Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 19, 2007 6:34 pm

Ainos jo nhe tret dues però amb el nom del corresponent. Tampoc sé si ho he fet bé??

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 19, 2007 6:40 pm

Hola nines, bona tarda

Jo també he tret les entrades una a nom meu i una altra a nom de'n Toni, el meu xicot. :-)ok:
Sira a veure si hi ha sort i pots trobar les sabates del teu número, si que ho fan complicat, no entenc perquè s'aturen en un número, es pensen que tothom te el mateix número de peu? :-/

Ainos dons si, jo crec que millor demana una mostra si no estàs del tot segura. Jo ja us he dit que m'han arribat els pedidos grossos i tot ha anat molt bé i molt ràpid. A més així ho pots veure i tocar i és diferent, ja que quan ho veus a la pantalla mai t'ho acabes d'imaginar del tot. :-)ok:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 19, 2007 6:46 pm

Ok espe doncs jo també he fet el mateix.Espero que ho hagim fet bé.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 19, 2007 6:52 pm

Espe i t'han enviat només una unitat?????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: sira » dl. nov. 19, 2007 6:54 pm

Truffa et falten 10 mesos justos!!!!!!

Soposo que lo del número de peu, el model que m'agradava a mi ja no el tenen però soposo que l'han tingut, ja el deuen haver venut.

Jo les entrades les he imprés a nom meu i a nom de la meva neboda perquè ja en tenia per en Rafel per mi i per la meva germana i el meu cunyat.

El que passa és que jo vull entrar a veure la desfilada i no tinc entrades i em sembla que te n'han de donar els que participen a la desfilada, he trucat a Rosa Clarà i m'han dit que ells no desfilen i no tenen entrades pel desfile però que pel recinte sí.

Algú en té o en pot aconseguir pel desfile???????? Jo en vull!!!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: silvia y sergio » dl. nov. 19, 2007 6:57 pm

Ei chicas, este año no hacen desfile de trajes de novia?? es que he mirado todo lo que hacen y no esta puesto!! :-(
silvia y sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1539
Membre des de: dj. nov. 30, 2006 8:01 pm
Ubicació: Llinars del Valles

EntradaAutor: sira » dl. nov. 19, 2007 7:01 pm

Hacen desfile pero yo sé seguro que de Rosa Clará no pasan, pero supongo que habrá vestidos de otras marcas.
sira

EntradaAutor: truffa » dl. nov. 19, 2007 7:16 pm

Sí ja 10 mesos justos, cada vegada queden menys dies, tot i que nos encara ens ho prenem en calma.

Doncs jo he posat entrada en nom meu i d'en marc.

Vaja amb això dels numero de peu i si mires a un altre lloc?

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: winy » dl. nov. 19, 2007 7:20 pm

sira ha escrit:Truffa et falten 10 mesos justos!!!!!!

Soposo que lo del número de peu, el model que m'agradava a mi ja no el tenen però soposo que l'han tingut, ja el deuen haver venut.

Jo les entrades les he imprés a nom meu i a nom de la meva neboda perquè ja en tenia per en Rafel per mi i per la meva germana i el meu cunyat.

El que passa és que jo vull entrar a veure la desfilada i no tinc entrades i em sembla que te n'han de donar els que participen a la desfilada, he trucat a Rosa Clarà i m'han dit que ells no desfilen i no tenen entrades pel desfile però que pel recinte sí.

winy

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dl. nov. 19, 2007 7:21 pm

sira ha escrit:Truffa et falten 10 mesos justos!!!!!!

Hola Sira, jo l'han passat vai anar al desfile del tot nuvis i varem entrar amb les invitacions que et surten en el diari de girona, i no ens van posar pega!!
winy

EntradaAutor: sira » dl. nov. 19, 2007 7:23 pm

Quin dia hi vau anar??? perquè nosaltres segurament hi anirem el dissabte a la tarda i estarà a tope! a veure si els puc convèncer d'anar-hi el diumenge al matí i així podem entrar a veure el desfile!!!!!!
sira

EntradaAutor: winy » dl. nov. 19, 2007 7:29 pm

doncs era el dissabte a la tarda, m'enrecordo que el desfile començaba a les 6 i varem arribar quan faltaven 5 minuts... si, si era dissabte!!
winy

EntradaAutor: sira » dl. nov. 19, 2007 7:35 pm

Ostres doncs així ja hi anirem a la tarda!!!

Gràcies!!!!
sira

EntradaAutor: winy » dl. nov. 19, 2007 7:38 pm

De res maka... nosaltres també hi anirem el dissabte a la tarda!! Estarà a tope de gent, segur que a la desfilada no hi anem pq l'any passat els vestits erem bastant cutres i a més ja tinc el meuuuuuuuuuuu
winy

EntradaAutor: sira » dl. nov. 19, 2007 7:47 pm

A sí????? cuenta cuenta!!!!

Jo també el tinc, eh!!!! és de Rosa Clarà però si vols t'envio un privi perquè el meu xicot a vegades entra per aqui i si ho veu.....
sira

EntradaAutor: sira » dl. nov. 19, 2007 8:21 pm

Gemma ja veuràs que us agradarà moltissim NYC i Rivera Maya!!!!!!!! bona elecció :-)ok:
sira

EntradaAutor: mireia 9 » dl. nov. 19, 2007 9:49 pm

Hola guapes!!!!

Jo a fira nuvis de Gi i anire el dissabte a la tarda, segur que estara a tope!!!
Vaig anar ahir a la de BCN i tant jo com en Xavi ens va decepcionar.
Ens esperavem que hi hauria moltes coses i la veritat es que no. de anells nomes hi havia un estand i de detalls 3 si no recordo malament. vam veure un desfile que va estr molt be pero amb una hora i mitja ja vam veure tota la fira.
Hi havia l'estand de guia nupcial i hi havia en Toni. Allà et maquillen i despres et graven pq diguis un missatge d'amor pel teu xicot i et regalen uns nuvis.
A mi en Toni(suposo que era ell), era l'unic home allà, anava maquillat com de Dali em va agafar i em va dir que ho fes i en Xavi igual insistint pq ell sap que ami totes aquestes coses m'agraden, pero al final la vergonya va poder mes que jo i no ho vaig fer. A mes m'havia d'esperar i una cosa i altra no ho vaig fer.

No se si hi seran a Girona. A veure si es mes grosa i hi ha mes coses a Girona.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 19, 2007 10:19 pm

Bona nit guapes!!!

Ostres que bé, ja tenim la fira de Tot Nuvis aquí!!! Jo segurament també hi aniré el dissabte a la tarde, el que segur que vaig amb la meva mare perqué l'Albert no suporta tanta gent...i jo em moro de ganes d'anar-hi!!! >.-<: >.-<: >.-<: EN fi...HOMES...

Per cert, Toni gràcies per les entrades!!!!

Ainos i Truffa, moltes FELICITATTTTTSSSSSSSSSS!!!!!!!

Ainos reina, haviam si tens mes sort en les pròximes proves...segur que quan tropigues el teu no tindràs dubtes!!

Gemma, aquestes sebates que as posat son precioses!!! Si fos per mi, jo les agafaria així...pero noia sóc massa alta... :--( :--( que hi farem!

Bueno guapes, vaig a dormir que estic super refredada i no em floreixen les ideas al cervell... :--( :--( :--(

No m'enrecordo que volia dir....

NO si quina de vosaltres comentava lo de l'entrega dels nuvis...ostres doncs trobo que es molt bona idea...
I...alguna ja se li ha acudit algun tipos de broma per fer-lis als amics el dia del casament??

I... em sembla que ja sé com tematitazé les taules..es una mica cutrillo peró pot quedar bé...havia pensat amb dibuixos disney ja que com que a l'Arnau li encanta en Micky doncs mira...no sé, em sembla que aquesta espessitat que porto al damunt em fa desvariajar una mica...

Bonda nit guapes!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 20, 2007 8:29 am

Gemmanit, a mi m'agrada l'idea de l'entrega dels nuvis, què passa que hi ha molts candidats, no????? És que són cars, i si n'has de donar gaires....
A més es el que tu dius, així tothom se sent protagonista i tu tampoc no has de fer la tria de a qui donar-los, a més a més és una cosa original i diferent, a mi em sembla molt bona idea :-)ok:
Tema canço, a veure si puc avui, és que ahir l'ordinador ja no tornava a funcionar, el varem treure de la botiga de reparar fa uns 10 dies i ja no es torna a obrir internet, al final haurem de fer un cop de cap i comprar-ne un altre, però a veure si agafo un pen drive de la feina, ho guardo, i t'ho envio des de la feina, a més ahir la vaig escoltar i se sent força bé...
Vaig trucar a Kiahbi i em varen dir que aquest any no hi van a la fira, per tan dissabte a la tarda, altre vegada a provar vestits :-))
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 20, 2007 9:50 am

Ei bon dia noies!!!

Ainos doncs si tinc un total de.... 8 o 9 parelles per entregar!!! així que mira vaig veure que una noia ho havia fet així i vaig pensar que ho podria pensar-m'ho! Ah! i tranquil.la per lo de la cançó mentre la pugui aconseguir tenir-la un mes abans del casament ja estaré contenta!

Ja veig que estaré sola diumenge al matí a la fira! bueno en aquest cas es a mi que m'agobia moltissim la gent i per això he pensat que millor anar-hi quan obrin el diumenge al matí pensat que la gent tindrà resaca! si hi ha gaire massificació no duraré ni 10 minuts a dins!

Ostres Mireia com s'ho curra en Toni a l'stand no?? bueno ja el veurem. Pero no et pensis que és molt i molt gran la fira d'aquí Girona eh?! jo hi vaig anar l'any passat i tampoc em va semblar una fira enorme! pero els stand que hi havia almenys l'any passat estaven molt bé!

Silvia jo si que tinc entés que fas desfilada de nuvis i nuvies i les fan a les 18:00 de la tarda i diumenge a les 12! ara com diu la winy a verue coms erà! nosaltres hi anem més per veure trajus de nuvi per que no vulll mirar pas més vestits de nuvia!

Sira si vols anar a la desfilada podrien trucar a l'Onix la meva sogra hi va anar i va ser la que em va dir que havia d'encarregar plaça. Jo encara ho he de fer! :-))
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants