Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 07, 2007 11:02 am

Agbe, no es per res, pero mira't lo de l'esglèsia de Porqueres pq l'altre dia quan varem anar a mirar la Masia, el tio d'allà ens va comentar que si voliem casar-nos a Porqueres que ho teniem clar que resulta que el mossen que hi havia sha mort i que el d'ara no fa casaments així que miratho ja, no segui que desprès tinguis mal de caps!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dt. ago. 07, 2007 12:01 pm

Bon dia noies,

com va tot? es nota que moltes estem de vacances,... això està una mica mort.

Miriam, moltes gràcies, per lo de l'esglèsia, volem anar aquest dissabte, perquè és l'únic dia que hi ha misa en aquesta esglèsia, i així poder parlar amb el mossèn, pk no hi ha cap telèfon de contacte ni res. Aquest cap de setmana passat, varem passar per allà davant, i havia hagut un casament, perquè l'esglèsia estava decorada molt maca i afora hi havia tot de paperines... però no sé si va ser divendres o dissabte al matí.

Ja comentaré que ens ha dit... però és una mica raro que no volgui fer casaments, no????
I si nó, buscarem algun mossèn que ens volgui casar allà, això es pot fer, no??
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 07, 2007 2:52 pm

Home, jo també ho trobo una mica extrany que no vulguin fer-hi casaments, pero per si las mosques, no tardeu gaire.

Per lo que dius de buscar un altre mossen, si que es pot fer, mentres el que hi hagi li vagi bé, clar.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dt. ago. 07, 2007 5:56 pm

Bona tarda noies!!!
La veritat es que si que es nota que la gent fa vacances.
Que tral us ha anat el dia, la veritata es que aqui ha estat ploent tota la tarda, vaia tela d'agost.
jo ara a les 19:30 he quedat per parlar amb els de MR.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dt. ago. 07, 2007 6:21 pm

Hola noies!!!!

Sí que està una mica paradet això!!!! jo no faig vacances però com que en Rafel sí que en fa doncs a la tarda aprofitem per anar a caminar, la compra, la platja....

Mireia a veure què tal et va amb en Marc Rodriguez,ja ens explicaràs.
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 07, 2007 9:39 pm

Bona nit,

Bueno, ja hem avançat una mica mes amb la data...em passat del dia 1 de Maig al 6 de Juny... almenys ja no es un dijous!jijiji
Ara esperar dues semanes haviam si queda lliure algun dissabte... i sinó dons el dia 6!

Mireia, els MR que son, musics? Nosaltres es que no hem mirat res de res... quins ens recomanarieu? Tan de dj com de fotograf... de veritat que no sabem per on començar.. man dit que un fotògraf de figueres, un tal Cantenys, ho fa força be... el que fins que no tingui el dia lligat doncs res de res...

Vinga, bona nit!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 9:01 am

Bon dia noies!!!!

Ja he tornat de les vacances. Molt curtes, eh? Pero bueno, em queda l'esperança que en dos mesos tindre una setmaneta més i potser una mica més ja que és probable que canvii de treball. Estic molt farta d'aquest!!!

A Fuerteventura genial. M'ho he passat molt molt bé. Quines platges!!! Aixo si, només té platges, res mes... A les 23.00 ja no hi havia ambient ni res. Hem pogut descansar almenys.

He llegit alguna coseta dels dies passats. Per cert, vaig anar a veure el Marc Rodriguez i nosaltres también ens l'hem quedat. Em va caure molt bé.
També ens hem quedat la Vivianne. Surt bastant bé de preu. Per 1600 EUros tenim l'album+video+cd amb les fotos. Estem contents. Ens va agradar molt l'estil i l'atenció. Es que he vist preus desorbitats i nosaltres no ens volem gastar 2500 euros en unes fotos i video.

Espero que la Tetes pases un bon dia!!!! Ja és una dona casada.

La Gemma estara ara de vacances, quina sort i enveja jejeje.

i la resta, que feu?
Tuchin

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 08, 2007 9:08 am

hola tuchin, quants dies eh, jo ja fa una setmana que vaig tornar, però no he estat gaire pel foro. Heu anat avançant cosetes molt bé. I quina feina voldras fer ara, el mateix en un altre lloc?
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 9:13 am

Hola Shyla, que tal per Roma????

Doncs si el mateix més o menys. Avui vaig a veure que em diuen ja que em van trucar de la feina on hi era abans i em faran una oferta. Espero que estigui be!!!!!!

Si em avançat si, estic molt contenta. Ara ja podrem fer cosetes. Aquest dissabte tinc un casament...
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 08, 2007 9:20 am

doncs molta mooooolta calor, i ens vam fer unes patejades que ni te cuento, però vaja ens ho vam passar molt bé, no vam veure més coses pq el cos ja no donava per més, però deu ni do. A veure si hi ha sort amb la feina doncs. Així heu estat tot el dia a la platja?
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 9:24 am

Gràcies, ja us explicaré q tal!!!

Si si tot el dia a la platja. CAda dia anavem a una diferent. Ha estat molt be jejeje.

Jo tinc ganes d'anar a Roma. Vau fer molta cua al Vatica?
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 08, 2007 9:30 am

Buff, tela, vam estar 2 hores fent cua, lo dolent és que només obren al matí, i com que hi ha tantes coses per veure millor anar d'hora, i aleshores es quan trobes les cues, i amb una calor que feia...vam anar dos dies el primer vam veure la cua i ens vam espantar i vam decidir anar al dia següent més d'hora i a les 8 ja erem allà. Aleshores el primer dia que vam anar vam pujar a la cupula de la basilica de san pedro, una pasada!
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 9:44 am

QUe xulo, no?
Ja et dic, tenim moltes ganes d'anar-hi. Potser pel pont que tenim el 09 de novembre hi anem.
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 08, 2007 10:05 am

quants dies de vacances has fet tuchin?
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 10:25 am

QUe xulo, no?
Ja et dic, tenim moltes ganes d'anar-hi. Potser pel pont que tenim el 09 de novembre hi anem.
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 08, 2007 10:32 am

...
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 10:45 am

No havia vist la teva pregunta jajaja. Només he fet 11 dies. A l'octubre fare una setmaneta més. Ostres que curt, eh? pero com vam anar a Nova York a Setmana Santa i vull vacances al desembre...
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 08, 2007 10:48 am

ah així és que les tens ben repartides durant l'any, jo he fet dues setmanes, però com que els divendres fem intensiu i durant l'estiu també igual ens canvien aquestes hores per dies de vacances, no ho sé encara.
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 08, 2007 11:12 am

No t'entenc Shyla, vols dir que feu hores de més? si és així doncs esta bé que us deixin agafar dies de festa, si no, les cobreu suposo, no?
Tuchin

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 08, 2007 11:14 am

no no, al contrari, el divendres tot l'any i al juliol i l'agost treballem només 7 hores al dia, aleshores són menys de les que diu el conveni. Es va dir que en comptes de tenir 21 dies de festa llavors anar restant en funció de les hores que haguem fet de menys
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants