Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: alzina » dc. maig 24, 2006 11:49 am

Ilerda, molt be el viatge. Si es que s'ha de fer una vista amb les agencies!!!
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: EDAE » dc. maig 24, 2006 11:49 am

jA JA JA JA !!!!! quE BO ALZINA!!!

FELICITATS ILERDA!!!!!!!!!!!!!!!!! Que bé que ja ho tinguis solucionat!!!!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: alzina » dc. maig 24, 2006 11:54 am

: ban : : ban : : ban :
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 24, 2006 12:02 pm

jajajajajajajaajajja molt bo Alzina!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 24, 2006 12:05 pm

Escolta Alzina, portes més de 300 missatges i hauries de ser nuvi experimentat i encara ets nuvi rookie... :-( :-( :-(
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: alzina » dc. maig 24, 2006 12:09 pm

Ja li vaig deixar un missatge al Toni pero no se :-( a nosaltres no ens deu tocar pujar de rang. :hmm::
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 24, 2006 12:17 pm

Bones a tothom!

Deu ni do la llista d'avatars que heu fet Montsesita i Petita! Realment és veritat que ja coneixes a la gent més pel seu avatar que qüasi pel nick!

Ilerda: el viatge xulíssim! Deu ni do també amb la odissea!!! Però desprès quan ho recordes fins hi tot te'n rius de tot el que has hagut de fer per aconseguir-ho, a més trobo que així disfrutes més del viatge amb lo que t'ha costat d'aconseguir-ho.

Jo, avui estic una mica baixa d'ànims, tinc la sogra insoportable, i pateixo molt pel meu home, que s'ho passa fatal! Aix, aquesta sogra!!! Perquè no podia ser més tranquileta, com les mames? No, ella sempre ha de ser el centre d'atenció, és igual el que passem els demés ella sempre ho passe el doble i sempre és més pitjor que ningú. Per desgracia entenc perfectament al meu home, perquè també tinc una tieta que està si fa no fa com ella i sempre ella és la que està pitjor, la que s'ho passe pitjor...

Bé, però no us vull possar de mal rotllo per culpa meva, així que he entrat per saludar i deu ni do com esteu escrivint aquest dies!!! Segurament fins dimecres no em podré tornar a conectar així que porteu-vos bé!!!

Ara vaig a treballar una estoneta i si puc abans de plegar us torno a dir alguna cosa. Fins desprès!!!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: a28 » dc. maig 24, 2006 12:37 pm

jo en canvi canviant cada dos per tres!!

molt be no lo del viatge ilerda? on esta iberia?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. maig 24, 2006 12:39 pm

ostres tutifruti ja nhi ha ja de gent aixi.... voeln ser el centre d'atencio encara que sigui per coses negatives pero tu animat wapa!! =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 24, 2006 12:52 pm

Jo intento passar, però esclar com que el meu home pateix no ho puc sofrir, no tenim prou amb lo de son pare que ella també a de fer de les seves i això no ho soporto!!!

A més per molt que passi, quan haig de passar per casa si m'enganxa ja no em deixa perquè diu que amb mi es queda més tranquila. Jo si puc l'ajudo però una cosa és ajudar i un altra de ben diferent és que li estiguem a sobre com si fos una cria de 7 anys!!! Si plora, perquè plora, si riu perquè riu, si està trista tots pendents d'ella. El problema es que tota la vida li han consentit això i ara no hi ha manera que entengui que ella no és el centre d'atenció, a més com que ella no pot fer res els altres l'hi em de fer tot, com si fos la "Marquesa de Villaverde", i això si que no ho soporto, jo no soc la criada de ningú i molt menys d'ella!!! Sí almenys veies que ho intenta de debó, però diu que no, que ella és una persona malalta i que no pot fer res!

Això si, donar-nos la boda una setmana abans si que va poder!!!

Bé, com he dit abans no us vull amargar a vosaltres que sé que algú o altre també té sogres d'aquestes!!! Així que desofegantme una mica ja en tinc prou. El problema també és aquest que amb el meu home no em puc desofegar gaire, perquè vulguis que no és sa mare i ell sempre la vist així, o sigui que ja està bastant acostumat, però ara amb lo del seu pare, entre un i l'altra ho passa fatal! I esclar jo no li vull anar amb el meu rotllo. Bé, ho sento però no he pogut evitar foter-vos el rotllo, ho sento i gràcies per ser aquí!!! Que si no si que no sé que faria, sense vatres!
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 24, 2006 12:54 pm

a28! Que has rebut el privat? Te n'he enviat un i no sé si ho he fet bé o no!

Ja em diràs alguna cosa, si nó ja te'l tornaré a enviar!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: maritima » dc. maig 24, 2006 1:35 pm

a28 ha escrit:ei maritima em sembla molt be de preu!!! i tant!! a quna floristeria t'ho has mirat?? a quina esglesia et cases que ja no men recordo...perdona.. :-/

hola¡¡ a28, doncs el preu a mi también em va semblar correcte i ja vaig fer el tracte, no he mirat res més. La floristeria és la Canales, de la Bordeta, la ILerda también la va mirar, i la Petita también deu saber quina és...
L'esglèsia que em caso és la del Carme, a la rambla ferran, demà anem a parlar amb el cura.

también ja tinc les aliances, no tinc fotos, ens han sortit les dues 550E....

Ilerda, m'alegro lo del viatge, pel que dius, em penso que has anat a parar amb la mateixa agència que jo, viatges iberia, i jo ja ho vaig dir, per mi han estat de meravella.....

en fi.... i ara a esperar dissatbe q faig el pre.boda i al mateix temps la prova de maquillatge, aixi aquell dia ja vaig guapetona i em faig una idea de com aniré per la boda.. i aviat la prova del vestit, q ja tinc unes ganes¡¡
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Ilerda » dc. maig 24, 2006 1:40 pm

Nomes entro un momentet per deixar-vos les fotos dels anells, no son molt bones, pero crec que es veu la forma i la ratlla que tenen en mig. Son completament brillants e iguals.

Espero que us agradin!!
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: maritima » dc. maig 24, 2006 1:44 pm

els meus son gairebé semblants..... pero en comptes de brillo en mate i el filet del mig és en or blanc...
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Petita » dc. maig 24, 2006 2:06 pm

Uaalaaaaaa!!!!!!!!! què boniques Ilerda!!!!!!!!!! m´agraden molt!!!!!!!!!!
I el viatge.......bufff....quin encert!!!!!!!!!!! Si es que...s´ha de mirar molt tot això...igual d`una agència a una altra s´emporten més 300 euros de diferència!!!!!!! m´en alegro molt reina!!!!!!!! així...quants dies marxeu?
apa...dues coses menos!!!!!!!! :-)ok: :-)ok:

Alzina, dolentot!!!!!!!!!!!!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: alzina » dc. maig 24, 2006 2:23 pm

;.:love_:
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 24, 2006 2:25 pm

Petita!!! Que avui et queda un mes!!!!!!!!!!
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 24, 2006 2:40 pm

GFGGFGFFGFGF!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 10:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dc. maig 24, 2006 2:57 pm

Això, això.....a rajar tots!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Sí Montsesita, a partir de demà ja començare a contar els DIES que em falten....no els MESOS!!!!!!!!!!!
Alzina...a partir de quan començen a ser reals les cagaletes virtuals??? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Ilerda....les teves ja deuen ser una mica reals.....ji, Ji, ji!!!! ::-) ::-)
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: JEIAN » dc. maig 24, 2006 3:05 pm

PETITA en saps algo més de la PRATS, t'han dit algo??? Hi seràs la setmana abans de la boda per anar-nos explicant les ultimes cosetes????QUINS NERVISSSSSSS PERO TU TRANQUI QUE TOT ANIRA SUPER BE :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant