Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 05, 2007 10:16 am

Bon dia noies!!!

COm va tot?? Una altre vegada a la feina, eh?? DOncs jo avui també tinc festa! Tinc que portar a l'Arnau a revisió dels 2 anyets...

AVUI EXACTAMENT FA " ANYETSSSS!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

A la tarda anirem a buscarli el regal de cumple, que segurament serà una cuineta perque li encanta jugar amb culleras, plats, fruites, així que mira, que es diverteixi! Ja veurem...

Nosaltres aquest finde super mogut, amb el cumple del peke no hem parat ni un segon... cada dia dinar familiar!!!! :o-o: :o-o:

Lidia, jo també et vull veure el vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gemmanit, espero que hagis millorat...

Nenas, aquest finde trobada foril!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Aqui us poso un parell de fotos del cumple del peke!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 05, 2007 10:37 am

Ja veus noies sembla que últimament trepitji merda!!!!! pero bueno paciència ja vindran temps millors! gràcies per aquests ànims!

Miriam que guapo que està l'Arnau!!!!

Ainos que tal per Andorra? vas mirar els preus dels anells? ja informaràs!

Noies jo encara no sé si podré venir espero confirmar-vos-ho aviat per que potser he de fer de cangur que la meva fillola i la seva germaneta així que ja us diré pero intentaré venir.... la caca es que si me les deixen les nenes me les portaran a Bonmatí i calr jo no tinc les cadiretes per emportar-me-les amunt i avall... bueno creuaré els dits per que trobin una altre cangur.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 05, 2007 10:44 am

Merci Gemmanit!

Veus que bé! De cangur!!! Llàstima que no tinguis cadiretas perque sinó els podries portar i juguerien amb l'Arnau!!! :-) :-) Es broma!

Bueno, si no pots venir tranqui que no serà el primer cop que quedem!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: miriam&joan » dl. nov. 05, 2007 10:57 am

Hola a Todas y muchas felicidades por vuestras bodas!!!
yo tambien me caso, hace tiempo q os leo, pero no suelo escribir mucho, me he comprado el vestido en SINOVIAS de Girona y me gustaria saber si regalan algo y q es lo q regalan, pq me quiero ir a comprar la ropa interior, la liga, abanico.... y claro no quiero encontarme con 2 cosas de cada, si es que regalan algo.

Muchas gracias a todas.
miriam&joan

Entrades: 3
Membre des de: dt. març 21, 2006 8:45 am

EntradaAutor: TETES » dl. nov. 05, 2007 11:10 am

hola bon dia princeses!!!

Lidia, jo tambe vull veure les fotos del vestit, please!!

Miriam, l'Arnau esta precios i molt gracios, fant tanta gracia a aquesta edat!!!

Ainos, em sembla que l'altre dia vaig veure el teu home que anava amb un 600 o algo semblant amb matricula italiana, pot ser???

guapes, avui es el meu sant!!!!!!! ole ole ole!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 05, 2007 11:16 am

Tetes... MOLTES FELICITATS GUAPA!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Miriam&Joan, felicidades por tu boda! Que vestido te as comprado? Tienes fotos?
Yo tambien me lo he ocmprado en Sinovias y me han regalado un vale de 30€ para las flores.. ( que regalo mas triste...comparado con Pronovias :--( ) pero bueno, almenos es algo... no se si mas adelante daran otra cosa, pero me parece que na-nai de la xina! :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 05, 2007 11:22 am

Felicitats Tetes!!!!

Miriam Benvinguda!!! jo no et puc ajudar per que me l'he comprat a Cymbeline i de moment sé que em regalen la lliga pero es podien estirar una mica més!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 05, 2007 11:24 am

BON DIA NOIES,

GEmmanit espero que et trobis millor, es que amb aquest temps, !!!!!!!! neu:-)
Miriam l'Arnau esta super gracios.

Tetes MOLTES FELICITATS !!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Miriam&joan moltes felicitats pel vostre casament, quin dia us caseu??? :-()-) jo no et puc ajudar perque no tinc vestit

Lidia a mi també m'agradaria veure el vestit.

Espe vaig mirar les pagines de detalls que vas possar i estan molt bé hi ha moltes coses.

Petons : ban :
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 05, 2007 11:51 am

Miriam felicitats a l'Arnau! està guapíssim!!

Tetes felicitats pel teu sant!!!

Miriam&Joan felicitats pel vostre casament, jo no et puc ajudar perquè m'he comprat el vestit a pronovias, però una amiga meva es va casar ara ja far 4 anys i li van regalar les sabates, però a ella li van dir el primer dia que li regalaven. :-/
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 05, 2007 11:59 am

Felicitats Tetes!!!!!!!!!
Doncs si que era ell, és que tot el dia està amb els trastos vells!!!! És que el va treure del garatge Pitu (que no arrencaba), si noia.... és la seva passió i a mi em té amargadeta!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 05, 2007 12:15 pm

A veure, tema anells a Andorra...
Vaig estar mirant alguns preus i aprox totes les que vaig mirar de 350 a 400 € (les sencilles, eh....), llavors però, en vaig veure unes en una botiga davant del Pyrinees, que eren molt maques, eren dos aros junts 1 d'or blanc (més gruixut) i 1 d'or groc (més primet), i eren d'aquests moderns que son rectes, eren molt fins, i cadascun valia 208 €, són els que vaig veure més bé de preu....
Llavors dissabte, a Girona allà al carrer nou a Rosa Sala n'hi havia un piló a l'aparador i no eren gens cars.... també entre 300 i 400 €, eren aliances llises d'or groc i alguna amb algun detalles o brillantet..... penso que estan bé de preu, no sé...
Jo ja m'he enamorat d'una de la joieria Bosch del carrer Santa Clara, però és car... no sé ja veurem, és de la linia Saint Maurice, són cares, però són guapissimes!!!!!!!!!!!!! Me la vaig provar..... i em va encantar!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: miriam&joan » dl. nov. 05, 2007 12:19 pm

Hola a totes i gracies per res respostes,
ens casem el 10/05/08, les sabates no crec q sigui el regal pq ting la prova al gener i em varen dir q portes les sabetes de novia, les q portaré el dia del casament per agafar les mides, no se com es diu el vestit, tampoc se si es de sant patrick... de la sposa... no tinc ni idea el gener m'informaré.
miriam&joan

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 05, 2007 12:36 pm

Benvinguda al foro Miriam&joan!!!!!!!!!!!!
On us caseu??????????
Ja ho deus tenir tot força enllestit, no???? Que ja et queda poc!!!!!!!!!!!
Quins nervis!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 05, 2007 1:20 pm

D'un i dor els preus dels anells a Andorra, així més o menys com aquí no?

Miriam per això et deia que a la meva amiga ja li varen dir el primer dia, que li regalaven les sabates, a mi igual a pronovias ja m'han dit que per la proxima prova porti les sabates i la roba interior que portaré el dia del casament, per tant no crec que res d'això t'ho regalin. :-/
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 05, 2007 1:35 pm

Doncs els peus diria que estan més o menys igual aquí que Andorra. Serà questió de mirar.... jo encara tampoc ho he fet i no sabem com les volem...
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 05, 2007 2:12 pm

Miriam&JOan, no se si ho as llegit, pero ja et dic que regalen un vale per a la floristeria! :hmm::

Les aliances, nosaltres ens les quedarem aquí, perque el que t'estalvies ho gastes en gasolina! :o-o:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: miriam&joan » dl. nov. 05, 2007 2:19 pm

hola de nou,
Miriam el tema del vale ja el tinc, pero em varen dir q a part d'aixo tindria un altre regal el dia de recollir el vestit q m'agradaria molt, volia sapiguer aquet ultim regal, q no sigui alguna de les coses q vull comprar pq ja es tot bastant car com per anar compran coses i q despres te les regalin.
igualment gracies
miriam&joan

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 05, 2007 3:07 pm

Si, els preus són més o menys.... ara anar a Andorra a comprar ja no val la pena, només el tabac surt a compte, i a nosaltres com que ens encanta el formatge, allà hi trobes més varietat que no pas aquí, però bé, hi anem basicament a descansar, per cert, varem anar a Caldea a la nit, i una passada, una tranquilitat... a més com que era dilluns al vespre no hi havia gaire gent i s'hi estava de conya... ja tinc ganes de tornar-hi, és que a mi m'encanta l'aigua, sóc com un peix!!!!!!!!! :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 05, 2007 3:30 pm

Jo no hi he estat mai a Caldea pero quan vagi a Andorra a verue si ho provem! he estat al Magma de Sata Coloma pero suposo que no es pot comparar.... lo que també val la pena a Andorra son les ulleres i com que jo me'n vull fer unes doncs a verue si hi anem abans de final d'any.

Miriam això dels regals del Sinovias penso que si fos una cosa directament lligada al casament ja t'ho dirien per lo que tu dius que no tinguessis dues coses repetides. Potser et regalen alguna altre cosa que no sigui lliga, ni sabates, ni roba interior, etc. Per exemple Pronovias l'any passat em sembla que regalava com un pijamet de seda o algo així....
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 05, 2007 3:31 pm

Miriam&Joan, un altre regal????? Que bé!!!!!!!!!!!!!!! Quina ilusió!!!! I que serà???? Doncs estaria bé averiguar que és, perqué es el que tu dius, només faltaria que despres de lo cares que son les coses, que ho tinguem doble!!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant