Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dj. set. 06, 2007 11:45 am

Miriam, la gossa, resulta que feia un temps que li costava caminar de les potes de darrera i nosaltres pensavem que era perque es operada de les 2 potes i de l'artrosis perque els pastors alemanys pateixen d'aixo, pero anava fent i aquest diumenge, ja no es podia aixecar i posava la pota molt rara i la vam portar al veterinari i resulta que te un problema neurologic.... la medula espinal la te afectada i aixo no la deixa caminar i diu que pot ser un tumor, una hernia, malatia degenerativa...i com te 13 anys doncs no volem fer-la patir i a mes, es molt probable que quan sabessim el que es realment no tingui cura igualment... en fi, els hi agafes molt de carinyo i son un mes de la familia, pero quan arribes a aquest extrem no se'ls pot deixar patir....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 06, 2007 11:56 am

Ja veus val més que no pateixi pobret!

Agbe jo amb aixod e les entregues encara no sé ni com ho faré jo així que no et puc ajudar massa.

Jo sóc la primera que em caso i en teoria no hi havia bodes a la vista tot i que la majoria tenen aprelles pero resulta que un dels meus amcis es casara al setembre de l'any vinent. La me idea era fer algo en plan caxondu per tots ells pero no se m'acut el que... pensava fer-los sortir tots i a elles regalar un ram de xuxes i a ells una guardiola per que estalviessin pero despres me'n queden un aprell d'amics penjats que no tenen novia formal sino que sond'anar de flor en flor i no sabem què fer-lis a ells... i després hi ha la neboda d'en Raül soltera que estarà a punt de fer 21 anys... i a ella tampoc sabem que fer-li així que un liu tot plegat!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. set. 06, 2007 2:26 pm

Bona tardaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tetes, a mi em va passar alguna cosa molt semblant amb la gossa. Al final, també la vam tenir que portar al veterinari a que li possessin una injecció, per deixar de patir. Penso que no se'ls a de deixar patir, ja que són com les persones... i si el veterinari us aconsella que se li fiqui una injecció per descansar per sempre, pues és lo millor!

Gemma, a la vostra neboda li podeu donar la lliga o el ram. segur que li fa molta il.lusió.
Nosaltres pensabem de regalar als "solterones" de la colla, unes canyes de pescar amb alguna cosa penjant,jejejeje. Per veure, si es centre i pesquen a una noia per sempre :hmm::
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. set. 06, 2007 2:35 pm

Això de les canyes, no sé com acabarà perquè és d'aquestes coses que he afegit a la llista, però ja veurem com va.
Volem fer alguna cosa als de la colla, però ja veurem. hem d'anar pensant... perquè hem queda 1 any i 6 dies,jejjejeej!!! em sembla tant de temps!!! ja sé qe passarà volant.
Agbe

EntradaAutor: montpra » dj. set. 06, 2007 3:08 pm

Holaaa,
vaig a respondre una a una :)

Gemmanit em caso el 24 de maig a l'Esglèsiade Pau i fem el convit al restaurant Grimar de Llançà.

Agbe he anat a visitar a la Cèlia Vela, suposo que una de les famoses de Figueres ...

I bé, res que aqui em teniu pel que necessiteu ...
Ah, si ... qu jo em dic Mont, és que montpra és el nick i no m'agrada gaire que m'anomenin així :)
petonssssssssssss
montpra l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 06, 2007 3:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 06, 2007 3:16 pm

Ara que ho dius Mon em sembla que ja ho vas dir per que em sonen aquests llocs! doncs que tinguis sort amb la recerca de dissenyadora.... da'quí poc totes tindrem els mals de cap del vestit..... bueno totes menys la Miriam que ja el té!!!

Agbe ho hemd e pensar per que el ram el vull donar a la meva millor amiga i el show de la lliga em fa una mica de vergonya.... pero bueno que si no se'ns acut res i ho hem de fer doncs es fa!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dj. set. 06, 2007 3:57 pm

Mont, m'ho he imaginat que seria aquesta dissenyadora, ja que és famosa... almenys a terres empordaneses!!!jejejeje
I què tal? té vestits macos?? em podries dir a on té la botiga??

Gemma, ara mateix, tampoc m'imagino amb el show de la lliga,jejejeje.
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 06, 2007 5:35 pm

Hola guapes!

Tetes, quin grau que em sap lo de la gosseta, pero es el que diuen totes, mes val que no pateixi...pero fa tanta pena... nosaltres en tenim un que també l'hem de sacrificar, te l'esminiosis, i una de les gosses ha fet 7 gossets... en fi, així es la vida, por molt dura que sigui..

Agbe, no m'havia fixat...em queda com un embaras!!! De fet es el segon embaràs!! >.-<: >.-<: >.-<:
Pel que fa a lo dels solteros, nosaltres també haviam pensat en regalar la canya.. o una xarca de pescar, pero encara no sabem com fer-ho.

Lo del ram, suposo que en farè tres: per la meva germana, la meva cúñada i la meva millor amiga... El meu, en principi li donare a la meva padrina de bateig que segur que li fa molta ilusió!

Gemmanit, lo de la lliga pots fer una variació...Primer de tot, posarte tantes lligues com amigues a les que vulguis fer participar, fer un tren amb elles, pararte amb algun noi especial ( no se, un soltero, el padrí, etc...) i fer que et tregui les lligues a tu i que els hi posi a elles! JAJAJA estaria bé i així no només tindries vergonya tu!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dj. set. 06, 2007 7:06 pm

Hola a totes!!!!

Benvinguda Montpra!!!!

Vania quan tornis de vacances quedarem pels pollos!!!! :-)ok: i per cert que vagin molt bé les vacances!!!!

Gemma que vagi molt bé el pont
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 06, 2007 10:41 pm

Agbe un dels enllaços per lo del ram de xupa xups es aquest:

viewtopic.php?t=11362&postdays=0&postorder=asc&start=2800

Ni ha un altre que els rams son diferents, quan el tropiga tel posaré...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 07, 2007 8:12 am

Gràcies Miriam per l'enllaç i merci per les idees!!!!

Pero és més complicat ja que de soltera soltera en un principi només hi haurà la neboda d'en Raül! així que ja em veig fent el xou de la lliga... encra que la idea que heu donar vosaltres de la canya de pescar no està malament..... podria posar la canya de pescar amb una lliga... :o-o: la gent ho entendria?

Sira ja he vist el vestits que t'agradaven i estan bé per cert lo deiem de on es venia Aire doncs us informo que fins fa poc Sinovias venia Aire aquí a Girona pero no sé qui em va dir que a Quart havies posat una botiga de núvies i que hi venien vestits que estaven molt i molt bé doncs ahir mirant els punts de venta per la web de Aire he vist ara que el punt de venta per Girona és a Quart. Jo no sabia ni que existís aquesta botiga!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 07, 2007 9:11 am

Hola guapes,

què tal? jo molt bé, ja que avui és divendres, i cap de setmana,jejeje. Encara que no faig pont, estic contenta perkè tindré dos dies per descansar.

Miriam, gràcies pel link del ram de chupa chups, miraré si és fàcil de fer-ho i sinó preguntaré a les botigues de xuxes que hi ha per aqui.

Gemma, tú sí que fas pont, eh?? aprofita-ho per descansar.

Algú sap alguna cosa de la Truffa, per saber on li han donat plaça.Espero que hagi tingut molta sort.

Sira, els vestits són molt macos, a mi també m'agrada algun d'aquests, però això s'ha de veure posat.
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 07, 2007 9:19 am

Si que es veritat no sabem res e la Truffa! a verue si ens diu alguna cosa aviat!

Si que faig pont i estic molt conetenta... una per que demà anem a Mas El Martí a verue-ho tot muntat i vull veure la cara que fan els meus pares i sogres..... i dilluns nirem a mirar algun detallet també així que anem fent! que ja em queda com un part!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dv. set. 07, 2007 11:25 am

hola....

jo soc de Quart, i la botiga que dius Gemma, tenen molta verietat de vestits i a part de vendre algunes col.leccions, tambe son modistes i et poden fer el vestit com tu vulguis...

Males noticies noies....la meva gossa al final va morir ahir a la nit...i la meva avia li queden pocs dies, tot s'ha complicat despres del casament, la vida es una merda :--( :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: VaLu » dv. set. 07, 2007 11:29 am

bon dia!!!

gemma ja veus et queden 9 mesos!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: VaLu » dv. set. 07, 2007 11:38 am

TETES ha escrit:hola....

jo soc de Quart, i la botiga que dius Gemma, tenen molta verietat de vestits i a part de vendre algunes col.leccions, tambe son modistes i et poden fer el vestit com tu vulguis...

Males noticies noies....la meva gossa al final va morir ahir a la nit...i la meva avia li queden pocs dies, tot s'ha complicat despres del casament, la vida es una merda :--( :--(

ostres TETES ho sento molt!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 07, 2007 11:59 am

Ànims Tetes reina! després d'una baixada sempre ve una pujada.

Una abraçada forta!

Si Vania 9 mesos com un part!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 07, 2007 12:00 pm

Tetes, ho sento molt i ànims! :-()-)
Pensa, que la teva avia ha pogut disfrutar del casament de la seva néta, i va estar junt amb la familia.

Gemma, que vagi molt bé demà i a disfrutar del pont. Bon cap de setmana!!!

Vania, que vagin molt bé les vacances!!!
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 07, 2007 12:03 pm

Gemma, com un part, jejejejeje!!!!! Ara si que de veritat comença el compte enrrera...i això sí que té un dia fixat (i no com el part). :-)
Agbe

EntradaAutor: VaLu » dv. set. 07, 2007 12:11 pm

bueno ara si em despedeixo!!
que us vagi molt be la setmana, i que disfruteu del pont tan com pogueu!!!
ens veiem a la tornada!!

gracies a totes i fins aviat!!!
Imatge
Imatge
VaLu

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat