Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 20, 2007 6:27 pm

HOLA!!

Jo també tinc el meu germà per casar, jeje a ell també li vull regalar uns nuvis especials :-)ok: , Tot i que ell diu que no es casarà però ho diu per emprenyar a la xicota crec, jejej!

Sira a veure si hi ha sort amb el promotor. Nosaltres ja tenim la tasació feta, avui en Toni l'ha anat a buscar i ens han dit al banc que aquesta setmana ja tindrem la hipoteca aprovada per tant només serà esperar que ens truqui el promotor per anar a signar al notari, tot i que com que estic a l'Ajuntament se que encara no han presentat el final d'obra i sense aquests papers res de res.

Nosaltres també hem d'anar a parlar amb el mossèn que ens farà els papers de l'expedient, suposo que anirem cap el Gener també per això dels papers que caduquen als 6 mesos.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 20, 2007 6:46 pm

Bona tarda noies!!!

El tema dels regals veig que es una cosa que ens porta a totes de cap, eh???

Sabeu, es que no hi havia caigut amb el tema dels regals i ara començo agobiar-me perqué no sé exactament que fer... a qui donar-li regal i a qui no... i ademès com que l'Albert es com l?anton que per ell no daria res..doncs em toca currar-mo a mi soleta..

Vosaltres a qui donareu regal??? Jo tinc clar que uns nuvis a la meva cuñada, al pares algun tipus de foto, les avies..no sé si s'han de fer..una rèplica del meu ram a ma germana, perqué..que regaleu als germans??
El meu ram a la meva padrina, un parell de rams de xupa-xups per les meves millors amigues, als amics m'agradaria fer alguna cosa especial... però que?? perque podria donar mini nuvis a les parelles de la manera aquesta que dieu i ala resta, als solters, alguna cosa diferent, pero..no son masses regals?? I encara em queda el regal d'aniversari dels meus tiets que faran 8 anys i no contem si hi ha alguna embarassada..

Estic feta un embolic..no sé, sem comença a fer tot una montanya...no us passa guapes???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 20, 2007 7:00 pm

Miriam reina jo estic igual, el que passa que le moment agobio ja el vaig passar, ara de tan en tan hem ve al cap el tema regals però com que veig que encara falta dons penso ja ho et surtirà alguna cosa, però reina estem als 6 mesos llargs i la imaginació no rutlla, jeje!

No se jo no sòc gaire partidaria de donar molts regals, perquè després s'allarga molt i la gent es cansa, almenys a mi quan vaig a casaments que fan tants regals dons se'm fa una pica pesadet, però comences a comptar i surt molta gent. Jo crec que els regals els fas a aquelles persones que són molt especials per vosaltres i que aquell dia els hi voleu fer saber d'alguna manera.
Jo faré regal als pares, als germans, les parelles de nuvis a dos o tres parelles que es case l'any que bé, embarassades i uns cusins que acabaran de ser pares i als amics que ens preparan el comiat, els hi voldria fer alguna joc i donar algún regal en plan la foto de tots junts del día del comiat o així i bé als avis, al casament només vindràn les dues avies de'n Toni, perquè a mi només hem queda la meva avia materna però pobreta està amb alzeimer i s'atavala molt quan la treus del seu ambient i crec que no podrà venir al casament, però tinc pensat portar-li un ram de flors o algun detall. I als meus avis que ja no hi són els hi vull portar uns dies abans del casament unes flors al cementiri.

Uff quin rollooo!!
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 20, 2007 7:08 pm

Merci Espe pels ànims..es que noia per mes que m'estrujo el cervell no s'amacud res! :--(

En fi, jo tampoc soc partidaria de fer gaires regals, suposo que per alleugerar les entregas faré alguna cosa així com diu la Gemma o tú! No sé, suposo que a poc a poc aniré lligant caps... :-(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dt. nov. 20, 2007 9:47 pm

Bueno noietes sembla que avui amb el promotor ens hem entés!
demà parlaré amb la meva directora a veure com ho fem,

ufff em fa una por :--( perquè d'aquí a uns mesos estarem super liats amb el casament, el pis i la veritat a mi m'agrada anar poc a poc i ostres el pis és nou i ja està tot fet seria pagar i entrar-hi a viure, i la veritat és que a mi m'hagués agradat que encara no estigués acabat i després del casament amb més tranquilitat fer el trasllat i tota la murga i uf no sé si és que ho veig tot de pujada o qué, o és por.... soposo que anirem més justos però ens arreglarem, quin remei, no? :-)ok:

Però per una altra banda em fa molta il.lusió tenir una propietat dels dos, i anar-ho pagant,... la veritat és que el pis no és molt gran però està bé té 3 habitacions, 2 banys complets, menjador, cuina, 1 pàrquing, i una terrassa de 65 m2.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 20, 2007 9:56 pm

Que bé Sira, ja casi ho tens tot enllestit!!!

Dona, és normal que ara tot et fagi pujada, més que res perqué et be tot de cop pero ja veuras que no es per tant!!! I pel que fa a la mida del pis, nena, esta super bé! Amb tres habitacions en fas de sobres: una per vosaltres, una pel nen i l'altre per la nena, >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ja veuras, reina... Felicitats!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dt. nov. 20, 2007 10:07 pm

Merci Miriam!!!! ets un sol !!!!!!!!!!

Ja sé que podrem però com que fins ara no pagavem ni lloguer ni hipoteca doncs ens costarà ...... però podrem amb tot !

Sí i ja tenim habitació pel nen i per la nena : bb : : bb :
sira

EntradaAutor: sira » dt. nov. 20, 2007 10:11 pm

Vaig a veure Vent del Plà , bona nit!
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 20, 2007 10:27 pm

Bona nit guapa!!!

:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 21, 2007 9:13 am

Bon dia guapes,

com va tot? veig que esteu una mica agobiades amb el tema regals i a qui donar-los, no? nosaltres encara no ens hem posat en serio en el tema, però de segur que tenim una parella de nuvis menys a regalar, ja que segurament uns amics es casaran un mes abans que nosaltres... a l'agost.
I als pares, pues tampoc sabem exactament que regalar... :-/ ens queda temps, encara!!!

Truffa, no sóc profe! és el meu xicot qui va fer les opos... i està a mitja jornada a Olot.

En el punt i al diari de girona, regalen entrades pel tot nuvis i és vàlida per anar a veure la desfilada!!! Jo he agafat les invitacions a on m'he comprat el vestit,perquè sorten en el desfile.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 21, 2007 9:19 am

Sira, el pis està molt bé!! Enhorabona!!! Penso que si té tres habitacions, està molt bé i a sobre una terrassa de 65m2, ja és gran!! :-)ok: Com t'ha dir la Miriam... una habitació pel nen i l'altre per la nena :gati:
Poder ara ho veus que tot fa pujada, que si el casament, el pis,... però un cop estigui tot controlat, és anant fent! (t'ho dic per experiència)
Agbe

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 21, 2007 9:23 am

Bon dia guapes!!!!

Sira felicitats! que bé que us hagiu entès amb el promotor, per fi heu trobat el piset!!! No t'amunis guapa, jo estic com tu, però com que ho fas amb il·lusió ja us ensortireu.
Per quan t'entreguen el pis? Clar si es molt a prop del casament i on estas vivint ara et pots quedar un temps més, dons mira pots esperar a fer el trasllat un cop hagi passat el casament no?
A nosaltres ens han dit que ens l'entreguen al desembre i si és així dons jo crec que fins al Juny tenim temps de condicionar-lo una mica per poder anar a viure. Ànims guapa!

Pels regals poc a poc ens aniran sortint idees com tot!!! i entre totes ja ens ajudarem!! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: mireia 9 » dc. nov. 21, 2007 9:23 am

Bon dia noies!!!!!

Sira si que el conec a quest capellà, he sentit a parlar d'ell.
Referent al pis felicitats!!!! cap a quina zona està? Si tens habitacio pel nen o nena això es un pas important i es el que tu dius serà una cosa dels 2 i això es molt maco.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dc. nov. 21, 2007 9:24 am

Bon dia Espe!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 21, 2007 9:38 am

Sira que bé lo de pis, no???
No et preocupis pel trasllat, és un pal, però es fa amb una il.lusió que ni t'enteres..., i trobo que el pis està molt bé, a més amb terrasseta, això si que és de conya, només dir-te que nosaltres abans viviem en un pis de 38 m2, així que.....
Ara estava pensant això dels regals, i segurament el que faré seran rams de chupa chups per les meves nenes de la colla, els hi farà una il.lusió, a més com que provaré de fer-me'ls jo, em surtiran bé de preu, és que n'he de fer 8 unitats, però bé com que tinc temps....
El que si que tinc clar, es que el meu ram li donaré a la meva germana!!!! :-)ok:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 21, 2007 9:39 am

Que tal mireia?
Ja compraré el diari de Girona dons si venen entrades perquè només tinc les que he tret d'aquí del guia nupcial i no fos cas que hagim d'anar més d'un dia, que no ho crec perque no hem de mirar tantes coses. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 21, 2007 9:54 am

I les entrades hi surten cada dia d'aquesta setmana??????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. nov. 21, 2007 10:02 am

Dons no ho se ainos però algú a comentat que surten entrades al diari de girona no? jo entenc que avui? :-/
Imatge
Espe

EntradaAutor: ainos28 » dc. nov. 21, 2007 10:31 am

Doncs jo també el compraré per la desfilada....
Gracies guapa!!! :-)ok:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dc. nov. 21, 2007 10:49 am

Hola,

Espe, Ainos, en els diaris de diumenge sortien les invitacions, i en el punt d'ahir també, suposo que sortiran tota la setmana! Quan l'aneu a comprar, mireu abans si hi surten les invitacions.
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant