Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 11, 2007 8:24 am

Bon dia guapes!!!!

Avui es com si fossim divendres!!!! que bé! que tal pinta el cap de setmana? ja veis que no sabrem podré saber res de la ira fins dilluns! bueno jo dilluns també us explicaré que tal Cymbeline (ja en tinc ganes!!!)

Anna benvinguda per aquí! estaves desaparescuda!!!!

Noies les que us caseu pel civil.... sabeu quan hem de començar a moure els papers? jo em sembla que aniré a preguntar al nostre ajuntament el dia de sant narcís que tinc festa a veure que hem de fer i si aquell dia puc començar a recopilar pepers ho faré per que si no tinc por que hagi d'ana r l'últim moment i jo el final d'any el tinc molt liat a la feina i no puc faltar tampoc per arreclar-ho... bueno ja em direu!!!

Ainos a mi m'agrada molt la Deu faràs una bona elecció!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dj. oct. 11, 2007 8:35 am

Bon dia noies!!!!
Avui, encara que fa molt de vent no plou. Ahir vaig tenir que tencar l'oficina mitja hora abans pq del que plovia es van inundar tots els carrers dels voltant. Sant Feliu sempre li passa el mateix. allò semblava un mar!!!

Sira on ets????? estem intrigades amb la cronica!!
Anna jo tbe em vaig emprobar el Nesga i es maquissim, bona elecció.
Gemmanit jo no em caso pel civil pero a mi m'han dit mig anya abans has de comenár a moure els papers.

Bueno, us deixo que vaig a treballar. Per fi divendres!!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: TETES » dj. oct. 11, 2007 10:27 am

HOLA BON DIA NINES!!!!

QUE TAL ESTEU?? SOBRETOT BEN ENFEINADES AMB ELS VESTITS EE!!! OLE OLE AVIAT TINDREM TOTES LES GIRONINES AMB VESTIT, GUAY!!!!

MIREIA ESTAS MOLT I MOLT GUAPA AMB EL VESTIT!! BONA ELECCIO!!! UN COP EL TINGUIS A LA TEVA MIDA EXACTA I LLARGADA CORRECTE I TOT ESTARAS DIVINA I PRECIOSA!!! ET VEURAS GUAPISSIMA, JA VEURAS!!!!

QUE BE NENES, TRES DIES DE FESTA!!!!!! FAREU ALGO ESPECIAL?? NOSALTRES NO, ANAR A CASA LA MEVA SOGRE QUE FA DIES QUE NO ANEM, POTSER DISSABTE A IKEA, VOLTAR....

OSTRES ESTIC FARTA QUE NINGU EM PASSI FOTOS DEL CASAMENT, AMB EL MOTO QUE TINC JO DE FOTOS!!! GAIREBE NO EN TINC I LES DEL FOTOGRAF A SABER QUAN LES TINDRE!!! :--( :--( :-(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: truffa » dj. oct. 11, 2007 10:33 am

BON DIAAAAAAAAAAAA!!!

Com esteu?ahir el vespre no em vaig connectar gaire, perke en marc va llogar dvd i el varem mirar, jejeje

Benvinguda anna, no sé si alguna vegada haviem parlat...

Doncs akest cap de setmana en marc treballa i segurament baixaré a girona a veure la mami i germanes i estaré per girona, de tant en tant quan ell no hi és magrada fer-ho.

Ai la sira si que ens farà patir jejeje jo tmb espero havera que ens diu, i gemmanit que et vagi molt bé també a cymbeline.

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » dj. oct. 11, 2007 2:37 pm

Hola guapes m'he estat possant al dia ara que tinc un moment abans d'anar a treballar. Aquest matí havia demanat festa per anar a mirar hipoteques :-( ! uff quin pal, quan veus tans anys i tants diners, hem estat tot el matí voltant per caixes, i la cosa no varia gaira, poder la que millor en surt, es Caja Madrid, amb un tipus de hipoteca creixent, vol dir que comences pagant una cuota més baixa i t'ho van pujant. En fi quin cacau, a veure si siem i ens ho mirem amb calma i ens decidim.

Bé demà anem a parlar amb els de l'hotel a aclarir dubtes que bé ja era hora. :-)ok:

Jo esperava llegir la crònica de la Sira, però veig que està desapereguda! a veure si ens explica que tal.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 11, 2007 3:07 pm

Hola guapes!

Per fi dijous!!!! Bé com si fos divendres!!!!!

Avui vaig a entregar la paga i señal al restaurant, haviam que tal! Espero que ens ensenyin la suit, que no sé com és!
En fi, la Sira em sembla que ens farà esperar fins dilluns... i tu Gemmanit igual, no? Espero que us vagi molt bé!

Vinga guapes, vaig a fer una volta per Girona a mirar roba interior!
Un petonet!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 11, 2007 3:30 pm

Bona tarda reines!

Avui vaig de cul amb demà festa!

Si Miriam la meva crònica fins dilluns per que a casa no tinc internet així que ja us explicaré.

Merci mireia per la orientació farem això que us dic el dia de sant narcís anirem a l'ajuntament a recollir la paperassa. :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 11, 2007 4:17 pm

Gemmanit, nosaltres ens casem també pel civil, ho tramitarem al Registre Civil de Girona, a l'Ajuntament de Sant Joan (que és on ens casarem) em varen dir que en ciutats una mica grans el millor és anar-hi amb temps, ja que a tramitar l'expedient ja triguen cap a 2 mesos, també em varen dir tan bon punt ho tingues ja els hi portes i ja m'ho guardarien, tot i que ells ho necessiten només 15 dies abans del casament, però que així ja ho tenien i millor que millor...
Així que quan abans comencis a moure la paperassa millor, ja que en aquests llocs mai se sap...
Jo també ho faré aquella setmana de fires que la tinc tota de festa i entre dimarts i dimecres suposo que ja tindré tots els papers a punt.
Sàpigues que vosaltres només és necessari que us presenteu el dia que us cita el jutge amb el/els testimonis (que no se quants són) la resta t'ho pot fer qualsevol altre persona.
Que tinguis molta sort amb els vestits, ja ens explicaras!!

Bon cap de setmana a tothom!!!!!!!!! >.-<:
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 11, 2007 4:30 pm

Gracies Ainos! suposo epro que he d'anar a l'ajuntament on ens casem en aquest cas Bonmatí oi? i a nosaltres em sembla que ens toca els jutjats de santa coloma de farners. Bueno ho mirarem a veure que...

Merci per l'ajuda!!! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. oct. 11, 2007 4:39 pm

Bon tarda nines!!!!!!!!!!!!

Carai, quin dia avui de feina!!! Pot ser és perquè demà es festa, no sé,...
Per cert, és que em va il.lusió dir-vos-ho,... demà és el meu aniversari!! :mu:: :mu:: :mu:: : ban : : ban :
Jisjisjisjisjis,.... a veure què em regalen!! : 0.0.0.0 : 0.0.0.0 :hmm::

Gemmaaaaaaaaaaaaa, que aniràs a Cymbelineeeeeeee!!! >.-<: >.-<: >.-<: Que guayyyyyyyyyyyyy!!!!!! :-)) :-))
Volem crònica amb pèls i senyals, eh!! :-)ok: :-)ok:

I la Sira???? No ha entrat en tot el dia, no? Bé, suposo que haurem d'esperar a dilluns,.... :hmm::

Míriam, com ha anat al Mas Pau??? Has vist la suite??? :bany: :bany:
Explica'ns, explica'ns!! :-)ok:

Nines, com es presenten aquests 3 dies de festa??
Jo marxo amb el meu futur marit i tota la família a una casa rural a prop de Vic. És que demà passat la meva nebodeta fa l'any!!! :-)) :-)) :-)) (jejejeje, se'm cau la baba)!!! :-))

A totes les que us heu reincorporat,.... benvingudes de nou!! :-)ok:
Crec que no hem parlat mai,.... però aquest és el principi d'una gran aventura per a totes, on poder compartir les noestres vivències, etc.!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petons a totes i molt bon cap de setmana,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 11, 2007 5:00 pm

Gemma felicitats!!!!!!!!!!!!!
Segur que si que algun regalet hi haurà, ja ens explicaras dilluns... Quina sort poder marxar aquests dies a la muntanyeta, amb lo que m'agrada a mi, però bé em toca quedar-me a la city, a veure si nosaltres marxen per Sant Narcis, encara que siguin un parell de dies.
Merci a totes per la rebuda, sou uns sols :-()-) , ja que això de casar-se porta molta feina (això que jo acabo de començar) i no se a vosaltres, però a la meva parella li sembla tot bé, i en part això també m'estressa i em responsabilitza més a mi, però bé, suposo que ja s'implicarà un cop tinguem el restaurant reservat en ferm, ja que avui hi he trucat i la noia que se n'ocupa feia festa, a veure demà, i així matem el tema.
Gracies una altre vegada :-)ok:
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 11, 2007 5:27 pm

Gemma moltes felicitats!!!! :-()-) quans en fas???!!! ja ens explicaràs que t'han fet de regalitus! i que ve poder marxar uns dies! sempre van bé!

Nosaltres pel pont no tenim res pensat demà tenim un sopar i dissabte cap a Cymbeline!

Ainos a mi em passa el mateix la meva parella tot li sembla bé i "passa" una mica de tot i això també fa que jo porti més nervis per que és el que tu dius et pessa més la responsabilitat per això em va molt bé pdoer-ho compartir amb totes volsatres! acabarem sen una pinya arrel de compartir aquests preparatius. Amb lo úni que s'ha implicat és amb el viatge que l'ha escollit ell.

Un petonet a totes i bon pont!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. oct. 11, 2007 5:35 pm

Hola reinones!!!!

Ainos, estem aquí per ajudar-nos, compartir, etc.!!!! Així que, qualsevol cosa que necessitis,... ja ho saps!! :-)ok: :-)ok:

Gemma, carinyu,... 27!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com passa el temps!!!! Sembla que fós ahir que vaig conèixer en Rubén!!! I ja han passat 7 anys!!!! :o-o: :o-o: :o-o:
Ostres, tinc moltes ganes que vagis dissabte a Cymbeline i expliquis la teva experiència!!!! :-)) :-)) :-))
A veure quins vestits hi ha de nou, quins t'agraden, etc.!!! >.-<: >.-<:

Bé ninetes, descanseu molt aquests dies i,.... porteu-vos bé!!! ::orrr:: :: orrr::

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dj. oct. 11, 2007 5:36 pm

Si ell d'això si que en parla, ahir em deia un circuit per Austràlia o Canadà.... i jo que volia fer platgeta i descansar, em sembla que ho tinc clar, però bé, quan arribi el moment ja en parlarem, sempre acabo guanyant >.-<: A mi m'agradaria poder combinar una mica, és a dir, uns dies de circuit i alguns en una illa paradisíaca, ja es veurà.
Tinc una amiga que va combinar un safari a Kenya i una estada a les Seychelles, impressionant!!!!!!!!!!!!!!!!
ainos28

EntradaAutor: arohha » dj. oct. 11, 2007 5:56 pm

HOLA NOIES,

MOLTES FELICITATS GEMMA!!!!!!!!!!!!!!!! :tkitki:: :tkitki::

A MI TAMBE EM PASSA EL MEU XICOT LI SEMBLA TOT BE (es un solete)PERO JO EM POSSO UNA MICA DELS NERVIS PERQUE VULL QUE TOT SURTI PERFECTE...

BON CAP DE SETMANA A TOTES..

SEGURAMENT EL DISSABTE A LA TARDE ANIREM A LA FIRA QUE FAN A LLORET. JA OS EXPLICARE...
:-)ok: :-)ok: PETONS
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. oct. 11, 2007 7:44 pm

Hola nines!!!!!!!

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES PER LES VOSTRES FELICITACIONS!!!! SOU GENIALS, DE DEBÓ!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ostres, el meu també és un panxacontent!!! :o-o: Si fós per ell ens plantariem el dia abans del casament amb la meitat de les coses per fer. Mai em posa problemes a res respecte el casament, però sempre sóc jo la que ha de tirar del carro. En fi, he arribat a la conclusió que això no és un "problema" personal seu, sinó que tots els homes són iguals,... panxacontents!!! (beee*.+)

Bé guapes, ara sí, molt bon cap de setmana llaaaaarrrrrrrrggg!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Gemma i Sira, esperem les vostres cròniques!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: sira » dj. oct. 11, 2007 8:32 pm

Hola noietes!!!!!!!!

Gemma felicitats!!! és una sort fer anys un dia que és festiu! FELICITATS!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Bueno JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-):-):-): Estic molt i molt contenta!!!! :-///: :-///: >.-<: >.-<: :-///:

Dir-vos que dimarts vaig anar a Pronovias i dimecres a Rosa Clarà i avui al ser dijous ja treballem a la tarda... :--( soposo que moltes no ho llegireu fins dilluns, però no passa res.

Començo la crònica:
Dimarts a Pronovias teniem hora a les 18:00 i com molt bé vau dir ens van agafar a les 19:00 i vam començar a emprovar a les 19:20 aprox. i en vam sortir a les 21:00!!!! :--(
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dj. oct. 11, 2007 8:40 pm

Em vaig emprovar: Cameo, Condesa, Caribe, Diva, i algun altre que no surt al catàleg i la veritat és que al final estava dubtant entre 2 el Condesa i el Caribe i la sra que ens va atendre ja em deia que per quin em decantava com perquè m'el quedés i jo li vaig dir que volia mirar altres llocs que ja sabia que aquests 2 m'agradaven molt i no va posar molt bona cara però volia mirar a altres llocs.

Què us semblen el Condesa i el Caribe?

De tornada estava dubtant molt perquè el Condesa quedava molt mono però la roba era com plastificada i feia molt de soroll i el Caribe m'agradava com em quedava però el trobava molt bufat en serio a la foto no ho sembla però posat semblava un globo! i em va dir que va em podrien treure capes.

Us aborreixo???
sira

EntradaAutor: TETES » dj. oct. 11, 2007 8:41 pm

hola sira!!!

segueix segueix!!! res d'avorrir-nos!!!! >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dj. oct. 11, 2007 8:47 pm

Dimecres vam anar a Rosa Clarà teniem hora a les 16:30 i van ser súper puntuals ens va atendre una noia que es diu Roser i ens va atendre molt i molt bé.

Dir-vos que a mi m'agradaven 2 o 3 de Pronovias i 2 o 3 de Rosa Clarà i abans de quedar-me una cosa o altre volia estar segura.

Doncs em vaig emprovar els vestits triats i ja vaig sentir aquella cosa que diuen que et fa dir AQUEST ÉS EL MEU!!! és molt senzill però a mi m'agraden així el que el preu pica, pica molt, però els meus pares em van dir que no mirés preus però a mi em sap molt de greu i em van dir que era molt tonta que ells volen que jo estigui contenta, i la veritat és que ho estic!!!! >.-<: s'em nota no????

Us enviaré un privat amb el nom per si en Rafel entra per aquí i la meva mare es va endur la càmara i em va fer un munt de fotos i a Pronovias igual i no ens van dir res de res!
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants