Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

2008

EntradaAutor: truffa » dj. ago. 16, 2007 4:10 pm

hola em caso el setembre, el 19, però al principi teniem una altre data, s'hagut de canviar...

I tu Sira?

fins aviat
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » dj. ago. 16, 2007 5:39 pm

Hola truffa benvinguda!

No et pensis el temps passa volant!!!

D'on ets? on et cases? explica explica, ja ho tens tot, restaurant, fotògraf, músic etc?
La majoria de noies d'aquí estem en aquesta etapa, ja tenim restaurant, esglèsia, i estem amb fotograf i músic d'altres ja ho tenen.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dj. ago. 16, 2007 7:23 pm

Truffa jo em caso el 21 de juny del 2008 a l'esglèsia de Castell d'Aro i el convit el fem a l'Hotel S'Agaró. De moment tinc esglèsia, restaurant, músic, foto i video. Lo més gros. I de viatge de noces anem a Thailandia.

I vosaltres ????

Si vols mirar més cosetes meves o de qualsevol altra pots clicar sobre la www que surt a baix o sobre els ninos del temps que falta per casar-nos i veuràs la pàgina web de cadascuna de nosaltres, i que espero que també facis i així et veurem la cara!!!

Fins aviat!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: VaLu » dj. ago. 16, 2007 8:39 pm

BENVINGUDA TRUFFA!!!

explica, explica que aqui som molts xafarderes (almenys jo, que ningu s'ofengui!!!!)

bueno noies jo començo a mirar per reformar el pis pq sino a loctubre'08, no estara ni de broma!!!!

i vosaltres que feu???
petonets!!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 16, 2007 9:46 pm

Hola Marta!
Benvinguda al fòrum i felicitats per el teu casament! Ja tens alguna cosa organitzada? L'esglèsia o jutjat, el restaurant, músic, fotògraf...
Nosaltres de moment tenim l'esglèsia i el restaurant pero el dia esta encara penjant, penjant... En fi...

Felicitats terdies a les Maries, com que també va ser el meu, casi no vaig tenir temps d'entrar...

Espe, avui he parlat amb el de Gresk-Planet... ma caigut super be i esta be de preu.. Tu las vist actuar, oi???
La semana que be vindrà a fer-nos una visita... haviam que tal... Pero si m'agrada no crec que dongui gaires voltes mes...
També em mirat Feelgood, pero estem a l'espera de que ens contestin.
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

respostes

EntradaAutor: truffa » dj. ago. 16, 2007 10:17 pm

Hola a totes!!

Havent llegit els vostres missatges, que em fa ilusió perquè això vol dir que ens podreme xplicar moltes coses, primerament dirvos que em dic Marta, no truffa, jejej és el nom de la meva gosseta jejej

Doncs ens casem el 19 de setembre del 2008, de moment tenim l'esglèsia concertada però encara hem de concretar l'hora de la tarda, fins a finals dany o així que no tornem a parlar amb el mòssen. I el convit el fem al restaurant de ca l' Enric, no sé si alguna n'ha sentit a parlar...

Però de moment no tenim res més, anem amb calma...potser massa i tot...

petons a totes

marta
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 16, 2007 10:22 pm

Hola Marta!

Jo estic com tu, nomes tenim l'esglèsia i el restaurant i el dia encara no esta decidit del tot.. avui hem començat a mirar la musica i aquets dies vull fer una maraton per les cases fotogràfiques a veure que tal!

Ja us anire explicant...
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 17, 2007 7:41 am

bon dia noies, ja és divendres, ole ole i demà me'n vaig a veure al meu nevodet, que en tinc unes ganes...

Benvinguda Marta, jo em caso el 26 d'abril i soc de Vic. De moment també tenim restaurant, fotograf i music, també tenim dissenyades les invitacions, que le farem nosaltres i comprat el detallet per les dones.
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dv. ago. 17, 2007 8:30 am

Ostres Shyla que rapid!!!!!!

I que regaleu a les dones???

Bon dia a totes i si ja es divendres. Dema marxa ma mare i estic una mica plof :-(

Benvinguda Marta!!!!

I felicitats a les Mireies, Maries i Miriams. Jo sóc molt dolenta pels sants pq com sóc una mica atea...
Tuchin
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dv. ago. 17, 2007 8:38 am

Gràcies Tuchin.
Sira si no em puc queixar , van caure bastants regals!!
Trufa benvinguda al chat, si tens quasevol dubte o vols dir simplement el que penses i opines del molts temes del casament que hi ha aqui estem nosalres!!!! BENVINGUDA!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 17, 2007 8:40 am

Bon dia,

Hay si Shyla per fi divendres, aquesta setmana ha sigut una mica rara, ahir semblava dilluns i avui ja divendres que bé, jeje.

Miriam nosaltres al final ens hem decidit per gresk planet, tot i que porto tota la setmana volguent trucar-lo per confiramar el casament i no he tingut temps, a veure aquesta tarda si ho faig.
Jo si que l' he vist actuar fa dos anys al casament del cusí d'en Toni i ens va agradar molt. En Francesc és molt simpatic i xerrarire, nosaltres vam parlar amb ell fa dues setmanes i varem anar a casa seu a Roses, ens va presentar a la seva dóna i al seu nen, petit deu tenir cap a dos anys, més guapo i simpàtic jeje. Bá ja hem dirás que tal us va.

Els de Feelgood, se que treballen més per la zona de la garrotxa i també els varem veure actuar aquest Abril a un casament i ho varen fer molt bé també, són varis DJ. A mi hem van contestar un correu si vols alguna dada o teléfons t'ho puc passar.

I bé teniu alguna pla especial per aquest cap de setmana?
Imatge
Espe

EntradaAutor: mireia 9 » dv. ago. 17, 2007 8:44 am

Bon dia Espe!
Si que es uan setmana ben rara. jo m'he agafat festa fins dilluns. avui en Xavi ha agfat festa i a veure si s'arregla el dia i anem a la platja
Petons, vaig a esmorzar!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 17, 2007 8:46 am

Bon profit!

Jo vaig mirar el temps varen dir que avui no faria gaire bó, pero no ho sembla aquí fa : sol : !
Imatge
Espe

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 17, 2007 8:55 am

tuchin que vols dir ràpid? que tinc moltes coses? però tu has vist com passen els dies?? pensa que jo vaig un parell de mesos abans! I a part com que vaig donant voltes al cap tot el dia doncs mira.
Visitant

EntradaAutor: Tuchin » dv. ago. 17, 2007 10:11 am

Tens raó Shyla, que et cases dos mesos abans!!!!!

Nosaltres ara al setembre también volem començar a comprar cosetes pq després són molts diners de cop i si ho fem poc a poc no sembla tant...
Tuchin

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 17, 2007 11:08 am

Si, si, per fi es divendres!!!
Shyla nosaltres volem fer igual que tú i la Tuchin... comença ja a lligar les coses que no ens en donarem conta i ja hi serem!

Mireia, no se com tindràs el dia avui per anar a la`latja... aqui a Lladó ( Figueres) fa un ventet... el temps no pinta gaire be...fins i tot l'home del temps va dir que la semana que bé podia començár a nevar a les quotes mes altes! Aquest temps està tarat...

Noies, volia fer-vos una pregunta... es que començo a donar-hi voltes i no paro...Quants regals es solen fer? O sigui,pares, mares, padrí, nuvis...amics, solter/a, embarassades, aniversaris de boda...es que acabarè fents regals a tothom!!!
Ademès sap greu que algú senfadi per no haberli fet res..

I les invitacions... com ho porteu? Feu nptes d'agraïment? Ja se que hi ha altres post, pero que hi posareu?? Fareu llibre de firmes?? Càmares a les taules??

JAJAJA... ja paro... quin discurset eh??
((!*Miriam!*))

marta

EntradaAutor: truffa » dv. ago. 17, 2007 3:47 pm

Hola, sóc la marta altre vegada...jo vaig nèixer a girona, però ara visc amb el novio a olot, ja fa un any i mig...hi estic bé, olot és com un poble gran, jeje

Tinc 24 anys a punt dels 25...uff com passen..i vos?

he llegit k alguna de vos parlava del feel good, doncs sí, està molt bé, tenen bastanta fama...

petons

marta
truffa

EntradaAutor: sira » dv. ago. 17, 2007 4:07 pm

Truffa jo en tinc 29!!!!! i quan em casi ja en tindé 30, eh!!! tú estàs feta una nena (=:-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

marta

EntradaAutor: truffa » dv. ago. 17, 2007 5:54 pm

Hola Sira,

Ah si!jo en tindré 25 i apunt de fer els 26, crec k és una bona edat.
En l'amor no hi ha edats,jejeje i si dos tenen ganes i ilusió encara menys.

Marta
truffa

marta

EntradaAutor: truffa » dv. ago. 17, 2007 6:00 pm

Sira, et volia comentar k tal com em vas donar permís per mirar la vostra pàgina web, doncs ho vaig fer, i també tinc uns amics ja casats que també ho varen fer, però tot i així encara no m'ensurto per començar a fer-la, perquè no maccepta el codi d'accés, i no sé perquè... k em podries ajudar???gràcies
Per cert et vaig enviar un mis en el vostre llibre de visites comentan- te això...

moltes gràcies wapa

marta
truffa

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants