Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 08, 2007 6:41 pm

Arohha, jo vaig anar a parlar amb la Maria l'octubre del 2006, per veure el que feian, veure tarifes...i ens va agradar molt i despres pel tot nuvis vam quedar amb ella que aniriem a l'estand a veure-la i vam concretar cosetes i ja vam quedar entesos del que voliem fer mes o menys i per fer-li la paga i senyal. Segur que pel març o sino abril ja tornara a estar en actiu :-)ok:

Molt be Ainos, aixi m'agrada amb decisio!!! pero no t'esveris que vas be de temps eeeeh!!! a veure si tens sort i trobes el que t'agrada i no has de voltar gaire!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 08, 2007 6:44 pm

Home _gemma_ jo crec que els teus detalls son molt fàcils de deduïr pel que tu mateixa dius.... pero per persones com jo que així de cop et regalen unes cetrilleres... :-/ millor explicar-ho!
Ostres que guai que els teus sogres facin vi no? que tenen unes bodegues?

Ah! doncs veus jo ja anava confosa per que li vaig demanar informació sobre els ninots i per això em va dir que ho havia de fer amb tanta antel.lació així la resta no... doncs anava ben confosa!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 08, 2007 6:47 pm

si _gemma_ pel que dius la gent ho identificara pero sino, a mi es un tema que no em preocupava gaire. Jo estava feliç i convençuda amb tot el que haviem fet de decoracio i amb tot i m'era igual si la gent hi trobava significat o no, mentre els hi agrades almenys clar!!!
Si, es ben normal que a la primera vegada no surti be, sino tambe seria molt avorrit fer-ho tot be a la primera!!

La sira, he llegit aquest mati que ahir es despedia fins divendres...no sera perque els dijous a la tarda tambe deu treballar?? perque ara a les caixes ja treballen les tardes... :hmm::
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 08, 2007 6:53 pm

Tetes a veure quan penges més fotos a la crònica!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dj. nov. 08, 2007 6:54 pm

gracies a noies , de totes maneres com la botiga la te a Calonge, i el meus pares estan a Palamos i vaig molt sovint, aixi que si per cas hem passare i li preguntare.
gracies!!!!!!
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dj. nov. 08, 2007 6:59 pm

Ainos felicitats ja tens hora pel vestit, quina ilu.... >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
arohha

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 08, 2007 7:02 pm

aviat molt aviat gemma... pero es que hi ha molt poca gent que se la mira la meva cronica, jopeeeeeeeee.... o se la miren i no comenten clar, jejeje. pero jo vaig posant per vosaltres i les de 2007 que sou les uniques que comenteu gairebe!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. nov. 08, 2007 7:22 pm

Hola nines!!!

Gemma, és que resulta que els ninots és el seu producte estrella (el que més li demanen) i clar, n'ha de fer tants i tants que necessita realitzar-ho amb molt de temps d'antel.lació. La resta, quan més aviat es faci millor, però amb 2 o 3 mesos és pot arribar a fer.
Doncs a mi les cetrilleres em semblen super originals, i amb el text que hi vols posar quedarà de conya!!! :-)ok: :-)ok:
Sí, els meus sogres fan vi, però bàsicament per consum propi. És molt bo, però quan toca fer la verema no fa tanta gràcia!! >.-<: >.-<:

Ai si Tetes, tens tota la raó!!!! Que ahir la Sira va enviar un missatge dient: Fins divendres!!! :-)ok:
Això volem fotos, volem fotos!! :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: sira » dj. nov. 08, 2007 8:59 pm

Hola a totes!!!!

Sí Gemma tal i com t'ha dit la Tetes avui treballava a la tarda :--(

Demà sí que em conectaré a la tarda!!!

Gemma trobo super! super! super original el detall :-)ok: en serio ho trobo molt xulo, i segur que els sorprendràs gratament a tots!!!! >.-<:
Que guai!!! ja teniu els detalls encaminats i jo .... :--(

Gemma(nit)--------cetrilleres.
Espe----------------pashmina, licor.
Gemma-------------anxoves, vi.

Ho trobo tant original, a mi no s'em ocurreix res així, per sorprendre! :--(

El que sí que he fet avui és enviar-li un mail a qui ens farà les invitacions i m'ha dit que quedem quan vulguem i ens farà pressupost i ens donarà idees! a veure què tal, ja us ho explicaré.

Fins demà guapes!!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 08, 2007 11:14 pm

Ei! BOna nit noies!!

Veig que avui també heu cascat molt eh?? >.-<: >.-<: >.-<:

Gemma, els detalls em semblen super originals! Ademès es el que tu dius, segur que ho identifiquen perque més clar que les anxoves de la escala no hi ha res... :-) :-) :-)

Ainos, FELICITATS!!!!!! Ja tens el teu expedient matrimonial en procés! Quina passada!! Nosaltres fins al febrer no cal que anem amb el mossen, i mira que ja tinc mono! Mes que res, per saber haviam que ens deixarà fer i qué no! ( Com que són tan raros...))
També FELICITATS, per la teva prova! Haviam si en surts amb el vestit triat...jajaja!

BUeno, al final qui serem el dissabte?? Jo i l'Arnau si que vindrem!

Us penjo unes fotos de rams, haviam que us semblen... Ni han unes quantes :-( Ja em sap greu... >.-<: >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dj. nov. 08, 2007 11:29 pm

A mi el que més m'agrada és el de cales roses!

Miriam jo també vindré!!!!!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. nov. 09, 2007 8:15 am

Bon dia nines!!!!!

Moltíssimes gràcies a totes pels vostres ànimes i les vostres opinions respecte els detalls!!!! :-)) :-)) :-))
Ara a veure com posem les anxoves en els potets, etc. Quina feinada!! :-)
Sira, no et preocupis, nosaltres fins dissabte passat no teniem ni idea de què donar com a detalll, .... però ni idea!! I així, de cop i volta, ens va venir la inspiració!!! Segur que al final se us acudeix alguna cosa ben original!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Míriam, personalment estic amb la Sira, el que més m'agrada és el ram de cales roses, sense dubte!! >.-<: >.-<: >.-<:

Sí, sí, jo demà vinc,.... potser arribo un pèl tard, ja que vindré de Barna. El que si que us voldria demanar és que alguna de vosaltres m'enviés un missatge privat amb el número de mòvil, per si em perdo o alguna cosa!! jejejejejee

Vinga, vaig a fer una mica de feina!! :o-o:

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dv. nov. 09, 2007 8:29 am

Bon dia a totes!!!!!!!Per fi divendres :-))
Miriam a mi també m'agrada més el de caler roses, però el de cascada de color blanc també es molt maco, potser millor en un altre color perquè resalti amb el vestit, però la forma que té a mi m'agrada....
Haurem de fer una altra quedada, eh, que jo a la propera m'apunto!!!! :-)ok:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. nov. 09, 2007 9:21 am

Bon dia guapes!!! per fi divendres!!! >.-<:

Tetes no et preocupis que nosaltres no deixarem decaure la teva crònica jo de tant entro per veure si tens novetats!!

Miriam a mi el que més m'agrada també és el de cales roses!

Sira ja veuràs que és com diu la Gemma a nosaltres també ens passava que no se'ns acudia res de res fins que mira fent la invitació ens va sortir el texte de la recepta i amb la recepta van venir les citrilleres.... com aquell qui no vol la cosa.... i el dels homes si que el teníem clar ja que nosaltres som els reis de la ratafia així que voliem donar aquest licor als homes. Pero no et preocupis que aviat t'inspiraràs i a Fira Nuvis també pots treure moltes idees....

Gemma ja m'imagino... ja que deu ser super cansat fer la varema!

Ainos estic amb tu que ja n'hem de planejar una altre de quedada!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 09, 2007 9:50 am

Bon dia noies,

Ainos felicitats ja tens hora amb pronovias, espero que tinguis molta sort i trobis el teu vestit!
Ahir el meu pare tornava a anar a pronovias a treballar i les noies li varen dir, mira le vestit de la teva filla, estaven les noies del taller cosint jeje, hem va fer molta gràcia això, i ilusió de saber que estar en marxa!!!

Miriam aquests rams que has posats són molt macus, i poder coincideixo amb vosaltres que el de cales és el que més m'agrada.

gemma ara t'envio un privi amb el meu mòbil!!! :-)ok:

En quan als detalls, nosaltres hem volgut ser pràctics, regalar coses útils, i a les dones donem pashmines, que per cert ahir hem va arribar la mostra d'en Julio i m'ha agradat molt el tacte és molt suau, així que avui el trucaré per fer l'encàrrec. I als homes el set de vi que avui acabo d'encarregar-los així que poder la setmana que vé ja els tinc a casa. :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: arohha » dv. nov. 09, 2007 10:06 am

bon dia a totes,

per fi divendres... que bé.
a mi el que més m'agrada també es el de les cales.
Espe els teus detalls també són molt bona idea i segur que agraden molt.

Sira a mi també hem passa no tinc ni idea quin detall podem fer , però espero a la fira trobar alguna idea.

Això hem de pensar en fer una altre quedada aviat, i espero poder venir a aquesta que hem fa ilu poder quedar amb totes vosaltres. :-)ok: :-)ok:
petons
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. nov. 09, 2007 10:08 am

Espe així has trobat el pahmina bé de preu?
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dv. nov. 09, 2007 10:59 am

bon dia nenes!!!! por fin es vierneeeeeeeeeeeeeessss ooeeeeeee!!!!!!!!

Gracies gemma per mantenir la meva cronica amunt, jejeje. Poques, perque m'arriben en comptagotes, pero vaig posan fotos de tant en tant, jeje!!

Espe estan molt be els teus detalls tambe, segur que triunfeu!!!! :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dv. nov. 09, 2007 11:01 am

Dons si Gemma (nit) vaig trobar les pashmines a la pàgina de solostock que en Julio ( es conegut per aquí al fòrum) ha penjat aquí els seus productes i tè uns pashmines que surten a 1,75, clar quan les vaig veure tan barates, vaig pensar ui a veure com seran i li vaig enviar un correu per saber si hem podia enviar una mostra i diumenge hem va trucar per telèfon i vam quedar que sense cap problema m'enviava la mostra. Dimarts ja va arribar i m'ha agradat molt, si hi penso us posaré una foto, però quan les he tocat el tacte es súper suau.

Hem vaig decidir per això perquè vàrem anar a una botiga de detallets a Girona i les vàrem veure montades i ens va agradar molt com quedava, i segurament ho farem igual, es tracta d'enrotllar la pashmina i després posar-hi una mena de cartolina al voltant amb els nostres noms i la data. Com si fos una tovalló amb un "servilletero". No se si m'explico.

A la botiga de detallets hem sortien a 4,50 euros les pashmines.

I vaig mirar al mercat i les vam trobar a 3 euros. Així que crec que més barato que 1,75 no les trobaré pas.
.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. nov. 09, 2007 11:15 am

Espe està molt bé de preu!!!! i la idea d'enrollar-los així es molt bona també! que guai si pots posa fotos! i el set de vi ja el tens encarregat també?
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant