Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 31, 2007 9:36 am

Hola Cuarzo!!

Crec que no haviem parlat mai, però dir-te que el teu ram és preciós i vosaltres esteu guapíssims!! :-)) :-)) :-))

Merci per ajudar-nos i posar la foto!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 31, 2007 11:09 am

Bon dia noies!

Gemma, espero que et milloris...

No vegis! Si que hi ha passa no???

Cuarzo, el ram es molt maco!!!!

Sobre la decoració dels cotxes, estic esperant la´oferta de la floristeria!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 31, 2007 11:22 am

Hola nines,

Vieg que la passa continua arrassant, gemma reina cuida't i ja saps dieta! :-)ok:
Això que dius de les flors que segons la temporada, precisament quan vaig anar a la Floristeria de Roses comentant amb ells, els hi vaig dir que clar depen la època ja veuriem les flors que es podien posar, i hem varen dir que per això cap problema que ara es troben tot els tipus de flors tot l'any. Suposo amb els hivernacles es fan miracles, jejej!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 31, 2007 11:32 am

Bon dia a totes,

quin dia què fa?? mig ennuvolat, tramuntana, fred.... :--( .

Amb el tema flors, no us puc ajudar gaire, ja que encara no m'he anat a informar sobre el tema. :-/

Gemma, guapa, cuida't i ja saps, a fer dieta: arròs bullit, pollastre a la planxa...

Cuarzo, el ram que portaves era molt maco, i estaves guapíssima!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 31, 2007 11:50 am

BON DIA PRECIOSES!!!! :-()-) :-()-)

Avui tinc un sopar a casa amb uns amics i encara nose que els fare per sopar, i tinc la nevera buida i plegant a les 8 no se pas que fare!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 31, 2007 11:52 am

per cert, si la meva amiga que ve a sopar no s'oblida, em portara les fotos que van fer al meu casament i el dissabte que venen uns altres amics em portaran les seves i aquests, tenen 400 fotos!!!!! el grna reportero dicharachero!!!! jajajaaj!!!!! tinc unes ganes de veure mes fotos jaaaaa!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 31, 2007 12:09 pm

Gràcies a totes per les vostres opinions!!!! Que encara no us havia dit res, però vaig una mica atavalada amb la feina...
Només dir-vos que m'heu anima't moltíiiiiiisiimmmm, i un altre cop gràcies a totes!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Tetes, jo no et puc ajudar en el tema de la cuina, ja que no m'agrada cuinar!! ho sento... bueno, si vols alguna cosa una mica light, sense gaire preparatiu, podries preparar una bona amanida, i de segon, fas pizzetes de pa de pagès, de diferents gustos (tipus tropical, tonyino, quatre formatges,...), això sempre agrada a tothom i no necessita gaire temps a la cuina.

Ah, ja posaras més fotos a la crònica, no??? :-)ok: :-)ok:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 31, 2007 12:21 pm

Tetes, doncs mira, si vols tirar a lo pràctic....

Pa amb tomàquet i embotit!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 31, 2007 12:25 pm

Tetes, estic totalment d'acord tan amb l'Agbe com amb la Míriam!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Jo, el que també faig molt en aquests casos és truita de patates (per això ja vol més feina que el que t'han recomenat elles).

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Rissos » dc. oct. 31, 2007 12:26 pm

Hola bondia !

Tetes, podries fer amanides de tonyina, de pernil dolç, amb anous, possar-hi algun tall de formatge de cabra, i amb alguna tira de pernil salat cruixent, també podries fer taula d'emboits i pa amb tomaquet, alguna truita de patata i llavors alguns formatges amb melmelada de tomata (es bonissm) i de segon podries fer una mica d rostit de pollastre i butifarres amb patates xips per acompanyar o uns champinyons passats per la paella.
Rissos
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 31, 2007 12:47 pm

Tetes i si fas una amanida amb una mica de tot, això agrada a tothom.
A mi m'agrada posar-hi fruita, taronja, pinya, kiwi, pernil dolç o formatge fresc o de cabra i amb fruits secs, pernil d'ànec etc estan boníssimes, combines lo que tu vulguis, o tropical, amb pinya gambes pelades, palets de cranc i salsa rosa. Jo crec que això agrada a tothom.
I alguna cosa de segon, com pa torrat amb tomaquet i embotit o un filet a la planxa amb salsa rocefort, i alguna cosa per picar tipus patè, patates chip, o pasta pizzes o tortelini aquells farcits de carn amb una mica de tomata. No sé són idees eh! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 31, 2007 12:54 pm

Ostres totes hem pensat més o menys lo mateix jejeje! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 31, 2007 1:14 pm

uuuui nenes quantes idees, gracies!!!!! pero jo de cuinar no en se gaire eee...res de rostits ni coses d'aquestes....

Segurament de primer farem amanida d'arros amb ou dur, pavo, olives, tonyina...., truita de patata (comprada de supermercat, jeje), torradetes amb pate, algun calamar a la romana.... i de segon entrecot amb patates fregides i alguna salsa, pero no en se fer cap...algu em pot explicar com fer-ne una de roquefort per exemple??? :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 31, 2007 1:22 pm

Hola nines!!!!

Moltíssimes gràcies a totes pels ànims!! Sí, sí, a seguir fent dieta!!!!! :--(

Espe, que ve això que hi hagin tot tipus de flors durant tot l'any!! Doncs així potser podré portar les que vull (és que encara no he mirat res)! :-)

Tetes, amb això sí que no et puc ajudar. No en tinc ni dea de fer salses d'aquest tipus!! :-( Em sap greu,...

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 31, 2007 1:54 pm

Jo la salsa roquefort no l'he fet mai, però la meu mare si i crec que es fàcil has de posar formatge roquefort i nata líquida per cuinar.
Crec que primer hi poses la nata a foc lent, esperes que s'esclafi una mica i després hi poses el roquefort, al gust, si no t'agrada massa fort no hi posis gaire, vas remenant fins que el roquefort es desfà i comença a bullir, ves testant si no hi trobes massa gusta a roquefort i pots anar afegint al gust.

Ei he trobat la recepte de Karlos Arguiñano, jejej:

Para la salsa roquefort:
100 gr de mantequilla
100 gr de queso roquefort o azul
100 gr de nata liquida

La salsa:
Ponemos en un cazo la matequilla y la fundimos sin que se nos queme , añadimos el queso hasta que se funda y dejamos enfriar.Una vez frio añadimos la nata liquida , mezclamos bien y volvemos acalentar dejando reducir unos minutos,Servir en salsera a parte.

Jo lo que tindria en compte sobretot es que sinó us agrada gaire fort no hi poses gaire roquefort, encara que aquí digui 100 gr. sempre li pots anar afegint un cop posis la nata.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 31, 2007 3:12 pm

Bona tarda guapes!

Veig que avui el tema va de receptes!!!! Tetes em sembla que t'han donat moltes idees ja i la salsa de roquefort és facilissima de fer i si no també la pots fer amb paté que per acompanyar carn queda bonissima!

Vaia amb la passa de la panxa!!! Gemma cuida't molt! :-()-)

JO m'he despertat aquesta nit amb molt mal de coll així que em sembla que em sortirà una galipandria!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 31, 2007 4:37 pm

Gracies espe per la recepta i gracies a totes per les ajudes, sou uns solets, sou genials nenes!!! :-()-) :-()-) :-()-)

osti gemmanit aixo de ferla amb pate es bona idea!! que es fa el mateix que m'ha explicat l'espe pero amb pate??? potser ho fare amb pate pero nose si els agradara als amics.... :hmm::
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 31, 2007 4:47 pm

Si igual! :-)ok: pero hi poses una terrina de paté de Casa Tarradelles o d'quelles que venen en porcions tu mateixa. A mi es que el roquefort el trobo molt fort i no m'agrada massa jo el substitueixo per formatge de cabra d'aquell que tallen a rodanxes! ja en diràs si els hi ha agradat!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 31, 2007 4:51 pm

al final em sembla que comprare roquefort i pate i cadascu li fare el que li agradi mes. Ja us dire si els hi ha agradat i si m'ha agradat a mi tambe!! gracies de nou guapes!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dc. oct. 31, 2007 5:04 pm

Hola noietes!!!!

Avui estic super cansada, perquè a la feina hem anat de bòlit i avui a més a més amb aquest dia i al vespre tinc sopar a Girona amb les que estudiavem a la uni! i la veritat és que volen anar a barraques i em sembla que no hi aniré. Aniré a sopar i després cap a cas que a més he de tornar a St Feliu i arribaré tardissim.

Així la quedada la fem al matí??? a mi em va bé! :-)ok:
Si voleu a les 10:00???????? i així a l'hora de dinar doncs cadascú ja pot anar amb la parella o a on sigui, no??? què us sembla???
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant