Weno, weno.....JA SOC AQUI!!!!!!
Tenia unes ganes ja.....jolines!!! que ja feia més d´un mes que no entrava!!!
Que m´he trobat a faltar??? aixx....què majes que sou!!!! Jo també us he trobat molt a faltar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Encara no m´he pogut ficar al dia de tot..però ja m´anireu comentant!!
Ja hem repartit unes quantes invitacions.....i la única mania de la gent era girar la invitació i desmontar-la pel radera!!!!! oisshhh....quina ràbia!!!! amb lo fàcil que és tirar d´aquell tirador tant xulo que té!!!!! Jo crec que al final haurem de donar les invitacions amb un manual d´intruccions.
Però bueno, la gent es queda molt sorpresa perquè son originals!!!!
Ahir vaig anar a encarregar ja les flors de l´església amb les altres parelles que es casen el mateix dia. La veritat és que hem tingut molta sort perquè son molt majes i ens hem ficat d´acord de seguida.
Hem agafat una floristeria que està a Balàfia i es diu L´espiral, ho fan molt bé i molt bé de preu si voleu anar a mirar. Ho hem agafat tot en blanc i verd, amb la catifa vermella, 4 llaçets als bancs amb una mica de Heura i els centres grans dels cantons els fem amb canyes.....queda molt original i molt xulo.
Que més......umm.....mmm.....demà anirem al mossen a entregar-li tots els papers i el certificat del curset pre-matrimonial.
Dissabte anirem a Martorell a mirar els detallets, a veure si trobem algo ben xulo perquè no tinc ni idea del que donarem encara. I diumenge volem anar a la joieria aquesta que ens va dir la MOntsesita a Artesa, el que passa es que no sé on està....de pas, comprarem un parell de coques...je, je!!!!!!
I ja està.....no tinc gaire més que contar......a veure què em conteu vosaltres!!!!!
Vec que hi ha molta gent nova per aquí....BENVINGUDES!!!!!!!
La Apollonia i la Tuttifrutti ja són dones casades!!!!! vaig pensar molt en elles dissabte passat!!!!!!! ENHORABONA REINES!!!!!!!!