Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 11:06 am

Arohha jo també només conec aquests de la web, el que faré serà demanar una mostra per veure com són, però he de buscar algun altre lloc, per poder anar-hi i mirar-les totes, si ho trobo ja t'ho diré....
A mi m'agrada més el Danza, has vist el model Birmani de San Patrick, és semblant, i queda super ben posat, a Corredera el tenen i no era car... allà a Olot en tenien un piló de vestits, és el lloc que he anat que ni havia més, una passada.
Et poso foto del Birmania
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 11:14 am

si es maco aquest vestit, però ja m'he enamorat del danza, i crec que no mirare més, a mes crec que el preu esta molt bé tampoc es car, gracies per posar aquest el trobo molt maco.

jo ja he demanat una mostre d'aqui i la que he demanat no li quedava, pero la noia m'ha dit que en 15 dies me la enviaria, ja et possare una foto, també he demanat una bossa per posar-les , ja t'ho dire quan m'arribin.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 11:23 am

no se si heu vist que aqui a la guianupcial han possat un nou apartat que possa ANIVERSARIS (oci i regals) i surt conduir un F1, se que algunes noies d'aqui li voleu regalar als futurs maridets el dia del casament.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 11:26 am

Jo també acabo de demanar 1 mostra de la Halloween i una de Jesus del Pozo in white... són les que més m'agraden, a veure quan arribin què, el que passa és que tinc un dubte i es que diuen que a la caixa hi posa prohibida su venta, i no vull que la gent es pensi que són mostres que m'han donat.... els hi he preguntat que si a l'ampolla també ho posa, a veure què em diuen, llavors si no ho posés, agafaria l'ampolla i la posaría amb una bosseta o saquet igual que amb les ampolletes de Ratafia...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 11:36 am

Ja m'han confirmat que m'ho envien demà per correu certificat, i que lo de "prohibida su venta" només surt a la caixa, o sigui que de conya, a més m'han dit que si confirmem la comanda al desembre fan un 5% de descompte, és de bon aprofitar qualsevol descompte, no???????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 11:59 am

jo he demanat les mateixes i la eau de verino que es la que no li queda i m'han dit que me les enviaran totes juntes d'aqui 15 dies, ja a mi tampoc m'acaba de convencer això que possa prohibida la seva venta, jo també tinc pensat treure'l i possar-lo en una bosseta.
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 12:00 pm

ostres doncs si que esta bé!! tu has de demanar moltes ??
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 12:04 pm

Seran unes 60-70 unitats he d'acabar de fer el recompte, al final també he demanat la de Tous, és que a mi m'agrada molt!!!! Vaig anar a provar la de Jesus del Pozo in white i és bonissima... depen de com siguin les ampolletes em decidiré per una o altra, ja veurem, quan m'arrivin els hi faré fotos i ja les penjaré, ok?????? Està bé, com que no ho posa a l'ampolla ja m'agrada més, quasi segur que faré això, ho tinc quasi decidit, trobo que és un regal útil i original!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 12:08 pm

Així ja veig que t'has decidit pel Danza, arohha és preciós!!!!!!!
Felicitats guapa :-)ok:
Si ho tens clar, no ho dubtis, serà el teu, jo no ho havia notat fins dissabte al matí... sembla que el vestit sigui fet per mi, és realment el que estava buscant, és una mica car, però és l'unic que m'ha agradat de debò, així que ja l'he reservat. Aquesta setmana li faré paga i senyal de la tercera part del vestit, no paro de pensar-hi, m'encanta!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 12:19 pm

felicitats pel vestit!! jo tornare el dia 15 amb la meva cosina, pero ja li fare la paga i señal, no vull mirar mes perque aquest me t'he enamorada, jo tampoc puc deixar de pensar, a mi la veritat que el preu el trobo super be, es molt més barato del que m'esperava, millor i asobre m'encanta. >.-<: >.-<:

jo també haig de demanar una cosa aixi, a mi la Tous també m'agrada, pero ja la trobo una mica cara, la que segur que agafo es la Halloween i despres estic entre la eau de Verino o la white de jesus del pozo, no se que fer, quan las vegi la que mes m'agradi.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 12:32 pm

Jo agafaré per totes igual, que així no hi haurà problemes..... bé no tants problemes, a mi la Halloween és la que més m'agrada, però també volia mirar les altres, a veure quin aspecte tenen....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 12:40 pm

jo es que volia donar la Halloween a la gent mes jove, i a les sres mes grans o la eau de verino o la white de j. del pozo, pero no se que fer :-/ :-/ , el millor seria donar a totes la mateixa, pero es que la halloween la trobo més juvenil. no se perque li pregunto en dani i hem diu que faci el que jo vulgui , que a ell ja li sembla be.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 03, 2007 12:56 pm

Jo trobo que la Halloween és tan bona que també pot agradar a la gent gran, no???????
No sé, si no la White, a mi em va agradar molt, és bastan neutra i pot agradar a tothom.... Però jo donaria la mateixa a tothom!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 03, 2007 1:08 pm

Noies aquí teniu l'adreça de Russet:

Ctra. Santa Pau, 2
Tlf. 972 261 088
Olot.

Ara tinc un liu!! quin us quedeu al final Arohha i Ainos???

Tranquila Ainos ja miraré a veure si m'ho puc convinar o que hi vagi algún veï que estigui per allà Bonmatí aquestes hores.

Lo del perfum es molt bona idea i segur que agrada a tothom!

Tetes es que es un merder amb tanta gent per casa! jo ja em puc preparar per que fem un dinar el dia 30 de deembre amb tota la fimilia i em tocara apexungar pero bueno també m'agrada la companyia i ens fa il.lusió.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: queque » dl. des. 03, 2007 1:08 pm

hola noies!!
que bé Ainos i Arohha, ja teniu vestits, m´alegro. Per cert molt bé la Corredera, no? val la pena anar fins a Olot.
Això només em fa pensar que soc la última a triar vestit :--(
Jo aniré a finals de gener.
Ho trobo molt bon regal això de les miniatures. M´agrada.
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 1:23 pm

ja ainos la halloween es super bona, a mi m'agrada moltissim , potser tens raó i millor donar a tothom la mateixa, ay no se bueno quan m'arrivin les mostres m'acabo de decidir :-/ tu has demanat alguna de les bossetes que surten allà?? jo he demanat la de color plata amb el cor vermell la trobo molt maca, i la tarjeta per possar al detall la demanaras d'aqui, jo segurament no , comprare cartolina i la intentare fer jo. ho intentare,jejeje no se si m'ensortire, perque aixo de fer cosetes aixi soc una mica torpe...
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 1:25 pm

gemma jo hem quedare el danza de pronovias, despres si et posso una foto del model que es.
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 03, 2007 1:32 pm

Ara he mirat la web!!! es molt guapo!!! =0-0-) m'agrada molt!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dl. des. 03, 2007 1:38 pm

ES AQUEST GEMMA
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 03, 2007 1:40 pm

Es xulissim nena!!! aquest no hi era pas quan hi vaig anar jo a emprovar-me vestits!!! per que segur que l'hagués escollit per emprovar! bona elecció! :-)ok:
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant