Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 12:11 pm

ILERDA!!!

On ets??? Passaràs per l'Aplec? Va, que et vull veure!!! A veure si les teves amigues s'ho curren i et venen a fer un tomb pels Camps!!!

Quina gràcia, poder veure't!!!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 12:53 pm

Hola Noies i noi!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dc. maig 17, 2006 1:39 pm

Encara viva!!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Ufff quin fart de feina!!! ara us escric desde casa perque aquest mati no he pogut i aixo que el foro estava animadet!!! quina llastima!!!!

Montsesita, que fort lo del amic aquest, ja se sap que pot estar malalt, pero a vegades no s'entenen del tot les coses ni amb aquesta excusa. Aixo dels regals es molt relatiu, mai saps com pot anar la cosa fins que no ha passat tot.
De moment, els que ens han donat regal ens han deixat ben contents, no ens ho esperavem, pero encara falta molta gent, casi tota familia i a vegades aquestes son les pitjors desil.lusions...

Petita, com van les cagaletes virguals???
Que xulo lo d'aquests amics vostres!!!!! quina sort, aixo si que es un bon detall i una gran sorpresa!!!!
Volem foto!!!!
Per cert, a mi em van trucar ahir, que ja estaven els anells, pero fins disabte a la tarda com a minim no els puc anar a buscar. Aixo sí, crec que ens costaran menos de lo que pensavem!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 1:45 pm

Que bé Ilerda!!! Això sempre va bé, quan et posses un pressupost i desprès és menys!!! Penses que ja tens per alguna cosa més, si més no és el que pensava jo!!! :-)ok:

Bé, preparada per el cap de setmana!!! Ai, ai, ai a veure que et faran!!!

Facin el que et facin pensa que només ho fan per que et diverteixis i perdis una mica el sentit del ridícul! La veritat es que a mi em va anar força bé, perquè per la despedida em va veure tanta gent disfressada que el dia de la boda no em sentia per a res disfressada i la gent si em mirava no em feia ficar tant dels nervis!!! Diguessim que es una petita preparació pel dia de la boda!!! Això si et disfrassen que també hi ha que si els hi dius que tu no vols et fan cas, però generalment, si més no a mi, no em va passar, tot el que els hi vaig dir que no fecin m'ho van fer més i tot!!! Així que sigui el que sigui, disfruta i diverteixte que és lo millor!!!

I sobre tot pensa que et podràs revenjar d'alguna o altra!!! (és el millor :-)ok: )
tuttifrutti

EntradaAutor: Ilerda » dc. maig 17, 2006 1:49 pm

Tema despedida!!!

Si ho hagues sabut, me la organitzo jo i segur que acaba millor.
No m'estic enterant de gran cosa, pero de lo poc que ser, preferiria no saber res...
Me la organitza ma cosina, i no se que hauran comprat, pero molta gent s'esta desapuntant pels quartos... o sigui que crec que serem quatre gats, contant que ve ma mare, ma sogra i dues companyes de la feina... Vamos, estarem soletes... Aquella "amiga" ja us vaig dir que no vindria tambe amb l'excusa dels diners (no se si es veritat o no)

Avui m'he enterat de que ja no anem al restaurant perque haviem de ser un minim i ja no hi som. Aixi que segurament anirem a un cutre-bar que porten els meus tiets, al mig de la carretera d'un poblet de pagesos...
Si pogues m'escaparia hasta jo!!!!!
A mes ara ho volen fer en divendres... i jo disabte seguent treballo!!!!

Mare meua, millor no vull pensar perque em fico malalta!!! No se si ho estinc ficant pitjor de lo que sera, pero ara mateix, m'escaparia!!!

Obviament, no crec que anem a la plec... tampoc em deixaria, com em volen disfresar, jo no surto de casa ni que em matin, quina vergonya mare meua!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Ilerda

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 1:57 pm

Això és el que pensava jo i en pic em van disfressar i ala! cap al carrer no vaig tenir cap altre remei!

Això si fer-ho en divendres si treballes l'endemà, deu ni do, és una put--ada!

Bé, a mi també em van liar bastant i fins el mateix dia de la despedida van haver de canviar coses perquè es pensaven que els hi havia enganxat tot!!! Això va ser degut que la meva millor amiga es va deixar l'agenda al meu cotxe i quan li vaig dir que la tenia jo ella lo primer que em va dir, sobretot no la miris! I per molt que tenia unes ganes horribles de saber que em preparaven no ho vaig fer, però clar qui s'ho creu així que van canviar la disfressa i la manera de fer la passejadeta disfressada, tot i així em va agradar més el que em van fer que no pas el que tenien preparat!!! Desprès de la despedida si que la vaig xafardejar i per això sé que van fer alguns canvis!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 17, 2006 1:59 pm

Bé, gent em despedeixo que haig de marxar cap a dinar així que ens veiem demà (si puc que demà tinc lo jefe per aquí i no crec que pugui conectarme gaire, a més m'estic liant massa i tinc una feinada de por).

Adeus a tothom! Fins aviat!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. maig 17, 2006 4:15 pm

Ilerda em sap molt greu que estiguis tant desilusionada amb la teva despedida.........
Aníma´t xata, que ja veuràs com al final t´ho passaràs bé!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
Jolín...doncs si ho feu el divendres i l´endemà has d´anar a treballar.....QUIN ROTLLO!!!!!!!!!!!!!!! :--( :--( :--( :--( no ho poden arreglar això?
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: JEIAN » dc. maig 17, 2006 4:37 pm

Segur que t'ho passaras SUPER BE a la despedida...potser t'enganyen i et diuen que t'ho faran divendres!!!!!! I si t'ho fan divendres tampoc no passa res...passaras una mica de son i ja està ES UNA VEGADA A LA VIDA UNA DESPEDIDA!!!!!ANIMS :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Ilerda » dc. maig 17, 2006 5:28 pm

Ains, gracies pels anims guapes, pero no tinc moltes ganes de despedida la veritat... pero bueno, agraixo l'esforç de qui me la esta muntant.

Estic superliada a la feina, aixi que no tinc gaire temps per escriure...

Ara al sortir tinc hora a la estiticien per fer-me una depilació (fora de la reforma de nuvia jejejeje) es per si acas... Pero no tinc moltes ganetes perque fa pupeta... pero ja se sap, para presumir, hay que sufrir!!!
Ilerda

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 17, 2006 6:10 pm

Ilerda!!! Anima't dona!!! Estic segura que t'ho passaràs molt bé!!!! Pensa mai més et podran fer una despedida de soltera!!! Perquè mai més serà una dona soltera!!!!!!

Si ens separem serem, separades, divorciades o com li vulguis dir, però ja mai més serem SOLTERES!!!!!

Jo tampoc tenia moltes ganes de despedida però m'ho vai passar molt bé!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 6:36 pm

nO ET PRECUPIS iLERDA, SEGUR QUE T'HO ACABES PASSANT SUPERBÉ!!!!
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. maig 17, 2006 6:52 pm

aquest mati no tenia massa temps per escriure... que tal esteu wapes??? montsesita benvinguda de nou!! ja et trobabem a faltar!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-)
no he pogut llegir la cronica encara pero m'he mirat les fotos; que wapos!"! quina enveja (sana claro...)... i tu que dubtaves del vestit?? si es una passada?? ja el tens a la tintoreria?? quan et deuen de cobrar per netejar un vestit de nuvia?? :hmm:: :hmm::

petita qui peaso regalo reina!!! m'has emocionat i tot!! :-))

aima que be farem el curset junts; almenys coneixerem amb algu i no ens fara tan pal!! :-)ok: :-)ok:

ilerda reina; quin rotllo si a l'endema de la despedida has d'anar a treballar no?? vols dir que no ho canviaran?? :hmm::

a veure novetats meves poqiues, ens hem encallat amb el text de la invitació i no adelantem..... :--(
hem anat d'agencies i ara tenim dos pcions; la de sempre de fiordos+formentera i l'altra es jamaica, que men dieu??? ;.:love_:

Qui anira a l'aplec d'aqui el foro?? jo hi vaig de penyista!! >.-<: >.-<: >.-<:

VAIG A VEURE EL BARÇA. VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!!! :-)ok: :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 9:54 pm

Jo voto per Jamiaca...
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: maritima » dc. maig 17, 2006 10:19 pm

oe oe oe oe oooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeee viska el Barça¡¡¡¡¡¡¡
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 17, 2006 11:27 pm

CAMPIONS!!!!!

I jo aquí a Barcelona sense anar a canaletes... :-( :-(
Però es que el Francesc encara té jet lag i no s'aguanta... i clar per narhi sola...

A28, el vestit va acabar negre de la cua!! No se si ho podran treu això a la tintoreria, ma mare ja li ha portat per això.

Per cert, voto per JAMAICA!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dj. maig 18, 2006 7:34 am

Quina son que tinc.... No descanso gaire be ultimament, a mes ahir avans d'anar al llit ma mare em va confirmar el puesto on anirem de despedida (aquell cutre-bar) i que sera divendres... Aixi que m'en vaig anar de mala llet i no he dormit be.
Nomes em queda resignar-me, i esperar que dins de lo dolent, no estigui tant malament. Jo no puc fer res.

A part d'aixo, ahir vam acabar de preparar el que dema portarem al mossen per la cerimonia. Ell volia fer-nos lleguir algo per donar la benvinguda, pero nosaltres hem pensat que estarem tan nerviosos que no atinariem, aixi que ho hem fer per l'acomiadament, que ja estarem mes relaxats. A beure que ens dira el mossen!!!
Per cert Montsesita, moltres gracies per enviar-me el llibret teu, ens ha ajudat molt, de veritat!!!!

Ahir em va trucar aquella "amiga". No em va dir res de la despedida, pensava que em diria que no ve o algo, pero no. Nomes volia dir-me que tenia unes cartes nostres si me les podia deixar a la bustia del pis (nosaltres estavem al pis) Potser esperava que li digues que pujessin que els ensenyaria els mobles i com ho tinc, pero no ho vaig fer. Soc dolenta per aixo???
Em va insistir amb lo del regal de la boda, que que volia que em regales. Primer em va dir un cobrellit (pero soc molt especial en gustos jo, i no m'arrisco) Despres em va dir que em donava la meitat dels anells, pero no volia que fes aixo, es mes, ja tinc els diners perque ens els va donar la familia del meu xurri per reis. Aixi que com ella treballa en una optica, anirem a mirar unes ulleres de sol... potser hem de pagar una part nosaltres, pero bueno. Vaig sentir com li preguntava al seu noi aixo de les ulleres, no se si vaig entendre be, pero li va dir -no no sense descompte, al preu que valen - No se que va voler dir...

Quines coses!!!

Per cert, que no ho havia dit, BON DIA!!!!
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dj. maig 18, 2006 7:36 am

Doncs jo per ser diferent boto pels FIORDOS!!!!!
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dj. maig 18, 2006 7:37 am

Ja tinc aigua calenta al pis!!!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)

Nomes em van clavar 150 euros per posar en marxa la caldera!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Ilerda

EntradaAutor: alzina » dj. maig 18, 2006 7:45 am

Bon dia!!!

Encara que a mi el futbol no m'agrada...

¡¡¡ ENHORABONA CULÉS !!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

a28, jo voto Jamica.

Ilerda, et van cobrar per fer la posta amb marxa de la caldera? nosaltres no vam pagar res, entra amb la instalacio o la garantía. :-(
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants