Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dl. oct. 08, 2007 4:43 pm

Gemmanit ja tens els musics contractats en ferm?? no ho sabia!!!! pues nena, amb un any han pujat 100.- € perque jo diria que nos vam pagar 550.-... :hmm:: ho va fer be, a nosaltres ens va agradar i el noi es agradable i simpatic, ens va ajudar a triar les musiques i ens donava idees perque anavem una miqueta perduts en principi :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 08, 2007 4:46 pm

Si bueno falta que els hi digui pero jo mentalment ja els he contractat.... :-)ok: avui al vespre els trucaré.... ara em fas ballar el cap no me'nr ecordo si era 550 o 650... :-/ demà us ho confirmo!

Merci Gemma per la suggerencia ja ho faré així... :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dl. oct. 08, 2007 4:51 pm

i com es que has triat aquest i no l'altre que proposaven??? es per curiositat, perque jo va ser a boleo, com l'altre no agafava el telefon doncs ens vam quedar amb el primer que ens va contestar!! jejeje :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 08, 2007 4:55 pm

Exacte! lo mateix que tu! :-)ok: veus m'ensenyes unes coses.... :t:t: i epr que en Miquel el dia aquell de setembre que vam anar a verue el Mas jo li vaig dir que es mullés una mica i que em digués quin li agradava més i em va dir que ell.... el vaig psaor una mica sota pressió pero de totes maneres diu que tots dos ho fan bé pero l'altre no em va agafar el telèfon i aquest em va semblar simpàtic i a més es diu Josep així que estavem predestinats!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 08, 2007 5:01 pm

Hola nines!!!

Un pregunteta,.... és que se m'acaba d'encendre la bombeta!! :hmm:: :hmm:: :hmm::
Teniu idea de com voleu el ram?????

És que tinc molt poc criteri, i passo d'un estil a un altre en un obrir i tancar d'ulls!!! :o-o: :o-o:
A veure si així agafo alguna idea,... :-)

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 08, 2007 5:29 pm

Gemma jo fins que no tingui escollit el vestit no podré concretar el ram pero sé que no vull el típic sino una cosa una mica original...
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dl. oct. 08, 2007 6:36 pm

Ai ja estic una mica nerviosa de com anirà demà!!! és que encara no m'hi veig! perquè aquests dies ens ha agafat per mirar pisos i estic molt atabalada! :--( amb els preus :--( :--( :--( en serio em fa una ràbia perquè pisos que tampoc són res de l'altre món AU! de 40 quilos no baixen! és una m........

Em sembla que tots els vestits els hi pots fer canvis, si us agrada amb menys volum us estilitzarà més i una pregunta :hmm:: quina talla són els vestits que totes dieu que us van tan grans???? segur que a mi m'apreten :-/ :--( com demà m'apretin agafaré un disgust!

Avui tinc el dia una mica xof :--( així que espero que demà sigui una altra cosa......
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 08, 2007 7:05 pm

Bona tarda noies!

No vegis com heu xerrat...5 pàgines desde dissabte!!!
Haviam, si m'enrecordo de tot...

TRuffa, referent a la prova del vestit, quina sort!!! A mi ja hem van dir que fins que no faltin 2 mesos no començaran amb les proves... 2 mesos!!! S'em farà etern!!!

Sonik, Lidia i Arohha, MOLTES FELICITATS PELS VOSTRES CASAMENTS i BENVINGUDES AL FÓRUM!!!
Per cert, jo em dic Miriam, sóc de Figueres, estudio a Girona, tinc un nen petit i em caso i batejo al peke el 6 de JUny a Mas Pau... una altre cosa important es que JA TINC EL VESTIT!!!!

Lidia, el vestit URSULINA es preciós... t'el quedaras al final?? Pel que fa al viatge de nuvis, nosaltres també tenim uns amics que varen anar a Tailandia i la veritat que encantats!

Espe, San Patrick, com bé as dit, el venen a Sinovias i a Cimbelin...us recomano a totes que us els mireu perque ni han que són preciosos!

Les que vagin a Sinovias, us donc un consell...aneu a la botigueta que hi ha allà a la plaça del lleó, es mes petiteta pero casi que tindreu tota la botiga per vosaltres ja que poca gent sap que allà hi ha la botiga...el que si us explicaré es que només venen 2 vestits de cada model, així que si per el que sigui us n'agrada un, aixó de voltar per altres botigues us quedarà condicionat pel fet que a l'omilló quan us desidiu ja no el tenen...aixó es el que em va passar a mi, i gracies a deu que me'l vaig quedar perquè a la semana següent ja me l'haurien tret!!

Mireia, no se si as enviat el privat...si es així, no mha arribat res!!!! Siusplau quan puguis enviame-la!!! Que tinc unes ganes... (=:-)

Gemma i Agbe, doncs jo aquesta semana trucaré a Mas Pau haviam si li podem portar la paga i senyal i així una cosa menys, perque prefereixo entregar-los ja! Haviam que em diuen!!

Per cert, Agbe, espero que milloris guapa!

Gemmanitm, enorhabona pel viatge...al final Illes Gregues!!! Amb quina compañia aneu??

Sira, que tinguis molta sort demà a Pronovias i Cymbelin, ja ens diras què!

Mireia, pel que fa al ram,jo tinc clar que el vull tipus cascada, i segurament amb orquidias i alguna flro mes...ja veurem.

Bueno, no se si em deixo res...

Quina parrafada!!! >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dl. oct. 08, 2007 7:36 pm

Hola nenes!!!!
Us he enviat un privat a TOTES aquesta tarda abans de les 16:00h. no ho entenc!!!
Mireu bé, tot i aixi demà al migsia us els tornare a enviar. a veure que!!
Sira que vagi molt bé demà, no et posis nerviosa i disfruta.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: truffa » dl. oct. 08, 2007 8:27 pm

Hola floretes,

Com et trobes agbe??

Sira que demà et vagi molt i molt bé a pronovias, que segurament que sí, també pensa que és depèn del moment que thi trobis, tot anirà bé, i les tornades a mi també em costen molt però mica en mica sagafa el fil altre vegada.

Mireia no sé com és fa per mirar un privi, alguna mho explica plis???

Tinc unes ganes de veurels vestits vostres.

I el vestit ursulina lidia és preciòs magrada molt.

I el cordoba gemmanit no tengaño però era un dels k magradava força tmb, el trobo senzill i modern, era molt car??

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 08, 2007 8:58 pm

TRuffa per enviar un privi, si ti fixes, a sota de cada missatge hi ha varis icones: un que posa PERFIL, un altre MP, un altre WWW... doncs es el que posa MP, que significa missatge privat i només el rebrà aquella persona... quan te n'envien un t'arriba un missatge al correu diente que tens un missatge privat.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dl. oct. 08, 2007 9:02 pm

Hola tetes,

Es veritat que ens vam coneixer a la pelu ehhh!!! Dius que et va sortir molt be el casament... Que tal el menjar????? I la hermita que tal es?? I cap molta gent???

Uy uy tinc moltes pregunte ehhh!!!

Vas decorar el restaurant amb extres???? o només el que t'oferien ells???

Petons... Me n'alegro que tot hagues anat molt be,,,,,,,
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: sira » dl. oct. 08, 2007 9:02 pm

Agbe guapa millorat!!!!!!! :-()-)

Mireia jo no he rebut res :-/

Ah! i per mirar els missatges privats a dalt a l'esquerra hi ha :

FAQ
Perfil No tens missatges nous Sortir

Doncs si tens un missatge a on posa missatges cliques i el veus només tú, ara t'enviaré un missatge val!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 08, 2007 9:08 pm

Gemanit, ara acabo de veure el model Cordoba i la veritat que es molt maco, senzill, pero molt i molt maco...de fet fa la pinta de que la roba ha de ser xulíssima! Haviam com et va aquest dissabte a Cymbeline i habera si decideixes!!

Mireia, acabo de mirar el correu i res de res...alomillo, com que el serbidor aquest matí a caigut, doncs shan perdut pel camí... :-(
Demà ens el tornes a passar!!! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dl. oct. 08, 2007 9:09 pm

Hola Miriam,

Si la veritat es que aniré després del Pilar a donar la paga i senyal del vestit.. He probat molts de vestits i he anat ja a 3 llocs a Rosa Clara que es a on mes em varen agradar a Pronovias i FATAL. També vaig anar a Saragossa per que la meva parella es d'allar i volia donarli el plae a la meva sogre d'anar amb ella encara que ja tenia clar quin vestit volia...

No se vosaltre pero jo anaba amb una idea i sortiré amb un altre, el vestit en si no te res pero a mi m'agrada molt a part jo no vull anar gaire de nuvia vull dir amb això que no volia el tipic de princesa ...

Bueno noies ja sabeu alguna coseta mes....

apa ciaooooooooo
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 08, 2007 9:18 pm

Hola Lidia!

Doncs la veritat que jo tampoc he sortit amb el que m'esperava, de fet, no anava ni amb l'intenció de quedarme el vestit ja que era molt aviat, pero mira, va ser posarme'l i dir: es aquest!
Jo el volia estil sirena i sobretot palabra de honor i noia, res de res, com que soc molt alta i prima, el palabra de honor nada de nada, i lo de estil princesa, doncs així es el meu...al estar tan primeta la faldilla amb volum m'estilitza un piló... m'encanta! Es el model Bagur, de San Patrick...pagines enrena hi ha les fotos penjades, pero no m'enrecordo exactament a quina...si no les trobes i el vols veure digem-ho que te les passaré...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 09, 2007 7:46 am

Bon dia ninetes!!!!

Agbe, reina, com estàs?? Et trobes millor avui?? (+:-) Espero que sí!! :-)ok:

Sira, a veure,.... que jo t'he vist a les fotos del vostre web i estàs estupenda!!!! I vestida de núvia estarás ESPECTACULAR!!!! :-)ok: :-)ok: Així que no et preocupis en absolut!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
Mira, quan vaig anar a Rubén Perlotti (Barna), ells tenen els vestits que fan servir a pasarel.la, així que imagina't!! :-)) :-))

Míriam, carinyu, ja ens diràs que t'han dit al Mas Pau, ok?? =0-0-)

Gemma, tens tota la raó, millor triar el ram una vegada ja tinguem el vestit. Igualment, crec que no me l'agafaré de tall llarg, ja que fa ser més baixeta (o és al revés)??? :hmm:: :hmm:: :-/

Per cert Lídia, on t'has comprat el vestit??? És precióssssssssssss!!! :-)) :-)) :-))

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 09, 2007 7:46 am

Bon dia nines,

JA TINC HORA PER PRONOVIAS! EL DIVENDRES 19 A LES 16.30!!! Vaig trucar ahir a la tarda, ja tenien obert. Al final m'acompanyen la meu mare, la meva germana i la meva cunyada, la xicota del meu germà, he volgut que vinguin les dones de la casa, jeje!

Sira molta sort avui! ja veuràs que anirà bé!

Gemma (nit) felicitats ja tens el viatge! una cosa menys!

Mireia jo vaig rebre al correu un missatge com si tingués un correu nou però he mirat la bútstia d'aquí del forum i no hem surt res! :-/

Agbe espero que estiguis millor de les angines!! :-()-)

Lidia el vestit Ursulina que t'agrada d'ón es per xafardejar-lo!jej ::-)

En quan al músic nosaltres hem agafat a Gresk Planet, el noi es diu Francesc i es de Roses mateix, es molt simpàtic també. Ens costa 700 euros la música al banquet (entra pica pica, música durant el sopar i el ball que són 2 hores i mitja si no recordo malament) i després 150 euros la música a la cerminia. Si us interessa tinc la informació per correu.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 09, 2007 7:46 am

Bon dia nines,

JA TINC HORA PER PRONOVIAS! EL DIVENDRES 19 A LES 16.30!!! Vaig trucar ahir a la tarda, ja tenien obert. Al final m'acompanyen la meu mare, la meva germana i la meva cunyada, la xicota del meu germà, he volgut que vinguin les dones de la casa, jeje!

Sira molta sort avui! ja veuràs que anirà bé!

Gemma (nit) felicitats ja tens el viatge! una cosa menys!

Mireia jo vaig rebre al correu un missatge com si tingués un correu nou però he mirat la bútstia d'aquí del forum i no hem surt res! :-/

Agbe espero que estiguis millor de les angines!! :-()-)

Lidia el vestit Ursulina que t'agrada d'ón es per xafardejar-lo!jej ::-)

En quan al músic nosaltres hem agafat a Gresk Planet, el noi es diu Francesc i es de Roses mateix, es molt simpàtic també. Ens costa 700 euros la música al banquet (entra pica pica, música durant el sopar i el ball que són 2 hores i mitja si no recordo malament) i després 150 euros la música a la cerminia. Si us interessa tinc la informació per correu.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 09, 2007 7:47 am

Bon dia ninetes!!!!

Agbe, reina, com estàs?? Et trobes millor avui?? (+:-) Espero que sí!! :-)ok:

Sira, a veure,.... que jo t'he vist a les fotos del vostre web i estàs estupenda!!!! I vestida de núvia estaràs ESPECTACULAR!!!! :-)ok: :-)ok: Així que no et preocupis en absolut!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
Mira, quan vaig anar a Rubén Perlotti (Barna), ells tenen els vestits que fan servir a pasarel.la, així que imagina't!! :-)) :-))

Míriam, carinyu, ja ens diràs que t'han dit al Mas Pau, ok?? =0-0-)

Gemma, tens tota la raó, millor triar el ram una vegada ja tinguem el vestit. Igualment, crec que no me l'agafaré de tall llarg, ja que fa ser més baixeta (o és al revés)??? :hmm:: :hmm:: :-/

Per cert Lídia, on t'has comprat el vestit??? És precióssssssssssss!!! :-)) :-)) :-))

Petons,

Gemma.
_cumeta_

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant