Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. nov. 14, 2007 10:48 pm

Bona nit kuketas!!
Com anat el dia??? Jo força atavalada pero després de un mes portan aquest ritme ja començo a acostomar-me!

Aviam si m'enrecordo de tot el que volia dir-vos:

Agbe, felicitats! Ja tens una cosa més enllestida i ademès una de les importants! Enhorabona!! >.-<: >.-<: >.-<:

Sira, ja veus si es una tocada de nassos lo del ordinador...hauries de posarti un sai, així segur que no torna a passar!

AInos, els vestits que has posat son molt macos. Pel meu gust, m'agrada més el primero o el d'aquesta noia... pero a mi es que m'agraden així amb volum. Sobre gustos... :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Espe, quins nervis noia!! Us queda super poquet per tenir el vostre niuet!!! Que bé!!! El millor regal de reis que podieu tenir >.-<: >.-<:

Gemmanit, el detall aquest de les roses blanques el trobo super xulu i ademès molt emotiu!! Segur que s'emocionaran molt! :-))
I sobre la lletra d'aquesta canço doncs res, que és super maca... pero no la he escoltada mai! Haviam si me la passeu i així amb la tonteria encara la faré servir! :-) :-) :-)

Sobre lo de fer-li un regal al nuvi, doncs no sé ven be qui ho ha comentat pero aixó de regalar-li un passe per poder dur un mini cotxe de formula 1, a mi m'encantaria fer-li!!! Es super vissiat a la formula 1...alguna de vosaltres sap on puc mirar-ho?? Sinó, doncs qualsevol cosa que estigui relacionada amb la cacera, que també n'hes fanàtic!!!

EL ram noies, doncs no hus puc enseñar com quedarà perqué ni jo ho sé!! Em fio del noi que diu que quedará molt xulo! ((Aviam si es veritat!!)). Lo unic que si que sé és que serà d'estil al que us vaig penjar ahir.
Sobre el canó de confeti, doncs mira, al final ens varem anar engrscant i ens van vendre la moto! JAJAJAJ, no sé, diuen que es molt maco... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. nov. 15, 2007 8:51 am

Bon dia nines!!!!!

Gemma, reina, no he trobat la cançó que et vaig prometre. Em sap greu!! :-( :-( :-(
Després de buscar-la me'n vaig enrecordar que la tinc a l'ordinador de casa els meus pares, ja que el meu futur em va reinstal.lar el portàtil i vaig haver de passar tot el que hi tenia a l'ordinador dels meus pares. Quan pugi, si és que encara no la tens, te l'enviaré sense falta, d'acord ???? Ho sento,.... :--( :--( :--(

Míriam, que xulo això del canó de confeti, no?? Quan el posareu? En quin moment? :-))

Agbe, que bé, ja teniu fotògraf!!! Una coseta menys a fer!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bé guapes, vaig a veure si puc fer alguna cosa de profit, ja que a la feina portem des d'ahir al migdia sense poder treballar amb el servidor. En fi!!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 15, 2007 9:26 am

Bon dia guapes!

Gemma tranquil.la ja m'espero.... encara no l'he pogut aconseguir així que com que no ve de dos dies a veure si me la pots passar val? moltes gràcies de veritat!

Miriam això del canó de confeti que és exactament? que quan sortiu de l'esglesia us llençaran un munt de confeti? nosaltres a la masia només podem llançar pètals de rosa i ja està ni arrós ni confeti! en fi!

Algú té la llista dels expositors del Fira Nuvis? a la web encara no els han posat oi? :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 15, 2007 10:03 am

Bon dia!!!!!!!
Ho he mirat a la web i encara no surten... :-/
A nosaltres també ens passa el mateix, al Palau només es poden tirar pètals de rosa, a més en la decoració ja n'hi posen al mig d'una espècie de claustre que hi ha, és on ens posarem nosaltres asseguts, amb tota la gent al voltant, a més té dos pisos i la gent de dalt, al final tiren més pètals, i queda maquissim, he vist fotos de gent que s'hi ha casat i és precios, a veure com va el nostre.... :-)
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 15, 2007 10:16 am

Bon dia nenes!!! brrrrr quin fred que fa avui!!!!!

Jo tinc a casa el full on surten tots els expositors, si tinc un moment ho escanejare i us ho penjare :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 15, 2007 10:20 am

Ainos es guapissim allà on et cases!!!! segur que serà perfecte.!!!

Gràcies Tetes!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 15, 2007 10:34 am

Hola bon dia noies,

Gemma (nit) el detall de la rosa blanca quedarà molt macu i emotiu, i segur que la gent que t'estima no s'ho esperarà. :-)ok:

Jo de les cançons vaig motl peix encara, ho miraré més endevant, però aquesta lletra es molt guapa, segur que serà molt emocionant!

Això del canò pinta bé, el que allà a la ciutadella no se si ens deixaran tirar gaires coses, ho haurè de preguntar.

Segurament lo dels expositors ho penjaran la setmana que bé no? :-/
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 15, 2007 10:38 am

Si, espero que els hi agradi i els faci sentir especials.

Esperem que sí que ho pengin més que res era per curiositat de qui hi havia.
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 15, 2007 10:39 am

Nenes sabeu que vaig fer ahir?........

Vaig agafar un cabreig que no vegis.....

Resulta que ahir vaig quedar per anar a sopar a casa els meus pares, pero abans vaig anar-me a casa meva a dutxar-me perque sino despres se'm feia tard i com em planxo el cabell i tal doncs vaig pensar que aixi avançava feina.
Donc total, vaig anar a casa a dutxar-me, em vaig entretenir amb l'ordinador una mica, em vaig assecar el cabell i ja em trucaven els meus pares que que feia tanta estona...i jo re res ja sortia de seguida vinc. Doncs vaig escopetejada a sortir per la porta, surto amb el llum del rebedor de l'escala tancat i patapam, tenco la porta de casa amb les claus posades al pany, grrrrrrrrrr!!!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 15, 2007 10:42 am

Apa, vaig anar a casa els pares amb un cabreo a sobre per poder buscar telf d'un serraller a la guia de telf, perque el meu pany es d'aquells que si hi ha la clau posada nanai, no es pot obrir desde fora. I au , truca el serraler i em van cobrar 60.- € per estar 2 minuts i paga de seguida ee!!!! coneixent-nos i que el fem treballar quan em de canviar panys o fer desaucis i obrir portes, ja els val!! quina rabia!!!!!! ara cada cop que sorti per la porta ja vigilare.....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 15, 2007 10:54 am

Jajajajaja Tetes que bo... fa molta ràbia quan et passa això i t'ho dic jo que m'ha passat! la meva única avantatge es que com que vis en una casa aparellada ja em veus anant a casa el veí per veure si em pot deixar saltar del seu pati al meu i després forço la porta del menjador que es corredera i cap a dins! noies és molt fàcil entrar a robar a on hi ha portes correderes!!! una altre vegada que també em va passar no hi era el veí i vaig pensar..... Gemma com a les pelis força el pany amb una targeta! i ho vaig aconseguir! (veia molt mcgibert de petita) era la del metge i me la vaig haver de fer nova pero bueno.... em sembla que m'hi podria dedicar!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 15, 2007 11:07 am

Tetes, realment fa una ràbia, a mi també m'ha passat i per 2 vegades!!!!!!
A més es passen moltissim amb els preus, ja s'hi guanyen la vida, ja!!!!!
Ahir vaig anar a Stella Nuvies (a Quart), Tetes hi vas anar tu a mirar algun vestit?????? Me'n vaig provar quatre i n'hi va haver 2 que em varen agradar força, però no em varen encantar pas, o sigui que a seguir buscant.... avui aniré a El corte ingles, a veure què, em fa una mica de cosa perquè hi vaig sola, ja que la meva family viu a Sant Joan, i no es plan de que hagin de venir tantes vegades, així quan m'agradi molt algun, apa, que vinguin.... es deuen pensar que no tinc familia ni amics...... :-/
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 15, 2007 11:26 am

Jo tambe vaig pensar en saltar desde casa el vei perque ell te terrassa i jo tambe pero vaig pensar que com obria perque pensava que tenia la persiana baixada i ara que hi penso, em vaig oblidar de baixar-la, aixi que hagues pogut fer com tu, perque tambe es corredera la del menjador, buaaaaaaa quin fallo!!!!
Tambe vam intentar amb ma mare obrir amb una radiografia pero no passava ni la radriografia...res no va haver-hi manera!!
I tant que s'hi guanyen la vida, vaia telaa!!

Ainos no vaig anar alla a emprovar, i mira que cada vegada que passo per davant me'ls miro i m'els mirava sempre i fins i tot n'havia vist que m'agradaven pero mira, no volia voltar gaire perque vaig epnsar que em liaria massa i com que a pronovias ja em vaig enamorar del meu doncs ja no li vaig donar mes voltes!!

En el corte ingles, la senyora que aten, que es diu Rosa la conec, es simpatica i xerra molt!!a veure si trobes algun que t'encaixi mes!! :-)ok: Jo t'acompanyaria a veure vestits pero jo plego a les 8.... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 15, 2007 11:35 am

Bueno Tetes per la pròxima ja saps que pots saltar!

Ainos no et pensis es veu que es bastant normal aanr-hi sol i després acompanyada de la mare o algunes amigues pel que a mi em van dir. La noia de Cymbeline em va dir que inclús havia vengut vestits així de noies que tenien lliure un parell d'hores al migdia abans d'anar a la feina i que havien entrat s'havien enamorat del vestit i ja està així que no crec que pensin això de tu, dona!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 15, 2007 11:40 am

No si per mi m'estimo més anar-hi sola, que si no m'atabalo massa, així vaig al meu aire....
Si Tetes, he quedat amb la Rosa a les 19.30, a veure què tal.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 15, 2007 11:43 am

si a la proxima, que espero que no hi sigui, intentare saltar, pero jo no sabia que les correderes eren tan facils d'obrir....un dia d'aquests ho probare quan estiguem els 2 a casa per practicar, jejeje!!

Ostres jo sola haver anat a triar el vestit casi que no m'hagues atrevit.l..soc indecisa per la roba i necessito sempre opinio d'algu, imagina per triar el vestit de nuvia!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 15, 2007 11:44 am

segur que t'anira be Ainos, almenys es simpatica que a vegades hi ha cada dependenta....que trobis el teu vestit ja es una altra cosa!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 15, 2007 11:45 am

Ostres quina feinada lo de la porta Tetes, a mi un cop hem va passar, va ser al pis que en Toni va llogar quan va estar treballant a Leon, lo que nosaltres varem trucar al propitari del pis que era muntador de finestres d'alumini i com que era el primer pis, va posar una escala al carrer, va pujar i va desmontar la finestra. Espero que mai més hem deixi la clau posada per dins, jeje!

Ara que dieu això, lo primer que faré quan hem donin el pis serà cambiar el pany i la clau, la meva cunyada hem va explicar, que una amiga seva que viu a un dels pisos que hem comprat nosaltres, l'altra dia li varen entrar a robar i s'ho van endur tot menys el matalàs i la porta no l'havien forçat, això fa malpensar que han set de la mateixa obra.

Nenes ja m'han arribat els sets de vi que vaig encarregar a grandesdetalles.com! Així que ja tindrem feina en pensar com els decorem! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 15, 2007 11:50 am

Això Tetes a practicar!!!!! però vigila que no et prenguin per una lladre!!!!

Espe jo també ho vaig fer lo de canviar les claus i a més ens hem psoar alarma per que la primera nit que vam estar dormint a la casa ens van intentar entrar a robar a nosaltres i al nostre veí aixñi que vaig agafar molta por i ara tenim alarma.

Ostres que be! que ja tinguis els detalls! ara a pensar com envolicar-los! com jo!!! :-))
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 15, 2007 11:53 am

Ostres Espe que fort aixo!!! segur que si que han estat algu de l'obra o algun industrial que a treballat alla.... pero tenia moltes coses al pis?? quina putad-----
Nosaltres vam canviar el pany tambe despres d'acabar de posar l'aire acondicionat i tot perque les meves claus les havia tingut tot quisqui, entre els promotors, els industrials que van haver de venir a arreglar coses...jo no em fiava ni un pel...

Que guay Espe, ja tens lo del set de vi, una altra cosa feta!! >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat