Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 27, 2006 9:53 am

Carai Ilerda, que fort que et diguin això a l'agencia. Cadascú va de viatge de noces on li dona la real gana!!!! Només faltaria. A mi aquests comentaris de què s'ha de fer el que el que fa tothom i que això no es fa normalment em treuen de pollegera. Perquè heu d'anar a Punta Cana on va tothom, si no voleu?

Si voleu anar a Escocia endavant!!!! Que s'han cregut aquests de l'agencia?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: EDAE » dl. març 27, 2006 9:57 am

Hola lleidetanes!!!

Ilerda, acabo de llegir el teu missatge i trobo molt fort això que t'han dit a l'agència : sgra : : sgra : . Ets tu la que et cases, i ells no n'han de fer res de a on decidiu anar!!!

Passa pel foro de viatges de nuvis, pq hi ha un post bastant extens de núvies que van a Escòcia!!! De fet, nosaltres voliem anar-hi, però el meu cunyat (que té una agència) ens feia molts bons descomptes a Bali, i ens sortia millor de preu.
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 27, 2006 11:22 am

Gracies EDAE, he donat un cop d'ull, pero l'unic que he vist d'escocia, a la segona fulla, ja ho havia mirat. No se si tu em volies dir un altre...
Los d'aquesta agencia, nomes em van dir que si jo volia ferme una ruta, els hi digues i m'ho intentarien organitzar, pero que segur que em sortia una mica mes car.
Jo per anar d'aquesta manera, em miro un altra agencia abans, alguna hi haura que hi entengui una mica, no?

Ei, ahir ja vaig començar a repartir invitacions!!!! No les he terminat totes, perque em falta material, pero en tinc proutes per la familia d'aqui.
En general estan agradant bastant!!! >.-<:
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. març 27, 2006 11:37 am

Hola a totes,

MOntsesita, que guai lo de la camara de fotos!!!Ara ja no tens excusa per a fer un macro-reportatge dels previs de la boda i del viatge!!!!!

Ilerda, passa d'aquesta agencia i mira-ho a una altra. Hi ha molta gent que traballa de cara al public i no té ni idea de tractar amb gent ni ni idea de la feina que fan...

Eade, com va? Ja fa dies que tinc curiositat per saber quin serà al final el teu vesti de novia.Te l'has quedat al Cymbeline al final?

Bé, un petó a totes
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. març 27, 2006 11:38 am

No Aima, al final me'l faig fer!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 27, 2006 11:50 am

Edae, ara que dius que t'el fan... Coneixeu alguna modista aqui lleida? Es que la sogra es volia fer el traje per la boda, pero es veu que la seva no li pot fer, i ara no coneixem cap mes.
Ilerda

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 27, 2006 12:06 pm

Ilerda, la meva mare se'l fa al satu que també son modistos. Per la boda de ma germana també ho va fer i va quedar molt contenta.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dl. març 27, 2006 12:21 pm

HHGHFGHFHGFHGFHFG
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 10:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: september » dl. març 27, 2006 1:07 pm

hola hola!!!

Que tal??? Weno, jo per aqui, trevallant però a lleidaaaa!!! X fin!!! uns dies a a casaaa!!!! jeejejejeje

Ilerda, que fort lo del viatge a escocia, deunido que hi ha gent super incompentent pel mon!!!!

aima: tinc unes ganes de coneixer al teu nebodet... suposo que dema o dimecres anire a casa ta germana a portarli un regalet de benvinguda... jejeejje

Weno, aquesta setmana suposo que decidirem el viatge i el reservarem...
montsesita gracies x enviarme el vostre recorregut!!!!

un petonet
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 27, 2006 1:32 pm

LLUNA2 HE VIST QUE ESTAS CONECTADA!!!! SALUDA A LES NUVIES DE LLEIDA QUE FA MOLT TEMPS QUE NO DIUS RES.

Que tal et va??????
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 27, 2006 2:08 pm

Aima, si em pots donar el telefon d'aquesta modista t'ho agrairia, al menys li donare a la sogra i que ella decideixi, pero aixi al menys tindra alguna que mirar.
Montsesita, sisplau, em pots donar l'adreça de la Satu, que no se on es. Es una botiga?

Abans se m'havia oblidat, enhorabona Montsesita per la camara digital!!! jo estic boja amb la del meu germa, se la prenc tot el rato, algun dia m'enviara a la porra jejejeje

September, benvinguda a Lleida!!! jejejeje
Quan tinguis un ratet de tranquilitat, ja quedarem per xarrar, ok?

Al sortir de la feina he anat al banc, no sabia si podia donar el meu número de comte per la boda o que fer, i aquella noia m'ha aconsellat obrir un de nou, que despres diu, la gent acostuma a tirar els paperets on apunta aquestes coses i no es questio que el número vagi d'aqui cap alla... despres doncs se tanca i ja esta. A mes, ens regalen unes targetes amb el nom i el número de comte per repartirles i ens han dit que si agafem el viatge a Marsans, tenim un 5% de descomte i ho podem pagar a plaços sense interesos. No esta malament, no?
A més a més, m'ha demanat unes targetes de credit (les que tenim nosaltres son de debit) perque diu que a l'extranger no funcionen i aixi les podrem fer servir, i despres cancelar-les si volem.
Per demanar que no quedi!!!
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 27, 2006 2:08 pm

Aima t'he enviat un privat amb el número de referencia del llaç. :-)ok:
Ilerda

EntradaAutor: Visitant » dl. març 27, 2006 3:02 pm

Ilerda, aniré dijous a BCN
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 3:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 27, 2006 3:28 pm

Vale, crec que ja se on em dius que es la Satu.
Tranquila no dire res del foro a ningu :-)ok:
Ilerda

EntradaAutor: Lluna2 » dl. març 27, 2006 3:52 pm

Hola guapeeeeees! (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)

Us saludo rapidament, que quasi no em puc conectar mai, i quan em conecto tinc una feinada que fa por per llegir-vos!
Ilerda, tas molt guapetona amb el super vestit!
I la Petita, on para? que tal les quedades? veig que bé!

La meva boda va de viento en popa! ja ho tenim tot, nomes li falta el traje al xurri! de viatge.... potser anem a Xina! i al maig començem els ditxosos cursos pre-matrimonials.

bueno, salutacions a totes!
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 27, 2006 3:58 pm

Ostres Lluna2 quant de temps!!!!

Carai amb aquestes feines vostres que no us deixen un momentet per saludar!!!
M'en alegro molt que tot continui be, els preparatius i tot lo demes.
A veure si pots dir-nos mes cosetes mes sovint...

La Petita be, treballant sense adsl, aixi que no ens pot dir gran cosa, pero quan vam parlar estava be!!
A veure si a la proxima quedada poguesis venir!!!!
Molts petonets guapa!!
Ilerda

EntradaAutor: Marieta » dl. març 27, 2006 4:34 pm

hola hola hola!!!

quants dies sense entrar al foro.Ara me quedat 5 minutets sola i aprofito!!!

Ilerda i Montsesita, esteu guapissimes!!!!

Tuttifrutti, jo em caso amb el mateix vestit que tu!!!!!!!

la meva boda es va preparant molt bé tota sola.Només ens falta afluixar els quartos i ja està. Només tinc un parell de dubtes que ja he ficat al foro a veure si algu em pot ajudar.

molt kissess a totes!!
Marieta

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Nair » dl. març 27, 2006 5:44 pm

Hola ilerdaaaa !!!!!!!!!!!!!!!

Pero que chulas te han quedado las invitaciones, seguro que te hago alguna preguntita al respecto (tipos de letras, como las has hecho y todas esas cositas que sabes que me interesan) en los privis, que a mi como no me gusta hablar jajajaja. pero en serio te han quedado preciosasssssss

Ya te he vistoooooooooooo que guapa estas vestida de novia, me ha gustado el vestido y eso que yo soy clasicona para eso (por lo del rojo) me ha llamado muchisimo la atencion el velo, lo veo super atrevido y te queda que ni pintao con el vestido (nunca habia visto un velo con detallitos rojos). Estas guapisimaaaaaa y con buen gusto.

Un beso y como siempre te doy las gracias pues hoy te las doy publicamenteeeee que nunca lo habia dicho.

Es que me ha ayudado mucho

Un beso guapa
Nair

Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

EntradaAutor: Rosana » dl. març 27, 2006 6:20 pm

hola wapes!!!

cada cop començo a treballar mes tard... com ha anat el cap de setmana? espero que millor que a mi... no puc amb la sogra

ILERDA: la foto dels espills ha quedat guapisima, se't veu la cara, el davant i la cua ^_^, es normal que hagin agradat, ja et vam dir totes que semblaven que les haguessis comprat, son chulisimes

Per cert, ja ha començat el compte enrera de la tuttifrutti i la apollonia... aviat croniques en nuvis de lleida >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 27, 2006 6:20 pm

Hola Marieta, cuanto tiempo!!!! ya he visto tu post, pero creo que no puedo ayudarte mucho. Pero cualquier duda, ya sabes :-)ok:

Hola Nair, guapisima!!! como te encuentras?
Me alegro que te gusten mis invitaciones, tu pregunta lo que quieras ya sabes. Pero no creas, que son bien faciles, solo necesitas un papel chulo, cualquiera que te guste, un ordenador y una impresora!!!! y mucho tiempo eso si... a mi me han hechado una mano mis padres para montarlas jejejeje

Ya me han dicho que el vestido es bastante atrevido, pero la verdad, yo no me veo atrevida, me siento bastante "infantil" no se si me explico. Los blancos con blonda, o no se, los sentia muy de mayor (vaya tonteria no?) jejejeje Y con lo que me gusta el rojo, y es a la vez tan sencillo... nu se. Bueno, es lo que hemos escogido!!!
Y lo que yo digo, luego el corpiño lo puedo aprovechar con un traje de chaqueta jejejeje
Ilerda

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants