Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 09, 2006 8:54 am

Us explico... No se si us havia comentat que els meus pares, al poble on vivim, juguen a bitlles (es com los bolos pero es juga al carrer) i formen part de l'equip del poble. Doncs van voler convidar a la boda a tot l'equip.
Jo tenia una mica de por, perque no sabia com reaccionarien, pero tots van quedar encantats quan els hi vam dir i portat les invitacions.
Ahir a la nit van venir tots a portar-nos el regal, en grupet, i s'havien ficat d'acord per donar-nos tots lo mateix.
La veritat, vaig quedar encantada, i sorpresa (els meus pares tambe) perque ens han donat mes de lo que ens pensavem!!!
Que be!!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
Queda una mica materialista, pero quan t'has de pagar tu el banquet... quedar-te penjat fa molta por!!!! :-(
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dt. maig 09, 2006 9:05 am

Wooowwww, Ilerda!!!!!!!!!!! qué bé reina!!!!! m´en alegro molt!!!!!
a nosaltres ens passa igual, ens ho hem de pagar tot nosaltres i em fa moltísima por no arribar a pagar el banquet.... :-/ :-/ :-/ :o-o:
Fins i tot he arribat a pensar en demanar un préstec.....però no sé, em vull esperar a veure què passa.....tinc molta por!!!!
No et quede res eh???!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 09, 2006 9:08 am

Ostres es veritat Aima, que no us havia explicat res.

Doncs van venir tots alla a les deu, i els hi vaig ensenyar el piset. No vaig convidar a tots, sols a cinc (som uns 15) pero amb aquestos tinc mes... carinyo per dir-ho aixi.
Bueno el pis els va agradar molt, sobretot la terrassa. I en un momentet els vaig donar les invitacions i tots molt contents, pero cap em va dir si vindria o no. Cap comentario. I fins el dia d'avui encara no m'han dit res...
No se si es bo o dolent, pero bueno.
Rectifico, nomes una em va dir que vindria amb el novio, pero no esperava menos perque estem molt l'una amb l'altra i se que li fa molta il.lusió. Fins i tot estic pensant donar-li un detallet a la boda, una parella de nuvis o algo semblant.
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. maig 09, 2006 9:17 am

bufff....doncs quin plan no? :-( :-( :-( :-(
A mí també m´ha passat això....es queden callats i no diuen res....mmm...no sé......
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dt. maig 09, 2006 9:43 am

Booon dia reines!!!! ja veig que el foro continua igual d'actiu. M'agrada molt això de llevar-me al matí i poder llegir amb tranquilitat jejeje!
Encara no hem fet la crònica :--( però es que estem una mica liats amb el video de la boda i les fotos del viatge, però tot ho farem.....
Bueno noies, he llegit que la Ilerda i la Petita són de les afortunades que s'han de pagar el banquet com nosaltres; doncs no és per acollonir-vos però sense comptar la pelu, les flors i el viatge tenim un superhàbit de 200€ !!!!! Aquí l'Alzina que és organtizat a tope, té una fulleta d'Excel donde lo pone todo, todo i todo des del vestit a la roba interior... tot.
No patiu perquè a nosaltres la gent ens ha respost molt bé, ens surt una mitja de 230€ per parella, això si, n'hi ha uns que van venir 4 i ens van donar 200€ i altres que no han vingut i ens n'han donat 250€..... no és per ser materialistes Ilerda, pero que menys que pagar-se el plat, o no? clar que d'aquests rates no es podia esperar res més....... l'Alzina els volia posar tots 4 a la taula dels nens.... jajaja!!! quin riure.portava una moto pobre..Ah! i no us estresseu que la gent confirma fins 3 dies abans....així que reines MOOOOLTA TRANQUILITAT!!! :--=-) :--=-) alzines
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: Petita » dt. maig 09, 2006 9:50 am

HOLA, HOLA, HOLAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Com esteu guapos????!!!!!!! Vaaaaa!!!!! a veure si acabeu la feina i començeu amb la crònica!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Dona.....acollonir...el que es diu acollonir....no m´has acollonit...ara...això sí....m´he cagat!!!!!!!!!! :-( :-( :-( :-( Així que heu tret 200 euros....mare meuaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! bueno mira....mentres que no haguem de ficar cuartos de la nostra butxaca....pero jolín!!!!!! què voleu que us digui....jo si no em puc pagar el cobert no vaig a una boda!!!!!
Tinc por.....jolines!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Bueno guapos!!!!! aquest finde aneu a Montmeló no???? : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 09, 2006 10:49 am

Hola Alzina!!!

Volem la cronica!!! i molts detallets i ja saps que hem d'agafar idea i exemple jejejeje
Us ho vau passar molt ver de viatget, oi? i aquest cap de setmana mes quina sort!! Si no es molt demanar, fes moltes fotos a Montmeló i ens les ensenyes despres!!! es que el meu xurri es molt aficionat tambe a la formula1, pero clar, anar vale un web!!

Jo no controlo els gastos perque em donaria algo!!! em fa falta algo, doncs si tinc vaig pagant, pero si vegues la suma total ja no em caso!!
Ilerda

EntradaAutor: Rosana » dt. maig 09, 2006 11:54 am

Alzina, kukuxumusu ha tret una nova col·leccio de camisetes, llaveros, taces,... a un amic li vaig compar la de frenando Alonso i jo em vaig comprar un parell de llaveros (un per mon germa i l'altre per mi) te l'ensenyo :-) :-) :-) es gracios
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: a28 » dt. maig 09, 2006 1:08 pm

hola alzina benvingut de nou!!!
jo también soc de les que es paga tot lo de la boda.... be l'altre dia el meu tiet em va regalar les sabates....
ilerda jo también faria resopo!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Rosana » dt. maig 09, 2006 3:48 pm

casi no ho trobo de baix que estava... que apagadet que ho tenim
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: a28 » dt. maig 09, 2006 5:01 pm

si que esta apagadet avui aixo.... noies on sou?????
cap novetat??
ilerda com tens el viatge? ei i la despedida quan te la fan?? :-))
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 09, 2006 5:06 pm

Bona tarde guapes i guapo!!

Quin poc moviment...
Doncs la despedida sera el dia 20. No espero gran cosa, la veritat, segur que han comprat moltes xorradetes pero no sera tan emotiva com jo voldria. En fin!! Ja m'han dit el restaurant on farem el sopar, i el menu. De moment no se res mes.

I del viatge, hem quedat en anar a l'agencia dimecres. Al final ho fare amb Iltrida. Es una miqueta mes barat pero mes que res es pel bon tracte i l'atencio que ens han donat.

Aquesta tarde vaig a comprar amb ma mare, a veure si veu ella unes sabates que li agradin... Ja se ha qui he sortit amb aixo de la indecisió...
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. maig 09, 2006 5:09 pm

al final ho feu amb Iltrida Ilerda??? nosaltres, a més que el puesto on ens ho feien més bé de preu....ens van tractar molt bé!!!
Això està apagadet avui.....jo entro de tant en quant però clar...tampoc és plan d´anar fent monòlegs....je, je!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 09, 2006 5:11 pm

Hola a totes i benvingut ALZINA!!!!!
Nosaltres també ens ho paguem nosaltres, menys els convidats dels nostres pares que si els haviem de pagar nosaltes ja vam dir que no condidariem.La resta, fotograf, detallet....nosaltres.Exepte les coses que ens han regalat com els anells,pero clar, aquest ja no ens regalaran diners.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 12, 2006 1:13 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 09, 2006 5:15 pm

Tens rao petita, l'Esther de l'Iltrida es majisima. Es mes, jo la oficina de la doctora Castells la tinc apropisim, pero vaig a la de santa teresita nomes pel tracte d'aquesta noia. Vaig anar a l'altra i no ens van fer gaire cas, nomes que no tenien res i a esperar-nos... com tots vamos.

No se si us ho vaig comentar, pero estem mirar d'allargar una mica mes el viatge i quedar-nos uns dies mes a Glasgow, que es on termina la ruta. Al menys tindrem uns dies mes tranquils per nosaltres, per pasejar al nostre aire i anar on vulguem.
I si tinc sort encara podre dormir una nit en un castell!!!!!
Ens ho estan mirant, no tinc moltes esperances, perque potser per alli no hi ha cap, pero bueno, l'esperança es l'ultim que es perd!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dt. maig 09, 2006 5:21 pm

Clar que sí reina!!!!!!!!! ja veuràs com al final us sortirà tot bé!!!!!! Fareu un viatge de pel·lícula!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
Petita l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 27, 2006 2:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 09, 2006 5:26 pm

Jo m'apunto!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Ilerda

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 09, 2006 5:30 pm

Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 09, 2006 5:33 pm

:.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 09, 2006 9:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dt. maig 09, 2006 5:34 pm

Pobra dona....deu de tindre un mal de caparró ara mateix....je, je, je!!!!
Imatge
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants