Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 03, 2007 10:01 am

Doncs si et dic la veritat no ho sé, tinc una pàjara mental!... m'agradaria una cosa una mica diferent pero me'n vaig dels vestits clàssics als moderns a una verlocitat impresionant. En veig un i dic ooooo i un altre aquest també i al igual son oposats. Sé que no el vull molt pompós ni de rollo princesa pero clar potser vaig allà i me n'ensenyen un així i pam! i caic! a saber....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 03, 2007 10:03 am

No se sap fins que tels proves, perquè una cosa és veure'ls en foto i altre posats, no tenen res a veure, a part en els càtalegs els posen molt bé, massa. Però el trobaràs per això no pateixis tho dic de veritat, arribarà a tu el teu vestit.
Jo buscant i buscant i no està el meu vestit a la pàgina web.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 03, 2007 10:07 am

Truffa potser no hi és per que és de la col.lecció 2008 i encara no l'han penjat.... o sino sempre pots trucar a la botiga i que et diguin el nom del model.... segur que t'ho diuen encantades!

Noies tinc un liu amb el viatge de noces... per flipar! per que tot és tant complicat!!!! en Raül ha anat a una agencia avui que tenia estona aquest matí a demanar informació i tela marinera.... Costa Cruceros ja no té camarots exteriors així que descartat per que jo sóc claustofòbica! Pullmantur no ens quadren les dates ja que surten els dissabtes (el mateix dia que ens casem!) i MSC hauríem de marxar el dia despres del casament i la de l'agencia li ha dit que no ens recomanava sortin l'endemà :-/
Així que ell ara diu que no vol sortir l'endemà!
Vaia marrón!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 03, 2007 10:14 am

Aix Truffa, quina enveja més sana que em donesssss!!!
:-))

Ja tens el vestit!!! Que bé!! Estaràs guapíssima!!!!! :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<:
Tal com descrius el vestit,.... fa molt bona pinta!!! Bé, quan tinguis fotos ja ens l'ensenyaràs!!

MOLTES FELICITATS GUAPA!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 03, 2007 10:20 am

Hola nines!!!

Gemma, reina, i com és això de que no recomanen sortir l'endemà??? Ho fan moltíssimes parelles això!! No sé,.....no ho acabo d'entendre,....
I perquè no mireu de fer un altre tipus de viatge? O teniu moltes ganes de fer un creuer? Vinga ànims!!! Que segur que trobeu la solució perfecte a tot plegat!! SEGURÍSSIM!!!! Pensa que és el viatge de noces, que aneu on aneu serà un viatge PERFECTE!!! Molts petons guapa!!! :-()-) :-()-)

Petonets a totes,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 03, 2007 10:59 am

Bon dia noies,

TRUFFAAAAAAAAAA, felicitats!! ja téns vestit!! que bé, quina il.lusió que deu fer, una cosa menys. A mi també m'agraden molt els dissenys que fa raimon bundó. Una cosa, els vestits d'en raimon, són molt cars?? o n'hi ha de tot??
I per les sabates, si no estàs gaire convençuda, pues els hi pots comentar que ja t'ho pensaras... jo en les sabates no en vull gastar gaire. Algun cop que he anat a barcelona, i n'he vist alguna per 60€ i maques.
La meva intenció és demanar hora a corredera núvia per final de mes, perquè hi ha molta gent que parla molt bé de la botiga.

Gemma(nit) per què no recomanen sortir de viatge al dia següent?? cadascú pot fer el que vulgui,no? poder aqesta noia no ho recomana, però desprès cadacun que trii el que vulgui, no sé. I si no, podeu treballar la setmana següent i després fer els 15 dies del viatge, no? si us va millor per les dates.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 03, 2007 11:03 am

Ah, Truffa, quan sàpigues el model que has escollit o trobis alguna foto, diga-ho!!!

Miriam, ahir et vaig fer llums, però en el moment em va semblar com si no m'haguéssis vist, però veig que sí. :-)ok:
A part de companyes de restaurant, ara de carretera també.
Agbe

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 03, 2007 11:07 am

Gemma (nit) tranquila primer de tot, aneu a preguntar a més agències poder en alguna altra us troben la solució! jo no trobo malament sortir a l'endemà, tindràs més feina a deixar-ho tot preparat i estareu més cansats pel casament, però és un esforç que val la pena. O bé esperar una setmana i sotrit el dissabte següent al casament (que hem caso jo, jeje). No desesperis, mira més i a veure si trobeu una solució!!! Qui ha dit que preparar un casament fòs sencill! :-/ ANIMS GUAPA!

Truffa ja tinc ganes de veure't amb el vestit, per la descripció que en fas pinta molt bé :-)ok: ! I no trobaries una foto a la pagina de la pasarela Gaduí?

Gemma no pateixis, que aviat totes tindrem vestit!

Jo tampoc se com el vull, hem passa com la Gemma(nit) que me'n vaig dels clàssic als moderns en un obrir i tancar d'ulls. Vull algu diferent, a més veig vestits però sempre els trobo que s'assemblen als vestits d'amigues o familia que s'ha casat en aquests dos ultims anys i sembla que si agafes aquests m'estaria copiant! i no m'agrada vull que sigui diferent, però serà difícil segur que s'assemblarà a algun altra.
En fi de moment fins que no vagi a probar no hi vull pensar. Que per cert jo vaig molt tranquila i encara no he demanat hora.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 03, 2007 11:15 am

MOLTES I MOLTES GRÀCIES A TOTES.

Espero que ben aviat també trobeu el vostre.
Els preus de raimon bundó diria que volten més aviat carillos, cap als 3000euros, però també nhi ha de varis nivells, com en tots els dissenyadors, però sempre són més cars això sí els de dissenyadors que els altres.

Gemmanit, penso que sortir just el dia després del casament potser és una mica precipitat perquè estareu cansadets, i un dia per respirar també va bé, però per altre banda crec que sinó hi ha cap altre manera per el viatge de noces faria l'esforç, VAL LA PENA.

Truffa
truffa

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 03, 2007 11:21 am

Si noies jo tampoc ho veig tant bestia.... lo altre seria estar-nos una setmana a casa i despres enganxar la que surt el dissabte seguent. El problema es que hauriem de tornar a treballar l'endemà de tornar de viatge i aixó es una pu**t**a**a
No sé avui al vespre en parlarem.

Ens feia gracia la idea del creuer per que jo tinc pànic als avions i per tant un viatge d'estar-me 6 hores en un avió no el suportaria!
Chiky-nit

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 03, 2007 11:26 am

Gemmanit jo també tinc bastant pànic als avions, i per aixo ens estem plantejant lidea d'anar a prop, per europa, paris, costa blava, bé encara no ho tenim tot decidit, però lidea era estar pokes hores dins lavió.

truffa
truffa

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 03, 2007 11:37 am

Gemma(nit), tranquil.la que segur que hi ha solució. I perquè no treballeu la setmana desprès del casament i així després del viatge podeu estar descansant a casa, no sé, seria un altre opció.

Truffa, gràcies per ho dels preus dels vestits. Uihhh, però jo no em vull gastar tants diners... però suposo que com dius n'hi ha de tot, ja ho veuré quan comenci a mirar vestits. A mi em passa igual que la Espe i la Gemma (nit) que veig un vestit clàssic i m'agrada, al cap d'una estona veig un de modern que no ha de veure res amb el clàssic i també m'agrada,... i tinc un liu al cap impressionant!!! :-/
Nosaltres del viatge, de tant en tant hem parlem, però encara no hem concretat res, també hem parlat de fer el mateix que vosaltres truffa, quedar-nos per europa, paris...
Agbe

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 03, 2007 11:48 am

Si la veritat nhi ha de molts preus diferents, però ja trobaràs el teu.
Quina gràcia, doncs nosaltres voliem anar a paris, perquè a mi magrada molt i mai hi he estat, tothom em diu que sempre hi puc anar a paris, però a mi em fa ilusió anarhi pel viatge de nuvis, perquè crec que ha de ser molt romàntic, i després continuariem viatge per algun altre indret proper deuropa, en marc també li feia gràcia amsterdam, però bé encara no hem concretat res.

truffa
truffa

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 03, 2007 11:57 am

Bueno veig que no sóc la única rara que va per aquí aprop (vull dir Europa) nosaltres no en mourem de per aquí... pero bueno ja ens ho anirem mirant.... sempre podriem recorrer a la opció de fer illes gregues que era de l que aprtiem inicailemnt pero la vam descartar despres de veure les calorades que va fer aquest any i lo cremada que està.... pero o sé ja en parlarem.... a més de la pájara mental del vestit ara hi he de sumar la del viatge!!!! com diu l'Espe.... qui va dir que fos fàcil organitzar un casament! :-):-):-):
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 03, 2007 12:59 pm

Hola noies!!!

Gemma, estic amb tu,... el fet d'estar tantes hores dins d'un avió no m'agrada gens!! Només de pensar-hi em donen esgarrifances,...Nosaltres encara no hem decidit on anirem,.... però suposo que per aquí a prop!! :-) Per cert, amb quant de temps d’anel•lació es mira el viatge??
Pel que fa el viatge, com diu l’Espe, mireu més agències a veure que us ofereixen,... ja veureu com trobeu el viatge perfecte!!!

Dons si, entre el vestit, el viatge i tot plegat,.... estem apanyades!! Però bé, total, això acaba de començar,... :hmm::

Ostres, a mi també em passa com a vosaltres, que passo de l’estil modern al clàssic en un “plis-plas”. En fi,…. serà qüestió d’emprovar i emprovar,… jejejeje,...

Bé nines, vaig a dinar,... fins després!!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 03, 2007 1:58 pm

hola precioses!!!

veig que esteu ben atabalades eeee!!! tranquilesque com diu la gemma, aixo tot just acaba de començar i encara podeu estar mig tranquil.les, pero a mida que passen els mesos i la cosa s'acosta, coemncen els nervis i preses...pero no us atabaleu, que tot es fara i sera un dia perfecte, com a totes les que ens hem casat ja, que ha sortit tot be!

Es un dia que portes tan preparat que no pot sortir malament, sempre hi ha imprevistos pero es poden solventar, no patiu, que tindreu un dia fantastic!!

Per cert Sira, ahir vaig estar mirant el club de divendres i et vaig veure de seguida, molt guapes tu i ta mare!!! >.-<: >.-<:

Truffa felicitats per l'eleccio del vestit, i ja saps, de seguida que tinguis foto posa-la please!!!! que tinc ganes de veure els vostres vestits jaaa!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dc. oct. 03, 2007 2:04 pm

Hola noietes!!!

Ja sembla que estic millor és com una passa de la panxa, :-/ res d'embaràs!!!!! encara no!!!! gràcies a totes pels ànims, sou un encant!

Tetes així que em vas veure de seguida!!! que guai!

Truffa felicitats per ser la segona de tenir vestit!!! a veure si el posen a la web i el podem veure! en tenim unes ganes!!!!

Mireia demà et toca a tú!!! anar a emprovar oi?? i divendres a la Gemma!!!

Qui serà la 3ª !!!!!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dc. oct. 03, 2007 2:10 pm

Truffa has mirat aquí a veure si hi surt el teu vestit????

http://www.modanupcial.com/pasarelas/ga ... bundo.html
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 03, 2007 2:25 pm

Bona tarda noies!

Gemma el viatge suposo que depent del tipus de viatge que vulguis fer l'has d'encarregar abans o no... si es creuer t'ho has de mirar ja per que les places són molt limitades i si fas un tour per algun lloc segurament et pots esperar més. Nosaltres ho hem començat a mirar abans per això per que volem fer un creuer.

Sira cuida aquesta panxulina doncs!

Tetes quan de temps?! que tal tot?? això això ves entrant per aquí que així ens tranquilitzes una mica!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dc. oct. 03, 2007 2:46 pm

Gemma has mirat aquella pàgina web que vaig posar l'altre dia?? de detalls em sembla que també tenen bosses, ho has mirat???
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant