Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dl. nov. 21, 2005 10:00 am

Bon dia xates!!
Petita; tenien figures de novios aixi originals tambe?? (a Martorell)
I les invitacions de todos estilos?
Ja m'ho penso ja que la fira de bcn devia estar molt millor... :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dl. nov. 21, 2005 10:05 am

Si, tenien figuretes molt xules, però ens va dir que l´any que vé n´hi tindrien de més noves. Així que esperarem fins al febrer i ja et contaré.
Les invitacions que tenien ja eren les noves del 2006 i estaven separades per: MODERNES, CLÀSSIQUES, ORIGINALS I DIVERTIDES.
Tenien de tot, algunes eren superxules i originals.
També ens va ensenyar un catàleg de textos per ficar a dintre, alguns eren per a partir-se, je, je. MOlt originals!!!
Em va agradar aquesta botiga, a més ens van tractar superbé!!! :-)ok:
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. nov. 21, 2005 10:48 am

Hola guapes!!

Ja he tornat a la feina, s'ha acabat lo bo!!! amb lo be que m'ho he pasat la septmana pasada!!!

Petita, si que et mous noia!!! El teu novio deu ser un sant, perque el meu ja s'em va queixar i aixo que nomes el vaig portar una tarde a la fira!!! Espero que vagi ve la feina i no et cremin gaire!!

Chiquetes que callades esteu avui...
Com va lo de la quedada, esteu decidides??
Montsesita, ja tinc localitzat el teu poble, es que jo d'aixo vaig molt malament, com que sempre que anem a algun puesto, vaig de copilot, no m'hi fixo!!! Pero amb cotxe tampoc es tan lluny, si no tens ningu per alli que et pugui apropar a la quedada si la fem a lleida, jo mateixa et vaig a buscar i et porto, no es problema dona!!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 21, 2005 6:12 pm

ijkkjhj
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dl. nov. 21, 2005 6:30 pm

jo tambe vull saber lo del tiara!!!!!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-)
si que es nota si que es dilluns........ :o-o: :o-o:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dl. nov. 21, 2005 10:31 pm

Holaaaa!!!

Em sembla que a partir d'ara podré escriure poquet. Tinc una feinada de por a la feina i no em puc conectar. Només puc escriure desde casa, pero bueno, algo es algo...

Primer, que xulo el teu vestit Ilerda, molt molt original i diferent. Ja l'havia vist al cataleg de de Casajuna i m'havia agradat. Seràs una nuvia impactant!!!! (-O-:-) (-O-:-)

Nosaltres vam anar a la fira i ja vam decidir que regalariem: els xupitos personalitzats de www.chupitum.com . Posen el nom de cada invitat a cada xupito. Els vam veure i ens van encantar, a més son barats (2 € per xupito). Donarem el mateix tant als nois com a les noies.
Al ***** els detallets n'hi havia algun de menys de 2 euros? T'en recordes tu Petita?
A la fira també hi havia unes galetes de la fortuna que és una bona idea per fer algo diferent a la boda. Al post Boda Abril 2006 està explicat si us interesa (és per no foter-vos el rollo aquí ara que és molt llarg..)

Per cert, el desembre ho tinc una mica xungo per quedar: entre sopar de Nadal de la feina, amics invidibles de les amigues i altres, no queden dies... Pero bueno ja direu algo a veure si m'ho puc combinar.

Per cert, lo dels cursets prematrimonials a Bellpuig, he trucat al capellà i m'ha dit que ho porten des de la parroquia de Mollerussa. Qui estigui interessada li passo el telefon en un privat.

Bueno noietes, fins demà!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: cuqueta » dt. nov. 22, 2005 8:44 am

BON DIA A TOTEEEEEEEEEEES!!!!! :: orrr::

Que tal? Una merda de dia, amb aquesta boira...sort que tenim les nostres bodes per pensar-hi i alegrar-nos el dia. No se vosaltres, pero a mi aixecar-me amb aquesta boira ja em treu les ganes de fer-ho tot, sort que ja som dimarts i queda un dia menys pel finde. ::love::

Aima, el meu novio es de Mollerussa i anirem a viure alla. Aquest noi que es de Cervera es casa el mateix dia que jo?? pel mati o per la tarda?? explica-m'ho pq volia canviar l'hora de l'esglèsia per una mica més tard i a veure si ara no podré :-(

Quin dia us caseu vosaltres guapetones??Ja teniu els vestits triats??

Lo dels vestits de les mares jo havia pensat anar a mirar al Corte Ingles. A vegades a la Goumar tenen vestits molt xulos i a la tenda que esta gairebe al davant de la sabateria Cases ( ara no se com es diu ) també. A pronovias també en tenen pero deuen ser més cars... en canvi al Corte Inglés en tenen de molts preus. De totes maneres depen de la mare que tingueu pq a la meva segur que li costa mes a ella triar el vestit que a mi.

Per cert, vosaltres quan fareu el curset pre-matrimonial?

Bueno un beset a totes. Aima. A28. Petita. Montsesita. Ilerda...i alguna mes si me la deixo. :-)) :-)) :-)) :-))
cuqueta
:: núvia experta

Entrades: 526
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 12:27 pm

EntradaAutor: granadella » dt. nov. 22, 2005 9:40 am

Hola!!

Que tal totes?

Jo novetats, poquetes...L'altra dia vam estar amb la dissenyadora que ens fara les invitacions, pq les voliem originals i divertides, i em sembla que ja estan en bon cami. Farem com un llibret, amb dibuixos. Una Nuvia, un nuvi, uns anells, una església i un restaurant. I al final, el text. Hem posat un que diu aixi
Com ja haureu deduït...
ENS CASEM
El dia 9 de Setembre a les 7 de la tarda al l'església de Santa Mª de Gràcia de La Granadella(Lleida)
Després anirem a celebrar-ho al Restaurant Ramón de La Granadella
Esperem que pogueu ser testimonis d'un dia tan especial per nosaltres
Si us plau, confirmeu!

i els telefons.
Que us sembla??
granadella
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: Petita » dt. nov. 22, 2005 10:08 am

BON DIA GUAPES!!!!! :-)) :-)) :-))

Avui no tinc reunió fins a les 10.30 ó les 11, així que aprofitaré.
Bueno, Granadella, em puc fer una idea de les invitacions que et fan i em sembla una idea superoriginal, a més el text ho trobo molt correcte. És perfecte xata!!! :-)ok: A més, aquestes invitacions seran exclusives...ningú les tindrá iguals!!! Enhorabona!! Quan les tingueu ja ens les penjaràs, vale? :-)ok:
Cuqueta!!! si que tens raó...amb aquesta boira no tens ganes ni de sortir del llit. Lo del vestit de les mares...jo també crec que li costarà més a ma mare triar el seu vestit que no el que em va costar a mi. Anirem a mirar a Pronovias i a la Lluna de Drap. En aquesta botiga vam estar mirant i tenen vestits molt macos per les mares, a més, tenen talles grans. Com que al Gener agafo vacances, doncs ens dedicarem a anar en busca-i-captura del vestit de ma mare. Així també aprofitaré per anar a comprar-me les sabates i la roba interior =0-0-)
Montsesita, espero que tinguis ni que sigui una estoneta cada dia a casa per escriuren´s 4 cosetes :-)ok: Lo dels xupitos ho vaig veure a la fira de BCN i ens va agradar molt!!!! Ah!! a Martorell tenien moltes coses que no arribaven als 2 euros. Ens va agradar un joc de posagots de vidre que valia 1.75, jo crec que estaven molt bé de preu. De totes maneres ens esperarem fins al febrer, a veure si tenen algo més nou.
A veure si Lluna2 ens conta com li ha anat al Tiara!!! I la Marieta? fa dies que no la veig per aquí.
Ilerda, quan començaràs a mirar sabates? I on? No sé on puc trobar que siguin baratetes i bones...
Bueno, un petonet per a totes.
GUAPES!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dt. nov. 22, 2005 10:31 am

Bon dia guapes!!!

Quina boira avui, no?? No es que m'agradi molt, pero fa una sensació de pelicula aixo d'anar amb el cotxe i no veure res al davant!!

Vec que esteu totes molt enfeinades, al menys espero que pogueu escriure quatre cosetes.
Montsesita, lo dels xupitos em sembla superdivertit!!! aixi segur que sabras quants has de demanar si has de ficar el nom!!! M'alegro que t'agradi el meu vestit... Ara no faig mes que pensar en la cara que ficara el meu novio quan em vegui apareixer, segur que dira... -si es que no podia ser d'un altre color!!!! - em fa por perque sempre que em fico algo d'aquest color em diu que a veure si canvio... Bueno, ja s'ho trobara!! (moltes pistes estic donant, espero que no se li acudeixi mirar per aqui!!)

Petita guapa, que et surt la feina per les orelles!!
Doncs no se quan anire a mirar les sabates, suposo que esperare a l'ultim moment per variar. No se ni quines botigues hi ha de nuvies, aixi que si sabeu d'alguna, ja direu. Aixo si, vull algo comodo i sense masa talo, si no me la fotre de cap!!!
Ilerda

EntradaAutor: Lluna2 » dt. nov. 22, 2005 11:23 am

Bon dia xiquetes!
Dons el dissabte va ser un dia ben profitós! Primer vaig anar al Tiara...taxan! taxan! ...

dons no vaig trobar res que em fes el pes, CERO PATATERO. Primer em van ensenyar els catalegs del Ruben Perlotti i de Mª Lluisa Rabell i despres em van enseñar els vestits que hi tenien a la botiga.
Vaig trobar molt poca varietat, podies anar convinant alguns cossets amb diferents faldilles, no se, ho vaig trobar una mica pobre. Despres, els vestits del Perlotti canvien moltissim de foto a la realitat. Em vaig probar un parell del Perlotti, però es que no em veia massa de nuvia, són vestits mooooooolt especials i mooooolt diferents, ho vaig veure bastant hippy, la que tingui aquest estil, li agradaràn!
Aquests són els dos del Perlotti que em vaig probar
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dt. nov. 22, 2005 11:25 am

Aquest també era bonic, pero no em va convençer
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Lluna2

EntradaAutor: Lluna2 » dt. nov. 22, 2005 11:36 am

segueixo....
els preus de 2000 euros no baixen i l'atenció normal.
Bé, dons al sortir vam passar per davant de la Rosa Clara i hi vam entrar, no tenia hora ni res i em van agafar igualment. Em van ensenyar els catalegs, vaig escollir els que m'agradaven i vam començar a emprobar!
Juuuuu! xulissims noies, aneu-hi, ni que sigui per probar. L'atenció, excel·lent, mooooolt professionals. La noia em vatreure vestits que ella creia que em podien quedar be, i la veritat és que ho encertava!
Els preus són com al Pronovias, hi ha varietat!
>.-<: >.-<: >.-<:
Em vaig enamorar de dos, i ara tinc el dilema entre dos del Pronovias i dos de Rosa Clara! com que tinc temps, m'ho pendré amb calma. Ademés a RClarà em van dir que mel's podia anar a emprobar tantes vegades com vulguessi!

Bueno noies, quin rotllo eh!

Una abraçada a totes! :-()-)
Lluna2

EntradaAutor: Ilerda » dt. nov. 22, 2005 11:38 am

Hola Lluna!!

Quins vestits!!! em semblen molt diferens, no es el meu estil, pero son molt espcials!!!
Que aniras a mirar a algun altre puesto?? Explica explica!!
Ilerda

EntradaAutor: Lluna2 » dt. nov. 22, 2005 11:53 am

Doncs no ho se, perque amb el que he vist ja tinc un lio tremendo al cap, crec que ja no miraré més, ara nmés m'he de decidir per un dels que tinc seleccinats. :hmm::
Lluna2

EntradaAutor: Ilerda » dt. nov. 22, 2005 12:00 pm

Ja t'entenc, aixo em va passar a mi, mentres mes miraba mes lio tenia, pero bueno, ara ja estic contenta.
Quins son els que mes t'agraden?
Ilerda

EntradaAutor: granadella » dt. nov. 22, 2005 1:17 pm

Hola!

Una pregunta a les que ja heu contractat el fotograf...
L'album digital, de quantes pagines es, quina mida, i que costa?
Es que estic mirant per aqui(barcelona) i he trobat un que esta molt be de preu...Pero era per comparar les mides i les pagines

Gràcies guapes!

Per cert, jo també vull privats amb els vestits!!!!

encara no he començat en serio, pero vaja, al gener com una loca!!

Petonets!
granadella

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: cuqueta » dt. nov. 22, 2005 2:21 pm

Hola REINES!! :-///:

Avui he estat mirant invitacions per internet. Hi ha una pàgina web que esta força be, és: [color=orange]www.sandstoneweddinginvitations.com[/color]

N'he trobat algunes que m'an agradat. A veure que us semblen.
cuqueta

EntradaAutor: cuqueta » dt. nov. 22, 2005 2:23 pm

aquesta altra la trobo molt original, pero per mi potser massa atrevida... :hmm::
cuqueta

EntradaAutor: cuqueta » dt. nov. 22, 2005 2:25 pm

Aquesta m'agrada perque s'ha d'estirar per veure i hi ha la finestreta on es veu la foto :-):-):-):
cuqueta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants