Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 26, 2007 9:57 pm

vania moltes FELICITATSSSSSSSSSSS , el ram es preciós.

Ara fa una estona , m'acaba de trucar en Pere de la Sala Gran,es on celebrem el casament i el dia de la fira vam passar a saludar-lo, i ens va dir que emplenessim una butlleta per un sorteig que feien d'un sopar i ens ha trucar per què ens ha tocat, que guay >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: estic super contenta,no ens havia tocat mai res.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 10:56 pm

Vania el ram es preciossss!!! Digueli al mosso que té molt bon gust!!! Que ara el 4 de gener es el meu cumple :-) :-) :-)

Arohha, que bé!!!!!!!!!!!! Nena quina sort!!!!!!!!!! així podreu disfrutar abans del casament abans de casar-vos >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 26, 2007 11:04 pm

Nenas, alguna de vosaltres farà llibre de firmas??? Acabo de trobar el meu... us poso una foto! Llavors ho acompañare amb els bolis pollo...

Per cert, Espe, aquests salers que as posat son els que jo buscava!!! Els de les vaques!!! M'encantan...si no trobo res més adient, em quedaré aixó...jajaj!!! També em va agradar un set de vi...que penseu noies???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 27, 2007 8:20 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Com xerreu amb una tarda que no em puc conectar!!!!! Vania felicitats amb molt de retard :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Miriam el llibre de firmes és super maco, i ja no et dic el pentinat, m'encanta!!!! Jo busco una cosa així, tot recollit, però informal, aquest m'agrada, ara falta que la meva perruquera el sàpiga fer, perquè improvisa molt i no sé què surtirà.....
Gemmanit, a mi personalment m'agrada molt la idea dels salers, a més i lliguen un piló amb les citrelleres, si veig alguna cosa ja t'ho posaré...
Arohha moltes felicitats pel sopar, estic contenta que a alguna de nosaltres li hagi tocat alguna cosa :-))
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dt. nov. 27, 2007 9:18 am

Bon dia noies

Gràcies.

Miriam, quasi celebrem el cumple el mateix dia jo sóc del 6, vaig ser un regal de reis, jejeje, però lo millor es que en Dani el seu cumple es el dia 5, així que sempre ho celebrem junts. :-))
miriam el llibre de firmes m'encanta on l'has comprat?? y les vaquetes son super divertides.
a mi també m'agradaria posar llibre de firmes , amb els bolis pollos, on els heu comprat??

nosaltres en el tema detalls per les dones no ho tenim molt clar, a mi m'agradaria donar perfums en miniatura o una pashmina, perque vull donar alguna cosa que no acabi guardada en un calaix, pero encara no ho tenim molt decidit, però en Dani diu que agafem el que jo vulgui que a ell ja li va be el que jo trii. però no se que fer :-/ :-/
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 27, 2007 9:31 am

Bon dia guapes!!!

Ostres si que heu xerrat!!!!

Primer de tot VANIA FELICITATS!!! i quina sort que al teu xicot li hagi tocat el traju!!! unad espesa menys! i el ram preciós!!!! =0-0-)

Arohha felicitats a tu també per la part que et toca!!! que guai poder anar a sopar allà on et cases...

Merci per les opinios que m'heu donat. Potser amb el detall lliguen més els salers que els bolis pollos pero jo igualemnt vull uns bolis pollos per signar l'acte matrimonial!!!! així noies que si voleu fer una comanda conunta només ho heu de dir i ens posem manos a la obra!!! jo a la pàgina web on els he vist estan a 6 euros pero no he mirat gaire profundament per mirar de trobar-los més baratos. Espe merci per la pàgina web!!! si si son aquests i sempre els he vist a aquest preu.
No sé qui ara em preguntava quantes parelles em surten per regalar nuvis.... doncs 9 parelles! 4 d'elles ja tenen data i les altres entan en ello.

Gemma guapa quan de temps!!! que vas molt atrafagada???? que tal la feina?? espero que bé!

Miriam els salers son molt xulos els de la vaca i el set de vi també m'agrada molt! :-)ok:

Noies ahir sortint de la feina vaig entrar a una joieria que hi ha quí al carrer Nou que tenen coses molt de disseny i vaig verue un parell d'anells que em van encantar i que son així com busco moderns i diferents! així que estic contenta per que veig que allò que vull ho fan!!!! hem quedar que em trucaria per que hi havia un model que no el tenia.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dt. nov. 27, 2007 10:39 am

Bon dia,

Gemma si que feia temps que no et conectaves ara! :-)ok:

Aroa felicitats per lo del sopar, m'alegro molt!! Ja veuràs fa molta ilusió anar a sopar allà on et cases, nosaltres ho varem fer!!! Que ho disfruteu molt! :-)ok:
Jo també posaré llibre de firmes, miraré si trobo alguna cosa per alguna botiga a Girona! i poder hem penso lo dels bolis pollo, tot i que en Julio ens va regalar uns, que hi han uns nuvis però poder són mes divertits els bolis pollo.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: silvia y sergio » dt. nov. 27, 2007 10:42 am

((!*Miriam!*)) ha escrit:Nenas, alguna de vosaltres farà llibre de firmas??? Acabo de trobar el meu... us poso una foto! Llavors ho acompañare amb els bolis pollo...

Per cert, Espe, aquests salers que as posat son els que jo buscava!!! Els de les vaques!!! M'encantan...si no trobo res més adient, em quedaré aixó...jajaj!!! També em va agradar un set de vi...que penseu noies???

Miriam! yo tengo este mismo libro de firmas!!! jajaajja
Ademas voy a poner los boligrafos pollo!
silvia y sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1539
Membre des de: dj. nov. 30, 2006 8:01 pm
Ubicació: Llinars del Valles

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 27, 2007 10:53 am

Ostres jo no sé si en psoaré de llibre de firmes.... encara no m'ho he pensat.... :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 27, 2007 11:04 am

Jo tampoc no hi havia pensat amb això, però em sembla bona idea, no??????? Ui, hi ha tantes coses a pensar que jo ja tinc el cap........
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dt. nov. 27, 2007 11:28 am

ja tenim fotograf >.-<: >.-<: >.-<: serà sereno fotograf de Torroella, crec que es el mateix que el de la Abge.

gemma si demaneu bolis pollos jo també en vull, :-)ok:

sabeu algun lloc on pugui comprar els llibres de firmes que surtin be de preu, el de la Miriam m'agradat molt. :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 27, 2007 11:51 am

Molt bé Arohha em sembla que sí que son els mateixos! una cosa menys!!!

Jo també estic super saturada a estones Ainos així que no et preocupis.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 27, 2007 12:02 pm

Nosaltres també els varem veure aquests de Sereno, però encara no ens hem decidit, estem entre aquests, Artimatge i un noi que va sol i fa més reportatge periodístic, a l'Anton és el que li va agradar més, perquè fa alguna cosa diferent, però a mi la veritat em fa una mica de por... i si llavors no ens agrada, que????? No sé, també tenim dilema amb això...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dt. nov. 27, 2007 12:57 pm

BON DIA NENIS!!!

JO EL LLIBRE DE FIRMES ME'L VAIG FER JO. VAIG BUSCAR UNA IMATGE RELACIONADA AMB EL TEMA QUE FEIEM NOSALTRES, EN EL MEU CAS VAIG TROBAR UNA IMATGE MOLT XULA AMB PANOTXES DE DIFERENTS TIPUS, VAIG COMPRAR FULLS DE COLOR CREMA A L'ABACUS I LLAVORS VAIG ANAR A UNA COPISTERIA A QUE EM PLASTIFIQUESSIN LA PORTADA I CONTRAPORTADA I HO VAIG FER MUNTAR TIPU LLIBRETA AMB UN ESPIRAL. VA QUEDAR XULO!! EL PROBLEMA VA SER QUE MOLTS CONVIDATS NO ES VAN DONAR COMPTE O NO EL VAN VEURE QUE HI HAVIA LLIBRE I VAN FIRMAR MOLT POQUETS... DE FET, NI JO EL VAIG VEURE NI EM RECORDAVA DEL LLIBRE, FINS AL FINAL QUE ME'L VAN PORTAR ELS DEL RESTAURANT!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 27, 2007 1:20 pm

Està bé així personalitzat segur que et va quedar molt xulo! es que és això que dius que em fa dubtar que no sé si aquesll dia es pararan els meus convidats a signar al llibre de firmes.
Jo havia pensat en posar un cavallet amb un quadre en blanc i pintures amb un cartell que digués algo axií "ajuda'ns a que ens emportem un record a casa" i que entre tots pintin una mica i facin un quadre abstracte.... com a record.... no sé...

Tetes a veure si penges fotos a la teva crònica!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 27, 2007 1:57 pm

Bon dia noies!!

Arohha, que guay, així també ets Capricorni, eh?? Doncs l'Albert va néixer el dia 8 així que també ho celebrem junts...quina coincidencia!!!!
Per cert felicitats pel fotògraf!!! Una cosa menys a fer!

Sobre el llibre de firmes, doncs encara no el tinc pero segurament el compraré a la pagina aquesta on hi ha el que us he ensenyat, llavors si voleu us poso el link, nhi ha de molts tipus!!!

Tetes, aviam si ens poses una foto!

Gemmanit, aixó es molt bona idea...i original!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dt. nov. 27, 2007 3:16 pm

Hola a totes, caray si que heu parlat noies!!!
Bueno, Agbe de vestits en tinc uns quants, ja que m´encanta aquest dissenyador, m´agraden molts dels models.
Per cert em caso a Ca l´Enric (vall de Bianya), em penso que igual que la truffa i tu també per Olot, no?
Ainos: estaré esperant la teva crònica de Corredera, tenen molta cosa ( Raimon Bundo, st patrick, peiro...) segur que trobes el teu vestit. Em va fer l´impressió que tenen força quantitat de tot.
i la dona era super simpàtica. [/quote]
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 27, 2007 3:59 pm

Ja pots comptar amb la meva crònica :-)ok:
Nosaltres també fem el convit a Olot, però a la Deu, a Cal Enric quan varem anar-hi només tenien un divendres pel 2008!!!! Sinó segurament ho haguessim fet allà, però com que a la Deu ja hi hem estat a un casament, i ens va encantar... amb el restaurant hem volgut assegurar el tret... a veure com anirà el nostre :-))
Quin dia et cases?????? I la cerimònia també a Olot ????????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dt. nov. 27, 2007 4:01 pm

Si no en trobo cap al mati a Corredera o a la tarda al Sinovias, trucaré a Pronovias que em deixin provar el mod. Dandy, és aquest que us poso, trobo que és molt guapo, però a vegades posat...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. nov. 27, 2007 4:18 pm

Es xulo Ainos aquest que has posat!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant