Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: truffa » dc. nov. 28, 2007 11:31 pm

Bona nit noietes,

Heu xerrat molt i molt eeeeeeeeee. Jo miriam no puc veure teves fotos i les k poseu, en el mateix moment k vaig llegint no surten però de vegades després més tard si, és una mica estrany no??

He vist el llibre de firmes i les invitacions i són xulus, crec que et pot kedar tot amb molta harmonia molt coordinat i amb un sentit.
També he vist els bolis pollo són divertits però hi ha alguna kels compra per regalar per nuvis a les parelles? uff es k no sé potser són molt de joguina no? No sé com nhi ha de tants tipus...

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 29, 2007 9:41 am

Bon dia guapes!

Truffa per que vegis les fotos primer has de posar el nom i la contrasenya sino no les pots veure :-)ok: de fet jo el temad els bolis pollos ho volia fer com per donar a les 9 parelles que tinc al casament era això o els salers i encara no tinc clar que fer! per una part penso que els salers lliguen molt més que els bolis pollos amb els detalls i per altra banda penso que no cal que lligui una cosa amb l'altre i estic feta una mica un embolic!

Miriam ja ens pots avaçallar a fotos!!! jo penso que al JUPER et poden aconsellar que fer i potser et proposen un disseny assequible no? quan hi vas?

A veure si hi penso i escric un mail a aquests de la web per demanar un pressupost i compraro amb lo que em sortiria imprimir-ho jo de paper i tinta.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dj. nov. 29, 2007 10:04 am

Hola guapes,

que tal ?
Queque felicitats pel vale dte. del vestit :-)ok: he demanat hora per anar a sinovias demà al matí perque tinc festa, ya et dire quins vestits hi ha ... y per aprofita el dia de festa també he demanat hora a pronovias, quina ilu hem fa anar a probar-me vestits >.-<: >.-<: >.-<:

Miriam les invitacions som divertides, i el conjunt de les roses vermelles es molt xulu :-)ok: :-)ok:

també hem va agradar la idea de la Tetes, i a lo millor intento fer un llibre de firmes personalitzat, fer una portada amb una foto nostre, en dani li faria molta gràcia fer una foto nostra amb la seva moto , jejeje, i portar-la a una copistaria per plastificar-la i possar-li una espiral, es com el de la tetes pero amb una foto nostra i que possi "llibre de firmes" creieu que pot quedar bé???
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 29, 2007 11:31 am

Això aroha comenta els vestits de Sinovias que jo hi vaig el dissabte a la tarda, a veure què tal són i els preus que tenen mes o menys... >.-<:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 29, 2007 11:44 am

Ostres Arohha has posat la quinta!!!! molt bé! a veure si ens fas crònica també de com ha anat....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dj. nov. 29, 2007 12:56 pm

Hola guapes,

uff estic molt liada y no puc ni entrar! Veig que aneu fent avanços!

Aroa molt bé! ja t'has decidit per anar a mrar bestits, ja veuràs que t'ho pasaràs molt bé!! i volem cronica vale? :-)ok:

Miriam aquesta pagina dels llibres de firmes està molt bé! A mi m'agrada molt més aquest que has penjat que l'altra! :-)ok:

Queque felicitats pel val descompte! quina sort gironines! m'alegro molt! >.-<:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 29, 2007 3:29 pm

Hole guapes!!!!!!
Acabo de veure un post on parla de la canço que es es balla per obrir el ball.... heu pensat en alguna????????
Parlaven de la del Il Divo, aquesta pot estar bé, no??? Es que si he de fer cas al gust del meu futur, enlloc de "bailar pegados", farem bots per la pista, i no és plan....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. nov. 29, 2007 3:54 pm

Hola guapes!!!!

Com esteu???

Bé, primer de tot voldria donar la meva ENHORABONA a totes les que us ha tocat alguna coseta en els concursos: sopars, descomptes,..... No, no, si al final serà veritat que les coses,..... TOQUEN!! :-)ok:

Ostres, veig que ja teniu moltes i moltes coses lligades. La veritat és que estic aprenent molt amb vosaltres. Desconeixia que es podien fer totes aquestes coses per a un casament!! Però jo no sé si ho faré tot, encara no ho tinc massa clar. El meu futur no és massa partidari de fer tantes i tantes coses,.... Ja veurem!!

Gemma, reina, si, últimament tinc MOLLLLLLLLTTAAAA FEINA, però bé, ja se sap, va a tongades!! :o-o:
Respecte als bolis pollo o al saler no sé què dir-te, la veritat és que tots 2 són xulos i originals!!!Què et diu en Raül????

Míriam, a mi també m’agrada més el segon llibre de firmes que has posat, el de la rosa i, a més, si és més econòmic,..... millor que millor!!!

Ainos, nosaltres ja tenim la cançó per encetar el ball més o menys triada. Estem entre 2 o 3 cançons, però el que teníem clar és que no volíem un balç!! :-))

Sira, el teu gos és MONÍSSIM!!!!!!! :-D

Agbe, fa un parell de mesos nosaltres també vam contractar a Gres-k Planet!! El Francesc farà l'agost amb nosaltres!! jejejeje

Vinga guapes, fins després!!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 29, 2007 4:18 pm

Gemma per fi et manifestes!!! una pregunta per quan puguis respondre com vau quedar a la Cymbeline? quan et tornaràs a emprovar el vestit? es que jo en un principi hi he d'anar per desembre-gener per mirar el tema dels complements pero no sé si serà amb el meu vestit o encara no.... :-/ tu ho saps? Ah! i en Raül em diu el típic "tu mateixa!" o l'altre que també té èxit "el més barato!"

Ainos jo tampoc volia un vals així que hem escollir la cançó de When You Say Nothing At All que es la BSO de Notting Hill. No sé si la coneixeu.
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. nov. 29, 2007 4:39 pm

Bona tarda nenis!!!!

Gemmanit aquesta es la que vam ballar nosaltres, la versio cantada angles - castella amb en ronan keating i la paulina rubio. Preciosa!!!!! =0-0-) =0-0-)

quan tingui un momentet penjare mes fotos a la cronica que la tinc ben abandonada!!! :--( :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dj. nov. 29, 2007 4:43 pm

Gemmanit aquesta és preciosa :-))
Això Tetes, fotos, fotos!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 29, 2007 4:53 pm

A si Tetes? quina casualitat! no sabia que hi havia una versio amb la Paulina Rubio...

Si la cançó es molt xula i la lletra també!

Bueno ja en tinc unes quantes d'escollides! d'aquí poc hem de fer una llista i així totes compartim cançons que jo hi ha algunes que dubto.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. nov. 29, 2007 5:06 pm

Hola nines!!!

Gemma, si, avui començo a veure la llum (tinc una miqueta més de temps)!!.
Amb l'Anna de Cymbeline vam quedar que a principis d'any, quan els hi arribessin els complements, em trucarien, però que la primera prova (amb el meu vestit), no la tindria fins el mes de maig!!! :-(
Però suposo que tu la faràs a l'abril, ja que encara que ens casem el mateix mes, tu et cases a principis i jo a finals. En realitat, gairebé tinc tot el mes de juny de temps!!
Però si tens ganes de emprovar-te'l, quan vagis a mirar els complements fes-ho!! O sinó ja veuràs com elles t'ho pregunten!! :-))
Quan vaig anar a prendre'm les mides i a fer la paga i senyal m'ho van preguntar, i evidentment vaig dir que SÍ!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Com ens coneixen!! :-)

Tetes, sí, volem veure més fotos!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. nov. 29, 2007 5:15 pm

Ah ok!!!! clar no no si jo vaig quedar amb l'Anna precisament això que m'aniria a emprovar el vestit i amb el VESTIT POSAT SOBRETOT!!!! :-)) mirariem els complements! com que no vam parlar de primeres proves ni res... per això estava jo feta un liu!
Encara no sé que fer-me el cap això es una cosa que em preocupa per que dic jo que quan anem a mirar els complements hen de saber quin tipus de pentinar ens volem fer no? Descarto portar vel això sí que ho tinc clar, pero la resta.... bueno com que la setmana que ve aniré a la pelu li portaré una foto a la perruquera a veure que m'aconsella.
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dj. nov. 29, 2007 8:29 pm

Bona nit !!!!!!!

Estic tan cansada :--( porto uns dies de molta feina i demà serà horrible!!! :--( :--( :--( aquest mes els pensionistes cobren la paga doble i venen TOTS a treure la paga, uf uf i demà els treballadors cobren la nòmina i pot ser mortal la gentada que tindrem! bueno sort que almenys em passarà el matí volant.

Gemma quan de temps! pel que he llegit també tens molta feina :--(

Gemma(nit) a mi em passa el mateix amb el pentinat, :-/ no sé què fer-me..... :hmm:: vull un recollit baix o semibaix però de davant no sé com el vull perquè com que tinc la cara primeta m'agradaria amb una mica de volum i no sé com??? :-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dj. nov. 29, 2007 8:30 pm

Pentinats....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sira

EntradaAutor: sira » dj. nov. 29, 2007 8:35 pm

M'agradaria una cosa així de darrera però aquesta noia té el cabell molt llarg i jo no, només em podrien fer una creuada de cabells, soposo... però no sé què fer al davant. Què us sembla?
sira

EntradaAutor: sira » dj. nov. 29, 2007 8:42 pm

més..
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sira

EntradaAutor: sira » dj. nov. 29, 2007 9:09 pm

M'agradaria un pentinat així de davant i de darrera com l'altre, més o menys... pentinat però alhora despentinat, ai no sé... :hmm::
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. nov. 29, 2007 10:23 pm

Bona nit noies!!

Avui no heu parlat gaire... bueno, jo fins ara no he pogut conectar ja que tot just fa una horeta que acabo d'arribar a casa, ja que ma tocat anar a veure el tractor que es compra el meu home...en fi, un rollo patatero...

Arohaa, espero que dfemà et vagi super bé a Sinovias! Esperem la teva crònica amb impacienciaaa!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: SObre el llibre de firmes la idea que tens de la vostre foto amb la moto quedarà super xuliiii!!! Animat a fer-ho dona!! :-)ok:

Gemmanit, al Juper suposo que hi aniré d'aqui un parell de semanes... haviam si em poden fer alguna cosa semblant a la que us vaig posat ahir, y sinó doncs res, ja veurem si ens quedem aquesta o que fem...

Sobre la música...amb aixó si que vaig super peix :--( :--( NO en tinc ni idea...només tinc clar que jo vull entrar amb la Everthing you Do ( I Do at for you) de Brian Adams...m'encanta! Per la resta, doncs ni idea...alomillo la de la banda sonora del Rey Leon...jajaja... Can YOu Feel the love tonight... no sé, es que m'encantan les pelis de Disney :-)) :-)) :-)) :-)) Ja veurem... SI que hem de fer una llista que a mi m'anirà de perlas!!!

Sira, a mi el pentinat tampoc em queda clar, pero mira, he arribat a la conclusio que el dia que em toqui fer la prova a la pelu ja sortirà alguna cosa, de fet,ells són els professionals i ja t'aconsellaran...

I per últim....JA TINC DECIDIDA LA MEVA ALIANÇAAAAA!!!!!
Aquesta tarda he anat a la Tous de Girona a veure si tenien aquella del osito i la noia me nha enseñat una que acabava d'arribar i ha set amor a primera vista :-)) :-)) :-)) Es com un aro normal d'or groc, pero paralelament puja un altre aro finet tot ple de brillantets...
Si consegueixo alguna foto ja us la posaré!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bueno noias,ens veiem demà!

Bona nit guapes!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics