Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 31, 2007 6:31 pm

Pues, Sira, m'acabes de donar una idea, perquè quan em comencin a preguntar pel vestit, em sembla que els hi diré tot el contrari ... jejeje, així quan arribi el dia, es pensaran que aniré de la manera que els hi estat diguent i desprès em veuran vestida de la manera oposada.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 31, 2007 6:33 pm

A mi hem passa igual, no hem puc aguantar i quan m'estiren de la llengua explico més del compte. Però de moment he aguantat bastant.

A més a casa només tinc que espies, els meus germans tot el dia estan a veure si pesquen alguna cosa, com que tinc la llibreta i l'agenda són uns xafarders. No hem puc refiar!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dc. oct. 31, 2007 6:40 pm

Així m'agrada!!!!

Els hi em de colar que s'ens ha escapat com és el vestit i després dir, ostres però no diguis que t'ho quan ens vegin entrar a l'esglèsia!!!! que dolentes que som!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 31, 2007 6:46 pm

Ja veus que dulentes!!!! :-)) :-))

Bueno reines que vagi molt bé la castanyada! i el pont les que el facin!!!

Ens veiem!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: sira » dc. oct. 31, 2007 6:48 pm

Jo també em despedeixo que si no no arribaré al sopar!!!!!

Que vagi bé el cap de setmana llarg per algunes i per les altres com jo que ens toca treballar divendres, fins divendres!!!!! :-()-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 31, 2007 6:52 pm

Bon cap de setmana per les que divendres facin festa... a mi em toca treballar! o sigui que ens veiem per aqui!!

Sira, que vagi bé el sopar.

Gemmanit, Espe, ... fins divendres.

Gemma, millora't i descansa.
Agbe

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 31, 2007 7:30 pm

Fins divendres guapis! Que vagi bé el dia de festa de demà!!

Gemma cuida la panxona!!!!

Abrigeu-vos que fa fred! no agafeu una galipandria!

Petonets
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 31, 2007 9:15 pm

Ei bona nit guapes!!

A mi a les 10 del matí em va perfecte, així podré anar a dinar a casa la meva mama!!

Jo també si puc portaré la càmara per imortalitzar aquesta primera quedada, perqué n'hem de fer més, eh!!

Sobre el que deieu d'explicar les coses... jo soc un desastre, em costa moltíssim callarme... de fet, la meva sogre i la meva mare casi que estan entarades de tot, pero es que es superior a mi! Almenys tinc amb qui desfogarme, encara que alguns detalls els tinc amagats... soc un desastre! :--(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dj. nov. 01, 2007 5:32 pm

Hola noies!!!
Ahir em va tocar anar a fira mostres a l'estand de l'empresa que treballo.
Que cansada que vaig acabar i despres fins les 3 a barraques!!!
Avui dia de relax, anar amb la colla a veure la meva nebodeta i a les 22 el Barça.
Jo demà treballo per tant no faig pont.

Referent a la quedada a mi no em va bé pero feu fotos que us vull veure a totes!!!
Fina dema.
Petonets.

pd: Per cert amb en Xavi em vist que el 17 i 18 fan fira nuvis a BCN. si algu i vol anar ja ho sap.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 02, 2007 8:25 am

Bon dia noies

Quina son, sort que demà és dissabte, jeje!

Que tal va anar ahir? jo tenia dinar amb la family i després varem anar a fer un volt per fires, tot ple de gent i cap a casa aviat que avui m'havia d'aixecar. Sort que només treballo pel matí.

A la tarda aniré a encarregar els electrodomèstics. Ho tindrem tot menys el pis, jeje! :-)ok:

Dissabte poder anem a Barcelona a una botiga a mirar els detalls vam trobar unes pasmines per internet que estan bé de preu. Ahir varem estar contant gent per no quedar curts amb els detalls, uff ens deixarem moltes peles, però es lo que hay.
Imatge
Espe

EntradaAutor: arohha » dv. nov. 02, 2007 9:26 am

BON DIA A TOTES,

A MI AVUI TAMBÉ AMB TOCA TREBALLAR, PER SORT ES DIVENDRES.
NOSALTRES AHIR PER LA TARDE ENS VAM QUEDAR MIRAR UNA PELI A CASA UN DIA DE RELAX..

ESPE, AHIR ESTAVA PARLAN AMB EL MEU XICOT, DEL FORUM I LI VAIG COMENTAR QUE HI HAVIA UNA NOIA DE SALT,LI VAIG DIR EL TEU NOM I AMB VA DIR QUE ET CONEIXIA A TU I AL TEU XICOT, VAM MIRAR LA VOSTRA WEB,, I AMB VA DIR SI SI SON ELLS, VA ANAR DE VIATGE DE FI DE BUP AMB VOSALTRES,JEJEJE ES EN DANIEL NISTAL.

PETONS :-))
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. nov. 02, 2007 9:42 am

Bon dia guapes,

què tal? jo també estic treballant... però avui és divendres i sembla que no costa tant venir a treballar,jejeje!! :-) i ara dos dies festa, que bé.

Nosaltres ahir també vam tenir dinar familiar, i a la tarda a fer el café a l'estany. I vam aprofitar per dir ho del casament, que encara faltava familia per dir-li. I molt bé, la veritat.

Arohha, Espe quina gràcia, no? ben bé, que com diuen, el món és com un mocador, que al final tothom s'acaba coneixent.
Agbe

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 02, 2007 11:45 am

Arohha no hem diguis que ets la xicota de'n DANI, Alaaaaa! quina coincidiencia! quina ilu!!! ostres, ostres i tant que anavem junts al institut i sortiem algun cop junts a la colla, ostres quan li digui a en Toni li fará molta ilusió!!!!!
En Toni i en Dani varen fer una aposta que si aprovaven la Selectivitat es rapaven el cap al 0 i ho van fer, no se si tinc una foto d'ells dos.
Tenim fotos de alguna festa que haviem fet al garatge de casa de'n Toni per les festes de Salt i surt en Dani.

Oleeee, que bé. I us caseu, ostres dons podria venir a la quedada i en Toni també si es veuen segur que els agradará veurés i a mi també o quedar una altra dia amb ells.
Fa temps ens varem trobar al centre comercial hem sembla pel Zara Home (lo de la llar) que ell s'havia comprat un pis, hem sembla al c/ Pep Ventrua no?
Ai quina ilusió! >.-<: >.-<:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 02, 2007 11:48 am

Arhooa ara he vist les fotos que has penjat jejeej! esteu molt guapos!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 02, 2007 11:53 am

Arhhoa ja t'havia escrit al llibre de visites, però en saber que en Dani es el nuvi us he deixat una altra missatge!
>.-<:
Imatge
Espe

EntradaAutor: arohha » dv. nov. 02, 2007 12:07 pm

A ELL TAMBÉ LI VA FER MOLTA GRACIA. Y MOLTA ILUSIO SABER QUE US CASEU. :-):-):-):
ASIIIII, OSTRES JA M'ENSENYARAS AQUESTA FOTOOOOO QUE NO LA HE VIST, JA LI DIRE.jejeje
ELL NO POT VENIR A LA TROBADA AQUEST CAP DE SETMANA LI TOCA TREBALLAR, PERO SI VOLS PODEM QUEDAR UN ALTRE DIA ELS 4, QUE A ELL LI FARA MOLTA ILUSIÓ :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 02, 2007 12:21 pm

Ok! dons ja quedarem un altra dia perquè es vegin ells que segur que els fa molta ilu!
Dons els nostres millors amics, també coneixen a en Dani perquè anavem tots junts a l'instiut, ell és en Joan i es el cusí del meu xicot, i ella es diu Ma Carmen, ostres quan els hi digui, jeje!!!
A veure si trobo les fotos, jeje, ja us les ensenyaré!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Espe

EntradaAutor: arohha » dv. nov. 02, 2007 12:36 pm

SI CREC QUE HA ELLS ELS VAIG VEURE UN DIA QUE VAM ANAR AL IKEA, PERO JA FA TEMPS D'AIXO, NO SE FARA UN ANY MES O MENYS , I ELS VAM TROBAR ALLA, I AHIR QUAN PARLAVA AMB EN DANI M'HA VA DIR SI EM RECORDAVA D'UNA PARELLA QUE VAN TROBAR AL IKEA, I EM VA DIR QUE ERA CUSI D'EN TONI. :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 02, 2007 12:39 pm

si jeje! que petit és el mon, ara m'ha trucat en Toni i li estava explicant, jeje li ha fet molta gràcia, hem diu en DANI també es casa? jejej li ha fet ilu! Dons a veure si quedem un dia per aquí al poble! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 02, 2007 12:42 pm

En Joan i la Mari surten a una de les fotos que tenim penjades a la nostra pàgina són la parella que surten amb nosaltres a la foto d'Egipte que de fons es veuen les piramides. :-)ok:
Imatge
Espe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants