm

Chris ha escrit:
ine ha escrit:CRIS: ME ALEGRO MUCHÍSIMO QUE TU ABUELO YA ESTÉ DE ALTA... AHORA A RECUPERARSE POCO A POCO PERO SIN PARAR!!! :-)

ROSSI: ME ENCANTA LA CESTITA Y LAS ALIANZAS, TENGO UNAS GANAS DE IR YA A MIRAR LAS MÍAS..QUE POQUITO TE QUEDA

LA VERDAD QUE SU ESTADO ES DELICADO, PERO TENDRÁ QUE RECUPERARSE POCO A POCO..... HAY QUE SER POSITIVOS!!!
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

eso eso positivos
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:30 pm

noeliaperlasia ha escrit:hola chicas ya me he puesto al dia que tal todo yo ya hoy no voy a trabajar mañana salgo para sevilla y estoy hasta el viernes os voy a echar de menos ohhhhhhhhhhhhh guapas

que vaya bien por Sevilla guapa. Un besito
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:31 pm

Tere2007 ha escrit:
Mon y May ha escrit:
Tere2007 ha escrit:
Mon y May ha escrit:
SILVIA maro ha escrit:HOLA CHICAS!!! PORQUE COMO NO SE PUEDE PONER "BUENOS DIAS...."
ANDA QUE LA QUE ESTA CAYENDO AQUI EN ALELLA ES PEQUEÑA, SABEIS??? ESTA CAYENDO EL AGUA A MARES!!! MENUDA P**** PARA LA BODA DE HOY... :--( PERO QUE NADA LES ESTROPEE EL DIA!! ESTOY SEGURA QUE NUESTRAS MOSQUETERAS TIENEN SOLUCIONES PA'TODO!!!!!!!

PEKY!!! COMO VAMOS???? ESPERO QUE POQUITO A POQUITO ESTES MEJOR... :-)ok:
ROSSI: NOIA... SEXY, SEXY, SEXY!!!!!!! :-)) ESTARAS PRECIOSA CON ESOS CONJUNTILLOS!!! QUE NOS QUEDA UN SUSPIRO!!! COMO LO LLEVAS?? YO CREIA QUE BIEN, PERO ME HE PUESTO A PENSAR COSITAS QUE ME FALTAN Y ME HE PUESTO DE LOS NERVIOS!!! A PARTE HOY HE TENIDO UN SUEÑO ESPANTOSO!!! :--(

MONYMAY:
A VER ESOS ZAPATITOS!!!!!!! POR CIERTO, AL FINAL YA SABEIS DONDE VAIS DE VIAJE????

HOLA SILVIA...PUES TODAVIA NO LO SABEMOS...ESTO VA A SER LO MAS COMPLICADO DE TODO JAJA...PARECE MENTIRA,VERDAD?? PERO CON LO POCO VIAJERA QUE ES MAYTE, QUE NO LE GUSTA EL AVION Y SE MAREA EN BARCO...YA ME DIREIS QUE PANORAMA!! :o-o: BUENO, SEA DONDE SEA, LO PASAREMOS BIEN Y ESTAMOS JUNTAS QUE ES LO IMPORTANTE...CUANDO LO SEPAMOS YA LO DIREMOS
LA VERDAD QUE NOS GUSTO MUCHO LA ISLA QUE PUSO TERE DE MYKONOS...BUENO ESOS HOTELES!!! SON UNA PASADA!!! =0-0-)

JAJAJAJAJAJA......PUES NADA....NADA.....ANIMAROS Y ADEMAS DE CASARNOS EL MISMO DIA, PASAMOS LA LUNA DE MIEL LOS CUATRO JUNTOS.......JAJAJAJAJAJAJA...............VAMOSSSSSSSSSSS, SERIA UN PUNTAZO DE CUIDAO!!!!!!!! :-))

JAJAJA...PUES SERIA UNA PASADA NENA!!!!MAYTE ME HA DICHO: DILE QUE SI, DILE QUE SI...JAJAJA...QUE DIRIA TU DAVID?? *.*.*.* *.*.*.*

JAJAJAJAJAJA.......ME PARTOOO!!!!!! DAVID????? ENCANTADO DE LA VIDA :-)) .......O NO VISTEIS LO QUE TARDO EN HACERSE FOTOS RODEADO DE MUJERES??????.......JEJEJEJEJEJE..........AYSSSSSSS, GOLFILLO MIOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-)

jejejejejejejej
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: lauradavid » dl. maig 07, 2007 10:32 pm

noeliaperlasia ha escrit:hola chicas ya me he puesto al dia que tal todo yo ya hoy no voy a trabajar mañana salgo para sevilla y estoy hasta el viernes os voy a echar de menos ohhhhhhhhhhhhh guapas

Y NOSOTRAS A TI!!!!!!!! GUAPAAAAAAAA

QUE VAYA BIEN POR SEVILLA!!!!
Imatge

Imatge
lauradavid
:: núvia de platí

Entrades: 4981
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 12:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lauradavid » dl. maig 07, 2007 10:33 pm

SILVIA maro ha escrit:SABEIS DONDE HE IDO ESTE MEDIODIA??
HEMOS HECHO LA PRIMERA CLASE DE BAILE QUE NOS HAN REGALADO!!! JEEJJEJEJE, VA A QUEDAR MAS CHULO!!

AL FINAL HEMOS CAMBIADO HASTA LA CANCION! AHORA BAILAREMOS EL "FLY ME TO THE MOON" DE FRANCK SINATRA, ES UN "FOXTROT" (NO SE COMO SE ESCRIBE!) Y QUEDA BASTANTE DIVERTIDO!!!

AHORA, A PRACTICAR!!!!! LA GENTE VA A ALUCINAR!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

SEGURÍSIMO!!! QUÉ GUAY!!!!
Imatge

Imatge
lauradavid

EntradaAutor: Rossi » dl. maig 07, 2007 10:36 pm

Tere2007 ha escrit:
Rossi ha escrit:
SILVIA maro ha escrit:BUENAS CHICAS!!!!!!

PRIMERO DE TODO FELICITAR A TODAS LAS MAMIS DE TODOS LOS CANJONQUERS!!! (POR SUPUESTO INCLUIMOS A TODAS LAS MAMIS DEL EQUIPO DE CAN JONC!!!!!! QUE POR LO QUE VEO LES ESPERA UN MES DE MAYO DIVERTIDO ENTRE BODAS Y COMUNIONES...)

QUE MAS... NO TENGO MUCHO TIEMPO ESTOS DIAS PERO QUE SEPAIS QUE ESTOY AL DIA DE TODO LO QUE OS SUCEDE:
TERE: ME ALEGRO UN MONTON DE QUE TENGAS TODO EL TEMA DEL PAPELEO ENCARRILADO!!! CUANDO LO LEI HICE UN SUSPIRAZO!!! :-)ok:
CHRIS: ANIMOS A TODA LA FAMILY POR TU ABUELETE... ESPERO QUE MEJORE! :-()-)
CRISITALIA: HACE UN MONTON QUE NO COINCIDIMOS!!! ESPERO QUE TODO VAYA BIEN! : kissd :
ROSSI: QUE NOS QUEDA UN SUSPIRO!!!! YO ESTOY SUPERATACA''!!!!! LA GENTE ES UN RATO IMPRESENTABLE!!! TODAVIA NO TENGO LA LISTA DE INVITADOS ACABADA!!! TANTO LE CUESTA A LA GENTE CONFIRMAR???? ?:) ?:) ESPERO QUE TU NO HAYAS TENIDO LOS MISMOS PROBLEMAS... >.-<:

SONIA: EL CHILL PRECIOSO!!! NO ESPERABA MENOS DE VOSOTRAS... JEJEJEJ!! :-)) >.-<:

pues debe de estar a la orden del dia el pasar de una invitación y no confirmar porque a mi tambien me ha pasado lo mismo, con dos primas de David, una mia y una amiga...si es que...tela marinera...pero yo el martes sin falta paso la lista porque ya me la ha pedido Isabel y paso de quien no me haya confirmado mañana porque encima somos nosotros los que tenemos que estar detras de ellos. Bueno y para mas INRI el que todavia tampoco me ha llamado para confirmar es mi padre...si si como lo oyes...vive en Madrid y tampoco tengo mucha relacion con el , casi nula pero que minimo que me llame para decirme lo que sea...ya que yo hice el esfuerzo de llamarle que lo mio me costo, que lo haga tambien el,no? espero que no venga, yo no cuento con el, yo lo prefiero, me evitaria el pasar un momentin tenso a la hora de saludarle. Lo invite por compromiso y por educación, por dos hermanos que si tienen un poco mas de relacion y porque invito a toda su familia, la cual toda viene.Bueno bueno menudo rollazo, parecia que tenia ganas de desahogarme, no?jejejej

OYESSSSSSSS.MI NIÑA, TU NO TE HAGAS MALA SANGRE; SI VIENE BIEN, Y A LO MEJOR HASTA HAY RECONCILIACION, QUIEN SABE, Y SI NO......PUES ÉL SE LO PIERDE......... :--(

TU NO DEJES QUE NADA NI NADIE TE AMARGE LA BODA, VALE??????

UN BESITO PARA LA MAS MEJOR.......(COMO ME DICE MI HERMANA....JEJEJE).

que gracia yo tambien digo para la mas mejor...jejeje
reconciliación? jejeje...que va si nunca ha habido enfado, al contrario no hay relación, con solo deciros que lo conoci con 12 años y despues lo he visto en 3 o 4 ocasiones mas creo que os podeis imaginar...ni mucho menos amargara mi boda...no significa tanto para mi para que pueda llegar a causar ese efecto.Muchas gracias guapa por preocuparte y a todas en general.
GUAPAS!
Imatge
[/url]
Rossi

EntradaAutor: lauradavid » dl. maig 07, 2007 10:36 pm

Tere2007 ha escrit:

Bones:

Dolentes:

Petons.

EIIIIIIIIIIIIII FLIKINA!!!!!! QUE BÉ DE VEURE'T PER AQUI, WAPA!!!!

ABANS DE RES, FELICITATS PER TOTES LES COSES BONES QUE T'ESTAN PASSANT :-)ok: , GAUDEIX-LES AL MÀXIM PER QUE PER DESGRÀCIA, EL 100% DE QUE TOT VAGI BÉ, NO HO ACONSEGUIM SOVINT.

RESPECTE AL TEMA DE LA TEVA MARE: VEURÁS, NO SOC PARTIDARIA DE DONAR CONSELLS A NINGÚ, PERÒ EM PREN LA LLIBERTAT DE FER-HO, PER HAVER TINGUT EXPERIÈNCIA SOBRE EL TEMA.

CADA SITUACIÓ ÉS UN MÓN I QUI HA DE PENDRE LAS DECISIONS ÉS UN MATEIX, PERÒ EL QUE SI ET DIC I SOC TAXANT, ÉS QUE VISQUIS LA TEVA VIDA, LA TEVA FELICITAT I EL TEU AMOR.......NINGÚ, NI TAN SOLS LA TEVA MARE, HA DE INTERVENIR EN CAP DESICIÓ QUE TÚ PRENGUIS AMB EL COR.......LA SEVA OBLIGACIÓ ÉS LA DE RECOLZAR-TE I RESPECTAR LA TEVA DECISIÓ, I SI NO ES AIXÍ, TIRANT EN DAVANT TÚ AMB LA TEVA PARELLA. NO HAS DE PERMETRE QUE CAP PERSONA ANUL.LI LA TEVA IL.LUSSIO DE SER FELIÇ, I MENYS ENCARA QUE ET TREGUI LES GANES DE CASAR-TE.........HAS DE SER FORTA, ES DUR QUE UN PARE O UNA MARE NO VEGI AMB BONS ULLS LA TEVA PARELLA, PERÒ ÉS LA QUE TÚ HAS ESCOLLIT I HAS DE TIRAR ENDAVANT I SI LA TEVA MARE NO ET PARLA, JA SIGUI PER LA QÜESTIÓ QUE SIGUI, ENVEJA Ó QUE NO ESTIGUI D'ACORD AMB EL CASAMENT, PITJOR PER ELLA.....SIMPLEMENT PERQUÈ PATIRÁ MOLT.

ET PUC PARLAR PER EXPERIÈNCIA, I EL QUE TINC CLAR, ÉS QUE, EN EL SEU MOMENT, VAIG PENDRE LA DECISIÓ ENCERTADA DE QUAN EL MEU PARE EM VA DIR: "EL TEU NOVIO O JO"...........ET POTS IMAGINAR EL QUE VAIG FER, OI???????

TIRA ENDAVANT AMB EL TEU COR I LA TEVA MARE, DEIXA-LA AMB EL SEU "ERROR"......TARD O D'HORA S'HA ADONARÁ DE QUÈ S'ESTÀ EQUIVOCANT I SI NO...........TU NO HAS DE SACRIFICAR NI EL TEU AMOR NI LA TEVA VIDA.

PERDONA QUE M'HAGI PRES LA LLIBERTAT DE DIR-TE EL QUE PENSO, PERÒ NO VULL QUE CAIGUIS EN CAP ERROR DEL QUE SEGUR, T'EN EMPENEDIRIES.

UN PETONÁS WAPA!!!!!!

UISSSS TERE, ME HA GUSTADO MUCHO LO QUE LE HAS DICHO A FLIKINA!!! CASI ME EMOCIONO!

ESTOY DE ACUERDO EN TODO!!!
Imatge

Imatge
lauradavid

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat