Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Lluna2 » dv. juny 09, 2006 3:55 pm

PERÒ K PASSAAAAAAAAAAAAAAA?
K ESTEU AUFEGATS DE CALOR O QUÈ?
ON SOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU? ?:) ?:)
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: a28 » dv. juny 09, 2006 3:59 pm

JO SI!!!!! :-))

PER CERT JA TENIM LES INVITACIONS I LES TARGETES; LES HEM ANAT A BUSCAR AQUEST MATI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
I EM COMPRAT UN RETOLADOR NEGRE I L'ALTRE TARONGA I A VEURE QUIN QUEDA MILLOR...... ::-)

ARA A LA TARDE HEM QUEDAT AMB LA JOIERA PER ENCARREGAR DEFINITIVAMENT LES ALIANCES!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dv. juny 09, 2006 4:01 pm

Va, que us busco feina!

Algú de vosaltres no tindrà pas per casualitat la cançó de "Paraules d'amor" del Serrat?
Es que a la meva mare li encanta aquesta cançó i li vull posar en el moment de donar-li el ram. Encara que la lletra no sigui la més adient, però com que a casa nostra tota la vida que sona el Serrat... doncs ja és com una part nostra, no sé si m'enteneu. I resulta que no trobo per cap lloc el cd on hi surt aquesta cançó! :--( :--( :--(

Bueno xatetes/xatet, una abraçada
Lluna2

EntradaAutor: a28 » dv. juny 09, 2006 4:03 pm

JO SI QUE LA TINC PERO NO LA TINC AQUI!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dv. juny 09, 2006 4:07 pm

REINES AQUESTA TARDA HE QUEDAT AMB UNES AMIGUES PER PREPARAR UNA DESPEDIDA.... EM DONEU ALGUNA IDEA?? ES QUE ESTIC MES ESPESA ULTIMAMENT...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dv. juny 09, 2006 5:56 pm

Ostres a28, t'he deixat soleta :-(
es que m'ha vingut una tona de feina!

Eiiii, ens ensenyaras les invitacions?
Apa, ja teniu feina a repartir-les uffff :-)ok:
Lluna2

EntradaAutor: a28 » dv. juny 09, 2006 6:01 pm

si a partir de divendres que ve les començarem a repartir!

que apagadot que esta avui aixo........

men vaig a per les aliances! :-))
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dg. juny 11, 2006 10:00 pm

Hola guapes!!!! Que tal us ha anat el finde?? Doncs ami molt bé!!!
Hem estat a Eivissa i ha sigut fantastic. Llàstima que el dissabte al matí que es quan voliem anar per les caletes ens va fer mal temps... però bueno al final al migdia va sortir el solet!!!
El dissabte a la nit vam estar pel port i al Pacha!!! Quina caña, sobretot perquè a mi m'agrada molt aquest tipus de música: tecno, house...

Avui hem dormit 3 hores... vam arribar a les 7 del matí i a les 10 ja estavem aixecades perquè hem vist que feia un sol espatarrant i voliem aprofitar la platja i la piscina de l'hotel!!! Demà no hi haurà qui m'aguanti a la feina!!!!
A28 ens ha costat uns 160 euros, l'avió i l'aparthotel de 4 estrelles a Sant Antonio. I allí no ens hem gastat gaire (a part de les clavades a la discoteca: 35 euros entrada, 12 euros un cubata...) perque nosaltres som comprar al supermercat, fer-nos bocates i menjar sentades pel carrer. Tot sigui per la pasta!!!

I per cert, que guay lo de les invitacions!!! Les portaràs a la boda de la Petita???
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dg. juny 11, 2006 10:18 pm

Per cert Maritima. Com et va anar la primera prova???
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: maritima » dl. juny 12, 2006 7:01 am

Bon dia a totes¡¡¡

Ui menos mal q has pujat el post Montsesita... m'alegro que us anés molt bé

La prova genial..... estic molt contenta.... ja la proxima el 10 de juliol i c'est fini..... dissabte m'anava una mica gran, ja que he aprimat uns kuans kilets i ara s'ha de tocar, pero bueno, est`tot genial i si , tinc fotos, passa q al pc no hi son q el xavi... quan pugui te'n passo una, ok? vinga, cuideu-vos i q passeu bon mati de dilluns

adeu
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dl. juny 12, 2006 11:05 am

Que bé Maritima!! A veure si ens pots ensenyar alguna fotito!!!

I les altres?? On sou?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dl. juny 12, 2006 11:57 am

HOLAAAA!!!!!!!!!!!!! BON DIA A TOTHOM!!!!!!!!
Ei, que ja he tornat de la despedida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bueno, bueno……….ahir vaig estar tot el dia com un vegetal…..si no estava tirada al llit..estava tirada al sofà…..buff…..tinc el cos fet un nyap………..
Per ser que la meva despe havia de ser “light”….deu ni dó……bueno, ara us explicaré una miqueta. Però per fer la crònica més light…a partir d´ara al “membre viril” li direm així: ******* , je, je, je!!!!!!!!!!!
Donc bueno.......a les 7 de la tarde van vindre les amigues a casa a buscar-me. Havíem d´anar amb samarreta i pantalons negres…..em comptes de despedida semblava que anessim d´enterro.
Abaix a casa em van vendar els ulls i em van portar per tot el poble així….més malament…..entrepussant-me amb totes les voreres, rascant-me amb les parets….buff…
Fins que vam arribar a l´altra punta de poble i allí m´esperaven més amigues. Em van fer aixecar els braços i em van disfressar de hawaiana!!!!!!!!!!!!!!! Amb dos cocos a la pitrera, una faldilla amb floretes i flecos, un cinta de flors al cap, unes pulseretes de flors, un collar d´aquestos hawaians……..superbé!!!!!!!! no es van passar gens…..anava mona i tot tu……….(tot això damunt del pantaló i la samarreta negres eh??? Que no anava amb els cocos només…).
I quan em vaig treure la venda…….anaven totes amb un collar hawaià i amb una careta amb la meva cara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Estava tot plè de “petites”!!!
I ens esperava un AUTOCAR!!!!!!!!!!!!! Juhu!!!!!!!!!!! Això volia dir que anàvem fora!!!!!!!!!!!!! I vam fer cap a SARAGOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ens va deixar allí …llavors al mig del carrer em van fer llegir un “jurament” i vam entrar a un local de despedides. Havien 8 despedides més.
Vam sopar superbé i al final em van portar un pastís eròtic amb una ***** gegant de xocolata!!!!!!!!!!!!!! I quan vam acabar ens van pujar a la sala de dalt on ens esperàven un parell de tíos…..ligerets de roba…..i ens donàven xupitos de boca a boca…..eren com tubets i ells s´els ficàven a la boca i t´ho donàven a tu……bueno, bueno….ejem, ejem…je, je, je!!!!!!!!!!!!!
I després em va vindre el “chechi boy”!!!! siiii….Alzina!!!!!!!! vaig tindre chechi boy!!!! Però res eh? S´em va arronsar un rato……s´em va sentar al damunt, va fer 4 tonteries i al final ens va ensenyar la *****…..i s´acabó!!!!!!!!!! Guarreríes les justes!!!!!
I després vam anar de discoteca en discoteca de bailoteos!!!!!!!!! Què bé que ens ho vam passar!!!!!!!!!!!!!!! Em van regalar un munt de *****, una que ballava i cantava….una que li dones corda i camina sola…..una en piruleta…..una que era un pito…….vamos….que vaig arribar a casa plena de *****.
M´ho vaig passar superbé!!!!!!!!!!!!!!!!!
A la tarde us conto més que tinc una feinada de por…
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: EDAE » dl. juny 12, 2006 12:03 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: alzina » dl. juny 12, 2006 12:14 pm

Bufaaaaa!!!

Doncs ja es hora d'anar a buscar al Petito i anar a fer un tomb per Torrefarrera. Chechiboy... :t:t:

i tu de Hawaiana :-( juas juas. Fotos fotos
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dl. juny 12, 2006 12:51 pm

Que guay Petita la despedida!!! I amb boy!!!!! Ala nena!!!!!!!
Diuen que a saragossa hi ha molta marxa!!!!!!!!!!!!!! :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 1:13 pm

Ole Petita, que guai la despedida, i a més a Saragossa, on ningu et coneixia...anda les teves amigues com en saben....

Quina gracia m'ha fet lo de "guarreries" les justes!!!
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. juny 12, 2006 2:16 pm

A que va estar bé????!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Jo m´ho vaig passar de conya!!!!!!!!!!!!!! Un fart de ballar, de cantar, de beure..........i un fart de manyos per tot arreu!!!!!!!!!! je, je, je!!!! Són molt simpàtics els manyos!!!!!!!!!!!!!! Sense exagerar...potser ens vam trobar més de 15 despedides aquella nit!!!! Hi ha una marxa per alli....bufff.....
I lo del chechi boy mira........no m´ho imaginava pas.....però vam riure com a bojes!!!!!!!!!!!!! jo...una mica més i s´em desmonta la mandíbula!!!! Em va agafar la risa tonta......
Ei Alzina!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE AL PETITO TAMBÉ LI VAN FER LA DESPE...........I VA TINDRE 2 CHECHI GIRLS EHHHHHH?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/ :-/
Al Petito el van portar a LLoret de Mar!!!!!!!!!!!!!!!!!! el van disfressar de Pipi Calzaslargas!!!!!!!!!!!! aisshhhh.......estic dessitjant veure les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!! ja, ja, ja!!!!!!!!!!! amb un maiot rosa, unes malles roses, una faldilla curteta i una perruca amb dues trenes rosses..............
Van arribar ahir a les 5 de la tarde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! els animals!!!!!
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dl. juny 12, 2006 3:21 pm

ei que tal!!!
molt be petita la despedida!!!!!!! devies d'anar força mona no?? =0-0-) =0-0-)
i el petito amb malloi i mayes....juajua,.... quina pinta!!!!
:-)) :-)ok: :-)ok: :-))
ei maritima jo también vull veure fotos!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: airam » dl. juny 12, 2006 3:38 pm

Hola noies,

Quin fart d'escriure!!!

No he llegit res des de la pàgina 200 i poc crec.

Ostres, que al Petito crec que me'l vaig trobar jo???

Pot ser?

Però tenia que ser a lleida, al la terrassa que han montat al lateral de la iglesia de sant joan (no a les de la plaça, sino al lateral dels potxos)

Li feien demanar pasta amb una gorra, i a mi em va donar dos petons!

Bé, sino era un altre, jejeje

Estic de vacances, bé, se m'acaben avui, jejeje, bé, només n'he tingut avui, jejeje

He estat a madrid, i dissabte vaig venir a buscar el cotxe (lleida-madrid AVE), tenia el cotxe a casa dels sogres.

I ara a la tarda vaig direcció Manyolandia, els examens de pena, bufff, crec que només passaràn 4 o 5, jejeje, esperarem a coneixer les notes.

Però ja us ho dic jo, ens han canviat unes lleis, i està clar que entren, total que de tot el temari que hi ha, et diuen dos temes, que els tens que fer oralment dabant d'un jutge (totes les oposicions de justicia, son semblants, sempre ho fan tot oral, merda), total que tens que desenvolupar els dos temes oralment i si no et saps el primer, doncs cap a casa, jejeje, no et deixen passar al segon, jejeje

Jo el primer xau xau i el segon, genial, però del primer no estic gens orgullosa, però a veure que passarà.
airam
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: a28 » dl. juny 12, 2006 3:41 pm

ei airam!! quant temps reina!! aixi quan tens els examens xata?? i els preparatius com els portes?? ja ho sap la family?? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants