Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dv. set. 21, 2007 11:52 am

A es veritat crec que ja ho vas comentar que farieu obres.

Es ven bé que en un casament per tot t'has de trencar el cap fins i tot per decidir qui t'acompanya a veure vestits, jeje! jo tinc massa gent interessada! jeje
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: truffa » dv. set. 21, 2007 11:52 am

Bon dia nenis,

Com esteu??

Agbe te'n vas a viure a banyoles???

Jo a mirar i emprovar vestits hi aniré de moment amb la mami i la sogre, jejeje i una amiga tmb vindrà un dia.

Jo no em vull gastar gaires diners amb el vestit més o menys com la míriam considero que ja està bastant bé, per tant rosa clarà de moment ho descarto.

Penso que és un vestit per un dia i que ja s'estan passant amb els preus, es pensen que tots som rics, i no és així, perquè també hi ha gent que els nhi falten, ja es passen ja amb els preus, i de fet és un tros de roba.

Jo akest finde tenim un sopar daniversai del meu nebot postís jejeje però em fa molta ilusió, i com que els seus pares es dediken de tant en tant a fer invitacions els hi portarem els sobres i havera si se'ls hi acut alguna idea.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 21, 2007 12:01 pm

Si Espe tens raó tot en un casament s'ha de decidir!!!!! pero a mi em fa molta ilu poder-ho compartir amb aquestes dues amigues!

Tinc unes ganes que siguin les dues i plegar....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: VaLu » dv. set. 21, 2007 12:03 pm

bon dia flors!!!

pues el meu planing per aquest finde es: CASA!!
vaig anar al metge y em va donar la baixa, tinc mal de coll, de cap, d'esquena, molta calor i de cop molt fred, o sigui que no se ben ve que tinc la doctora tampoc mo va dir del cert, lo que si que tinc clar es que em canviare de doctora, perque li deman per ferme analisis i passa de mi!!

bueno que paseu un feliç cap de setmana!!
petonets!!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: truffa » dv. set. 21, 2007 12:06 pm

Hola Vania, doncs estàs com jo la setmana passada, però jo estava plena plena de moc, la dra em va dir que stava feta una mucosa, imaginat.

Jo avui ja vaig a buscar l'alta. Hauràs de fer repòs i llit, ara amb akests canvis de temperatura agafem grips i constipats forts. espero que et milloris i sobretot si tha donat antibiotic menja molt de iogurt perquè sino set carregara la flora intestinal i tindràs diarrees ok. Anims i millorat.

truffa
truffa

EntradaAutor: Espe » dv. set. 21, 2007 12:06 pm

Ostres ja li val a la teva docotora! vos dir que no tens sintomes de refredat o grip? molta gent amb aquests canvis de temps i temperatura que tenim esta refredada, en Toni ho està.

Vania guapa cuida't! si es refredat a fer llit!

A mi en Toni segur que me l'acaba passant, perquè sempre m'acaba encomenant els seus refredats, lo dolent que a ell li duren 4 dies i a mi 15. No m'acostaré gaire a ell jejeje!
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 21, 2007 12:10 pm

Espe, el preu es del vestit sol! Si hi conto el can-can, el vel, una mena de tiara pel cap i les sabates em puja a 2500 euros!

Tan es el dissenyador, els preus només variant perque pagues la firma, la resta es igual, o sigui, que un vestit de Rosa Clara costa 2100 només el vestit, perque pagues la nomenada, peque tan es maco aquesta com un altre!
Aixo es el que penso, no vull que penseu que estic en contra dels vestits de disseny, només vull que sapigueu que encara que el vestit no sigui tan conegut pot ser igual o mes maco que els que ho son.

Agbe, serem casi veines!! Haviam que et diu el mossen demà!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dv. set. 21, 2007 12:14 pm

Vania això que la doctora passi de tu, sino estàs contenta i creus que no té tacte, sempre pots canviar-te de dra.

Jo vaig agafar costipat gràcies en marc, sempre m'encomana també, vull dir que espe ja en som dos.

Míriam penso igual que tu no vol dir res, perquè com la roba de zara és maca i no és de marca i jo hi compro sense cap problema, penso que lo important és gastarte els diners amb algu que realment tagradi.

truffa
truffa

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 21, 2007 12:31 pm

Estic d'acord amb vosaltres!

- Amb que hi ha molts costipats
- En que no cap gastar-se tant diners amb un vestit
- En que Vania té pinta de grip o costipat i de que si no t'agarda la doctora facis un canvi!
- A mi també m'ho encomana i sempre ho agafo més fort i és injust!!!!

Bon cap de setmana!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: truffa » dv. set. 21, 2007 12:35 pm

Ja he reservat hora en una botiga de núvies d'olot per dilluns vinent, però hi haurè d'anar amb la sogre perquè la meva mare no pot que està fent el trasllat al pis. Havera si m'agrada algun vestit.

On anireu de viatge vos?

A mi no m'agrada gaire volar, jeje la cosina d' en marc es varen casar el dia 15 i han triat austràlia i bali, em sembla k a la mireia li agradav aquesta opció, pot ser??
Els amics no sé com sho varen muntar però els hi varen reservar sopar romàntic en un restaurant d australia davant la bahia, kina passada.

per cert, una idea, que us sembla si posem una foto nostra aki per veurens i conèixerns una mica més?jo no sé molt bé com funciona però uenu.

truffa
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 21, 2007 12:56 pm

Vania millorat guapa!!!

TRuffa, a mi el primer dia que vaig anar a provarme el vestit també em va passar com a tu, que la meva mare no podia venir perque era de viatge, així que com que ja el vaig escollir, li vaig demanar a la noia si podia tornar-hi al cap de semana següent amb la meva mami i no va haber cap problema!
Nosaltres anem de viatge de nuvis a un creuer per el Mediterrani ja que al meu home, com a tú, no li agrada volar...així que amb barco!

Gemmanit, molt bona explicació amb els teus acords... :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dv. set. 21, 2007 2:08 pm

Nosaltres volem anar a Xina, un ruta per allà i ens agradaria acabar els ultims dies en alguna platja paradisiaca a descansar.

Jo ja he comentat que a Toni tampoc li agrada viatjar ho passa una mica malament, però ell es el primer que vol ana a Xina, ja s'està concienciant i a més diu que es prendrá algú per dormir, jeje.
Imatge
Espe

EntradaAutor: truffa » dv. set. 21, 2007 2:30 pm

Sí doncs havera si en veig algun que m'agradi, em sembla que tenen st patrick,la sposa i no sé que més...

Doncs nosaltres estem pensant fer un viatge per europa, jo no he estat i sempre he dit que magradaria anarhi i millor amb qui que amb el meu marit jejej a París, el país de l'amor i el romanticisme... i després pensavem anar a amsterdam o potser fer la costa francesa, bé encara no ho tenim decidit però ens decantaríem més aviat per aquí.

truffa
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 21, 2007 2:32 pm

Ostres Sira, doncs quina sort amb en Toni perque l'Albert només sentir parlar dels avions... i mira que si no fos per aixó ens n'hauriem anat cap a canadà que está ple de fauna ( voliem fer alguna cosa amb geep) i a ell li encantan els animals... pero noia, el mediterrani es el lloc mes lluny on arribem :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dv. set. 21, 2007 3:42 pm

Hola noietes!!!!

PEr fi divendres!!!! avui fa 10 anys que sortim junts i avui a les 15:00 ja he començat oficialment les vacances i torno a treballar el dia 8 d'octubre!!!!

I em falta un embaràs pel casament....
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: truffa » dv. set. 21, 2007 3:46 pm

MOLTES I MOLTES FELICITATS Sira, que gaudiu al màxim del vostre dia i que en pogueu complir molts més, bé el pròxim potser ja casats, jejeje

Bones vacances!!

truffa
truffa

EntradaAutor: sira » dv. set. 21, 2007 4:00 pm

Gràcies Truffa! de fet avui no ho celebrarem perquè ara ell és a treballar i jo a la tarda no treballo, ell acaba a les 23:00 de treballar :-/ així que demà ja ho celebrarem.

I de vacances no anirem enlloc, però el que sí que volem fer és anar a teatre a Barcelona, Port Aventura, Ikea.... ja veurem.
sira

EntradaAutor: VaLu » dv. set. 21, 2007 4:49 pm

MOLTES FELICITATS SIRA PER AQUESTS 10 ANYS!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: sira » dv. set. 21, 2007 5:29 pm

Gràcies Vania, i cuida't molt eh! :-()-)
sira

EntradaAutor: Rissos » dv. set. 21, 2007 6:34 pm

Hola a totes !
Bones tardes !
Que be, per fi divendres, ja estic apunt de plegar; amb unes ganes !!!
Dema anem a veure el del video que es el de TOP PRODUCCIONS !!!!
a VEURE QUE ENS DIU !
Sobre el que parleu abans de amb qui anar a vuere i provar els vestits; jo ire amb una de les meves cunyades (la que per a mi es com una germana, em coneix des de que jo tenia 3 anyests!) i amb la meva mare; i no vull a ningu mes !! Solsament al meu padri de naixement si vol pq es el que me'l regala, pero ningu mes !!!!

Per cert !!!mOLTES felicitats SIRA per AQUESTS 10 !!!

aH! i QUE LES VACANCES US VAGIN D'ALLO MES BE !!!!!!!
Rissos
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants