Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dl. set. 24, 2007 11:37 am

Hola Vania, m'alegro que estiguis molt millor!!

Jo no conec cap lloc que facis nuvis personalitzats a part de la Maria Fort, que ja l'he descartat, hem sembla bastant cara.

Dissabte al matí varem anar a Girona a mirar botigues per agafar idees pels detalls, però no vaig veure res interessant. Vam estar mirant també els sobres per les invitacions a la Stein. Coneixeu alguna botiga més de Girona on podem trobar sobres de diferents formes i colors? només m'enrecordo de la Stein. Varem preguntar a la JUPER però allà els sobres te'ls venen amb la invitació.

Ara estic romiant tots els regals que volem fer a la gent, el del padrí ja el tenim que és el poster de El padrino. Al meu germà no tinc ni idea que regalar-li, havia pensta uns nuvis però volia fer-li alguna cosa més i no se que? I als pares? ja ho sabeu vosaltres.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 24, 2007 11:48 am

Gràcies pels ànims noies. Tinc un cacau i no sé que fer.... ja m'ho aniré pensant....

Jo no conec tampoc ningú que faci els núvis personalitzats. Jo vaig demanar preus i 200€ per parella em sembla un robo!

Pel que fa els regals a la gent estic igual que tu Espe pensant... pero em sembla que m'ho agafaré amb calma. Me mare m'ha fet tocar de peus a terra.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dl. set. 24, 2007 12:37 pm

Ànims Gemma, és el teu casament i no deixis que et tregui les il·lusions lo que ha passat amb la teu mare!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dl. set. 24, 2007 4:46 pm

hola bona tarda princeses!!!!

gemma anima't dona i deixa a ta mare!! fes les coses com vosaltres vulgueu i sense donar explicacions ni opinions. Nosaltres ho vam fer aixi, perque el dia del casament va ser tot sorpresa per tothom, fins i tot pels pares que no sabien res de res practicament i van al.lucinar. Nosaltres voliem que fos aixi, tot sorpresa, tot i que ma mare en segons que no estava d'acord perque deia que ens ho haviem muntat tot nosaltres sense consultar i tal, pero al final, al veure com va anar tot va quedar encantada, bueno ella i tots!!!
Tema emprovar vestits, jo vaig anar sempre amb ma mare nomes perque volia que fos sorpresa per tothom, ni el meu pare, ni germa...ningu...bueno nomes la meva iaia pobreta el va veure en foto de les proves pero bueno, la meva iaia s'ho mereixia!!

Miriam, tema flors, no et sabria dir ben be si es car o no perque clar, jo decoracio esglesia vai fer-ho amb la maria fort. A la florista vaig agafar:

- ram nuvia
- decoracio cotxe nuvia, nuvi (2 llaços tul), altre cotxe (2 llaços tul)
- 2 orquides regal mares
- rams cementari (vam portar flors al pare d'en jordi i al meu avi que van faltar al dia mes important de la nostra vida)
- 4 solapes

Preu: 390.- €

Us ho poso perque us feu una idea, no se si un ajudara en algo.... :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dl. set. 24, 2007 4:50 pm

Hola Tetes reina, com vas?

I tan que ens interesa aquesta informació, ara hem d'anar miraNr tot i ens agrada saber opinions de tots, propostes i PREUS!!!

A quina floristeria ho vas agafar?
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dl. set. 24, 2007 4:53 pm

jo vaig be, anar fent!!

ja tinc ganes de començar a veure els vostres vestidets pel gran dia!! =0-0-) =0-0-) jo tinc mono de tornar a preparar un casament!!! li dic continuament a en jordi que en vull tornar a casar, jejeje!!

jo ho vaig fer a FLORS JUMEL, al C/ Creu
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dl. set. 24, 2007 5:05 pm

Jejeje, ja ho crec que deus tenir mono, passes tan de temps preparant el casament i quan no te n'adones s'ha passat el dia, ara pensar en que va esser fantàstic i és un record que no oblidaras mai.
Nosaltres fa res ens quedava un any i ara ja hem de començar a mirar vestits, pasa volant si t'atures a pensar.

Jo fins novembre no aniré a mirar-los els vestits es a dir que a mitjans d'octubre trucaré per demanar hora.

M'apunto el nom de la floristeria i l'adreça. Has d'anar amb molt de temps per encarregar flors?

I l'album de fotos i video, per quan el tindràs, deus tenir ganes de veure'l no? :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 24, 2007 5:08 pm

Gràcies pels ànims noies!

No si ja sé que n'he de prescindir pero és la única cosa que la involucro del casament i ja la tinc de cul! imagineu-vos si li expliqués les coses que vull fer! em sembla que no vindria.

Espe jo también estic buscant una llibreria gran per que vull començar a fer proves impreses de les invitacions i no sé on anar! així que si teniu alguna refrencia la compartim!

Gràcies pel preu Tetes sempre va bé tenir alguna referencia.

M'han trucat de l'agencia de viatges que ja has sortit els creuers per l'any vinent i flipeu per la data que ens casemd e TOTES les companyies i vaixells que hi ha només ens en van bé dos i que surten el dia seguent del casament!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 24, 2007 5:10 pm

Espe que me n'oblidava he trucat a l'Hispano epr demanar informació de preus i m'han pres nota tot i que m'han dit que per encarregar-ho millor cap al gener-febrer. De totes maneres m'intentaran fer un preu aprox per saber quan val.

Ja t'aniré informant....
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. set. 24, 2007 5:38 pm

Espe, tema encarregar flors, jo vaig anar ni un mes abans, pero clar, nose si en el cas de que necessiteu les flors pel restaurant si s'ha de fer abans.

Es la teva cosina que es va casar el mateix dia que jo?? ara m'he liat..... si es aixi, em sembla que ella les flors ho va fer amb la mateixa florista que jo...

Lo de album i video tinc moltes ganes de tenir-ho pero va per llarg...be be nose perque no he parlat, pero les fotos mateix, un amic d'en jordi que es va casar a l'abril i ho va fer amb la mateixa fotografa que nosaltres encara no les tenen i ja fa 5 mesos!! aixi que m'ho prenc amb calma....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dl. set. 24, 2007 5:49 pm

Moltes gràcies Gemma , ja hem diràs que et diuen els de Hispano, de totes maneres si hem pots passar el telèfon m'ho apunto per quan hagi de trucar a fer la reserva.

Ara ja apunto a l'Agenda que cap a Gener/Febrer encarregar Bus! jeje
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dl. set. 24, 2007 5:53 pm

Si és la meva cusina que es va casar el mateix dia que tu, ara que ho dius, si que hem sona que ho va fer en aquesta floristeria. Ella va tenir sort que una altra noia es casava a la mateixa esglèsia a la tarda i varen pagar les flors a mitjes, jej.

Al restaurant no se si ho hem de posar nosaltres els centres o els posa l'hotel, ho hem de preguntar ara quan quedem amb ells per parlar de tot.

Tot i que les flors del restaurant i de la cerimonia ho miraré a alguna floristeria de Roses mateix perquè està més a prop i no et cobren despláçament.

Aquí Girona miraré el ram de nuvia i les flors pel cotxe.

Aixi Tetes paciència amb el tema album.. jeje
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 24, 2007 7:36 pm

Bona nit guapes!

Tetes, gracies per la informació de les flors! JO vull anar a mirar un parell de llocs habera que tal, pero encara tincs temps de sobres, bueno depent, perque aquesta de Girona hem va dir que quan abans millor... pero bueno, paciencia!

El tema invitacions, jo el tinc super frenat, haviam si em poso les piles y començem a dissenyar la invitació.

Nenas, demà tinc que anar a l'atur haviam que em paguen, perque segons l'ordinador només començar ja em paguen un 70% i em sembla que els primers mesos es més.. alguna sap com funciona??? Haviam que em diuen elles... i dilluns cap a estudiar...aixó de tenir temps per anar organitzant ja se mha acabat!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dl. set. 24, 2007 7:37 pm

Gemma no t'amoïnis per l'ho de la teva mare, tot te solucio i parlant la gent s'enten.

Vania com et trobes, espero que millor.
Referent als nuvis personalitzats nosaltres tbe en volem fer i opinem el mateix que la Maria Fort es caríssima.
Noslatres vam entrar a la pagina de bufallums i tels fan i de paper reciclat.
A l'Octubre la meva cunyada ha de tenir una nena i amb tots els meus amics li hem encarregat una cigonya amb una castanya que es el simbol de la nostra colla de carnaval. esperare a veure-la i dicidire. el preu no m'enrecordo pero no era gaire car. hi ha tres mides.a la pagina surt!!!
espero haver-te ajudat.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: VaLu » dl. set. 24, 2007 9:54 pm

bona nit!!

mireia dema ja vaig cap a treballar!!
gracies per la informacio ja mo mirare!! :-()-)
i que poc li falta a la teva cunyada!!!

avui he baixat a girona i ja tinc els catalegs de nuvies de:
SINOVIAS
PRONOVIAS
ROSA CLARA
em falta el de cymbeline que no el tenen encara quan el tinguin em trukaran, el de khiabi nuvies, i el de novissima!!

bueno flors fins dema que us vagi molt be el dimarts i no us estresseu gaire!!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 25, 2007 8:39 am

Bon dia guapes.

Vania que vagi bé el retorn a la feina.

Mireia merci pels ànims a tu també! :-()-) he estat mirant la pàgina web dels ninots de paper i està molt i molt bé! de fet m'ha agradat tant que he escrit un mail per demanar pressupost!!! així que ja us informaré noies.

Una pregunta.... vosaltres trobeu un suicidi marxar de viatge de noces el dia següent del casament?
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dt. set. 25, 2007 9:02 am

Bon dia guapes!

Miriam sort a l'atur!

Mireia ja ens enseyaràs una foto de l cigonya eh!!

Vania així ja tens feina per mirar el catàlegs.

Gemma jo no trobo que sigui un suicidi, si és la data que hi ha per sortir...
Abans tothom ho feia així, sortia l'endemà del casament de viatge de noces, és ara que es mira més, pel tema dels vols i que surti més econòmic.
Jo també vull sortir lo abans posible passat el casament, poder el millor dia es el dilluns, per tenir diumenge per descansar una mica, però si haig de sortit l'endemà ho faré, perquè sinó perds dies, no vull casar-me i haver d'anar a treballar perquè per marxar de viatge he d'esperar una setmana o més. I es un pal si aquests dies d'espera els agafes com vacances perquè estas gastan dies. NO se si m'explico!
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dt. set. 25, 2007 10:06 am

bon dia guapissss!!!!! :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 25, 2007 10:10 am

Hola Tetes!

Doncs no sé nosaltres demà a la tarda segurament anirem a parlar amb l'agencia i mirar amb calma com ho fem per que els creuers que ens agraden surten el dia següent del casament així que haurem de correr pero bueno.... més que res per que s'omplen ràpid i si ja tenim poques possibilitats almenys que no esgotem aquesta!!!! ja us diré el que...
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dt. set. 25, 2007 10:39 am

Molt bé Gemma a veure que et diuen!!

Nosaltres el viatge començaré a preguntar al Tot nuvis que sempre hi ha alguna Agència de Viatges, a veure quan ens recomanen que l'hem de començar a mirar.

Bé avui he trucat al director de la nostra caixa i divendres hem quedat per anar a parlar de la hipoteca :-( a veure que ens diuen! El pis si no hi ha canvis, toquem fusta, ens l'entreguen al Desembre, abans de les festes, será el regal de reis! jeje Quines ganes =0-0-)
Imatge
Espe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants