Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Rosana » dt. maig 16, 2006 6:07 pm

jo vaig anar a la ultima i t'ho passes molt be, portes cosetes per ensenyar (per que als que tens a prop ja estan farts de veure-les i no entenent per que et fa tanta ilusio ensenyar-les) a mes veus les de les altres que et poden donar idees i despres passes una estona xarrant i compartint anecdotes i fets i veus que no ets la unica que esta aixi emocionadilla amb el tema boda ... no se, es com si compartisem emocions, es chachi :-)ok:
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosana » dt. maig 16, 2006 6:11 pm

bones alzina!!! heu pensat anar a tots els grans premis que queden, per que que l'alonso guanyes de tant al shumy te merit ^_^ jo li vaig dir al santi, alli estan uns del foro, ya veuras com guanya l'alonso, li faran d'amuleto... el santi em va mirar una mica rarament... sol li va faltar posar-me la ma a la frent per veure si tenia febre pero bueno, els meus pronostics es van complir :-) :-) :-) el shumy ja pot pensar amb la jubilacio

Per cert, a la proxima us portare les fotos de la primera prova... van quedar fatal per que la camera desechable no era de les millors i per mi que la lent no estaba del tot fina, pero us podreu fer una idea
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dt. maig 16, 2006 6:29 pm

em sembla que em fare un post titulat "la pesada de la Rosana" i alli podre explaiar-me amb els meus monologos :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: parlare amb mi mateixa... sera una bona terapia per coneixe'm :-) :-) :-)
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 16, 2006 8:23 pm

Que bo Rosana...jejeje!!!!

Jo estic molt liada entre les meves coses, les de la boda i els meus nebots...no paro a casa!!!

Besitos guapis meus!!!
Visitant

EntradaAutor: alzina » dc. maig 17, 2006 8:13 am

Ja ja, Rosana, pero no vam ser nosaltres sols qui vam fer d'amuleto, com va dir a l'entrevista que li van fer el public li va donar una altra marxa al cotxe i a ell, tot era de color blau. No ens podie fallar.

Ho va fer de conya, ni un fallo, perfecte.

Aima, poc a pop....

Petita les cagaletes deixen de ser virtuals quan es va apropan el dia... :-(
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 8:43 am

Bones a tothom!!!

He estat liada a la feina i no m'he pogut conectar abans! A més primer he passat per les cròniques a veure que hi havia de nou i he llegit la de la Montsesita i d'altres, però la de la Montsesita és preciosa (les altres també eh!). Total que m'he liat i no he pogut entrar al post de Lleida fins ara.
Bé com ha anat les festes Majors? I valtres Alzines, no cal preguntar de com us ho deivieu passar al Circuit! Quina enveja, jo també vull!!! Deu ser espectacular anar-hi i a sobre que guanyi l'Alonso!!! No es que sigui molt aficionada al motor però m'agrada que guanyi l'Alonso, a més va ser un cap de setmana rodó, Alonso guanya a F-1, Pedrosa a moto GP i Nadal al tenis a Roma contra el Federer amb un partit de 5:05 hores i es decideix tot en l'últim tem break! Tot superrodó, ara només falta que guanyi el Barça avui i festa grossa!!! A veure si des del foro els hi donem una mica de sort i fem setmana completa!!!

Venga aquests ànims dels de Lleida, que es noti!!!

Petita, digui tu algo que et fan més cas!!!

: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :

:mu:: :-eh_:: :mu:: :-eh_:: :mu:: :-eh_:: :mu:: :-eh_:: :mu:: :-eh_::

>.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok:
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 9:59 am

Ei gent!!! On sou???

Vec que avui pels matins està molt mort això!!!

Petita on ets??? Alzines, Rosana, Aima, Montsesita i les demès que m'heu abandonat??? A28+1 i tu, fa dies que no et vec!!!

Venga noies!!! Bé suposo que debeu estar enfeinats els que heu tornat del viatge de noces i les demès de resaca de la Festa Major!!!

Així que ho probaré més tard, vaig a esmorzar! Fins desprès!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: a28 » dc. maig 17, 2006 10:00 am

ei reines!! nomes entro un segon per saludar i donar la benvnguda a la montsesita!!!!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 10:07 am

Vinga....vaaaa.....vaig a dir alguna tonteria de les meves.....
VISCA L´ALONSO!!!!!!!!!!!VISCA PEDROSA!!!!!!!!!!!!!! VISCA NADAL!!!!!!!!!!! I SOBRETOT..............VISCA ELS NUVIS I RECENT CASATS DE LLEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Alzina!!!!!!!!!!!!!! hola guapoo!!!!!!!!!!! s´ha fet dura la tornada a la feina oi?? :--( :--( :--( paciència....
Per cert, ho trobo fantàstic això de fer un SUPER QUEDADA a finals d´any amb tots els que ens hem casat aquest any!!!!!!!!!!!!! Qué guay!!!!!!!! :-)---(-: :-)---(-: :-)---(-: :-)---(-: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: M´agrada la idea, m´agrada!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: així ens ensenyem els àlbums i tota la pesca!!!!!!!!! : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer :
Com sempre..............M´APUNTO LA PRIME!!!!!!!!!!!!! -|-) -|-) -|-) -|-)
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. maig 17, 2006 10:09 am

jo tambe m'apunto!!
ilerda quan vas a fer la prova del vestit??
aima ja t'has apuntat als prematrimonials??
=0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 10:15 am

Ok!!! ja serem dos!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Qui més???!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. maig 17, 2006 10:17 am

petita tu com ho portes?? ja than fet mes regalets? aviat et faran el comiat de soltera no??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 10:44 am

Bueno.....ho porto bé, de moment. Tinc tots els caps de setmana a tope!!! pero bé!!!!!!!!!!! :-)ok:
El comiat m´ho fan el 10 de juny crec!!! es que no sé!!!!!!! cada dia em fan dubtar més.....son totes unes liantes!!!!!!!!!!
Nenes........ahir ens van fer un PEASO regal.......bestial !!!!!!!!!!!!!!!
Tenim una parella d´amics amb els que quedem sempre (ell em fará de padrí i em llegirá el vers) i ens van trucar ahir pq ens volien veure...
Ens van dir que ens portàven el regal de la boda.....vam obrir la caixa i estaba plena de papers i xuxeries....i a dintre una caixeta petita.....la obrim I EREN ELS NOSTRES ANELLS!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Així ens vam quedar el meu xurri i jo: :-( :-( :-( :-( Jolines!!!!!!! quin peaso regal!!!!!!!!!!!! Després em va sapiguer greu perquè els anells valien molts cuartos.....i sé que es volen comprar un pis....i clar...ens ha sapigut greu. S´han passat tres pobles!!!!!!!!!
En ocasions com aquesta t´en adones dels amics de veritat....i no ho dic pel que valen els anells sino pel valor sentimental d´aquest regal !!
A veure si demà us penjo les fotos!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dc. maig 17, 2006 10:49 am

QUINA IL.LUSIO PETITA AQUEST REGAL!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: !!!! S'HO HAN CURRAT, NO???
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 10:52 am

S´ho han currat molt Jeian!!!!!!!!! :-)ok:
Van anar a la joieria a dir-li que els anells els compràven ells i quan van estar acabats els de la joieria els van trucar per a que els anessin a buscar!!! I nosaltres esperant a que ens truquessin els de la joieria.....què tontos!!!!!!!! je, je,j e!!!! :o-o: :o-o: :o-o:
Ens ha fet molta ilusió!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 10:54 am

Veus Petita! No has de patir pels regals, ja que sempre hi haurà amics com aquests que et fan oblidar els altres que no es porten gaire bé, per no dir gens!

Però la veritat és que és un peazo regal!!! QUINA IL·LUSIÓ, NO?
tuttifrutti

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 17, 2006 10:56 am

Petita quin regla més xulo!!!

Per cert, pagines enrere vaig llegir que la gent et deia no se que de que et va passar amb un sobre. Que era?? No me vaig enterar..
Montsseta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 04, 2006 1:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 10:57 am

Ilusió??? mare meua.....en aquell moment els hauria escanyat de l´abraçada!!!!!!! Ens van dir que ens volien fer un regal especial.....i desde luego que ho han aconseguit.........portarem el seu regal tota la vida al damunt!!!!!!!!
Tuttifrutti, ja se m´ha passat lo d´aquell sobre.....es que clar....va ser el primer i em vaig quedar xof.....però ara ja està.....passo.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 11:01 am

Ondia Montsesita.......què fort no???? :-( :-( :hmm:: :hmm::
Jo...a veure....es que tinc molta por de no poder pagar el convit...ja sabeu que ens ho paguem tot nosaltres........a mí els regals tant se m´en donen........no vull fer negoci d´això...
Lo teu es molt fort Montsesita.....uffff.......... :--( :--( :--(
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 17, 2006 11:03 am

Que et va passar amb el sobre??
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta