Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dg. nov. 25, 2007 2:35 pm

OK ! :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. nov. 25, 2007 6:06 pm

Bona tarda noies!!!

Primer de tot...Vania, moltes FELICITATTTSSS!!!! Qué bé! Ja veurás com et passa volant...
La meva cunyada també sha decidit...si tot va bé es casaran 11/09/09 i estan mirant el Palau lo Mirador, que es veu que es tan maco...

Sira, ens varem trobar eh!!! Al final em vaig quedar a la desfilada ja que el peke es va adormir i així vaig aprofitar...
A mi la veritat que em va agradar molt!! Si que les models no es varen matar gaire pero com que no havia anat mai a cap desfilada... em va encantar, ademès varen surtir un parell de vestits que s'assemblaven molt al meu!! Quina ilu!!!

Al final hi he tornat aquest matí amb l'ALbert... em agafat forces ideas per la invitació i els detalls! Un dels llocs que més em va agradar va l'estand del Jumper es diu??? Hi havia un fotiment de coses!!! Ara una tarda amb tranquilitat anirem a mirar-ho..

També hem estat mirant aliançes...nhe vist una que mha agradat molt!!! Aviam si aconsegueixo una foto...ara estic entre aquesta i la de tous :--(

I no sé, em sembla que no em deixo res...

Per cert, Mireia heu quedat molt guapos!

Flit, a la meva cuñada també li ha agradat molt el Palau Lo Mirador, si vols els preus o alguna cosa ja tho passaré!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dg. nov. 25, 2007 7:18 pm

Hola reines, que tal?

Fa dies que no entro, entre una cosa i altre no he pogut entrar.

Vania felicitats per la data, serà un dia molt especial i excel·lent evidentment, el dia ja ho diu tot.

Per cert, ahir vam anar a dinar a casa meva mare a celebrar el meu cumple amb la family, va anar molt i molt bé, em varen fer un pastís i regals, jeje em vaig emocionar i tot, es que ma mare em va fer un regal molt especial.
I entre una cosa i altre varen tocar les 6 de la tarda, jo encostipada i en marc amb no gaire ganes d'anar a la fira, doncs el final varem passar, em va convèncer, de fet jo tampoc estava gaire predisposada perquè pensava que tampoc tenia massa ganes d'anarhi.
Així que finalment res de fira, tot i que crec que tampoc és necessàri anarhi, crec que també és un macronegoci dels casaments.

Petons

marta
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. nov. 25, 2007 9:29 pm

Hola TRuffa!

Quina ilusió celebrar el cumple amb la family... i encara més si et cau un regal especial!
Espero que us milloreu del costipat, a casa, l'Albert està igual!

Sobre la fira, home, jo perque en tenia moltes ganes pero no et perds res ja que allà et persegueixen com si fossim peces de caçera i tampoc et don gaire temps a triar res perqué estan super enfeinats..acabas anant a la botiga igualment!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: VaLu » dg. nov. 25, 2007 10:02 pm

MOLTES GRACIES FLORS!!!
si segur que sera un dia fantastic!!

bona nit :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 26, 2007 8:38 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Veig que la fira va anar bé, no??? Nosaltres varem estar mirant fotògrafs, i estem per decidir entre tres, ja veurem, anirem a les botigues i acabarem de decidir.... els que a mi em varen agradar més són els de Artimatge (de Girona).
El tema vestits, vaig anar a Kiahbi, i me'n vaig provar 6-7 i no me'n va agradar cap!!!!!!! Aixi que res de res, allà a la fira hi havien els de Corredera Nuvies (olot) i trucaré per demanar hora, ja que en tenien un al catàleg de San Patrick que me'l volia provar però no el trobava enlloc, a més a Kiahbi jo em pensava que en tenien molts de San Patrick i només en tenien un, la veritat és que em va decepcionar bastant, cada vegada m'estic convencent més dels dos que em varen agradar de Pronovias.... a veure us els poso i a veure què us semblen, estic feta un embolic!!!!!!!!! :-/
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 26, 2007 9:28 am

Hola bon dia a totes,

que tal??
Vania felicitats per la data,!!!!

Mireia esteu molt guapos a la foto, i la cigonya es super xula., nosaltres segur que tambe fem uns nuvis personalitzats de bufallums.

miriam a mi tambe hem van agradar molt les invitacions de allà, però hem d'anar al taller acabar de decidir.

ainos no puc veure les fotos que has penjat :-/
nosaltres també vam mirar fotografs, però el que més ens van agradar, vam ser serenofotografs de torroella l,a noia era molt simpatica, vam mirar altres però ja nos ens acabaven del fer el pes....

el dissabte quan arrivavem a la fira vaig conèixer a l'espe, em va fer molta ilu. >.-<: >.-<:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 9:31 am

Bon dia guapes!!!

Ja veig que moltes vau anar a la fira! nosaltres també hi vam anar diumenge al matí i hi vam estar una estona llarga!!! des de les 11 fins a quarts de tres de tarda. Vam anar a mirar la desfilada i a mi no em va agradar massa. Vaig poder saludar a en Toni i a la Gemma del Fòrum i em van semblar molt simpàtics per lo altre Truffa no et preocupis que no et perds gaire cosa per que un cop tens lloc i fotògraf de lo altre no en treus gaire suc. Vaig treure alguna idea de com embolicar els detalls i vaig verue unes invitacions que també hi havia una tronja i em va fer gràcia pero res més.

Vania felicitats per aquesta data! segur que tindràs un casament supr especial i com t'ha dit la Sira serà tot un 10. Serà el teu dia!!! ja veuràs com el temps passa volant!

Mireia esteu molt guapos a la foto! en Toni me la volia fer pero vaig perdre en Raül i al final res de res. I molt guapa la cigonya! jo de moment tinc clar que farem la nostra de parella de nuvis personalitzats pero fins que no m'aclari i sapiga del cert que faig amb tota la colla d'amic i parelles que tinc.... buf! estic ralladissima amb aquest tema.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 9:34 am

Flit jo no et puc ajudar per que ell lloc precisament el vaig coneixer ahir a la Fira i em va semblar molt bonic! així que no sé que dir-te!!!

Ainos a mi m'agrada molt el segon vestit de pronovias el Daroca :-)ok:

Jo em vaig trobar a la fira a l'Anna de Cymbeline que em va vendre el vestit a Girona i em va fer una gràcia que s'enrecordés de mi! es maquissima!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dl. nov. 26, 2007 9:39 am

Bon diaaaaaa,

què tal? veig que gairebé totes vam anar a la fira de tot nuvis, que bé! Nosaltres vam anar-hi ahir, amb una altra parella que també es casa l'any vinent. Vam estar tres hores ben bones, i també vam veure la desfilada i no em va agradar gaire, esperava alguna cosa més.
Vam parlar amb en Francesc de Gres K Planet, i segurament ho farem amb ells, ara em de quedar un dia amb ell... i acabar-ho de decidir. I una altra cosa lligada, que bé!!

Arohha, nosaltres hem triat als sereno com a fotografs... i vindrà la Montse el dia del casament, estem super contents amb ells, nosaltres teniem clar que no voliem un àlbum molt digitalitzat, i amb ells ens hem entès molt bé!

Gemma(nit), et vaig veure, a la desfilada estaves davant meu... jo estava a la fila del darrera, quatre llocs a la dreta, jejejeje!!! per vergonya no et vaig dir res.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. nov. 26, 2007 9:42 am

Vania, FELICITATS per la data, ja veuràs que serà un dia molt especial i tot anirà perfecte!! Això de posar un porquet és molt bona idea, segur estalviareu molt.

Flit, no et puc ajudar amb el tema del restaurant, perquè gairebé no el conec.

Mireia, heu quedat molt bé a la foto, i la cigonya és molt maca, és super divertida!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 26, 2007 9:44 am

abge a nosaltres la Montse ens va tractar molt bé, es super agradable. després d'haver parlat amb la montse vam mirar uns quants fotografs més , però ja no ens acabaven d'agradar, aixi que segurament ens quedarem amb ells.
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 26, 2007 9:46 am

Flit jo tampoc et puc ajudar, no els conec. :-/ ho sento.
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. nov. 26, 2007 9:46 am

Agbe tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que et picaréeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! com es que no em vas dir res??!!!!! m'hagués fet molta gràcia!!!!! aixxxxxxxxxx!!!!!!
Així podies veure l'assesorament al meu futur maridet amb els trajus de nuvi??? o com amb l'altre parella que anavem al costat anavem comentant la jugada.... i la cara dels nois quan sortien les noies del blonda!
Chiky-nit

EntradaAutor: queque » dl. nov. 26, 2007 10:04 am

hola noies. Jo vaig estar el siddabte, teniu raó a mi no em va agradar la desfilada. La meva parella quan portavem mitja desfilada em diu: de moment no he vist cap vestit que m´agradi!! no m´extranya!!!
jo vaig a anar a mirar detalls, invitacions i vestits.
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 26, 2007 10:27 am

Bon dia noies!!!
Dons nosaltres varem anar a la fira el dissabte al matí, s'estava super bé perquè no hi havia gaire gent i podeis mirar tranquilament, però no paraven de donar-te propaganda de tot, sens preguntar, vaig soritr amb un fotiment de boses, que la meitat varen anar a les escombreries, jeje!

A i a l'entrada ens varem trobar amb l'Aroa i en Dani, que estudiva amb nosaltres al 'institut i vaig conèixer personalment al'Aroa quina ilu! :-)ok:

Nosaltres no varem anar a la desfilada, en Toni va agafar el catàleg de les bogitues per després anar amb la seu mare.
Varem mirar el tema viatge, que bé realment no vam treure res en clar, perquè cada Agència et deia alguna cosa diferent, ens van dir que encara no tenen preus pel juny (es veu que ara tenen el catàlegs de l'octubre al març) que fins al març no tindrien els preus per l'estiu, però que podiem passar pe l'Agència a mirar-ho més concretament tot i ens podien demanar preus, però no se si serà preus aprocimats, poder que després els pujin, o pujen les taxes lo típic, haurem d'anar a mirar :-/ .
També varem anar a parlar amb en Francesc de Gresk Planet, el músic que hem agafat i li varem fer la paga i senyal, que no s'enrecordava que haviem quedat així.
I també vam parlar amb la noia de la ciutadella, que ens va reconiexer i que jo li vaig dir que no havia rebut resposta de l'escrit que els hi vaig fer per demanar autorització per fer el casament allà, que es pur protocol, i hem va dir que era estrany que normalment respon de seguida, que ja s'ho miraria. Sort que li vam comentar, però ja vaig poder comprovar que ens tenia fitxats al seu llistat.
I ens vam apuntar a tots els sortejos!jeje
Vania Felicitats per la data, que segur surt tot rudó! jeje
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 10:29 am

Bon dia noies!!

Veig que els comentaris sobre la desfilada :--( ...joer, jo sempre vaig al revés...a mi si que em va agradar :-( Potser perqué no he estat mai a una desfilada...

Ainos, els vestits que as posat son molt macos..tots dos són preciosos pero pero pel meu gust, prefereixo el Desvan...segur que totes preferiu el Dacora! :-) :-) :-) En fi, sefur perque es més estil San Patrick hi ha mi m'encanta aquest dissenyador...
SI el que vols es probarte vestits de San Patrick, a Sinovias en tenen molts! No se si hi has anat...

Arhoa, nosaltres també anirem un dia de aquest al taller acabar de decidir-nos, pero la senyora d'allà em va dir que no passes fins d'aquí 15 dies que segur que jaj tenien totes les coleccions noves!
((!*Miriam!*)) l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 26, 2007 10:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. nov. 26, 2007 10:29 am

Ainos a mi de la botiga de Kiabi no m'han parlat gaire bé, més pel tracta m'han comentat.
Dels dos que has penjat m'agrada més el segon! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 10:36 am

A mi tampoc mhan fet gaires bons comentaris sobre el kiabi... i mira que ha Figueres nhi ha un! Pero el de Girona...na nai de la xina... :--( :--( :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 26, 2007 10:39 am

Merci noies!!!!!! :-)ok: Tinc un lio al cap, ja m'ho va dir la meva mare, que sort que haviem començat aviat, perquè amb mi.... tela!!!!!!!!
A mi és que m'agraden tots dos, si em quedés el Daroca el deixaría tal i com és, però si em quedés el Desvan potser li treuria una mica de volum per no semblar tan "princeseta"...
Miriam a mi m'agraden molt els de San Patrick, si al Si novias en tenen molts, potser també hi demanaré alguna hora....
La veritat és que el dissabte al mati no hi havia practicament ningu a la fira i si estava molt bé....
Per cert Gemmanit demà portaran a Correus el sobre amb el Cd ja em diras quan t'arribi.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants