Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dj. oct. 11, 2007 8:48 pm

jo vull veure les fotos please!!

felicitats per l'eleccio!!!! has anat ben rapida ee!! una cosa menys!!!!

:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dj. oct. 11, 2007 9:40 pm

Sí ja t'enviaré alguna foto ara us he de deixar

Adéu!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 9:08 am

Bon dia guapes!

Gemma, moltes felicitats!!!! Espero que et regalin moltes coses!!!! :-)

Sira, reina meva....PER FI UNA ALTRE AMB VESTITTTTTT!!!! Quina ilusió!!!! Ostres ja m'enviaras un privi amb el vestit i les fotos eh! Que tinc moltes ganes de veure't!!!!
Que guay, a poc a poc ja anem tinguent totes el nostre vestit...i de moment Rosa Clarà semporta la palma!!! Per cert, pica pica molt???

Pel que deieu dels homes, doncs per variar el meu otro tanto... encara que ell el que està es CAGAT! Pobret es molt vergonyos i aixó li suposo pasar un trangul espantós!

Ahir vaig anar a fer la paga i senyal i la veritat que en Toni es un encant! Ens va tornar a ensenyar tot el restaurant, les zones que agafariem, les zones on es faria si plogués, el menjador... i cada cop estic més satisfeta d'haver triat Mas Pau! =0-0-)
La suite no ens la va poder ensenyar pqerque estava ocupada, així que res, aviam a la pròxima!
JA ens va dir que estariem en contacte...almenys, ja ens hem tret una paga menys a fer... De moment! :o-o:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 9:16 am

Bon dia guapes!

Gemma, moltes felicitats!!!! Espero que et regalin moltes coses!!!! :-)

Sira, reina meva....PER FI UNA ALTRE AMB VESTITTTTTT!!!! Quina ilusió!!!! Ostres ja m'enviaras un privi amb el vestit i les fotos eh! Que tinc moltes ganes de veure't!!!!
Que guay, a poc a poc ja anem tinguent totes el nostre vestit...i de moment Rosa Clarà semporta la palma!!! Per cert, pica pica molt???

Pel que deieu dels homes, doncs per variar el meu otro tanto... encara que ell el que està es CAGAT! Pobret es molt vergonyos i aixó li suposo pasar un trangul espantós!

Ahir vaig anar a fer la paga i senyal i la veritat que en Toni es un encant! Ens va tornar a ensenyar tot el restaurant, les zones que agafariem, les zones on es faria si plogués, el menjador... i cada cop estic més satisfeta d'haver triat Mas Pau! =0-0-)
La suite no ens la va poder ensenyar pqerque estava ocupada, així que res, aviam a la pròxima!
JA ens va dir que estariem en contacte...almenys, ja ens hem tret una paga menys a fer... De moment! :o-o:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. oct. 12, 2007 11:32 am

hola guapes!!!

doncs jo segueixo ben enamurada del nesga i el nàpols del pronovias, ah, i del deseo!!el trobo precios!!! pero no se, fins al desembre a esperar-se!!!
del que deieu dels homes a mi em pasa pero em sembla que al reves, el meu nen es un terremoto!! i mes ho vol tenir tot planificat anys abans, penseu que fa 2 anys que ja sap om es diran els nostres nens!!!el que passa que jo el freno, tema fotograf i demes ho buscarem l tot nuvis, no vui correr molt que a mes nem fatal de pasta fa 2semanas que estem instalats i es horroros!em cauen osties de tot arreu!!!
:--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dv. oct. 12, 2007 12:10 pm

Bon dia noies!!!!

Gemma moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!

Sira FELICITATS, ja t'ho vam dir que el trobaries!!!
A veure si ens m'envies un privat, que jo ja te'l vaig enviar amb la foto, i ens diu quin model és. jejejej.

Bon cap de setmasna a totes!!!!

adeu
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 12:53 pm

Ostres Anna, doncs jo no podria pas aguantar fins al desembre i encara menys tinguen tant clar que t'agraden aquests models... quina paciencia reina meva! COm es que esperaras tant???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 12, 2007 1:00 pm

Bon dia guapes,

què tal? com va el dia festiu? espero que molt bé, ja que el temps acompanya bastant.

Gemma, FELICITAAAAAAAAAAAAAATS!!! espero qe et regalin moltes coses.

Sira, FELICITATS!! una més a la llista de les que ja tenen vestits!!Que bé!! Espero qe per privat ens diguis el model i alguna foto, please!

Miriam, molt bé amb lo de la paga i senyal del restaurant. téns tota la raó amb això que en Toni és un encant. i té molta paciència.Nosaltres, esperarem que ens truqui al novembre, sinó ja el trucaré.
Ah, per cert, vas veure algu de roba interior a Girona que t'agradés???
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 12, 2007 1:05 pm

Sira, esperem més crònica de rosa clarà... quins vestits et vas probar??

Anna, nosaltres estem igual que vosaltres... ens falta concretar fotògraf i músic. suposo que esperarem al tot nuvis a acabar de decidir-nos.

Bon cap de setmanaaaaaaaaa,

Petons
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 2:11 pm

Bona tarda reinas!

Agbe, no vaig anar a gaires llocs...s'em va fer tard...vaig estar mirant a una botiga que hi ha per allà a la Salle...no se qué Rosa, pero els preus eran caríssims... tot 300 euros! I jo passo de gastarme aixó...
Em sembla que m'acabaré quedant el que vaig veure aquí a figueras... estic esperant haviam que em porta una amiga de Madrid, pero sinó em quedarè aquell!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dv. oct. 12, 2007 6:11 pm

Hola noies,

Suposo que avui no hi ha ningú, jo és que tenia un moment i he entrat a veure que avieu escrit ahi.

Gemma felicitats espero que pasis un bon cap de setmana i et regalin moltes coses.

SIRA guapa felicitats ja tens vestit, que ràpid, no? jeje veig que totes neu molt ràpid escollint. Ja ens pasaràs un privi amb la foto del que t'has quedat.

Nosaltres avui hem anat a parlar amb en Xevi del hotel ens ha donat els menus d'aquest any i ens ha explicat tot una mica, com funciona la barra lliure etc. Ens ha dit que l'hotel ens regala la nit de noces una de les suit que tè i entrada al spa amb un circuit relaxant jeje! >.-<:
Una pregunta als vostres restaurants, al pica pica quans plats passen? es per comparar perquè amb l'exemple que m'han passat hem fa por que sigui poc.

Després hem anat a fer un volta per Roses i hem arribat a la plaça de l'esglèsia on hi havia tot de gent que sortia i allà hi ha una floristeria que ens ha recomenat al hotel i hem entrat a preguntar preus per adornar la ciutadella, i quina casualitat que a l'esglèsia la tenia adornada amb tres rams a l'altar per un casament que hi ha demà, ens ho ha ensenyat i explicat, de pas hem vist l'esglèsia de Roses no l'haviem vist i es preciosa, en cas que plogui la cerimonia en comptes de la ciutadella la farem a l'esglèsia. Bé el preu de tres rams a l'altar més el pasadis per on pasem els nuvis m'ha dit que uns 300 euros. i ens ha dit que els rams ens els podrem emportar ja que allà a la ciutadella no en fan res. Ho he trobat bé de preu. També ens ha comentat que l'estil d'allà com es aixì una mica rustica posen girasols però podem escollir el que volem. M'ha fet pensar en la Tetes els girasols, jeje.

Quin rollo he fotut, bé guapes ja xerrem dilluns, a veure com li va demà a la Gemma (nit) a Cymbeline!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 6:37 pm

Hola!

Espe que bé, ja saps el menú que podras triar!

A Mas Pau de pica-pica, si no m'equivoco ens fan triar entre 27 i 29 plats, es veu que es super complet!

Pel que fa a les flors, doncs esta força bé, el que continuo pensant que es passen un ou amb els preus! Si ho comparo amb els teus preus, els que he trobat a Girona doncs també són asequibles ja que em costa 625 pero tot, o sigui, l'esglèsia, el ram de nuvia, les solapes del nuvi, padrí i pare, la decoració del cotxe, etc...

Que guay lo de la suite i el recorregut per l'spa! A nosaltres la suit també ens la regalen... que xuli!

Bueno nenas, haviam si alguna conecta y sinó fins dilluns guapes!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ana*** » dv. oct. 12, 2007 6:53 pm

hola a totes! es la primera vegada que entro aqui ja que no sabia que existis un foro de nuvies!!!!
espe et cases a la cituadella de roses??? jo també!!! avui hem anat a veure-la, perque no habiem estat mai a dins. et cases per el civil o religiós? nosaltres si podem , per el civil, ja que fins dilluns que hem d´anar a parlar a l´ajuntament no ho sabrem de segur.

bueno m´ha al.legrat saber que hi ha aquest forum. aveure si em puc conectar mes sovint! :-))
ana***

Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 09, 2007 9:30 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 7:37 pm

Benvinguda Anna!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

JO em dic Miriam i em caso i batejo al meu nen al dia 6 de Juny del 2008 a Lladó! Desprès fem el convit a Mas Pau!

Quan et cases tu??

Aqui trobaras unes bones amigues que intentaran ajudarte en tot lo possible, veritat noies??
Ja veuras qué rapid t'enganxes al fórum...

Ara estem amb els vestits...moltes en periode de prova i algunes que ja el tenim, com jo...

Com ho portes tu???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ana*** » dv. oct. 12, 2007 7:46 pm

hola miriam!! jo em caso el 31 de maig. ets de lladó?? jo soc de figueres.

lo del vestit ja ho tinc col.lucionat . el vaig agafar a pronovias ara fa una setmana. el que em queda es l´ajuntament, perque ho volem fer a roses i encara hem d´anar a parlar a l´ajuntament dilluns. i tu a on ho fas??
ana***

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 8:07 pm

Ostres que guay! Una semaneta abans que nosaltres!!!

Doncs si, soc de Lladó i ens casem a l'esglesia d'aqui ja que com que també batejem al peke doncs ja ho fem tot allà mateix. Despres anirem a MAS PAU, que ens va encantar!

Quin vestit tas quedat? Tens fotos??
Jo també ja el tinc triat, es de San Patrick, el model Bagur. Haviam si trobo a la pàgina on el vaig penjar i et poso el link...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ana*** » dv. oct. 12, 2007 8:11 pm

que guay! tambe bateig! quan té el nen??
el meu es el model dagen , m´en vaig emprovar molts i aquest es el que mes em va convencer, quin es el teu?? tens fotos??
la veritat es que son molt macos tots, i quan comences a emprovar-ten no acabaries mai.

espero que ens faci bon temps a les dos !!! ja que nomes hi ha una semana de diferencia!!!!!!!!!
ana***

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 12, 2007 8:11 pm

Bona nita guapes,

benvinguda anna!!! una gironina més, que bé!! jo també sóc de figueres. ens casem el dia 12 de setembre a usall (al costat de banyoles) i fem el sopar a Mas Pau.

Jo encara no tinc vestit!! demà vaig a rosa clarà i pronovias!! Quin vestit t'has comprat??

Hola Miriam, què tal?
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 8:22 pm

Ana em sona molt el model Dagen, no tens cap foto per penjar per aqui??

Aqui et poso l'enllaç on vaig penjar les meves fotos:
viewtopic.php?t=10966&postdays=0&postorder=asc&start=1620

Agbe, reina, com va tot? Demà ja et toca prova de vestits hoy?? A quina hora tens, jo a la tarda anirè a Sinovias a pagar el vestit!!

Espero que trobis el teu!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 12, 2007 8:30 pm

Miriam, a les 10h tinc que anar a rosa clarà, i a la tarda a les 16.30 a pronovias!!
a veure si amb una mica de sort, vaig encarrilant l'estil que m'agrada i que em queda bé, perquè el vull molt senzill i no gaire carregat!
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants