Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: JEIAN » dc. maig 17, 2006 11:05 am

Jo no entenc que aquest amic del teu marit MONTSITA no os hagi fet el regal...es molt estrany :-( :-( :-( :-( ....potser os el farà més endavant!!! A mi em sembla que quan et cases et trobes moltes sorpreses...cap a BE :-)ok: :-)ok: i cap a MALAMENT :--( :--( !!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 11:06 am

No res...........el primer sobre que ens donàven i em feia tanta ilusió...i quan obro....150 euros!!!!! dues persones!!!!!!!!!! I vaig dir....jolin...doncs començem bé....el primer sobre i ja amb pèrdues!!!!!!!!!
I clar...ja em vaig començar a menjar l´olla...que si no ens podríem pagar el convit...etc, etc....
però wenu........ara ja està superat!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 17, 2006 11:11 am

Tranqui Petita!!! Et trobaras de tot!!!
Montsseta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 04, 2006 1:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 11:14 am

COLLLLLLOOOOONNNNNSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ui...perdó....
Montsesita heu triunfat com el cola-cao!!!!!!!!!!!!!!!! je, je!!!!!!!
Molt bé reina!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 17, 2006 11:18 am

Ara ens volem comprar un ordinador de mega guay amb pantalla plana!!!

I potser estaviant una mica més endavant tindrem per l'entrada d'un cotxe!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 11:21 am

Ara que em caso m´en adono de que....hi ha molta gent que no m´importa el que ens donin de regal.....el que més aprecio és que vinguin i passin aquell dia amb nosaltres. No us passa a vosaltres?
Per exemple tinc una veïna que m´aprecio molt, que m´ha dit que no vindrà perquè no poden pagar.....i jo sé que ells no poden.....però li he dit que nosaltres li pagarem el cobert....PERÒ JO VULL QUE VINGUIN!!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 11:21 am

Clar que sí Montsesita!!!!!!!!! :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dc. maig 17, 2006 11:23 am

Jo penso que tu convides a la gent perque et fa il.lusio que vinguin i veus a gent que encara que no et paguin el plat ho entens perque no poden, o per qualsevol altre motiu...pero hi ha gent que poden i molt i son garrapos!!!!! aquesta gent et fa rabia!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 11:31 am

Tens raó Jeian...però bueno....t´agafes una pataleta i t´has d´aguantar.......com em va passar a mi, i suposo que també a la Montsesita...
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 17, 2006 11:34 am

.............
Montsseta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 04, 2006 1:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: JEIAN » dc. maig 17, 2006 11:36 am

Aquesta gent que està una mica enganxat a vegades no hi pensa amb els amics i amb els regals...sol pensa amb FESTA I CLENXES!!!!!!! El dia que es trobin ells a la mateixa situacio que es vulgui casar i senti el cap s'en donara conte!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 17, 2006 11:37 am

..........
Montsseta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 04, 2006 1:05 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 11:38 am

I tant! Ja teniu raó, ja!

Natres el que ens feia més il·lusió era poder fer una bona festa, i disfrutar al màxim sobretot perquè el meu sogre estava en codicions i això era el més important per nosaltres. La demés família també però alguns que hi havia per compromís, per part de la sogra, m'era ben be igual si ens feien regal com no, perquè l'important era la festa. Tot i que haig de dir que es van portar molt millor aquest amics de la sogra que altra família i amics, però tant se val els importants no van fallar i sobretot a la festa van participar els més importants per nosaltres.

Així que ni que ara no tu sembli, Petita, ja veuràs que ni que tinguis guanys o perdues el que et queda serà el record d'aquell dia, que per molt que diguin és el més especial i feliç de la teva vida fins llavors! Si més no per a mi va ser així! Així que ànims que cada dia queda menys!!!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: JEIAN » dc. maig 17, 2006 11:42 am

MONTSITA....aixi potser tens rao que no te res a fer!!!! que fort...amb una nena petita i anant-li fotent!!!!!! Jo no ho entenc...perque amb una nena tens més responsabilitat!!!!!

AIXI SEGUR TUTIFRUTTI, es la teva festa i vols que participi la gent a qui més estimes....i sa de ser optimista...jo penso que uns compensen amb els altres....pero també entenc a la Petita....pero Petita jo crec que al final estaras super super contenta amb tot i tots!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 11:46 am

Deu ni do Montsesita, amb l'amiguet dels coll--ons!!!

Per desgràcia també sé que és tenir un amic liat amb drogues, bé més que un amic un ex meu que justament ho vam deixar perquè ell no era capaç de deixar aquest rotllo, per molt que li digués a les bones i a les dolentes, així que ho vaig deixar perquè inclús jo al seu costat em sentia fatal i pensava que si el deixava reaccionaria, però no va ser així aquest tio estava encegat i el pitjor es que les "amistats" que tenia el feien anar pitjor, però clar com que jo allà era la que sobrava perquè no preneia res, clar la rara era jo, fins i tot un dia en una disco em van dir uns amics seus que em prenia i jo vaig dir que res, l´únic que tenia a la mà que era un coctel de cava i ells deien que no podia ser que aguantés aquella música sense prendrem res, i a partir d'allà ja vaig començar a fer creu i ratlla a tot el que envolta aquest mon de la droga. La veritat és que és una llàstima, perquè veus a cada jove que té problemes per culpa d'aixó.
Però bé, deixem de parlar d'aixó que aquí em de parlar de bodes i coses alegres, al cap dels anys vaig coneixer el meu maridet i ara som feliços com dos aniços!!! :-)ok:
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 11:53 am

Si, sí.........fóra mals rotllos!!!!!!!!!!!!! ecccsss, eccsss....fóra, fóra!!!!!!
És una pena que una persona es deixi perdre d´aquestes maneres, però hi ha vegades que no hi pots fer res..........no es deixen ajudar.
Però bueno, els que més ens importen estan bé no? doncs ala!!! alegria, alegria!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dc. maig 17, 2006 12:01 pm

ALEGRIA I FELICITAT NOIES!!!!!!!!! DIVENDRES EM QUEDARA 1 ANYET PEL COMPTE ENRERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I AVUI A VEURE SI GUANYA EL BARÇA!!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 12:01 pm

Eso alegria, que es el més important!!!

Per cert qui fa la despe aquest cap de setmana per Lleida, ho dic perquè com la passegin pels Camps Elisis deu ni do, amb l'Aplec!!!

Bé, jo hi seré així que qui estigui disfressada fora de lo normal ja m'hi fixaré!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 17, 2006 12:05 pm

LA ILERDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 12:08 pm

Ah! Aquest cap de setmana vam anar a sopar a Lleida amb uns quants de la colla i vam coincidir amb una despe de tios que si no recordo malament eren d'Artesa de Segre (o de Lleida?), no sé. Lo bo es que en aquell restaurant la primera despedida que van fer va ser la del meu xicot i es veu que era insuperable, al meu xicot no el van disfressar perquè els seus amics van pensar que no estava gaire animat per fer el ruc (per lo de son pare) i en principi tampoc li anaven a fer strepear per lo mateix però com que el van veure bastant animat doncs al finar li van portar!

Total que la colla de tios que hi havia al costat, eren la mar de catxondos i només feiem que riure amb ells i fer bromes, el novio anava disfressat de torero i quan li vam portar la tia primer vam disimular i no miravem però desprès van retirar el biombo i tot i allà tots barrejat miravem l'estreptease (que per cert la tia no va ser gaire professional, la veritat) total que va estar divertit, ara no puc dir que no he estat a cap despedida d'un tio. La veritat es que la meva la vam fer en un lloc on hi havia tios i ties fent despedides però no és lo mateix ser tu la protagonista que ho sigui un altre!!!

Total que l'amo del restaurant va dir que no havia superat la del meu xicot, a saber que debien fer, aquest homenots!!!
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants