Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. ago. 28, 2007 5:48 pm

Hola noies!

Jo sóc per aquí tot i que plego ara a les 7.

Jo porto un dia que m'afecta tot i a més quan he sentit lo del jugador del Sevilla.... ja tinc un nus a l'estomac! que creul que és la vida i injusta a vegades. Tens raó Mireia Carpe Diem....

Jo avui al migdia també m'he quedat xof per que abans de marxar de vacances havia parlat amb una noia d'aki al forum al post de moda nupcial sobre vestits de nuvies diferents i teniem gustos molt semblants ella es casava ara a l'octubre i n'havia escollit unad e curt molt guapo i diferent i em va passar el contacte de la dissenyadora i li vaig comentar que quan tornes ella ja s'haria fet la prova del vestit i la veuria i buscant no la trobava per enlloc fins que he anat al maleït "me he quedado viuda" i resulta que el dia 13 de juliol van taneir un accident de moto amb la seva parella i ell va morir i ella encara esta a l'hospital amb tot trencat va estar 5 o 6 dies a l'UCI i porta 2 operacions i fins d'aqui un any no estarà bé... per sort no va picar nid e cap ni d'esquena i no e sva fer lesions irreversibles pero vaia pal... me quedat molt afectada i ara llegeixo això del jugador.... vaia tela,...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dt. ago. 28, 2007 5:50 pm

si, CARPE DIEM!!

nenes m'acabo de quedar xof, hi ha gent que es subnormal i a sobre cobard, he entrat a la meva pagina web i m'han deixat un missatge criticant-me que no vegis, al menys podia donar la cara el fill de p.......
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. ago. 28, 2007 5:54 pm

Que dius Tetes!!!! això t'has fet que idiotes! parla amb en Toni potser ell pot esbrinar per la IP si és algu del forum.... no sé....

Pero no els hi facis cas que de gent aixi son desgracies humanes!

Un petó reina tranquila! :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. ago. 28, 2007 5:55 pm

Ostres Gemma, qué dius? ell s'ha mort? ostres...... la veritat és que quan veus coses així ho penso que la vida és força injusta...
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: TETES » dt. ago. 28, 2007 5:56 pm

osti gemma que fort!!!!!! si em passes a mi aixo no se pas que faria!!! una altra mala noticia avui, torno a repetir, que injusta es la vida!!!!! jo ja estic preocupada perque en jordi de cop i volta divendres em vaig donar compte que al riure posava la boca torta i diumenge vam anar a urgencies i te una paralisi facial i s'ha de fer un tractament de 15 dies amb dosis bastant altes de cortisona. Jo estic força preocupada i espantada pero els metges i aixi diuen que no patim, que no es res molt greu pero que porta el seu temps perque li marxi del tot...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. ago. 28, 2007 5:59 pm

Ostres i ell no es sentia la paralisis facial? pero bueno si el tenen controlat no has de patir. Traquil.la.

Si Sira el pitjor desenlllaç i jo que de seguida faig meves totes les desgracies m'agafa un no sé què quan sento aquestes coses...
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. ago. 28, 2007 6:09 pm

no ell no es notava res, ell es va donar compte dissabte al mati al obrir la boca per rentar-se les dents que un costat obria i l'altre es quedava tancat. Si suposo que no hem de patir perque esta sota controlar pero no ho puc evitar, es el meu home!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dt. ago. 28, 2007 6:28 pm

Ara he anat a llegir lo de la Blaucel i m'he fet un fart de plorar, just m'ha trucat en Rafel i li he explicat..... Gemma a mi em passa el mateix sóc molt empatica i sempre visc les coses com si em passessin a mi o em poso tant a la pell de l'altre persona que no puc.... a més m'emociono de seguida....uf pobre noia....

Si no recordo malament l'havia vist un dia que va posar una foto del seu vestit i em va cridar molt l'atenció perquè el vestit era curt, i ho vaig trobar molt original.

Ostres en aquell fòrum ja hi ha 3 noies que se'ls ha mort el marit o el xicot....
Espero i desitjo que no ens passi a cap de nosaltres una cosa així....
sira

EntradaAutor: sira » dt. ago. 28, 2007 6:30 pm

Tetes això de la paralisi si t'han dit que no et preocupis, tú tranquila encara que entenc molt bé la teva situació, perquè no és normal... però ja veuràs que tornarà tot al seu lloc, ànims guapa! això té solució
sira

EntradaAutor: truffa » dt. ago. 28, 2007 6:41 pm

Hola noies, k tal?avui he estat bastant desconnectada, he estat llegint una mica i mhe posat el dia.

Tetes sento molt lo del teu xicot, però segur que es posarà bé, ja ho veuràs, tranquila i paciència.Petonas

Gemmanit gràcies pel teu missatges, m'ha agradat molt i m'ha fet molta ilusió, mil gràcies.

I si noies, lo del jugador és super fort, mai saps que et passarà, és tot tant incert en aquesta vida, hem d'aprofitar-la al màxim. Carpe Diem.

Truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: sira » dt. ago. 28, 2007 6:55 pm

Hola Truffa!!!! com vas?
sira

EntradaAutor: truffa » dt. ago. 28, 2007 7:23 pm

Hola sira,

Bé molt bé però bastant acalorada, avui hem anat amb les amigues a fer un tomb i per aki olot horrible la calooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
I tu què tal?com estas??

truffa
truffa

EntradaAutor: sira » dt. ago. 28, 2007 7:26 pm

Mira una mica aburrida, perquè en Rafel està treballant i estic per aquí mirant cosetes per internet.

Divenres tinc un casament, a veure com anirà...

Dissabte vam fer la despedidda i va ser molt divertit. >.-<:
sira

Sóc nova!!! :P

EntradaAutor: marta1980 » dt. ago. 28, 2007 7:41 pm

Hola!!! Em dic Marta i sóc nova! M'acabo de registrar i em caso el juny del 2008. Sóc de Girona però em casaré a Lleida perquè el meu xicot és d'allà!
Ara ja tenim restaurant fotograf...

Però el que em fa patir més és el vestit!! sabeu on el podria anar a mirar??
Us ho agrairia molt! ::love::
marta1980

Entrades: 4
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 8:16 am

EntradaAutor: sira » dt. ago. 28, 2007 7:50 pm

Benvinguda Marta!!!!

Jo tinc família a Lleida i de fet els meus pares i avis ho són, jo ja no, eh!
Són de Cervera, St Ramon, Verdú, Tàrrega,...

De vestits jo aniré a mirar a Pronovias, Rosa Clarà, Betty Núvies, Sinovias,.... tot a Girona.
On ho vols mirar a Girona, no?

Quin dia et cases del juny??? jo el 21 de juny.

De nou Benvinguda Marta!!! :-)ok:
sira

EntradaAutor: truffa » dt. ago. 28, 2007 8:03 pm

Jo tinc ganes de mirar niptuck, tu ho mires sira?

Benvinguda Marta, jo també em dic Marta, i em caso el 19 de setembre del 2008, jo tampoc sé molt bé tema vestits, però tmbe segurament rosa clarà, pronovias...

truffa
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 28, 2007 9:46 pm

Bon nit noies!

Avui casi no he pogut entrar, he tingut un dia molt enfeinat... Però pel que veig avui només hi han hagut penes... lo del jugador, lo de la noia del fòrum... Sort Tetes que el teu marit es recuperà! Dona-li ànims!

Marta, benvinguda! Sobre els vestits, penso igual que la Sira, ves a Girona que es on mes botigas hi ha. JO le comprat al Sinovias.

Bueno guapas, ja tinc el músic: al final ens em quedat amb Gres-k Planet, es un tio super encantador i la oferta que dona es molt bona! I el fotograf casi que ens quedarem amb Xavi Fotògraf, de Figueres, hem d'acabar de concratar-ho.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Tuchin » dc. ago. 29, 2007 8:28 am

Bon dia noies,

que fort lo de Blaucel. Pobre noia!!! i lo del jugador aquest, aquest matí m'he posat a plorar mentre esmorzava veient com va arriba el feretre al Pizjuan. Molta gent l'esperava i quan va apareixer el cotxe van començar a cridar el seu nom. Se'm posen els pels de punta.

En fi, que la vida continua per sort o per desgràcia...
Tuchin
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 29, 2007 8:30 am

Bon dia noies!

Avui sembla que estic una mica més animada a mi em passa com tu Sira que la meva empatia i la facilitat per posar-me al lloc del altres em fa que em preocupi per tothom... jo de camí cap a casa amb el cotxe también em vaig fer un fart de plorar.... no tinc remei!

Marta benvinguda!!!! quantes Martes que tenim!!!! jo el tema del vestit vull irar aquí a Girona: Cymbeline, Pronovias, Sinovias. A olot: Núvies Corredera. Badalona: Mireia Nuvies i per últim la botiga de Yolan Cris..... així que em sembla que faré un amarató..... la veritat es que em penso que em costarà bastant trobar-lo així que ho vull mirar bé.
Quin dia et cases Marta de juny?
Chiky-nit

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. ago. 29, 2007 8:40 am

hola marta!!benvinguda!!!

doncs tot aixo que expliqueu em cau molt de prop, tinc una amiga que portava 3 ays amb el xicot, i quan anava en bici un conduxtor borratxo se'l va endur pel davant :--( :--( :-( :-( ...ella pobre s'ho va passar fatal, havien tingut una relacio dificil amb alts i baixos i els va passar en la millor època, quan buscaven lloc per casar.se i estaven arreglant el pis... ara em fa molta ilusio pq ha trobau un noi genial que se l'estima amb bogeria i volen anar a viure junts i tenir criatures:-)(:-) amb lo malament que s'ho va passar li tocava una cosa aixi!! >.-<: pero es ben be que si t'ha de passar et passa, i que la vida es per disfrutar-la al moment!!

tetes segur que aixo del teu home no es res, potse es la pressio de l'avio!!a mi em va venir una flebitis al braç per un viatge a cuba!!6mesos medicant-me! se'm va quedar el braç enorme i no podia ni moure'l!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants