Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia 9 » dv. nov. 16, 2007 5:10 pm

Hola guapes!!!!
El tema tapersex es divertisisim. jo no hi he anat mai pero amigues meves ho han fet i han dit que t'ho passes de conya.
T'ensenyen cremes, espelmes eromàtiques, boles chines,........
La meva mare i la meva avia tbe compraven a l'Abon, jejeje

Sira quina sort a mi aixpo no m'ha passat mai. A la meva germana se'n va trobar 30 euros al terra quan anava a buscar el cotxe pero un quart d'hora despres la van parar els mossos i la van multar per no portar el cinturó. Això es bona sort!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dv. nov. 16, 2007 5:11 pm

Buneo, us deixo que vaig a veure la meva nebodeta i si demà no puc escriure el dilluns ja us explicare com ha anat a la Fira Nuvis de BCN. ja us explicare el que he vist!!!

Bon cap de setmana a totes!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Rissos » dv. nov. 16, 2007 5:24 pm

Hola noies,

Ara feia molts de dies que no em conectava.

Ahir varem anar a fer la paga i Senyal al restaurant. Ja es nostre !!!
I per nadal la meva futura neboda m'ha dit que ja ens tindria les invitacions impreses, ja us en passare una.

La setmana vinent es el saló tot nuvis a girona 23-24-25 de novembre, jo i voldria anar per a veure si veig alguna cosa mes per fer com a detalls perq encara no ho tenim molt clar.
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: sira » dv. nov. 16, 2007 5:47 pm

Hola Mireia !!! si a vegades quan et passa una cosa bona després en porta una de dolenta, però de moment res de res i jo tinc els 50 €!!!!!!
Encara no els he gastat, en vull gastar 20 per un número de loteria que no en tinc cap i si em toqués!!!!! imagina't tú! m'hauria tocat calers sense haver-me gastat res!!!! seria genial >.-<: però de moment això només son somnis i com que això és gratis.... doncs a somiar s'ha dit !!!!!!! :-)ok:

Mireia que vagi bé amb la nebodeta!!!!

Rissos m'alegro de que ja tingueu restaurant!!!

Nosaltres també anirem al Tot Nuvis a veure què veiem amb el tema dels detalls.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. nov. 16, 2007 6:07 pm

Nosaltres també hi anirem per això, a veure si tenim totes sort, i també ens treiem una altra cosa del davant....
Això Sira, compra un nº que diuen que la sort porta sort :-))
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. nov. 16, 2007 6:08 pm

Rissos, a quin restaurant ho fareu????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. nov. 16, 2007 6:20 pm

Bona tarda noies!

Ainos aquest vestit de San Patrick es maquíssim!!! Aviam com et va demà!!! A mi la veritat que San Patrick m'encanta.. que haig de dir, no?? >.-<: >.-<: >.-<:

Gemmanit, lo del creuer ja ens ho van comentar.. i ja m'han dit que les begudes són super cares!!! Nosaltres també volem organitzarnos les sortides, pero falta temps !!! I sobretot mapes :-)ok:

Espe, segur que to passaràs super bé en aixó del Tappersex, segur que riureu molt!!

Sobre el canyó de confeti, els de la botiga de les flors ens han dit que si volem hi tiraran serpentines i que ja les reculliran ells...així que haviam que decidem... Per cert Ainos, aquests canyons que as posat son els que pots tirar tu mateixa. el canyó que ens posen ells és d'aquests grans, pensa que hi han de ser ells per controlar-lo! Bueno, aixó és el que em va donar a entendre...ja li preguntaré!

Noies, avui he estat a la Tous mirant aliances i ne vist unes més maques i originals... hi lo bo es que costan uns 650-700 les dues! Aviam si consegueixo trobar-ne alguna foto!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dv. nov. 16, 2007 6:26 pm

Ah, ja pot ser aquests que dius, és que aquests jo els he vist molt petits...
Això fotos de les aliançes que nosaltres també estem mirant i són carissimes!!!!!!!!!!! :o-o:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: sira » dv. nov. 16, 2007 6:56 pm

Això dels canons de confeti i serpentines a mi m'agraden molt, i potser més que l'arrós perquè l'arrós s'et queda enganxat als cabells i als nois els queda el traje tacat de pols blanca, a mi m'agrada més els pètals i el canó, però això va a gustos...
Mireia al final estan al Tot Nuvis la teva cunyada??? bueno la Rosa soposo, no? perquè els anirem a veure per si tenen cosetes pel viatge a Thailandia!!!! que ja en tenim unes ganes.... :-)ok:
sira

EntradaAutor: sira » dv. nov. 16, 2007 6:58 pm

Nosaltres encara no hem mirat aliances però ens els regala la meva germana i tampoc vull que es gasti molts calers.... jo també li vaig regalar però no recordo quan em van costar. Sé que li vaig comprar a Girona a una joieria que es diu Ayuso, que fan joies amb imatges o símbols típics de Girona i com que coneixien a la meva germana em van fer descompte però no recordo quan em van costar. :-/
sira l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 16, 2007 7:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. nov. 16, 2007 7:16 pm

Doncs a mi també m'agrada més els pètls de rosa i el canyó, pero clar, és el que parlavem amb l'Albert: nosaltres podem controlar lo nostre, pero el que faci la resta de la gent... :--( :--( Espero que els locos dels nostres amics no la liin massa!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. nov. 16, 2007 7:18 pm

Doncs a mi també m'agrada més els pètls de rosa i el canyó, pero clar, és el que parlavem amb l'Albert: nosaltres podem controlar lo nostre, pero el que faci la resta de la gent... :--( :--( Espero que els locos dels nostres amics no la liin massa!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Rissos » dv. nov. 16, 2007 7:26 pm

Ainos, ho fem al Mas Marroch
Rissos

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: sira » dv. nov. 16, 2007 7:30 pm

Miriam tens raó no podem controlar el que facin els altres però fa temps que havia pensat de preparar un conos de paper o unes bossetes amb pètals i una mica d'arrós però poc i deixar-ho a l'entrada de l'esglèsia i així ja està tot controlat !!!!
sira

EntradaAutor: TETES » dv. nov. 16, 2007 7:45 pm

nenis encara que vs prepareu bossetes amb petals o el que sigui la gent igualment porta arros i el que volen perque clar, tampoc saen que vos ho prepareu a menys que vos ho digueu a tothom pero llavors ja no sera sorpresa..nosaltres ho vam tenir gairebe tot en secret i es lo xulo, sorprendre a la gent! a nos la maria fort ens va preparar 2 cistells decorats que va posar a les escales, perque mes amunt no es podia tirar res, i a un ens hi va posar petals de rosa i a l'altre arros, pero la gent tambe duia arros....es inevitable!! :-/ :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dv. nov. 16, 2007 7:46 pm

Les sabates que em van agradar i són de la marca LODI són molt semblants a aquestes però amb taló d'uns 5 o 6 cm, perquè aquestes són massa planes, ah!!! aquesta de la foto no soc jo! ho he trobat per internet i posa que són de la Sposa i valen 70 o 80 €.

Són molt senzilles però és que les vull així però amb taló.

A veure què us semblen.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sira

EntradaAutor: sira » dv. nov. 16, 2007 8:07 pm

Com que sembla que per aquí estic sola doncs vaig parlant sola :-/ >.-<:

A veure:

Mireia m'alegro que t'hagin tret els ferros, ara tindràs un somriure profident!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-) soposo que deu haver sigut durillo aquests 7 mesos, però ara ja està ara a somriure val? :-)ok: :-)

Gemma de viatge podeu anar a molts llocs!!!! Jo us recomanaria sens dubte Mèxic, (Rivera Maya) i és preciós pots visitar llocs i també pots anar a platja, mireu preus a veure què tal.

Bueno a totes desitjar-vos un bon cap de setmana!!!! :-()-)
sira

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. nov. 16, 2007 8:15 pm

Hola nines!!!

Ostres, si que heu escrit!! :-)

Avui estic una mica trista. Avui han fet fora a una companya de feina!! :-(
A primera hora li han comunicat i li han dit que ho recollís tot i que ja se'n podia anar cap a casa!! :--( :--( :--(
Quin mal rotllo!! Realment les coses a la meva feina estan fatal!!! :--( :--( :--(

Sira, que bé això dels 50€!!! A mi tampoc mai m'ha tocat res,....ni m'he trobat res,.... ni res de res!!

Ainos, el vestit que has posat és preciós!! Molt fi i elegant!! A veure com et va demà! Ja veuràs que emocionant!! :-)) :-)) :-)) Ah, i no cal que et digui que volem crònica!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Tetes, i la Maria Fort se'n cuida dels pètals i tot? Vull dir,.... que no només decora els cistells, no?

Gemma, jo també em canviaria de dalt a baix, pràcticament, però també penso que després ja no seria jo. Seria tot més fals,... (=:-) (=:-) (=:-)
Potser el que porto pitjor és el tema de l'alçada, però amb això sí que no si pot fer res!!jejejeje

Mireia, que bé la teva nebodeta!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Ah, i ja ens explicaràs com us ha anat a la Fira de Nuvis de Barna!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nines, nosaltres ja tenima les aliances!!!! Ara hem arribat d'anar-les a encarregar!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Apa, una cosa menys!!!!! Bé, de fet ja les teniem més o menys ullades i triades!! En total ens pugen 520 €!! Ni car ni barat!! Realment hem escollit les que ens han agradat (però també perquè és un preu raonable, perquè sinó,.... nanai).

Apa guapes, quin rotllo us he donat!!!!! :o-o:

Bé, MOLT BON CAP DE SETMANA A TOTES!!!!!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. nov. 16, 2007 8:31 pm

Sira, les sabates que has posat són molt boniques!!! :-)) :-)) :-))
Són elegants i senzilles!! I tenen pinta de ser molt cómodes!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) A més a més, crec que fan molt pel teu vestit!!! Molt elegants ambdues coses!!! Estaràs guapíssima!!

A mi, en principi, m'agradarien més unes sandàlies (tenint en compte el tipus de vestit que m'he quedat), però després penso que em serien més cómodes unes com les que has posat tu!! Perquè les sandàlies, si després se'm claven les tires,..... fatal!!!! És que tinc els peus molt xungos, super delicats, tot em fa mal!! Vaja, un rotllo!!!
Amb el tema sabates ja sé que tindré problemes!! :o-o:

Sira, gràcies pel consell del viatge!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Sí, la Rivera Maya és un dels llocs que tenim força al cap!! Aquesta tarda també hem anat a consultar més agències (Viajes Iberia i Viajes Marsans) i ens han donat catàlegs del 2007, però a tots dos llocs ens han dit que fins a principis d'any, res de res, que encara no tenien tarifes ni res!! M'he quedat una mica sorpresa,... A vosaltres us han donat preus, no??

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: sira » dv. nov. 16, 2007 8:49 pm

Gemma als catàlegs hi ha els preus i pots mirar més o menys el que us podria costar aproximadament.

M'agrada que creguis que aquestes sabates podrien quedar bé amb el meu vestit, i donis el qualificatiu d'elegant i senzill :-)ok: Gràcies :-()-) . Justament avui una clienta m'ha dit el mateix que em veu una noia senzilla i elegant :-)ok: i que sempre ric, ostres !!!!! porto uns dies que només que em cauen floretes!!! i mira que mai ningú em diu res de bo :-/ què hi farem :-/

Gemma si tens els peus delicats....jo no m'arriscaria i agafaria unes sabates o unes sandalies còmodes, perquè pensa que serà tot el dia i si has de passar mal de peus :--( :--( :--( , jo el que tinc clar és que em compraré un estil així més o menys i també em compraré aquelles sabates d'espart amb topolino que de la part de davant són amb roba i van lligades amb unes betes al tormell, saps quines vull dir??? això és còmode i amb el vestit no es veuran.
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants