Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 13, 2007 2:02 pm

Gràcies per les idees Gemma, estan molt bé. Nosaltres com que farem un previ de fotos, havia pensat regalar una de les fotos del previ, perquè els nostre pares no tenen cap foto nostra a casa, però clar poder els agradarà més la foto vestits de nuvis?
Lo del ram és que sembla que només va dirigit a les mares, i jo voldria fer un regal que fos per tots dos. Havia pensat una placa amb un escrit macu dedicat a ells o també havia pensat en el cap de setmana, al mateix hotel on ens casem perquè té SPA, però poder es dispara de preu, encara que penso que no hauria de mirar el preu perquè s'ho mereixin, però el pressupost…. En fi ja anirem pensant a veure si surten més coses.

Gemma (nit) saps si aquí a massegur només tenen tipus de paper o de tot per embolicar, t'explico es per anar a mirar tipus de cintes o alguna cosa pel set de vi, havia pensat en una cinta al voltant de color però del material aquest que es diu rafia no?
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 13, 2007 3:12 pm

Espe segons tinc entés tenen de tot papers per iprimer, cintes, bosses de regal, paper per embolicar... per això hi anem nosaltres per mirar diferents cintes i papers per embolicar els detalls a més de mirar papers per imprimir les invitacions.
Hem esperat fins ara per que els dissabtes la seu central no la tenien oberta pero com que s'acosta nadal obres els dissabtes i per això volem aprofitar fer fer el vistassu i si veiem alguna cosa ja clara ens ho quedaríem.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 13, 2007 4:02 pm

Nosaltres dels detalls encara no hem pensat res, però la idea de la ratafia m'agrada molt, trobo que és molt original (i fa servei!!!!), a més fent el convit a Olot, què més adequat que això, i per les dones no ho sé, si teniu idees.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dt. nov. 13, 2007 4:24 pm

Hola noies,

una coseta ara que parlem de detalls, vosaltres teniu pensat donar els detalls un per un als convidats, o deixar-ho al lloc de cada convidat??
es que al setembre vaig anar a un casament hi al nostre lloc on posava el nom al costat van deixar el detall, i la veritat hem va agradar bastant , però no se que fer?? vosaltres com ho teniu pensat?? :-/ :-/

petons :-))
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 13, 2007 4:32 pm

Hola Arohha!

Jo tinc pensat deixar-ho a la taula de fet sempre que he anat a casaments ho han fet així. El que a mi em passa es que el detall de les dones és bastant gran i hem de mirar si hi queda bé a la taula! sino els deixariem en una taula auxiliar. Pero el que tinc calr es que no passarem a repartir-los, si els haguessim de deixar en una taula auxiliar mentre es despedissim els convidats se'ls hi donaria o diria algun cambrer que els hi repartís.
Pero ja et dic la idea es deixar-ho a sobre la taula....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 13, 2007 4:45 pm

Ainos es veritat a tu també t'hi lliga molt el tema de la ratafia!!! i lo dels detalls es millor que vagis xafardejant per aquí les webs de detalls i a fira nuvis.... mira nosaltres quan menys ho pensàvem ho vam trobar. Menys la ratafia que la teníem clarissima des de sempre!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. nov. 13, 2007 5:34 pm

Hola noietes!!!

Què tal???

Vania a mi personalment em vas caure molt bé i el teu xicot també, no siguis tonta, dona!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. nov. 13, 2007 5:40 pm

Això dels detalls als pares, jo segurament els faré un àlbum de hofmann i alguna altra cosa més.

El que em passa és que m'agradaria molt regalar un cap de setmana en algun lloc, o un sopar romàntic, o alguna cosa així però tinc un problema i és que pels meus pares seria ideal un regal així però pels pares d'en Rafel no, perquè són molt grans (78 i 75 anys) i no van mai enlloc com els podriem regalar un dinar.

Què m'aconselleu? :-/
sira

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 13, 2007 5:40 pm

Hola nines,

Gràcies Gemma, així poder també ens acostem algun dissabte a Massegur.

Nosaltres segurament també ho deixarem a la taula, no se si posar a cada lloc el seu o bé deixar-ho al mig de la taula perquè cadascú ho agafi, més que res les dones, si per exemple a la taula hi han 5 dones deixar 5 pashmines al mig i que cada una agafi el color que vulgui. Depén el lloc que quedi al mig de la taula. :-/
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 13, 2007 5:44 pm

Sira dons, si els teus sogres són grans i no surten enlloc poder es millor fer un regal que el tinguin de record que quan estiguin a casa sempre el puguin mirar com l'àlbum. Però hi ha molta gen gran que va amunit i avall, no els hi agradaria passar un cap de setmana d'hotel?
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 13, 2007 5:45 pm

Sira jo tinc el mateix problema que tu que els meus pares molt bé pero els meus sogres tot i ser bastant actius ningú els hi treu els 73 i 77 anys.... epr aixo tampoc faig els hoffman per que de fotos d'ells no en tenen masses en aquella època no se'n feien gaires! i quedaria molt descompensada la cosa! de fet ni el mateix Raül en té gaires pobret.

Jo potser si alguna cosa feig serà regalar-los-hi un sopar en un restaurant que estigui bé i tinguin un mini reservat per ells 4 com a l'Albareda a Girona pero cap de setmana així por ahí és més complicat....

Espe això de la col.locació dels detalls jo crec que ens aconsellaran força bé els del restaurant
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. nov. 13, 2007 5:56 pm

Gràcies noies!!!

El Hofmann segurament que el faré perquè tinc fotos d'en Rafel de petit molt xules ara falten les meves, les d'en Rafel les tinc escanejades hi tot!!!

Quan en tingui de meves també les escanejaré i després en posaré de quan vam començar a sortir i dels viatges que em anat fent i aniversaris, jo crec que els farà il.lusió tenir un àlbum així amb fotos de tots 2.

El pare d'en Rafel en té 78 però és més actiu, ell va a caminar amb un grup excursionista cada 2 setmanes, puja muntanyes, cada dia va a gimnàs i a la piscina a les 7 del matí i no para, però en canvi la mare que en té 75 no fa gaire res, :-/ no vol anar enlloc.

I els meus no paren, sopars per aquí, viatges per allà, van a ballar,... no paren i que duri !!! :-)ok:

Jo trobo que això dels detalls és millor deixar-los a la taula, perquè així t'estalvies d'haver-ho de repartir, però depèn de cadascú.
sira

EntradaAutor: TETES » dt. nov. 13, 2007 6:00 pm

bona tarda precioses!!! gracies per animar-me!! ja sé que es llei de vida i que el temps passa i es veritat que em fa peneta que el meu any ja s'acaba pero despres del casament si que em va afectar força que ja hagues passat tot pero ara ja ho tinc practicament superat i mirant cap al futur, pensant a veure quan anirem a pel bebito... :-)) :-))

Estant aqui al forum es com reviure la preparacio al meu pero veient les vostres il.lusions, nervis, preparacio... i estic contenta d'estar aqui amb vosaltres i poder-vos ajudar amb el que sigui!!!!

Jo aixo dels detalls aconsello deixar-los a la taula perque crec que ha de ser super pesat tant pels nuvis com per la gent esperar tant...
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: arohha » dt. nov. 13, 2007 6:10 pm

GRACIES NOIES, DEIXAREM EL DETALLS A LA TAULA ES MOLT MES SENZILL :-)ok: :-)ok: , ESPE ET POT QUEDAR MOLT BE DEIXAR-LOS AL MIG,AIXI CADASCU POT TRIAR EL COLOR QUE MÉS ES AGRADI.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 13, 2007 6:12 pm

Tetes reina jo estic encantada que estiguis aqui compartint tots els preparatius amb nosaltres i ens donis consell, i ens calmis que a vegades els nervis ens i les inseguretats ens superen.

Jo estic d'acord amb tu que es millor deixar els detalls a la taula perquè sinó es pot allargar molt el banquet i l'hora de començar el ball.
De fet jo sempre deia que ho repartiria perquè aixís vas taula per taula xerres amb la gent els hi preguntes que tal, però crec que això durant el banquet ho pots anar fent no?
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 13, 2007 6:20 pm

Sira us pot quedar super xulu l'àlbum de tots dos si teniu forces fotos i segur que els hi agrada. :-)ok:

Tetes com t'ha dir 'Espe nosaltres encantades que ens puguis ajudar el suport és molt important i la teva experiència ens ajuda en momentde bloqueix i nervis! que segur que al llarg d'aquests mesos que ens queden n'hi hauran molts d'aquests moments!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. nov. 13, 2007 6:20 pm

gRACIES espe per voler-me aqui amb vosaltres per ajudar-vos amb el que pugui, jo encantada!!!

Per cert, ta cosina ja te l'album de fotos????
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dt. nov. 13, 2007 6:26 pm

Tetes hi tant que ens agrada que estigui per aquí amb nosaltres a veure si també vens a la pròxima quedada i si tens fotos del casament ens les podries ensenyar!!!!!!!!!
sira

EntradaAutor: sira » dt. nov. 13, 2007 6:45 pm

Sí Gemma de fotos en tenim forces, el que passa és que porta feina escanejar-ho tot, però un cop escanejat ja està és montar-ho perquè quedi maco i ja està fet, i al principi o al final fer un escrit maco que els faci emocionar i jo crec que els farà molta il.lusió i potser els agradarà més que no pas un gerro, o unes copes, o alguna altra cosa, no? el que passa és que m'agradaria fer-ho amb temps per si de cas passa alguna cosa....

Perquè una vegada ens va caure un llamp al pis i ens va fer malbé molts electrodomèstics i el seguro que teniem no hi entraven (ara sí) i tenia montat 2 àlbums d'aquests del viatge a Egipte, i realment em va fer molta ràbia i encara no els he fet, de la feinada que em va portar.
sira

EntradaAutor: TETES » dt. nov. 13, 2007 6:47 pm

gracies a totes per voler-me a vosaltres, us ajudare amb el que pugui!!!

a veure si a la proxima quedada que feu puc venir i ja tinc l'album i us el porto!! perque les altres fotos que vaig tinguent son digitals i clar no tinc portatil....pero ara que hi penso, el meu home a la feina en te i a vegades se l'emporta aixi que li podria requisar unes horetes...jejeje
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants